Haha ja gisteren nog, was een premade die helemaal niks deed, ben maar met wat allys gaan dansen in het ally start huisjequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:18 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
serieus valt echt niet mee![]()
zio erg dat de alliance bij het zien van premadesvan jullie server gewoon niets doen easy mark enzo
zo hebben we dat in ons guild ook gedaan. rep grinden door zsm te verliezen. de losersquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:28 schreef Nealz het volgende:
[..]
Haha ja gisteren nog, was een premade die helemaal niks deed, ben maar met wat allys gaan dansen in het ally start huisje, was best gezeillig
link doet het niet. kun je vertellen wat voor programma het was? ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:45 schreef Takje het volgende:
Iemand gezien?
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3651206&md5=825474a49ddf5666643ef4524ac2a631
Over boeren-kinderen in china die naar de stad zijn verhuisd en in het online gaming circuit zijn gekomen (lees: Voor Europianen powerlevellen en items verzamelen). Wel allemaal vrijwillig zover ik heb kunnen zien. Had het gister opgenomen omdat ik aan het WoWen wasquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:46 schreef Fratz het volgende:
[..]
link doet het niet. kun je vertellen wat voor programma het was? ben wel benieuwd
60 shaman/rogue/mage, geen van alle egt plezier mee nog. Dacht eerst nog mage joh vet, en prepatch dolle pret.. maar nu ik constant in paar shots doodben en vrijwel niet meer kan caste voor ik interrupted ben is er niks meer aan. EN nee ice block heeft geen nut, ik bedoel je komt uit iceblock wordt je weer geCCed wat heb je dan aan je iceblock? niets. tis bovendien 5 mins cd..quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:04 schreef Rann het volgende:
@koffiegast wat voor char dan ?
(ja te lui om op pagina 1 te drukken en dan CTRL F...)
Vind m'n Druid juist makkelijk om te spelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:50 schreef Mazora het volgende:
Probeer eens een class waar je meer vrij in bent, waar geen standaard procedures zijn om in pvp vijanden neer te halen, en waarmee je spec je je eigen raid-plaats in PVE kunt indelen. 1 ding, niet simpel om te spelen en langzaam te levelen. Een ebayer pik je er zo uit doordat ze geen drol snappen van de 1000'en mogelijkheden die de class biedt.
Druid!
Hm true mijn druid ging minder vaak dood dan andere classes. Maar in pvp kun je juist zó gruwelijk veel dingen doen. Je kunt je team healen, je kunt je tank-suit aantrekken en zorgen dat niemand de vlag aan raakt in ab, of gewoon in de enemy rushen in av. Je kunt catform gaan en op spionage gaan, je kunt clothies 2-shotten met wat gelukt, etc.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:03 schreef Migwi het volgende:
[..]
Vind m'n Druid juist makkelijk om te spelen.
Ga bij lange na niet zo vaak dood met 't levelen als dat ik dat met andere classes ging.
Survivability ftw![]()
En Druids moeten ook gewoon het lijstje afgaan willen ze succesvol zijn in PvP hoor.
ik lag de meetse locks gewoon uit omdat ze geen idee hebben wat ze doen. dr is misschien5 % vande hele warlock populatie op het moment, die niet een alt-tabje tagger is.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lach ze tegenwoordig uit, vooral die Felguard figuren.
<3 Nether Protection.
quote:how do you kill a felguard?
just kill it's pet!
ehh coldsnap = 10 mins, ice block = 5minsquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:50 schreef Rann het volgende:
Mage....ownz vind ik....en Iceblock is 10 min en 8 min met talents....zo snel dood ben ik niet te krigen (ja meer dan 2vs mij dan wel ja
)
Mag ik je feliciteren met je uber skillz? (niet op taalgebied overigens) maar dit is wel een leuk voorbeeld van al jullie gezeur van die en die zijn imba. Het spel is ontworpen voor teams. Daarom zijn er warriors en priests. Mages en hunters.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:29 schreef thunderbunny het volgende:
ik lag de meetse locks gewoon uit omdat ze geen idee hebben wat ze doen. dr is misschien5 % vande hele warlock populatie op het moment, die niet een alt-tabje tagger is.
Warlocks die weten wat ze doen however, zijn bijna niet te verslaan als fire mage ( of je moet HEEL VEEL geluk hebben).
Ik heb hem niet gehad dus stuur die pet maar naar mij opquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:05 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb een mailtje gehad van blizzard met zo'n ding, is dat exclusief?
[afbeelding]
800000000000 euroquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gehad dus stuur die pet maar naar mij op
Ik wel http://search.ebay.nl/gurkyquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet op ebay staan
Press only vermoed ik dan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:14 schreef Ipho het volgende:
Ik heb hem ook niet gehad :/
<Egamer> Fliepkee ik haat jequote:Op zaterdag 23 december 2006 11:05 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Geiv!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:05 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
die heeft een guildie van me ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:16 schreef Ionesco het volgende:
Bij ons op de server was er iemand die via de wow trading card game gedoe een lvl 20 mount kreeg! Een schildpad.. die evenhard als normaal lopen ging :p maargoed.
Iemand iets van gehoord?
ROFLquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:23 schreef Ionesco het volgende:
http://www.blackravens.net/wp-content/uploads/teknoc.jpg
![]()
Was er helaas niet bij, maar ging wel erg goed hoorde ikquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:02 schreef Necrodeath het volgende:
Rise and Shine gebruikt tegenwoordig hunter pets om Naxx bosses te tanken?
http://web.telia.com/~u96003206/tjoho/Anubpet.jpg
Dat ding was oorspronkelijk voor bezoekers van de Blizzcom (of zoiets) in LA afgelopen jaar. Maar ja, alle EU servers hadden er dus bijna geen dus zullen ze gedacht hebben om er een paar te4 vergeven. Ik heb er wel gezien op onze server maar na al een week was het over. Zal wel net zo zijn als die Turtle mount. Heb er al 2 gezien op onze server maar het zijn nutteloze dingen. Na 3 dagen is de lol eraf. Net als dat er na een week geen sneeuwballen meer gegooit worden,quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:05 schreef Fliepke het volgende:
Giev!quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:05 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Sneeuwballen zijn generfed dus niet leuk meerquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:18 schreef __________ het volgende:
[..]
Dat ding was oorspronkelijk voor bezoekers van de Blizzcom (of zoiets) in LA afgelopen jaar. Maar ja, alle EU servers hadden er dus bijna geen dus zullen ze gedacht hebben om er een paar te4 vergeven. Ik heb er wel gezien op onze server maar na al een week was het over. Zal wel net zo zijn als die Turtle mount. Heb er al 2 gezien op onze server maar het zijn nutteloze dingen. Na 3 dagen is de lol eraf. Net als dat er na een week geen sneeuwballen meer gegooit worden,
Today MC means Merry Christmas.quote:Op maandag 25 december 2006 11:42 schreef Takje het volgende:
Weinig posts. Is het kerst ofzo?
nee allemaal kerstmeuk en een engineersforula voor een of andere snowman9000 ofzoquote:Op maandag 25 december 2006 14:31 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, nog steeds geen legendary hunter weapon
Jij wel?
hehe bastardquote:Op maandag 25 december 2006 15:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee allemaal kerstmeuk en een engineersforula voor een of andere snowman9000 ofzo![]()
omg, need formula!quote:Op maandag 25 december 2006 15:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee allemaal kerstmeuk en een engineersforula voor een of andere snowman9000 ofzo![]()
thanx.quote:Op maandag 25 december 2006 17:49 schreef Migwi het volgende:
En TN down, gg.
Wat moet ik nou?
Op zo'n saaie kerstdag?
GELD TERUG GVD!
Je hebt 4 cadeau's hequote:Op maandag 25 december 2006 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
2 Chars, 2x koekjes. -_-
quote:Op maandag 25 december 2006 19:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Jullie zitten op de verkeerde server lieverds![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |