Even een update.... Afgelopen zaterdagochtend met Lipje en Paladijn Lipje zijn oude autoradio in de Visa gebouwd. 's Ochtends vroeg vond ik al de reservesleutel in de brievenbus, dus ik ben nu compleet
![]()
Gister dus naar Eindhoven heen en weer geweest, en hij maakt een pokke kabaal soms bij het koppelen/schakelen, en dan met name rond de 1,2 en achteruit........ Volgens 2cv een kapotte druklager van de koppeling. Iemand een idee wat dit geintje me gaat kosten? (laat het bij de lokale garage doen, kan ik daar ook kennis mee maken) Of is dit bij de Visa iets specifieks wat alleen een Visa/oudere-Citroën-expert kan? En kan het ook iets anders zijn?
En anderhalve week geleden mijn eerste deuk gereden
![]()
Ik moest naar een sollicitatiegesprek, en reed met mn zenuwslaperige kop te dicht bij ons huis langs... tegen de vensterbank aan
![]()
Gelukkig alleen een deuk en lakschade, geen krassen tot onder de lak of zlefs gaten...
![]()
Hier een situatieschets van de situatie op mijn oprit. Een erg lastige voor een beginnend bestuurder als ik
![]()
![]()
De deuk
![]()
Pluspuntje is dat ik de baan heb gekregen, en dat ze bij die werkgever een eigen spuiterij hebben. Dus misschien kunnen ze hem daar tzt iverspuiten.
En, als parodie op de golfsjonnen met hun witte petjes op de hoedenplank, de pet van de Visa club achterop! Tegenwoordig tussen de gedubbelzijdigetapede boxen op de hoedenplank.