Nu al legendarischquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:56 schreef tong80 het volgende:
Dit is mijn keuze : Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto
Ik vond deze van mezelf succesvoller :quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:04 schreef Credence het volgende:
Ik vind deze wel goed:
Wat is volgens jou het topic van het jaar ?
Van de laatste tien dagen.Is de TT zo onduidelik ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:08 schreef dwerg het volgende:
Bedoel je 'topic van het jaar' of 'topic van de afgelopen tien dagen'?
die was super iddquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:59 schreef Q. het volgende:
Het AntonyZeus-topic. De link ben ik ff kwijt, ik ga even zoeken.
-edit-
Collega-MILF neuken onder werktijd...
Oe ja, dat is een klassieker.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:10 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Het topic in FB waarin de modjes aankondigden te gaan staken en vervolgens allemaal van FOK! afgeflikkerd werden..
+1quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:10 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Het topic in FB waarin de modjes aankondigden te gaan staken en vervolgens allemaal van FOK! afgeflikkerd werden..
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:10 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
100% mee eensquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Prison Break (USA) #32 Tweener _O_
Tweenert
Ja, die was wel leuk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:10 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Alleen korte-termijn-geheugen hebben is goed.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:08 schreef dwerg het volgende:
Bedoel je 'topic van het jaar' of 'topic van de afgelopen tien dagen'?
ik ga toch ook voor deze. Een echte fok! klassiekerquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:59 schreef Q. het volgende:
Het AntonyZeus-topic. De link ben ik ff kwijt, ik ga even zoeken.
-edit-
Collega-MILF neuken onder werktijd...
Die jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:56 schreef tong80 het volgende:
Op de drempel van 2006 lijkt het me een goed idee om daar een topic over te openen. Niet dat ik ga tellen wie de meeste stemmen heeft of op 31 december met de lauwerkrans het nieuwe jaar in mag gaan. Gewoon post hier de topics die je zijn opgevallen, die je je nog herinnert door de flames of leuke reacties of die je in een lachbui lieten schieten.
Dit is mijn keuze : Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto
Kwam die niet al uit 2005?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |