abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 00:24:19 #251
25682 2cv
Niet subtiel
pi_45932573
Gaat helemaal goedkomen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 5 februari 2007 @ 11:57:30 #252
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46002618
500 euro , HEB JIJ 500 EURO VOOR DAT DING BETAALD




omg, laat ik gewoon maar niet reargeren en dit allemaal aanzien...


500 euro
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46012888
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:57 schreef Pumatje het volgende:
omg, laat ik gewoon maar niet reargeren en dit allemaal aanzien...
Ha, te laat!

Hoe dan ook, met je reactie laat je al duidelijk zien dat jij bij het "soort" hoort waarvan citrofielen zich het liefs distangeren. Zo'n Visa zal zich rot schamen met jou er in!
  maandag 5 februari 2007 @ 17:38:10 #254
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_46013211
dat krijg je als student zijnde he. dan ga je huilen over 500¤ (@Pumatje)
pi_46013282
Ik weet wie het zegt.
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 18:17:54 #256
25682 2cv
Niet subtiel
pi_46014335
Ach, ik heb 1500 gulden (750 pleuro) voor m'n Eend betaald en toen deed de motor het niet eens ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_46014359
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:17 schreef 2cv het volgende:
Ach, ik heb 1500 gulden (750 pleuro) voor m'n Eend betaald en toen deed de motor het niet eens ...
Een eend is cult.
pi_46014372
Overigens vind ik ¤500 voor een visa niet veel.

Als je hem tenminste rijdend kunt houden.
  maandag 5 februari 2007 @ 18:31:51 #259
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46014727
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:38 schreef Devilnl het volgende:
dat krijg je als student zijnde he. dan ga je huilen over 500¤ (@Pumatje)
que?
neem eens een kijkje ?

Project: Honda civic ed7


500 euro is veel geld ja als je er veel beter voor had kunnen krijgen.

had een lekker civicje gekocht waar je nooit iets aan hoeft te onderhouden van 1986 ofzo, met techniek die je nu nog niet op citroens aantreft , maargoed.

hobby..zoiets?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46014765
Van de weinige auto's waarin ik mezelf toch echt niet zie rijden is de Civic er toch wel één.
  maandag 5 februari 2007 @ 18:38:26 #261
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46014948
Dat kan natuurlijk, alhoewel ik je wel een type vind voor een1st of 2nd gen Civic.

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46015049
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:31 schreef Pumatje het volgende:

[..]

que?
neem eens een kijkje ?

Project: Honda civic ed7


500 euro is veel geld ja als je er veel beter voor had kunnen krijgen.

had een lekker civicje gekocht waar je nooit iets aan hoeft te onderhouden van 1986 ofzo, met techniek die je nu nog niet op citroens aantreft , maargoed.

hobby..zoiets?
Maar dood wil je er niet in gevonden worden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_46015296
1e of 2e gen Civic vind je niet voor 500 euro in deze staat...
  maandag 5 februari 2007 @ 18:51:36 #264
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_46015416
vind die Civics ook niks..
stuiter bakken..
okay mijne heeft ook stugge vering, heb ik ook niet om gevraagt.
geef mij maar het "zweef" gevoel tbh
pi_46015734
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:31 schreef Pumatje het volgende:
500 euro is veel geld ja als je er veel beter voor had kunnen krijgen.

had een lekker civicje gekocht waar je nooit iets aan hoeft te onderhouden van 1986 ofzo, met techniek die je nu nog niet op citroens aantreft , maargoed.

hobby..zoiets?
Tja, de een wil een leuke auto, de ander een "goede". Want een Civic die nooit onderhouden is, is natuurlijk ook niks.

Oh ja, verdiep je ees in de technieke die Citroën heeft toegepast door de jaren heen. Je zult je dan schamen voor die opmerking. Helaas zijn het in veel gevallen de andere merken die de technieken verbeterd toe gingen passen, maar toch...
En wat denk je van de veersystemen van Citroën? Zelf die van de 2CV is uniek. Het comfort van zelfs de kleinste modellen zal je nimmer in een andere Japanner, Duitser of wat dan ook tegen komen. En nee, ook niet in dat Civicje...

Welke techniek uit die Civic maakt hem trouwens zo bijzonder dat je het zelfs niet op een Citroën aan zult treffen? (serieuse vraag!)
  maandag 5 februari 2007 @ 19:09:01 #266
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46016042
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:51 schreef Devilnl het volgende:
vind die Civics ook niks..
stuiter bakken..
okay mijne heeft ook stugge vering, heb ik ook niet om gevraagt.
geef mij maar het "zweef" gevoel tbh
vind ze wel lekker rijden hoor die 1st en 2nd generatie civics, de 4e en daarna nog lekkerder natuurlijk ( 8e heb ik nog nooit in gereden dan )


En Extinz


Ik zou niet dood gevonden willen worden in een vista, zo kunnen we door blijven gaan
laten we gewoon elkaars favo auto en liefde ervoor blijven respecteren, ik begrijp dat je liefde voor dit merk en model echt heel diep gaat als je er 500 euro voor over hebt ( als je er meer auto voor kunt krijgen ) zelfde geld misschien voor mijn civic, maargoed liefde he





En betreft mijn opmerking met techniek en dergelijke, je moet het wel beetje met korreltje zout nemen natuurlijk. Maar in 88 reden alle civics al met Onafhankenlijke wielophanging voor en achter, en persten ze 120 pk uit een colafles, dat soort dingen. Citroen's van nu zijn nu niet bepaald technische hoogstandjes, wel zeer comfortabel.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46016415
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Pumatje het volgende:

Citroen's van nu zijn nu niet bepaald technische hoogstandjes, wel zeer comfortabel.
Ik rijd dan ook niet in een Citroën van nu he grapjas?

Ik rijd in de auto die het begin van het einde van het echte Citroën inluidde
pi_46016649
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Pumatje het volgende:
En betreft mijn opmerking met techniek en dergelijke, je moet het wel beetje met korreltje zout nemen natuurlijk. Maar in 88 reden alle civics al met Onafhankenlijke wielophanging voor en achter, en persten ze 120 pk uit een colafles, dat soort dingen. Citroen's van nu zijn nu niet bepaald technische hoogstandjes, wel zeer comfortabel.
In '88 "al" onafhankelijke wielophanging! Wow!!! Enneh... Ik ben nog geen hedendaagse Citroëns in dit draadje tegen gekomen. (maar verder wel handig om als afdwaling te gebruiken natuurlijk) Ik ben dan ook voornamelijk Citroën-liefhebber als het de oude meuk betreft. Ook al worden er tegenwoordig best wel weer leuke technieken toegepast.
Wees gewoon eerlijk, die korreltjes zout van je kunnen we met een gerust hart zoutbergen gaan noemen. Zo;n civic heeft weinig revolutionairs neergezet. Dit staat uiteraard los van het feit dat ik het wel een geinig wagentje vind trouwens.

Enneh... elkaars liefde voor bepaalde wagens respecteren? Ik zou zeggen, start daar dan nu maar mee!
  maandag 5 februari 2007 @ 19:30:12 #269
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46016849
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef patje74 het volgende:

[..]

In '88 "al" onafhankelijke wielophanging! Wow!!!
In een massaproductie auto @ 1988 .. geef nog eens een paar voorbeelden dan als je wilt
Enneh... Ik ben nog geen hedendaagse Citroëns in dit draadje tegen gekomen. (maar verder wel handig om als afdwaling te gebruiken natuurlijk) Ik ben dan ook voornamelijk Citroën-liefhebber als het de oude meuk betreft. Ook al worden er tegenwoordig best wel weer leuke technieken toegepast.
Wees gewoon eerlijk, die korreltjes zout van je kunnen we met een gerust hart zoutbergen gaan noemen. Zo;n civic heeft weinig revolutionairs neergezet. haha
Dit staat uiteraard los van het feit dat ik het wel een geinig wagentje vind trouwens.

Enneh... elkaars liefde voor bepaalde wagens respecteren? Ik zou zeggen, start daar dan nu maar mee!
maargoed, elkaars liefde respecteren stelde ik al voor, en ben er een post of 2 geleden al mee begonnen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46019138
Ik geloof dat je met die onafhankelijke wielophanging een beetje een verkeerd voorbeeld te pakken hebt. Bedoel je werkelijk dat je nog een aantal voorbeelden wilt hebben van in massaproductie geweest zijnde Citroëns met onafhankelijke wielophanging? Nee toch?

Maar als je wilt, waar zal ik beginnen? Als jij je daar in zou gaan verdiepen, dan zal je er achter komen dat decenia voor '88 als een Citroën van de band af kwam met onafhankelijke wielophanging, automatische hoogteregeling en last-afhankelijke achterremmen, en dat ook nog in combinatie met een voortreffelijke wegligging en een onevenaard comfort.

Ik ben de laatste die een ander merk zal afkraken, ik ben dan ook absoluut net eenkennig. Een wagen die revolutionair was of geschiedenis heeft geschreven, zal ik altijd respecteren. Niets kwaads dus over die Civic. Echter bijzonder was hij niet.
  maandag 5 februari 2007 @ 21:04:49 #271
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_46020663
oke, voortreffelijke wegligging, bij het ritje rond de boulevard misschien, wil best een ritje nürnbergring doen met een citroën naar jou keus uit 88, en met een civic uit 88... mijn maag doet pijn van het lachen oke, that's it..stop

en jawel, ik wilde wel graag een voorbeeld van de citroëns uit 88 die technisch gezien een civic evenaren.

Laten we gewoon doorgaan over de vista. Dit gaat nergens meer over.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_46020744
Visa, ook al zitten er ramen in, het is geen Windows....
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 23:08:46 #273
25682 2cv
Niet subtiel
pi_46025712
Een Citroën koop je ook niet als racewagen Pumatje, ik denk dat dat iets is wat je niet moet vergeten. Want als je zo gaat rekenen is er maar 1 auto goed, en dat is de auto die het hardst over die nerdbergring kan (geen idee welke dat is, en het kan me ook werkelijk geen ene donder schelen). Dan zal die sivvik het ook wel afleggen. Ergo: eindeloze en vooral zinloze discussie.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 5 februari 2007 @ 23:30:33 #274
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_46026593
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:08 schreef 2cv het volgende:
Een Citroën koop je ook niet als racewagen Pumatje, ik denk dat dat iets is wat je niet moet vergeten. Want als je zo gaat rekenen is er maar 1 auto goed, en dat is de auto die het hardst over die nerdbergring kan (geen idee welke dat is, en het kan me ook werkelijk geen ene donder schelen). Dan zal die sivvik het ook wel afleggen. Ergo: eindeloze en vooral zinloze discussie.
eensch is
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:05:01 #275
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_46081045
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Visa, ook al zitten er ramen in, het is geen Windows....
Nee, het is een creditcard. Valt die 500 euro misschien toch nog mee...
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_46083657
... ik ben wel stil.. want zo kunnen we eeuwig doorgaan, je hebt van die mensen die dus niet begrijpen dat de civic de visa van alle kanten in maakt
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_46084995
Laat die Civic nou maarmoi in de civic topics, ik hoef die bagger niet op mijn oprit of in mijn Visa topic. Klaar.
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:40:36 #278
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_46085917
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef Turquaz52 het volgende:
... ik ben wel stil.. want zo kunnen we eeuwig doorgaan, je hebt van die mensen die dus niet begrijpen dat de civic de visa van alle kanten in maakt
En je hebt mensen die niet begrijpen dat een auto meer is dan een verlengde van je lul, maar dat je ook autoliefhebber kunt zijn door een merk dat zijn charmes uit geschiedenis en herkenning haalt te liefhebben. Dat kan dus ook zonder alleen maar veel PK's en je petje scheef te zetten.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:45:34 #279
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_46086032
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:40 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

En je hebt mensen die niet begrijpen dat een auto meer is dan een verlengde van je lul, maar dat je ook autoliefhebber kunt zijn door een merk dat zijn charmes uit geschiedenis en herkenning haalt te liefhebben. Dat kan dus ook zonder alleen maar veel PK's en je petje scheef te zetten.
Amen to that
Signature.
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:41:31 #280
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_46089039
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Pumatje het volgende:
oke, voortreffelijke wegligging, bij het ritje rond de boulevard misschien, wil best een ritje nürnbergring doen met een citroën naar jou keus uit 88, en met een civic uit 88... mijn maag doet pijn van het lachen oke, that's it..stop
*kuch* citroen AX Sport *kuch* Citroen VISA GTI *kuch* BX GTI 16v *kuch*
Nee, de jappen hebben het licht uigevonden....

Rij gerust een rondje mee met m'n AXje..

PS: wegligging is wat anders als hard de bocht om..
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:54:38 #281
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_46113143
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:40 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

En je hebt mensen die niet begrijpen dat een auto meer is dan een verlengde van je lul, maar dat je ook autoliefhebber kunt zijn door een merk dat zijn charmes uit geschiedenis en herkenning haalt te liefhebben. Dat kan dus ook zonder alleen maar veel PK's en je petje scheef te zetten.
gna gna.. die zit
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_46113204
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Laat die Civic nou maarmoi in de civic topics, ik hoef die bagger niet op mijn oprit of in mijn Visa topic. Klaar.
Jij bent mod
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_46114115
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:56 schreef existenz het volgende:

[..]

Jij bent mod
Als mod hoor je onpartijdig te modden. En dat kan ik niet in dit topic. Dus TF is de mod van dit topic
pi_46122540
nee, kappen....
ontopic en anders optieven uit dit topic!!!!

[ Bericht 90% gewijzigd door ThaFreak op 08-02-2007 22:21:37 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:14:45 #285
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_46159110
Dat van die bumpers zwart maken wou ik ook al zeggen
ada fare stop stalking me
pi_46394545
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Koppeling gaar, over een paar weken nieuwe er in stoppen.
'even' een nieuwe erin stoppen
pi_46401010
Interessant verhaal hoor, maar het is hier GEEN Franse versus Japanse auto's topic Als je er alsnog over door wilt gaan, staat het je vrij er een apart topic over te openen.

[ Bericht 45% gewijzigd door Alexxxxx op 17-02-2007 16:34:03 ]
pi_46412096
Gefeliciteerd hoor

Ben je alleen niet bang dat zo'n auto je arm gaat maken? Je zegt zelf al: project ...
Frans of Japans ... 19 jaar oud dus vrijwel alles moet al een keer vervangen zijn, lijkt me.
Als eerste auto zou ik zelf gaan voor betrouwbaarheid, zeker als m'n budget beperkt was... Dus dan maar een tijdje tuffen in een nietszeggende, 13 in een dozijn Jap voor weinig en sparen voor een BX grapje Snoek, ofzo. tuurlijk ... ook heel duur om 'm precies zo te krijgen / houden als je wilt maar dan heb je een buffer.
Calm down, please!
pi_46412219
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:33 schreef Googolplexian het volgende:
Gefeliciteerd hoor

Ben je alleen niet bang dat zo'n auto je arm gaat maken? Je zegt zelf al: project ...
Frans of Japans ... 19 jaar oud dus vrijwel alles moet al een keer vervangen zijn, lijkt me.
Als eerste auto zou ik zelf gaan voor betrouwbaarheid, zeker als m'n budget beperkt was... Dus dan maar een tijdje tuffen in een nietszeggende, 13 in een dozijn Jap voor weinig en sparen voor een BX grapje Snoek, ofzo. tuurlijk ... ook heel duur om 'm precies zo te krijgen / houden als je wilt maar dan heb je een buffer.
Nee, ik ben niet bang dat de auto me arm gaat maken. Ik ga pas dingen veranderen en repareren en zo als er geld is. Mijn wekr is op fietsafstand, dus het is geen probleem dat ie nu een paar weken stil staat En de koppeling en dergelijke is inmiddels aangekomen, dus ff sleutelsafspraak maken, en dan begint de eerst eechte klus... En als ie dan weer rijdbaar is gaat de buurman van mn ouders even naar de deuren kijken, die is autoschadehersteller

En als de koppeling en de deure goed zijn, is er ongetwijfeld wel weer iets anders kapot Maar hey, ik heb wel een tof ding als eerste autootje En je kunt veel zeggen, maar ze past goed bij me. Traag, lelijk en vaak kapot
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 22:48:44 #290
25682 2cv
Niet subtiel
pi_46412545
Traag ! Mijn Eend is trager ! Zelfs als die het zou doen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 17 februari 2007 @ 22:50:40 #291
169369 SRS-Engineering
PASSION FOR POWER
pi_46412606
Hallo medefokkers,

Mijn eerste post
En mijn eerste commentaar. Mijn interesse ging altijd al uit naar dit subforum (check profiel)
Maar nou had ik een vraag aan Alexxxx

Wat is nou het project ? zelf heb ik een VW golf 1.1C die ik aan het opknappen ben.

Verder zeer oke zo'n Visa gewoon omdat het geen doorsnee auto is.

VW GOLF 1.1C - 1983 -
pi_46412656
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:50 schreef SRS-Engineering het volgende:

Wat is nou het project ? zelf heb ik een VW golf 1.1C die ik aan het opknappen ben.
Ja, opknappen dus, en wellicht nog iets anders leuks wat ik nog niet kan veklappen

Welkom btw

Straks ook een topic over jou Golfje?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 22:54:33 #293
169369 SRS-Engineering
PASSION FOR POWER
pi_46412707
Misschien, moet ik natuurlijk wel foto's maken en dat kost tijd en dat heb ik niet zo heel veel. Maar ik zie wel even.
VW GOLF 1.1C - 1983 -
pi_46418406
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:54 schreef SRS-Engineering het volgende:
Misschien, moet ik natuurlijk wel foto's maken en dat kost tijd en dat heb ik niet zo heel veel. Maar ik zie wel even.
Volgend jaar Golfje = old timer
Calm down, please!
pi_46418410
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]


I.i.g. veel plezier ermee Ik ga er ongetwijfeld meer over lezen in de komende deeltjes.
Calm down, please!
  zondag 18 februari 2007 @ 12:10:23 #296
169369 SRS-Engineering
PASSION FOR POWER
pi_46420781
quote:
Op zondag 18 februari 2007 08:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Volgend jaar Golfje = old timer
Ja klopt, er moet nog wel wat aan gebeuren. Wielkasten achter zijn verrot moeten nieuwe stukken in.

En allemaal oppervlakkige roest die ik moet bijwerken lak zag er erg dof uit maar das inmiddels verholpen met commendant.



VW GOLF 1.1C - 1983 -
pi_46440077
Puik man. Toffe auto. Hoop inderdaad wel, zoals al werd gezegd, dat je hem goed rijdend kan houden. Dan heb je er een goed ding aan. Mijn peugeot is uit '89, en ik kan nu uit ervaring zeggen dat franse auto's toen al erg bij de tijd waren. Heerlijk comfortabele stoelen, en zelfs met een 1.1 motor nog 160 rijden op de snelweg.

Ik zou nog graag zo'n BX rijden though, liefst de GTI uitvoering
pi_46476810
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Puik man. Toffe auto. Hoop inderdaad wel, zoals al werd gezegd, dat je hem goed rijdend kan houden. Dan heb je er een goed ding aan. Mijn peugeot is uit '89, en ik kan nu uit ervaring zeggen dat franse auto's toen al erg bij de tijd waren. Heerlijk comfortabele stoelen, en zelfs met een 1.1 motor nog 160 rijden op de snelweg.

Ik zou nog graag zo'n BX rijden though, liefst de GTI uitvoering
Mee eens! Hieronder mijn AX'je uit 1989 met 110k op de klok. Afgezien van een geluidje linksvoor in de ophanging loopt het blokje super! Verder natuurlijk ook erg comfortabel inderdaad, ben er ook heel erg tevreden mee, met dit autootje. Gaat in principe ook niet meer weg, deze kunnen mijn meissie en ik gewoon oprijden. (Heb er ¤ 475,= voor betaald, ondertussen wel remschijfjes plus leidingen nog laten vervangen..)

pi_46482811
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Mee eens! Hieronder mijn AX'je uit 1989 met 110k op de klok. Afgezien van een geluidje linksvoor in de ophanging loopt het blokje super! Verder natuurlijk ook erg comfortabel inderdaad, ben er ook heel erg tevreden mee, met dit autootje. Gaat in principe ook niet meer weg, deze kunnen mijn meissie en ik gewoon oprijden. (Heb er ¤ 475,= voor betaald, ondertussen wel remschijfjes plus leidingen nog laten vervangen..)

[afbeelding]
Die AX is dan weer minder favoriet bij mij.. ik kende vroeger iemand die er eentje had, en bij een inhaalmanouvre maakte hij zo weinig snelheid, dat hij uiteindelijk terug achter zijn voorligger moest gaan rijden om niet bovenop een tegenligger te klappen

Sindsdien durf ik niet meer in een AX (mee) te rijden
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:17:22 #300
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_46483007
precies hetzelfde heb ik hier thuis met de sprinter, en de 2cv
Met die 2cv kan het me niet zoveel schelen, want 't is niet de dagelijkse auto, maar wat betreft die sprinter kan ik me er kapot aan irriteren.
130 is ook echt z'n max.
Ik heb ook nog een tijdje in een AX GTi gereden, en dat vond ik nog wel een lekker bakkie
Was vrij rap ook enzo
Signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')