Dat is altijd een mooi gebaar van onze ex coach!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:50 schreef borisz het volgende:
Zondag deelt vitesse cadeautjes uit in de vorm van 3 punten![]()
Stamquote:Stam: 'Inzaghi deed nooit mee met rondo'
19/12/2006 23:46
Jaap Stam is terug bij Nederland en bij Ajax zegt hij het goed naar zijn zin te hebben. 'Bij Milan speelde ik tachtig procent van de wedstrijden rechtsback omdat het van me werd gevraagd', vertelt Stam in de nieuwe Voetbal International.
'Toen was ik prof, nu ben ik daarnaast ook weer liefhebber. Als centrale verdediger kan ik links en rechts corrigeren, als ik een gat zie duik ik erin. Die drang om mee te voetballen, heb ik altijd gehad.'
Als er iets is waaraan Stam zich stoort, dan is dat de veronderstelling dat spelers in de Eredivisie een lager niveau hebben dan die van competities als bijvoorbeeld de Serie A. 'Er zijn in Italië spelers genoeg die niet de technische capaciteiten hebben van Nederlandse voetballers.'
'Bij AC Milan deden wij elke dag een rondo, maar Filippo Inzaghi deed vanuit zichzelf al niet mee. Want hij wist: dan sta ik toch alleen maar in het midden achter die bal aan te hollen. Hij kon niet mee in het snelle één keer raken.'
'De grote sterren voetballen in Italië, Spanje en Engeland omdat daar enorme bedragen worden betaald, niet omdat het voetbal er zo goed is. Ik ben ervan overtuigd dat ook ploegen als AZ en FC Twente redelijk kunnen meedraaien in de Serie A.'
..hmmmm... de wedstrijd tegen KVM in 1988 staat me nog bij ...quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is altijd een mooi gebaar van onze ex coach!
Leo wil zelf graag spits zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
Leonardo is toch in feite een linksbuiten? Dus we gaan met een linksbuiten als rechtsbuiten spelen?
Maar ik neem aan dat Leo tijdens de contractsbesprekeingen is medegedeeld dat hij niets te willen heeft?quote:
Maar of Leo gezien zijn verleden daar akkoord mee blijft gaan is een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat Leo tijdens de contractsbesprekeingen is medegedeeld dat hij niets te willen heeft?
Leuk om te lezen.quote:
En met een spits als linksbuitenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
Leonardo is toch in feite een linksbuiten? Dus we gaan met een linksbuiten als rechtsbuiten spelen?
Ik zie er ook nog 1 op 27 december om 2015....quote:Op woensdag 20 december 2006 10:01 schreef -Wolf- het volgende:
bah, 21 januari zie ik pas weer een wedstrijd.. en nog om 12:30 ook.
.
Van Geel zei dat Leonardo overal in de aanval kan spelen, dus ik neem aan dat het hem iwel duidelijk is gemaakt.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat Leo tijdens de contractsbesprekeingen is medegedeeld dat hij niets te willen heeft?
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik zie er ook nog 1 op 27 december om 2015....
Of had je die al gezien...??
Sorry....begrijp hem nu pas....
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:53 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat was ie bij LAZIO en het NL 11tal al! PSV.
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:53 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat was ie bij LAZIO en het NL 11tal Zwolle en Cambuur al.
Dat weet hij ja, maar dat is hij weer vergeten na een paar wedstrijden, en dan begint het gekloot.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:20 schreef Chadi het volgende:
Leonardo komt gewoon rechts te spelen. Daarvoor is ie in eerste instantie gehaald en dat weet hij.
Ogararu duhquote:Op woensdag 20 december 2006 12:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat weet hij ja, maar dat is hij weer vergeten na een paar wedstrijden, en dan begint het gekloot.
Wie moet trouwens dan Huntelaar de voorzetten gaan geven? Babel trekt alleen maar naar binnen, en Leonardo heeft geen voorzet in huis.
Babel kan prima voorzetten geven. Leonardo ook. Mensen zien Leo vaak als ego-tripper (vooral door zijn gedrag buiten het veld vermoed ik), maar hij heeft redelijk overizicht en kan zeker voor assists gaan zorgen.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat weet hij ja, maar dat is hij weer vergeten na een paar wedstrijden, en dan begint het gekloot.
Wie moet trouwens dan Huntelaar de voorzetten gaan geven? Babel trekt alleen maar naar binnen, en Leonardo heeft geen voorzet in huis.
Leonardo is wel iemand die meerdere verdedigers bezig kan houden, dus meer ruimte voor Huntelaarquote:Op woensdag 20 december 2006 12:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
was het niet Wamberto?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Foto Leonardo (in een paar topics geleden) in de OP?
Huntelaar, Leonardo en Babel houden er 6 bezig zodat Sneijder en de rest lekker door kunnen tuffen richting doel.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Leonardo is wel iemand die meerdere verdedigers bezig kan houden, dus meer ruimte voor Huntelaar
Vooral die laatste zin vind ik wel opmerkelijk.quote:Stam(Ajax): 'Ik ben weer liefhebber'
Jaap Stam is zeer tevreden over de terug keer naar Nederland. Zo meld Voetbal International. Stam kwam begin dit seizoen over van het Italiaanse AC Milan, en zij transfer naar Ajax lijkt een groot succes te zijn.
''Ik ben weer liefhebber.Als centrale verdediger kan ik links en rechts corrigeren, als ik een gat zie duik ik erin. Die drang om mee te voetballen, heb ik altijd gehad.''
''Dat komt deels doordat ik bij Milan tachtig procent van de wedstrijden als rechtsback speelde, terwijl ik liever in het centrum sta. Daar was ik prof. Nu ben ik weer liefhebber. Het plezier is absoluut groter geworden.'' zegt de boomlange verdediger.
''We deden bij AC Milan elke dag een rondo, maar Filippo Inzaghi deed vanuit zichzelf al niet mee. Want hij wist: dan sta ik toch alleen maar in het midden achter die bal aan te hollen. Hij kon niet mee in het snelle één keer raken.''
''De grote sterren voetballen in Italië, Spanje en Engeland omdat daar enorme bedragen worden betaald, niet omdat het voetbal er zo goed is. Ik ben ervan overtuigd dat ook ploegen als AZ en FC Twente redelijk kunnen meedraaien in de Serie A.'' aldus Jaap Stam.
Bron: Voetbal International
Die hebben allebei ajax op een gelijk spelletje gehouden in de arenaquote:Op woensdag 20 december 2006 13:22 schreef Black-Death het volgende:
Babel, Huntelaar en Leonardo zie ik wel zitten ja
[..]
Vooral die laatste zin vind ik wel opmerkelijk.
AZquote:'Huntelaar kon voor vijf miljoen naar AZ' | Algemeen V.N.
AZ-voorzitter Dirk Scheringa heeft er vorig seizoen persoonlijk voor gezorgd dat Klaas-Jan Huntelaar niet naar Alkmaar kwam. De preses was degene die de overgang van de spits van SC Heerenveen naar AZ om financiële redenen afblies. Dat onthult AZ-coach Louis van Gaal in een interview met Sportweek. "Scheringa vond hem te duur: vijf miljoen euro", aldus Van Gaal, die Huntelaar er graag bij had willen hebben.
nou, ze doen alles behalve stilstaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Met Babel, Huntelaar en Leonardo heb je echt wel een voorhoede die er staat.
quote:Lindenbergh wil definitief weg bij Ajax
20 december 2006
Olaf Lindenbergh heeft besloten om in de winterstop te vertrekken bij Ajax. De 32-jarige middenvelder heeft onder trainer Henk ten Cate een reserverol. Ajax is bij een goed bod bereid mee te werken aan een transfer.
"Ik ben op zoek naar een andere club", aldus Lindenbergh in Sportweek. "Over dit onderwerp heb ik twee keer gesproken met technisch directeur Martin van Geel. Ook de trainer is op de hoogte. Ik heb nog een contract voor anderhalf jaar. De transfersom zal ergens in het midden liggen. Het zal wel een buitenlandse club worden. Ik heb geen zin om in financieel opzicht veel in te leveren."
Lindenbergh maakte in 2005 de overstap van AZ naar Ajax. De middenvelder stond eerder onder contract bij De Graafschap.
Goede aanval ja maar Babel en Leonardo zijn niet de gasten met de voorzetten op Klaas zoals Ogararu wel doetquote:Op woensdag 20 december 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Met Babel, Huntelaar en Leonardo heb je echt wel een voorhoede die er staat.
Als Babel en Leonardo het veld niet breed houden en naar binnen trekken, komt er juist meer ruimte voor opkomende jongens als Urby en Ogararu om die voorzetten te geven.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Goede aanval ja maar Babel en Leonardo zijn niet de gasten met de voorzetten op Klaas zoals Ogararu wel doet![]()
Dat interview van hem in de VIquote:Op woensdag 20 december 2006 13:35 schreef Black-Death het volgende:
Weet niet of dit al gepost is, moest hier keihard om lachen:
[..]
AZ
Scheringa
Idd, ik zie het ook net.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat interview van hem in de VI
Van Geelquote:Veel overleg over transfer Leonardo 20 december 2006
Voorafgaand aan de transfer van Leonardo zijn er bij Ajax intern verwoede discussies gevoerd over de Braziliaan. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Van Leonardo is bekend dat hij over veel talent beschikt, maar ook dat hij het niet zo nauw neemt met de discipline. Martin van Geel vindt het niet meer dan logisch dat de overgang uitvoerig is bediscussieerd.
Martin van Geel: 'We wilden alles in het werk stellen om hem te halen' "Wij overleggen over iedere speler zorgvuldig", zegt de technisch directeur van Ajax. "De conclusie was dat we alles in het werk wilden stellen om hem te halen. Wij vinden Leonardo een toegevoegde waarde in deze selectie." Leonardo is gehaald voor de drie aanvallende posities bij Ajax. Van Geel: "Maar hij zoekt vaak zijn eigen ruimtes, dat is bekend. Leonardo is niet een heel plaatsgebonden speler. Dat hoeft ook niet, daaraan dankt hij ook zijn onvoorspelbaarheid als voetballer."
De kans is groot dat trainer Henk ten Cate zijn aanwinst niet alleen in een klassiek 4-3-3-concept zal benutten. "Daar is dit jaar sowieso al wat meer vrijheid in", reageert Van Geel. "Het is niet ondenkbaar dat daar met Leonardo nog wat meer in afgewisseld zal worden."
Ajax heeft ook gekeken naar het mentale aspect. "Dat heeft meegewogen in de optelsom. Leonardo is een jonge speler, die lange periodes niet heeft gespeeld. Stabiliteit komt met de jaren en ook hij kan nog groeien op dat vlak. Aanvallers zijn nooit de meest stabiele spelers."
Ik ookquote:Op woensdag 20 december 2006 10:01 schreef -Wolf- het volgende:
bah, 21 januari zie ik pas weer een wedstrijd.. en nog om 12:30 ook.
.
Kwalitatief voegt hij naar mijn idee zonder twijfel behoorlijk wat toe, maar het is qua persoon niet echt mijn 'type'...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:47 schreef Urquhart het volgende:
Ach, ik gun Leonardo een kans. We zullen wel zien wat het brengt, ik schrijf hem niet van tevoren af.
Ik ook. Maar hij kan ook erg goed voetballen, ik geef hem ook het voordeel van de twijfel, en we zien het dan over een paar maand welquote:Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef BoNi het volgende:
En toch blijf ik Leonardo een walgelijk persoon vinden.....
Het is echt jammer dat je zulke imbeciele trollreacties de boventoon laat voeren in je postgedrag, want heel af en toe zeg je toch wel wat zinnigs.quote:
Ik concludeer alleen watquote:Op woensdag 20 december 2006 17:28 schreef twi het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat je zulke imbeciele trollreacties de boventoon laat voeren in je postgedrag, want heel af en toe zeg je toch wel wat zinnigs.
Prima:quote:Op woensdag 20 december 2006 17:43 schreef PLAE@ het volgende:
kan het godverdomme ook nog eens over iets anders gaan dan die kakkerlak.
Het lijkt hier wel..... noujaje snapt wat ik bedoel.
En sinds wanneer we aandacht besteden aan die paupertjes uit de homostad van ons land
Hebben we een nieuwe trainer ja?quote:GRONINGEN - De spelers van FC Groningen en Ajax-trainer Co Adriaanse speelden woensdag even voor Kerstman. Ze deelden kadootjes en handtekeningen uit aan de verstandelijk gehandicapten van 's Heeren Loo uit Bedum.
De club overhandigde daarnaast nog 2000 euro aan de instelling. Het geld wordt waarschijnlijk besteed aan de disco van 's Heeren Loo.
Je hoort me er ook niet over hoor, maar die 'kakkerlak' heeft gisteren getekend. Lijkt het me logisch dat men het er hier over heeft, toch?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:53 schreef PLAE@ het volgende:![]()
![]()
![]()
dacht dat je daar weinig last van mij bij had de laatste tijd.
Leonardoquote:Op woensdag 20 december 2006 21:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Welke kakkerlak?
Leonardo is nu al 110% Ajaciedquote:Op woensdag 20 december 2006 21:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Welke kakkerlak?
quote:
'k Heb jullie ook niet over Greene, Biseswar en Tiendalli horen klagen.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:09 schreef Vakkie_W het volgende:
![]()
Ik snap echt niet dat veel Ajacieden hem met open armen ontvangen. Je wilt toch geen spelers van je grootste rivaal in je team?
Gaypride, Homohoofdstad van Europa.... jij hebt lef nog wt te zeggenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:43 schreef PLAE@ het volgende:
En sinds wanneer we aandacht besteden aan die paupertjes uit de homostad van ons land
010 is uitgeroepen tot homo hoofdstad dus wat zeik jequote:Op woensdag 20 december 2006 23:41 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Gaypride, Homohoofdstad van Europa.... jij hebt lef nog wt te zeggen![]()
Overigens wel sneu hoe al die joden nu al op Leo geilen, lees het 010-topic nog maar eens door, wie weet leer je nog wat over clubliefde![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zie ook steeds meer reacties van kakkerlakken dat Charisteas wel goed is![]()
Ik zeg niet dat jij dat zegt, maar bepaalde mensen zijn zeer tevreden over hem terwijl ze hem altijd gingen uitlachen bij Ajaxquote:Op woensdag 20 december 2006 23:47 schreef Steve_I. het volgende:
[..]moet je toch beter lezen....
Het is een aardige gozer lijkt me, en hij werkt hard, doet goed z'n best, heb weinig tegen z'n persoonlijkheid (het is dan ook geen 'echte' ajacied)...............
maar het is en blijft een teringjood die niet kan voetballen, en die we nooit hadden moeten halen, en al helemaal niet als opvolger voorKuyt
Daarbij heeft Feyenoord Leo zelf uit de sloppenwijken getrokken, hem helemaal opgeleid, hem laten debuteren, hem de finale van de UEFA cup laten winnen, hem door moeilijke blessures gesleept...., is wel wat anders dan 2 jaar amper spelen...
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij dat zegt, maar bepaalde mensen zijn zeer tevreden over hem terwijl ze hem altijd gingen uitlachen bij Ajax![]()
Beetje scheef he![]()
Keltie, niet op dit forum maar wel ergens iigquote:Op woensdag 20 december 2006 23:53 schreef Steve_I. het volgende:
[..]namen?? Ik weet er anders geen een op dit forum
zal hooguit iemand zeggen dat ie een keer best redelijk heeft gebald ofzo, maar het over-all plaatje blijft het zelfde, namenlijkJood
![]()
die heeft nog wel verdomd veel te bewijzen wil die aantonen een 'Feyenoorder' te zijn die we ook echt zouden kunnen waarderen...
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:41 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Overigens wel sneu hoe al die joden nu al op Leo geilen, lees het 010-topic nog maar eens door, wie weet leer je nog wat over clubliefde![]()
Een echte fnoorder is een gefrustreerde net-niet voetballer die alleen maar kan schoppen en aan de lopende band domme uitspraken doet in de media.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:53 schreef Steve_I. het volgende:
[..]namen?? Ik weet er anders geen een op dit forum
zal hooguit iemand zeggen dat ie een keer best redelijk heeft gebald ofzo, maar het over-all plaatje blijft het zelfde, namenlijkJood
![]()
die heeft nog wel verdomd veel te bewijzen wil die aantonen een 'Feyenoorder' te zijn die we ook echt zouden kunnen waarderen...
ik moest gelijk aan buijs denken.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een echte fnoorder is een gefrustreerde net-niet voetballer die alleen maar kan schoppen en aan de lopende band domme uitspraken doet in de media.
Daar valt Harry inderdaad niet onder.
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik moest gelijk aan buijs denken.
Toen hij deed alsof hij dood was om niet verder te hoeven spelen was ook opgeblazen?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:00 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Zeur toch niet zo. Dat vermeende 'gedrag' van hem wordt allemaal opgeblazen, vooral door de media.
*proestquote:Op woensdag 20 december 2006 23:41 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Beertenderquote:
Beetje?quote:Op donderdag 21 december 2006 08:39 schreef PyTh het volgende:
Een beetje hypocriet zijn sommige hier wel in ieder geval.....
Wil het ook niet overdrijven maar vind het in ieder geval behoorlijk lachwekkendquote:Op donderdag 21 december 2006 08:42 schreef Panick het volgende:
[..]
Beetje?
Ik krijg bijna last van plaatsvervangende schaamte.
Ik vind het vooral intens triest.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wil het ook niet overdrijven maar vind het in ieder geval behoorlijk lachwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |