Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op donderdag 21 december 2006 08:46 schreef the_hunter het volgende:
een blauwe maandag
Ik vind Leonardo geen echte feyenoorder.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:53 schreef Panick het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?
Dus John Heitinga die al 10+ jaar bij Ajax speelt is geen Ajacied?quote:Op donderdag 21 december 2006 08:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind Leonardo geen echte feyenoorder.
Ook niet juichen als hij de winnende maakt tegen feyenoord he.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:00 schreef Panick het volgende:
[..]
Dus John Heitinga die al 10+ jaar bij Ajax speelt is geen Ajacied?
Kom op man, hij heeft vanaf z'n 11de bij Feyenoord gespeeld. Hoe kakkerlak wil je ze hebben...?
Lul er maar overheen ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:01 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ook niet juichen als hij de winnende maakt tegen feyenoord he.
Ik heb sowieso geen zin om er over te discussiëren. Want die discussie duurt mij al veel te lang en gaat zo langzamerhand nergens meer over.quote:
Iedereen moet gewoon niet zo zeiken, hij komt toch wel en het is een goede speler dus maak er gewoon het beste van. Ik vind het ook geen echte kakkerlak en heb verder weinig tegen z'n komst, maar goed dat moet iedereen lekker zelf uitmaken. Maar deze nutteloze discussies gaan nergens over.quote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:22 schreef Robar het volgende:
Goede discussie hier, wie is nu wel en wie is nu niet een kakkerlak?
quote:20/12/2006 - Lindenbergh wil weg bij Ajax
(Gepost door Q)
BRON: Sportweek
Sportweek meldt dat Olaf Lindenbergh, ongelukkig als wisselspeler, weg wil bij Ajax. De club uit Amsterdam is bereid mee te werken aan een transfer, maar wil wel een transfersom ontvangen voor de 32-jarige middenvelder. In 2005 betaalde Ajax ongeveer 2,6 miljoen aan AZ voor Lindenbergh.
Ajax Netwerk
Een fansite verzon afgelopen week het bericht dat Feyenoord geïnteresseerd zou zijn in de middenvelder. Voor de Rotterdammers zou Lindenbergh een logische keuze zijn. Hij geeft in Sportweek echter zelf aan niet veel salaris te willen inleveren bij een transfer en dat een buitenlandse club daarom meer voor de hand ligt.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:31 schreef -Wolf- het volgende:
het niveau is ernstig gedaald hier de laatste tijd. ik geef er maar een tijdje de brui eraan..
Was al gepost joh schrale joodquote:Op donderdag 21 december 2006 09:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Inderdaad!
Om het maar weer eens ergens anders over te hebben:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:31 schreef -Wolf- het volgende:
het niveau is ernstig gedaald hier de laatste tijd. ik geef er maar een tijdje de brui eraan..
Tot ziensquote:Op donderdag 21 december 2006 10:51 schreef Black-Death het volgende:
quote:
Jij bent snel weer terugquote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb het dan ook niet over de Ajacieden in het topic twi. Je begrijpt me verkeerd.
Ik las ergens dat hij zondag wellicht inzetbaar is.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:13 schreef One_conundrum het volgende:
en hoe ist met Sneijdert ?
quote:[L'Equipe] Rosenberg niet langer optie voor Olympique Lyon
Marcus Rosenberg is voorlopig uit beeld bij Olympique Lyon. De Franse kampioen liet enige tijd geleden weten de Zweed er graag bij te hebben in de winterstop omdat men kampt met spits-problemen door blessures van o.a. de Braziliaan Fred.
Vandaag laat men weten de pijlen te richten op een andere spits: Frédéric Piquionne van Saint-Etienne. Olympique Lyon heeft zich inmiddels al officieel gemeld voor de 28-jarige spits.
Dat was te verwachtenquote:Op donderdag 21 december 2006 16:10 schreef Black-Death het volgende:
Slory naar Feyenoord
Ruil met Sneijderquote:Op donderdag 21 december 2006 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
Breaking news: "Ronaldinho gespot in Amsterdam"![]()
quote:Ajax wil verder met groot aantal spelers
--------------------------------------------------------------------------------
21 december 2006
Ajax gaat binnenkort met Tom De Mul en Hedwiges Maduro om de tafel zitten om hun tot medio 2008 lopende contracten te verlengen. Eerder opende de club al de onderhandelingen met Johnny Heitinga, Ryan Babel, Edgar Manucharyan, Jan Vertonghen en Kenneth Vermeer. Ondanks het gegeven dat spelers als Maduro, Vertonghen en Manucharyan niet op een basisplaats kunnen rekenen, wil Ajax graag met de talenten verder.
"Het betreft allemaal jonge, talentvolle spelers die we voor een paar extra jaren willen laten bijtekenen", verklaart technisch directeur Martin van Geel in Voetbal International. Behalve Maduro (21) en De Mul (20) hebben ook Heitinga (23), Babel (20), Manucharyan (19), Vertonghen (19) en Vermeer (20) nog een contract tot de zomer van 2008.
Maduro zegt in VI dat hij het gevoel heeft op de weg terug te zijn na een vormcrisis. "Het gaat de goede kant op", aldus de middenvelder. "Ik kende een moeizaam begin, mede door oververmoeidheid. Maar ik merk dat ik steeds sterker word. Na de winterstop ben ik weer helemaal de oude."
Willen ze niet verlengen dan wel minimaal een jaar van te voren verkopen, géén Grygera gedoe.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi zo, snel om de tafel met die jongens.
Ze hebben gelukkig geleerd van hun fouten in het verleden.
dat vroeg ik me ook af , kan die Zondag meedoen ?quote:Op donderdag 21 december 2006 08:37 schreef the_hunter het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Sneijder?
Dus het lijkt er op dat ie een paar speelminuten mee kan pakken .quote:Op donderdag 21 december 2006 18:05 schreef jna het volgende:
Sneijder heeft het grootste deel van de training meegedaan met de groep
Schijnt dat ze ook een speler uit Brazillië volgen.quote:
Nee gewoon in de basis waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dus het lijkt er op dat ie een paar speelminuten mee kan pakken .
dat zal wel de kansen voor Ajax vergroten , het bericht van voetbalzone :quote:Op donderdag 21 december 2006 20:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee gewoon in de basis waarschijnlijk.
quote:Sneijder mogelijk fit voor Vitesse
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 21 december om 20:09
De kans bestaat dat Wesley Sneijder aanstaande zondag in het competitietreffen tegen Vitesse in actie zal komen. Dit weet RTV Noord-Holland vanavond te melden.
De middenvelder van Ajax kampt al ruim een week met een heupblessure, maar trainde vandaag weer voor het eerst grotendeels met de selectie mee. Mocht hij morgen volledig met de groep meetrainen en geen terugslag krijgen, dan bestaat de kans dat hij dit weekend in Arnhem in actie komt.
De Oranje-international raakte vorige week in het UEFA Cup-duel met Zulte-Waregem (0-3 winst) geblesseerd aan zijn bekken en moest daardoor al het competitietreffen met Excelsior (1-3 winst) van afgelopen weekend aan zich voorbij laten gaan.
Daar zeg je iets nieuws zeg.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Willen ze niet verlengen dan wel minimaal een jaar van te voren verkopen, géén Grygera gedoe.
Die heeft al verlengd.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:10 schreef PLAE@ het volgende:
Mitea hoef je van mij alleen geen moeite voor te doen.
Natuurlijk, zou ik ook hebben gedaan als ik hem was. Ergens anders kan 'ie moeilijk aan de bak komen. Nu z'n eerste fatsoenlijke voorzet tijdens z'n carriere bij Ajax nog makenquote:
Bron? Lucas?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook een speler uit Brazillië volgen.
Lezen, bliksem.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mitea.
Gewoon verlengen dat contract.
Goed idee. Mitea, Sneijder, Leonardo, de Mul. Lekker samen in een team. Eens kijken: kan ik nog een speler vinden die kleiner is en die nog wisselvalliger speelt ? Of zou een deel van het succes van PSV soms ook zijn dat het bijna allemaal sterke gasten zijn die elke week op 90% tot 100% van hun kunnen spelen...quote:Op donderdag 21 december 2006 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mitea.
Gewoon verlengen dat contract.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:10 schreef devv05 het volgende:
tong80, sterkte...
Wel geopperd hier op FOK!, maar niets van in media geweest.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Zat Ajax trouwens ook achter Slory aan eigenlijk? (serieuze vraag)
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
tong80 wordt vader
Maar het lijkt me sterk dat tong80 tot zo'n prestatie in staat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |