abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44576205
Shirts zijn voor mietjes. Echte mannen hebben een Che-tattoo

Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_44576243
Leuk horloge van Maradona
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:50:28 #53
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_44576609
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Shirts zijn voor mietjes. Echte mannen hebben een Che-tattoo

[afbeelding]
Wie is die vadsige multimiljonair? Een Colombiaanse drugsdealer?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_44576701
Je weet niet wie het is maar wel dat het een multimiljonair is

Probeer je grapje nog een x nog een x nog een x
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:54:33 #55
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_44576749
Ja maarrrr hij is zo goed enzoooo, heb je die film dan niet gezien enzooooo...

Say your prayers
pi_44576775
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:49 schreef unioz het volgende:
[afbeelding]
Chetrooper t-shirt

.
pi_44576805
Nee, alleen die ene met Hitler en een met Pol Pot.
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:56:35 #58
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44576814
Che Cuevara heeft een shirt van mij in z'n kast hangen
lege ton
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:56:39 #59
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44576820
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:55 schreef kLowJow het volgende:

[..]

[afbeelding]
.
Die is wel tof .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:59:46 #60
3647 B.R.Oekhoest
pi_44576905
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Je weet niet wie het is maar wel dat het een multimiljonair is

Probeer je grapje nog een x nog een x nog een x
Ja, je hebt helemaal gelijk, maar er moest toch uitkomen hoe hypocriet het is om communist te worden met zijn vermogen. Of heeft ie dat allemaal in de partijkas van Castro gestort?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_44576939
Wel eens in het historisch museum in Havana geweest Broekhoestie?
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:03:04 #62
3647 B.R.Oekhoest
pi_44576998
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:01 schreef SCH het volgende:
Wel eens in het historisch museum in Havana geweest Broekhoestie?
Nope (zoveel geld om te reizen hebt ik niet). Enlighten me ff?
pi_44577006
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Nope (zoveel geld om te reizen hebt ik niet). Enlighten me ff?
Is interessant. Ook voor je beeld over Che denk ik.
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 19:04:38 #64
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44577048
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zet hem neer als terrorist ongeacht zijn ideologie, puur vanwege het feit dat hij het geweld niet schuwde.
Dus die cda balkenende che-stijl shirt mogen ook al niet?
Carpe Libertatem
pi_44577065
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo'n museum is natuurlijk uiterst objectief. Vergelijkbaar met info over de holocaust zoeken op stormfront .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:05:58 #66
3647 B.R.Oekhoest
pi_44577091
quote:

[..]

Hij zal daar echt niet gekleurd zijn neergezet, nee.
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:07:36 #67
3647 B.R.Oekhoest
pi_44577132
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zo'n museum is natuurlijk uiterst objectief. Vergelijkbaar met info over de holocaust zoeken op stormfront .
En vergeet ook niet dat communistische staten vaak uiterst transparant waren. De feiten werden er nooit verdraaid enzo.
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:07:41 #68
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_44577135
Moet ik in dit 1000e Chetopic ook weer die anti-che shrits plaatsen of doen jullie het zelf even?
[KNE]-Mod
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:09:21 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44577186
Ik heb een Che Guevara dvd (Motocyclet Diarios), mag dat ook?
Niet meer actief op Fok!
pi_44577196
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

En vergeet ook niet dat communistische staten vaak uiterst transparant waren. De feiten werden er nooit verdraaid enzo.
Een vriend van me is er in november een maand met z'n vriendin op vakantie geweest. Uitstekende gezondheidszorg daar in Cuba, mensen komen niet om van de honger en hebben op de 1 of andere manier allemaal een televisie in hun spelonk/golfplaatwoning/flatje (uiteraard essentieel voor de Ché en Fidel propaganda). Ook rijden er veel oude Amerikaanse (en nog meer Sovjet) auto's rond en mensen die daar in zo'n auto rijden zijn heel belangrijk . Alle propaganda deed gewoon pijn aan z'n ogen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44577216
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee hoor, het is niet objectief, wie zegt dat?
pi_44577247
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Hij zal daar echt niet gekleurd zijn neergezet, nee.
Is niet meer van Che te zien dan enkele vergeelde foto's en een wazige afbeelding op de muur van hem die duidelijk is geïnspireerd op Amerikaanse kunst.
pi_44577253
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een vriend van me is er in november een maand met z'n vriendin op vakantie geweest. Uitstekende gezondheidszorg daar in Cuba, mensen komen niet om van de honger en hebben op de 1 of andere manier allemaal een televisie in hun spelonk/golfplaatwoning/flatje (uiteraard essentieel voor de Ché en Fidel propaganda). Ook rijden er veel oude Amerikaanse (en nog meer Sovjet) auto's rond en mensen die daar in zo'n auto rijden zijn heel belangrijk . Alle propaganda deed gewoon pijn aan z'n ogen .
Nou, nou, nou, dat wisten we nog niet
pi_44577267
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, het is niet objectief, wie zegt dat?
Niemand, maar je geeft niet voor niets zo'n 'advies'. Ben jij er trouwens wel geweest?
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:12:06 #75
3647 B.R.Oekhoest
pi_44577274
quote:

[..]

En dit komt dan van een journalist........neem jij altijd zo klakkeloos bronnen over?
pi_44577298
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

En dit komt dan van een journalist........neem jij altijd zo klakkeloos bronnen over?
pi_44577328
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niemand, maar je geeft niet voor niets zo'n 'advies'. Ben jij er trouwens wel geweest?
Ja, het is een zeer interessant museum. Juist vanwege de propaganda.
De meeste info is trouwens verifieerbaar hoor.

Maar het zou voor de TS wel goed zijn, dan komt hij iets verder dan zijn 'terrorist' uit de OP
pi_44577382
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar het zou voor de TS wel goed zijn, dan komt hij iets verder dan zijn 'terrorist' uit de OP
Ah ok, daar heb je wel een punt ja.
pi_44577475
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Laat me raden: "jullie rechtsstaat is de onze niet" riep jij al blowend vanuit je kraakpand?
Sorry ik ben niet dat type links
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_44577672
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dan heb je hierboven dus blaartrekkende onzin neergezet. Ik zet hem neer als terrorist ongeacht zijn ideologie, puur vanwege het feit dat hij het geweld niet schuwde.
Mag geweld niet beantwoord worden met geweld??? En kom niet met zo'n slap (utopisch) pacifistische opmerking aanzetten als 'geweld is nooit goed '. Geweld moet vermeden worden maar als het niet anders kan dan moet je ook zorgen dat je niet aan de verliezende hand bent. Zonder reactie op geweld spraken we nog steeds Duits eh
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:31:22 #81
3647 B.R.Oekhoest
pi_44577861
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:24 schreef EricT het volgende:

[..]

Mag geweld niet beantwoord worden met geweld??? En kom niet met zo'n slap (utopisch) pacifistische opmerking aanzetten als 'geweld is nooit goed '. Geweld moet vermeden worden maar als het niet anders kan dan moet je ook zorgen dat je niet aan de verliezende hand bent. Zonder reactie op geweld spraken we nog steeds Duits eh
Jongens, kom eens kijken! Alle hens aan dek! Ik word hier van links pacifisme beschuldigd!
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:33:36 #82
3647 B.R.Oekhoest
pi_44577922
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:13 schreef SCH het volgende:

[..]

'vrijheidsstrijder' is zeker beter?
pi_44577946
Jongens, kom eens kijken! B.R.Oekhoest gaat niet in op mijn vraag!!
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:37:01 #84
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_44578046
ok dan doe ik het wel;

Jammer dat ze van zo'n neo-con site komen.
[KNE]-Mod
pi_44578080
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

'vrijheidsstrijder' is zeker beter?
In combinatie met jouw woord. schuine streep.
  woensdag 20 december 2006 @ 02:27:24 #86
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_44588578
Ach zak toch lekker in de stront stelletje zielige CIA propagandisten. Terrorist? De TS is zelf een terrorist hij probeert zich met lage en zielige informatie die hij waarschijnlijk van de Vlaamblok Jugend vandaan heeft mensen bang te maken en een verhaal voor te schrijven dat nergens op slaat. (extreem) rechts is gewoon jaloers en bedroefd dat er aan de rechter zeide nooit iemand is opgestaan en gevochten heeft voor een betere rechtvaardigere wereld en vooral dat deze niet als lichten voorbeeld wordt gezien. Ik mag tieten krijgen als het niet zo is
  woensdag 20 december 2006 @ 02:33:29 #87
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_44588597
quote:
Op woensdag 20 december 2006 02:27 schreef rood_verzet het volgende:
Ach zak toch lekker in de stront stelletje zielige CIA propagandisten. Terrorist? De TS is zelf een terrorist hij probeert zich met lage en zielige informatie die hij waarschijnlijk van de Vlaamblok Jugend vandaan heeft mensen bang te maken en een verhaal voor te schrijven dat nergens op slaat. (extreem) rechts is gewoon jaloers en bedroefd dat er aan de rechter zeide nooit iemand is opgestaan en gevochten heeft voor een betere rechtvaardigere wereld en vooral dat deze niet als lichten voorbeeld wordt gezien. Ik mag tieten krijgen als het niet zo is
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 20 december 2006 @ 02:35:13 #88
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_44588605
Ik heb wel een Balkenende shirt.

Che zal ik niet 100% slecht noemen, maar hij was wel een moordenaar >> hij heeft onschuldige mensen vermoordt, zijn vrijheidstrijd was voor de rest wel te begrijpen ongeacht hoe jij er ideologisch t.o.v. staat.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 20 december 2006 @ 02:44:01 #89
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_44588634
Che was in zijn tijd dezelfde man als Osama tegenwoordig. Had Osama niet de vliegtuigen in het WTC laten vliegen, dan zou hij net zo populair zijn als Che toen.
pi_44588637
quote:
Op woensdag 20 december 2006 02:35 schreef Pracissor het volgende:
Ik heb wel een Balkenende shirt.

Che zal ik niet 100% slecht noemen, maar hij was wel een moordenaar >> hij heeft onschuldige mensen vermoordt, zijn vrijheidstrijd was voor de rest wel te begrijpen ongeacht hoe jij er ideologisch t.o.v. staat.
Tja, jij bent een christen dus jij zal wel begrijpen dat iemand moordt voor een ideaal. .
I´m back.
pi_44588647
Het laatste shirt heb ik mijn motor met gepoetst.
pi_44588653
quote:
Op woensdag 20 december 2006 02:48 schreef sig000 het volgende:

Het laatste shirt heb ik mijn motor met gepoetst.
En die is alweer een tijd de deur uit.
pi_44588656
quote:
Ik ben verre van extreemrechts, ik ben niet eens rechts, maar het is een feit dat degenen die zich in de jaren 60 en 70 'intelligentsia' noemden hun handen niet omdraaiden voor een moord meer of minder om hun maatschappelijke idealen verwezenlijkt te zien worden. Natuurlijk was dat altijd aan de bittertafel in het veilige Nederland.
I´m back.
pi_44588669
quote:
Op woensdag 20 december 2006 02:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Che was in zijn tijd dezelfde man als Osama tegenwoordig. Had Osama niet de vliegtuigen in het WTC laten vliegen, dan zou hij net zo populair zijn als Che toen.
Bij wie?
I´m back.
pi_44588686
'Just wearing a t-shirt doesn't make you revolutionary'
  woensdag 20 december 2006 @ 05:43:12 #96
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_44588960
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:49 schreef unioz het volgende:
[afbeelding]
Chetrooper t-shirt

ff een quote:
its a comment on the commodification of the image of che guevara.
basically through the sale of the image of the revolutionary, the revolutionary act of transgression becomes for many the act of purchase. the irony is that this is exactly what che would not have wanted. in the same way in which the storm trooper is the faceless servant of "the Empire", the representation of Che Guevara loses connection with its original meaning and becomes a mark of belonging as well as a mark of capital.
omg, dat shirt.

verder heb ik eigenlijk weinig nuttigs te melden, ik heb niks met ché of rode shirts.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 20 december 2006 @ 08:21:31 #97
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_44589473
quote:
Die hamer en sikkel in je avatar maakt je lekker overtuigend.
[KNE]-Mod
pi_44589490
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:21 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Die hamer en sikkel in je avatar maakt je lekker overtuigend.
Nee, die shirts die jij post verbeteren de wereld

Dit soort standaardreacties als die van jou, krijg ik jeuk van. Al die sjablonen, Che is een terrorist, hamer en sikkel is fout, Jan Maorijnissen enz enz. Dat onderneemt iedere lust tot discussie. Die hele discussie over Che is niet zo eendimensionaal en er valt zowel pro als contra Che en aanverwanten een heleboel te zeggen. Maar volgens mij is dat niet de bedeoling van dit provocerende topic, het verbaast me dan ook dat het nog steeds in POL staat.
  woensdag 20 december 2006 @ 08:29:02 #99
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_44589524
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:24 schreef SCH het volgende:

Nee, die shirts die jij post verbeteren de wereld
Nee, maar ze zijn wel een beetje grappig, toch?
quote:
Dit soort standaardreacties als die van jou, krijg ik jeuk van. Al die sjablonen, Che is een terrorist, hamer en sikkel is fout, Jan Maorijnissen enz enz.
Ach, iedereen doet zijn best maar met shirts enzo hoor, maar al die mensen die vinden dat een CCCP shirt of een hamer en sikkel "hip" is daar heb ik niks mee. Het zijn vast (hopelijk) geen hardcore communisten in die lekkere traditionele Russische zin des woords maar kies dan een symbool dat niet misbruikt is om tig mensen te vermoorden dan wel 40 jaar te onderdrukken.Van mij hoeft er niets verboden te worden, maar vaak zie je dat mensen die de hamer en sikkel maar een symbool vinden dat je niet zo moet zijn staan te huilen bij de eerste wannabe neo-nazi met een foutief hakenkruis op zijn jas. (Waar ik ook niets mee heb hoor.)

Iemand die zo'n symbool gebruikt maar wel denkt te moeten verwijzen naar een betere wereld en een lichtend voorbeeld kan wat mij betreft beter zijn bek houden. Een beetje provoceren mag best, maar je kan het ook iets subtieler.
[KNE]-Mod
pi_44589588
De meeste symbolen verliezen na verloop van tijd zeggingskracht.
Ik kan me nog herinneren dat je geen voorkant van een of ander stencil in puur rood & zwart kon uitbrengen, omdat dat duidelijk 'fout' (nazistisch schat ik zo) was.

De afbeelding van Che Guevara was bij uitbrengen van de poster al losgezongen van de afgebeelde persoon.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')