Een Honda?! Stel je voor dat je daar in gezien wordt...quote:Op maandag 25 december 2006 22:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zou je het wel menen, als ik zei dat je voor dezelfde prijs een Civic uit 93 kon halen?
en dat je wagen ontiegelijk kk lelijk is, maar wel 2 bagage ruimtes zijn? En volgens mij mis je nog een paar cylinders? of spelen zij verstoppertje
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:27 schreef patje74 het volgende:
[..]
Een Honda?! Stel je voor dat je daar in gezien wordt...![]()
Nee Alex, jij hebt tenminsten een auto die ook het koesteren waard is als hij ecomomisch afgeschreven is. (dat is een 13 jaar oude Honda toch al?)
Stijl en comfort, en laat die snelheid dan maar over aan de snelle jongens die zich willen onderscheiden door middel van "exclusief" tupperware!![]()
Op de vorige pagina, grapjasquote:Op dinsdag 26 december 2006 03:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft iemand die reactie van turquaz52 verwijderd? of staat het in een ander topic?
Help, heeft iemand een pot verf voor me om mijn hoofd weer in een normale kleur te krijgen ? Hij is blauw geworden na deze opmerkingquote:Op woensdag 20 december 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent de tweede al.... En ik heb haar nog niet eens
[..]
existenz,
Ik heb nog steeds het idee dat als ik over je hond heen rijd, dat ie dan uit elkaar dondert.
Dan waarschijnlijk ook sneller dan mijn eendquote:Op dinsdag 26 december 2006 03:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Help, heeft iemand een pot verf voor me om mijn hoofd weer in een normale kleur te krijgen ? Hij is blauw geworden na deze opmerking![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex, geweldige bak gewoon. Ik was in het begin wat terughoudend omdat ik weet dat je niet zo supertechnisch bent, maar aan de foto's te zien is de Visa beter dan ik had gedacht. Deze wagen is veel leuker dan zo'n kuddedier-auto zoals een opel, golf of honda uit '93.
Ohja, jouw Visa is zekerweten sneller dan mijn Eend als die af is. Toch lijkt het me wel grappig eens een wedstrijdje te doen ...
je vergeet Delft en Nürnburgquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, staan al ritjes naar Den Haag, Eindhoven, Roermond en München geplanned
Wil je mij dan slepen ? Dan ga ik wat harderquote:
Ik heb in ieder geval een sleepkabel, maar trek ik je voorkant dan niet van de auto af?quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wil je mij dan slepen ? Dan ga ik wat harder
Wow, over bekrompen gesproken..quote:Op woensdag 27 december 2006 02:04 schreef 2cv het volgende:
Waarom denk je dat hij daar niet post
Het zal wel zo'n bekrompen rotforum zijn waar je alleen plaatjes kan kijken als je geregistreerd bent.
Mn account is nog steeds niet geactiveerd, de bokkenlullen. Aangemeld om te spammen voor de foto's die ik van hun rondrit bij de elfstedentocht had gemaakt. Toen mn account maar niet werd geactiveerd heeft ijsmeis dat spamwerk voor me gedaan. Waarvoor dank.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey!![]()
http://forum.crxclubholland.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=1584
Ja, die zie ik ook vaak in golfjes!quote:
Leuk wagentje.quote:Op maandag 25 december 2006 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat is m. Ik heb er een uit eind oktober 1988, dus veel nieuwer zul je ze niet tegen komen
Nee, ze is op kenteken gezet in oktober 88. Bouwdatum moet je even bij Citroen navragenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
En inderdaad is het een van de allerlaatsten. Ze is gebouwd in oktober 1988.... En de productie is gestopt in....Oktober 1988!
Nee man, gewoon ORGA nummer opzoeken onder de motorkap !quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, ze is op kenteken gezet in oktober 88. Bouwdatum moet je even bij Citroen navragen
Juistquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee man, gewoon ORGA nummer opzoeken onder de motorkap !
Project omdat ik haar op wil knappen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:12 schreef PNG het volgende:
Waarom het een project heet is me wonder eigenlijk, en ksnap eigenlijk niet waarom je dan geen BX hebt gekocht. AX zuigt, Visa stiekem idem, eend leuk, en BX idem, magoed, ik ben beetje raar......
Klopt, BX stond ook op de lijst, maar die is duurder in de vaste lasten. En je ziet ze nnog te vaak. Pllus de leek ziet het verschil niet tussen een BX type 1 en een type 2 of 3, dus heeft niet eens in de gaten dat er iets ouds en tofs langsrijdtquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:19 schreef PNG het volgende:
Geloof stiekem niet dat je dit nu 2 jaar gaat rijden, en voor 500 euro vind ik het nog best veel, koop je ook een 1.4 BX voor in redelijke staat als je ff zoekt.
Dank je! Je zult haar 28 januari wel zien! Hoef je ons dus ook niet van het station te halenquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:29 schreef PNG het volgende:
Verder heel veel lol, plezier, geluk en fun gewenst met je eerste auto !!!!
Wat is er leuk aan een japanse auto? Dit heeft tenminste karakter, hele hoge funfactor. Speed and reliability aren't everything.quote:Op maandag 25 december 2006 22:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zou je het wel menen, als ik zei dat je voor dezelfde prijs een Civic uit 93 kon halen?
en dat je wagen ontiegelijk kk lelijk is, maar wel 2 bagage ruimtes zijn? En volgens mij mis je nog een paar cylinders? of spelen zij verstoppertje
![]()
![]()
Ik heb eens in een Visa meegereden en het is formidabel, zo lekker. Wil graag eens zelf achter het stuur.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef mien-moeke het volgende:
Toch vraag ik me af of zo'n apparaat wel enigzins comfortabel rijdt.![]()
Mijn ex-schoonvader had een Visa. Rijden prima, hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:26 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik heb eens in een Visa meegereden en het is formidabel, zo lekker. Wil graag eens zelf achter het stuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |