Het is ook te koop in Grijze kleur.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
het zijn alleen geen zwarte bumpers...... ze waren al grijs toen ze uit de fabriek kwamen
Mooie 323 zegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:18 schreef garnage-patrick het volgende:
of, je spuit ze in mat zwart op. iets meer werk, maar blijven langer zwarten ook mooi zwart, en beschadigingen kan je mooi wegwerken.
zelf ervaring~~
edit:
deze moet wel werken.
http://img412.imageshack.us/my.php?image=afbeelding0081nd0.jpg
mijne in antraciet gedaan trouwens.
Ik reageerde dan ook niet op jouquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het is ook te koop in Grijze kleur.![]()
Daarom poste ik het ook
"beschikbaar in twee kleuren, zwart en antraciet"
Ik zou nooit en te nimmer een Nederlandse vlag op mn auto plakken. Maar ik ben gek op Frysk vlagvertoonquote:Op zondag 7 januari 2007 23:13 schreef eer-ik het volgende:
Op die 2e foto lijkt het net of je een klein vlaggetje bovenop je wagen hebt staan
Weet ikquote:Op zondag 7 januari 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou nooit en te nimmer een Nederlandse vlag op mn auto plakken. Maar ik ben gek op Frysk vlagvertoon
Je kán de eerste zijnquote:Results 1 - 10 of about 70 for "Citroën Visa" engine swap V8. (0.25 seconds)
geen spoilert, zoals op de Audi?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:13 schreef eer-ik het volgende:
Op die 2e foto lijkt het net of je een klein vlaggetje bovenop je wagen hebt staan
Lipje heeft een spoiler op zn audi.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Audi?
Spoiler?
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt...
Mja, ik wil wel luchtgekoeld houden, dus als er al een engine swap komt, komt er een Detroit Diesel V12 in.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
Ik denk wel dat je een van de eersten bent die z'n aantal cylinders verviervoudigd
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lipje heeft een spoiler op zn audi.
[afbeelding]
V12 in een Visaquote:Op maandag 8 januari 2007 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik wil wel luchtgekoeld houden, dus als er al een engine swap komt, komt er een Detroit Diesel V12 in.
hehe geniale reclamequote:Op maandag 8 januari 2007 01:14 schreef Geqxon het volgende:
Je kent hem vast al, maar toch
http://youtube.com/watch?v=WJ2pQpZI7Ng
Tis net een vrouw met een snor.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lipje heeft een spoiler op zn audi.
[afbeelding]
Misschien kom ik dan ook nog wel even langspruttelen met de eendquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
We kunnen ook ff samen gaan, scheelt in de beznine kosten en gezelligheid! Ik ben al eens in de haven geweest (met Lytse man van BMF), maar dat was met de TKD, verder wel ff een rondje gereden maar weinig foto's gemaakt.
Ik weet dat hij van een Visa verzamelaar uit Nijmegen komt, dus ga daar maar van uit jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:37 schreef EsDe het volgende:
ah Nijmegen! stond die altijd samen met nog zo'n zelfde wagen op een verlaten pleintje met garageboxen eromheen heel toevallig?![]()
Kan me namelijk herinneren dat ik vroeger vaak ging voetballen op zo'n pleintje waar altijd 2 van die visa's stonden, volgens mij was die eigenaar ook een visa-holic, om de paar maanden stonden er wel weer 2 anderen...!![]()
Héndig sjieke situatieschets mén!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Hier een situatieschets van de situatie op mijn oprit. Een erg lastige voor een beginnend bestuurder als ik
Met dat ding niet nee..quote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag heb ik mijn rijbewijs van het gemeentehuis gehaald. Ze is nu ook verzekerd, zonet online geregeld. Meteen ook maar lid geworden van de ANWB (Wegenwacht Nederlandservice). Je weet nooit wat er gebeurt onderweg.
Alsof jouw 1e auto perfect is/wasquote:
geen problemen mee gehad, behalve een falende startonderbrekingquote:
Beginnersgeluk dus.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:52 schreef lipje het volgende:
[..]
geen problemen mee gehad, behalve een falende startonderbreking
m'n ouders hadden vroeger ook een klein blok in hun Visa hangen. Die haalde de 110 net. Zal dat ook een 600CC zijn geweestquote:Op maandag 8 januari 2007 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, 1.4, dat blok is dus MEER dan twee keer zo groot he?
Nee, waarschijnlijk een 650cc of heel misschien eventueel een 602cc. Maar dan heeft iemand ooit een (nog) lichtere motor in die Visa gelegd (namelijk die van een Eend, Dyane of Ami of ACAdiane of LNA of Axel of Mehari).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:48 schreef HansU het volgende:
[..]
m'n ouders hadden vroeger ook een klein blok in hun Visa hangen. Die haalde de 110 net. Zal dat ook een 600CC zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |