Ik moest lachenquote:Op donderdag 21 december 2006 @ 17:37 schreef Ferdii het volgende:
micheal reiziger is er niks bij
Roflmao.quote:A single wipe or lost objective will immediately morph the Quarterback into "motivational" mode, whose actions and speech patterns most closely resemble a man with Tourette's Syndrome being electrocuted.
Mooie application. Als je die bij ons destijds had geschreven had je waarschijnlijk wel kunnen joinen. Helaas zijn we, net als vele andere guilds, uit elkaar gevallen. Het zal echt moeilijk zijn op dit moment een raiding guild te vinden, maar op 16 januari heb je vast meer kansquote:Op donderdag 21 december 2006 21:52 schreef dyna18 het volgende:
Guild gezocht
Ik zoek een leuke, goede, volwassen horde guild om te joinen.
Wie ben ik?
Ik speel World of Warcraft sinds mei 2004. Eerst in de US beta, en sindsdien op US server Medivh (PvE).
Mijn main is een hunter (L60 in Tier1/2 gear), maar ik heb ook een shaman (L38), rogue (L60), paladin (L45), mage (L38), druid (L30) gespeeld. Ik was lid van Shadowed Fates, een van de top raiding guilds van de server (Medivh btw was de server die als eerste ter wereld de gates van AQ opende).
De laatste maanden zat ik echter niet meer in SF, aangezien ik niet meer mee kon doen met de raids op US-tijd vanwege mijn baan (raids beginnen om 12 uur 's nachts).
Omdat ik weer wil gaan raiden heb ik besloten om met de introductie van BC opnieuw te beginnen in Europa met een nieuw account.
Ik ben ervaren met raiden (MC, BWL, ZG)
Ik kan goed luisteren en opdrachten volgen
Ik ben actief op forums
Ik heb teamspeak, ventrilo, roger wilco, ja zelfs Skype
Ik ben volwassen en ik heb een volwassen en serieuze houding tijdens raiden.
Wat zoek ik?
Zoals gezegd moet ik opnieuw beginnen met mijn karakter.
Ik ben van plan een Warlock Blood elf te kiezen. En ik zoek een leuke, goede, volwassen horde raiding guild om te joinen. Als guild wordt er op het niveau van MC en BWL raids gedaan.
Hoewel ik me realiseer dat de meeste raiding guilds alleen L60's met gear uitnodigen, hoop ik dat er een mogelijkheid is om vroegtijdig al een guildinvite te krijgen, om zo terwijl ik level naar L70, de guild alvast kan leren kennen. Ik level zelfstandig, ik hoef daar geen hulp van de guild voor te hebben.
Ik heb nog geen server gekozen, dat laat ik afhangen van waar ik een goede guild kan vinden.
groot gelijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:10 schreef Ionesco het volgende:
nja, fuck dat. Geen zin om m af te kijken... ik ga lekker wowen
Meesterlijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:50 schreef DinaDani het volgende:
http://www.somethingawful.com/index.php?a=3430
Dunno of dit al eens gepost is, maar dit is toch echt briljant.
[..]
Roflmao.
je paard is dood.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:08 schreef Ebayzo.nl het volgende:
*ding* wooohooo
[afbeelding]
Level 40 eindelijk weer
roflquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:34 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Dat lijkt zo johPirates of the Caribean niet gezien? Hij staat in het maanlicht!
Ja er zaten toch op het laatst veel lootwhores bij ofzo? Ik heb die disband niet helemaal gevolgd maar het was geloof ik een hoop dramaquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:51 schreef Rann het volgende:
@ Muhahaha, Weetik3 van onze members weg..
Lovefishies was de leader van TR en wil hem toch weer graag maken, ik moet zeggen, het was best leuke guild:D
Zerg heeft ze nog meegeholpen met hun aller eerste kill in ZulGurub
Warlock, ik heb zelf een priest met tier3, begint me een beetje saai te wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:03 schreef koffiegast het volgende:
wat denk jezelf
kzit nog steeds met me dilemma wat to lvl!
Warlock of priest!?!!
Idd fake zover ik weet...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:46 schreef Zosk het volgende:
kut, nu slaat ie dat klote plaatje op als kikker, fuck it dan maar.
Shard of Sargeras
Binds when picked up
One-Hand Dagger
165-185 damage Speed 2.00
(87.5 damage per second)
+25 Agility
Requires Level 70
Equip: Increases your critical strike rating by 42.
Equip: Increases your hit rating by 30.
Equip: Your critical hits cause you to regain 5 energy.
"Untold energies pulse within..."
Legendary, maar denk dattie nep is![]()
ja hierzo als je horde speelt met jullie kut premadesquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:24 schreef Nealz het volgende:
Sorry alle spawn maar nog iemand hier in deze battlegroup?
Outland PvP
Kilrogg Normal
Kazzak PvP
Jaedenar PvP
Wildhammer Normal
Vek'nilash PvP
Grim Batol PvP
Tarren Mill PvP
Frostmane PvP
Eonar Normal
Aerie Peak Normal
Stonemaul PvP
Boulderfist PvP
Ravenholdt RP-PvP
Speel zelf op Kazzak Horde, dus vroeg me of of er nog wat mensen aan de ally side zitten op 1 van deze realms
Ik zal er even aandenken, mocht je een premade zien met allemaal "wipe" als guildtag ziet dan weet je dat ik het benquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:31 schreef Ionesco het volgende:
Ja! Mijn NE druid zit op Jaedenar, naam is Kuroi. Als je me ziet eerst even zwaaien voor je me afmaakt
ROFL!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja hierzo als je horde speelt met jullie kut premades![]()
serieus valt echt niet meequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef Nealz het volgende:
[..]
ROFL!dat valt toch ook wel mee.....
Ja zoiets had ik wel begrepen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:10 schreef Rann het volgende:
@muahaha, TR ging goed, totdat ze internationaal gingen en buitenalnders erbij lieten....byebye guild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |