waarom heeft iedereen op donderdag een borrel, werkt er niemand op vrijdag ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:36 schreef wickedweirdo het volgende:
Morgenmiddag heb ik eindejaarsborrel met de andere stagiaires hiero, zal wel mooie boel worden
edit: aha, had 'k kunnen weten![]()
Ik ben vrijdag idd vrij, kan ik ook nix aan doen.. wil je wel vergezellen in dit topic van thuis uit.. maar weet niet of ik wel thuis ben vrijdagquote:Op woensdag 20 december 2006 12:37 schreef HansU het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen op donderdag een borrel, werkt er niemand op vrijdag ofzo?
Dan zit ik toch niet de hele dag in me eentje hier
wintersport? of de zon opzoekenquote:Op woensdag 20 december 2006 12:40 schreef Norro-tje het volgende:
dan ben ik op vakntie jeej
suc6quote:Op woensdag 20 december 2006 12:41 schreef Norro-tje het volgende:
kan ik aantal berichtjes ff inhalen
klinkt lekker, veel plezier alvastquote:Op woensdag 20 december 2006 12:41 schreef Norro-tje het volgende:
zoek de zon op, ga richting suadi
leuk, al die andere mensen moeten ook maar een avator nemen, om al die lege plekjes op te vullenquote:Op woensdag 20 december 2006 12:43 schreef Zosk het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:43 schreef Zosk het volgende:
lol, ik probeer vanmiddag wel wat anders uitik ga nu naar me werk, succes iedereen nog vandaag en doei
![]()
Ziet er leuk uitquote:
Coolquote:Op woensdag 20 december 2006 12:45 schreef Zosk het volgende:
mja misschien kunnen we beter op deze manier doen:
S
T
A
G
E
dat is denk ik wat mooier![]()
vogelen jullie anders maar wat uit als je niks te doen hebt, ik moet echt gaan! doei![]()
Zosk weg.. lunchtijd.. etc.. 40 zou mooi zijn vandaag, maar weet niet of we dat gaan halen. Ik moet zo ook nog het een en ander gaan DOENquote:
Kunnen wij nog wat van leren..quote:Op woensdag 20 december 2006 12:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Whahaha, geopend op mijn verjaardag
Wel snel vol ook zeg! 50 min
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:43 schreef Zosk het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
www.google.nlquote:Op woensdag 20 december 2006 12:52 schreef LLX het volgende:
heee coool.. maar dan wil ik er ook in, maar moet ik eerst een avatar vinden![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:01 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben chocola aan het eten.
ik heb net een nieuwe user icon gemaakt.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:01 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben chocola aan het eten.
Ik houd niet zo van magie enzo... Maar z'n vriendinnetje mag er wel zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 13:02 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb net een nieuwe user icon gemaakt.
Ohw wacht, het is JP.. niet HPquote:Op woensdag 20 december 2006 13:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van magie enzo... Maar z'n vriendinnetje mag er wel zijn
Succesquote:
heeft Balkenende een lekker wijf danquote:Op woensdag 20 december 2006 13:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van magie enzo... Maar z'n vriendinnetje mag er wel zijn
vééééél rustigerquote:Op woensdag 20 december 2006 13:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Tis wat rustigergeworden of nie dan? zo halen we die 40 nooit
Sorry, stagebegeleider is weer aanwezigquote:Op woensdag 20 december 2006 13:07 schreef Cuegirllie het volgende:
hoeft toch ook nietquote:Op woensdag 20 december 2006 13:07 schreef Cuegirllie het volgende:
wtf hoe bedoel je dat lolquote:Op woensdag 20 december 2006 13:16 schreef Thrilled het volgende:
en er zit iemand op de gang die continue een windows-piepje krijgt en dat 20 keer achter elkaar... !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |