Ha, te laat!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:57 schreef Pumatje het volgende:
omg, laat ik gewoon maar niet reargeren en dit allemaal aanzien...
Een eend is cult.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:17 schreef 2cv het volgende:
Ach, ik heb 1500 gulden (750 pleuro) voor m'n Eend betaald en toen deed de motor het niet eens ...
que?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:38 schreef Devilnl het volgende:
dat krijg je als student zijnde he. dan ga je huilen over 500¤ (@Pumatje)
Maar dood wil je er niet in gevonden wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
que?
neem eens een kijkje?
Project: Honda civic ed7
500 euro is veel geld ja als je er veel beter voor had kunnen krijgen.
had een lekker civicje gekocht waar je nooit iets aan hoeft te onderhouden van 1986 ofzo, met techniek die je nu nog niet op citroens aantreft, maargoed.
hobby..zoiets?
Tja, de een wil een leuke auto, de ander een "goede". Want een Civic die nooit onderhouden is, is natuurlijk ook niks.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:31 schreef Pumatje het volgende:
500 euro is veel geld ja als je er veel beter voor had kunnen krijgen.
had een lekker civicje gekocht waar je nooit iets aan hoeft te onderhouden van 1986 ofzo, met techniek die je nu nog niet op citroens aantreft, maargoed.
hobby..zoiets?
vind ze wel lekker rijden hoor die 1st en 2nd generatie civics, de 4e en daarna nog lekkerder natuurlijk ( 8e heb ik nog nooit in gereden dan )quote:Op maandag 5 februari 2007 18:51 schreef Devilnl het volgende:
vind die Civics ook niks..
stuiter bakken..
okay mijne heeft ook stugge vering, heb ik ook niet om gevraagt.
geef mij maar het "zweef" gevoel tbh
Ik rijd dan ook niet in een Citroën van nu he grapjas?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Pumatje het volgende:
Citroen's van nu zijn nu niet bepaald technische hoogstandjes, wel zeer comfortabel.
In '88 "al" onafhankelijke wielophanging! Wow!!! Enneh... Ik ben nog geen hedendaagse Citroëns in dit draadje tegen gekomen. (maar verder wel handig om als afdwaling te gebruiken natuurlijk) Ik ben dan ook voornamelijk Citroën-liefhebber als het de oude meuk betreft. Ook al worden er tegenwoordig best wel weer leuke technieken toegepast.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Pumatje het volgende:
En betreft mijn opmerking met techniek en dergelijke, je moet het wel beetje met korreltje zout nemen natuurlijk. Maar in 88 reden alle civics al met Onafhankenlijke wielophanging voor en achter, en persten ze 120 pk uit een colafles, dat soort dingen. Citroen's van nu zijn nu niet bepaald technische hoogstandjes, wel zeer comfortabel.
maargoed, elkaars liefde respecteren stelde ik al voor, en ben er een post of 2 geleden al mee begonnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef patje74 het volgende:
[..]
In '88 "al" onafhankelijke wielophanging! Wow!!!
In een massaproductie auto @ 1988 .. geef nog eens een paar voorbeelden dan als je wilt
Enneh... Ik ben nog geen hedendaagse Citroëns in dit draadje tegen gekomen. (maar verder wel handig om als afdwaling te gebruiken natuurlijk) Ik ben dan ook voornamelijk Citroën-liefhebber als het de oude meuk betreft. Ook al worden er tegenwoordig best wel weer leuke technieken toegepast.
Wees gewoon eerlijk, die korreltjes zout van je kunnen we met een gerust hart zoutbergen gaan noemen. Zo;n civic heeft weinig revolutionairs neergezet. haha
Dit staat uiteraard los van het feit dat ik het wel een geinig wagentje vind trouwens.
Enneh... elkaars liefde voor bepaalde wagens respecteren? Ik zou zeggen, start daar dan nu maar mee!
eensch isquote:Op maandag 5 februari 2007 23:08 schreef 2cv het volgende:
Een Citroën koop je ook niet als racewagen Pumatje, ik denk dat dat iets is wat je niet moet vergeten. Want als je zo gaat rekenen is er maar 1 auto goed, en dat is de auto die het hardst over die nerdbergring kan (geen idee welke dat is, en het kan me ook werkelijk geen ene donder schelen). Dan zal die sivvik het ook wel afleggen. Ergo: eindeloze en vooral zinloze discussie.
Nee, het is een creditcard. Valt die 500 euro misschien toch nog mee...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Visa, ook al zitten er ramen in, het is geen Windows....
En je hebt mensen die niet begrijpen dat een auto meer is dan een verlengde van je lul, maar dat je ook autoliefhebber kunt zijn door een merk dat zijn charmes uit geschiedenis en herkenning haalt te liefhebben. Dat kan dus ook zonder alleen maar veel PK's en je petje scheef te zetten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef Turquaz52 het volgende:
... ik ben wel stil.. want zo kunnen we eeuwig doorgaan, je hebt van die mensen die dus niet begrijpen dat de civic de visa van alle kanten in maakt![]()
Amen to thatquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En je hebt mensen die niet begrijpen dat een auto meer is dan een verlengde van je lul, maar dat je ook autoliefhebber kunt zijn door een merk dat zijn charmes uit geschiedenis en herkenning haalt te liefhebben. Dat kan dus ook zonder alleen maar veel PK's en je petje scheef te zetten.
*kuch* citroen AX Sport *kuch* Citroen VISA GTI *kuch* BX GTI 16v *kuch*quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Pumatje het volgende:
oke, voortreffelijke wegligging, bij het ritje rond de boulevard misschien, wil best een ritje nürnbergring doen met een citroën naar jou keus uit 88, en met een civic uit 88... mijn maag doet pijn van het lachen oke, that's it..stop
gna gna.. die zitquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En je hebt mensen die niet begrijpen dat een auto meer is dan een verlengde van je lul, maar dat je ook autoliefhebber kunt zijn door een merk dat zijn charmes uit geschiedenis en herkenning haalt te liefhebben. Dat kan dus ook zonder alleen maar veel PK's en je petje scheef te zetten.
Jij bent modquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Laat die Civic nou maarmoi in de civic topics, ik hoef die bagger niet op mijn oprit of in mijn Visa topic. Klaar.
Als mod hoor je onpartijdig te modden. En dat kan ik niet in dit topic. Dus TF is de mod van dit topicquote:
'even' een nieuwe erin stoppenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Koppeling gaar, over een paar weken nieuwe er in stoppen.
Nee, ik ben niet bang dat de auto me arm gaat maken. Ik ga pas dingen veranderen en repareren en zo als er geld is. Mijn wekr is op fietsafstand, dus het is geen probleem dat ie nu een paar weken stil staatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:33 schreef Googolplexian het volgende:
Gefeliciteerd hoor![]()
Ben je alleen niet bang dat zo'n auto je arm gaat maken? Je zegt zelf al: project...
Frans of Japans ... 19 jaar oud dus vrijwel alles moet al een keer vervangen zijn, lijkt me.
Als eerste auto zou ik zelf gaan voor betrouwbaarheid, zeker als m'n budget beperkt was... Dus dan maar een tijdje tuffen in een nietszeggende, 13 in een dozijn Jap voor weinig en sparen voor een BXgrapje Snoek, ofzo. tuurlijk ... ook heel duur om 'm precies zo te krijgen / houden als je wilt maar dan heb je een buffer.
Ja, opknappen dus, en wellicht nog iets anders leuks wat ik nog niet kan veklappenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:50 schreef SRS-Engineering het volgende:
Wat is nou het project ? zelf heb ik een VW golf 1.1C die ik aan het opknappen ben.
Volgend jaar Golfje = old timerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:54 schreef SRS-Engineering het volgende:
Misschien, moet ik natuurlijk wel foto's maken en dat kost tijd en dat heb ik niet zo heel veel. Maar ik zie wel even.
quote:
Ja klopt, er moet nog wel wat aan gebeuren. Wielkasten achter zijn verrot moeten nieuwe stukken in.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Volgend jaar Golfje = old timer
Mee eens! Hieronder mijn AX'je uit 1989 met 110k op de klok. Afgezien van een geluidje linksvoor in de ophanging loopt het blokje super! Verder natuurlijk ook erg comfortabel inderdaad, ben er ook heel erg tevreden mee, met dit autootje. Gaat in principe ook niet meer weg, deze kunnen mijn meissie en ik gewoon oprijden. (Heb er ¤ 475,= voor betaald, ondertussen wel remschijfjes plus leidingen nog laten vervangen..)quote:Op zondag 18 februari 2007 21:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Puik man. Toffe auto. Hoop inderdaad wel, zoals al werd gezegd, dat je hem goed rijdend kan houden. Dan heb je er een goed ding aan. Mijn peugeot is uit '89, en ik kan nu uit ervaring zeggen dat franse auto's toen al erg bij de tijd waren. Heerlijk comfortabele stoelen, en zelfs met een 1.1 motor nog 160 rijden op de snelweg.
Ik zou nog graag zo'n BX rijden though, liefst de GTI uitvoering
Die AX is dan weer minder favoriet bij mij.. ik kende vroeger iemand die er eentje had, en bij een inhaalmanouvre maakte hij zo weinig snelheid, dat hij uiteindelijk terug achter zijn voorligger moest gaan rijden om niet bovenop een tegenligger te klappenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mee eens! Hieronder mijn AX'je uit 1989 met 110k op de klok. Afgezien van een geluidje linksvoor in de ophanging loopt het blokje super! Verder natuurlijk ook erg comfortabel inderdaad, ben er ook heel erg tevreden mee, met dit autootje. Gaat in principe ook niet meer weg, deze kunnen mijn meissie en ik gewoon oprijden. (Heb er ¤ 475,= voor betaald, ondertussen wel remschijfjes plus leidingen nog laten vervangen..)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |