Niet te hopen.. net dacht ik nog dat hij er niet af hoefde, maar het wordt steeds meer moeten.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:28 schreef Rib-i het volgende:
.., mischien hebben ze de carterpan gelocktited
Wie is dat.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:04 schreef worldpimber het volgende:
Bron: TLR Boy
Iets met bussen oid, zeitie gozert dat je dat meestal wel terug kan zien in de olie
quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wordt het koffie, thee of een hcmeet.
Ehh, ik moet eerst nog ff bij Alternate langs een PCMCIA kaartje omruilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is iets meer dan 1 uur rijden richting R'dam denk dat ik wel 30 minuten bij Alternate bezig ben
Gokje:
dat ik rond 14.00 bij jou ben
Moet om 18.00 bij mijn schatje zijn.
Dat betekend dat je om een uur of 5 van mij af bent.
En ik drink geen Koffie
Choco kan - maar voorkeur gaat uit naar thee
In simpele bewoording.
Als je nu naar de sportschool gaat zou je op tijd terug kunnen zijn. (ik kan ook nog wat later vertrekken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door bvvt op 20-12-2006 11:50:08 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Aah.. iets bij een goede zaak gekocht.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:41 schreef bvvt het volgende:
Ehh, ik moet eerst nog ff bij Alternate langs een PCMCIA kaartje omruilen.
Eerst was het tussen 12 en 1.quote:Is iets meer dan 1 uur rijden richting R'dam denk dat ik wel 30 minuten bij Alternate bezig ben
Gokje:
dat ik rond 14.00 bij jou ben
quote:Als je nu naar de sportschool gaat zou je op tijd terug kunnen zijn.De sportschool is dicht tussen 13.00 en 16.00.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde met daglicht op de XJ.
Het is meer regen dan droog de laatste weken.
Maar vanavond zou ook wel bikkel zijn..
Morgenochtend maar.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 20-12-2006 11:55:42 ]
Will check of dat het binnen is.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aah.. iets bij een goede zaak gekocht.![]()
![]()
Check gelijk of mijn bestelling binnen is.![]()
![]()
128 MB geheugenmodule voor mijn schatje haar laptoppie.![]()
[..]
Eerst was het tussen 12 en 1.![]()
Zit ik hier helemaal gedouched, gestofzuigd huis en gekamde haren.![]()
Not.![]()
[..]
De sportschool is dicht tussen 13.00 en 16.00.Wilde met daglicht op de XJ.
Het is meer regen dan droog de laatste weken.
Maar vanavond zou ook wel bikkel zijn..
Morgenochtend maar.![]()
Mooi, zou een ritje sparen. Ben bang van niet, maar wie weet.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:05 schreef bvvt het volgende:
Will check of dat het binnen is.
In de randstad is iedereen te druk voor de sportschool.quote:enne, wat is dat nou voor sportschool -- tussen 1 en 4 dicht.....
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:12 schreef bvvt het volgende:
En ik ben er zo vandoor
cya l8er
ik stuur wel een sms als ik bij alternate weg ben
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:12 schreef bvvt het volgende:
En ik ben er zo vandoor
cya l8er
ik stuur wel een sms als ik bij alternate weg ben
Ik zal er op letten.quote:
Ziet er toch schoon uitquote:Op woensdag 20 december 2006 13:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal er op letten.![]()
Net met Google Earth bezig geweest.. ik wordt oud of het is gewoon een k.u.t. programma.![]()
Drie keer klikken om wat uit te zoomen, en ik ben weer bij de aardbol.![]()
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..
Klop net met een smaller houtje tussen het frame door op de carterpan, en hij viel, en precies goed.
![]()
[afbeelding]
Beter regel ik nog een originele pakking.![]()
Valt zeker niet tegen.quote:
Gezien daar nieuwe boutjes zitten zou ik denken dat er een sleutelproject is uitgevooerd met eenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt zeker niet tegen.![]()
Maar het kan nog schoner, echt heel erg nodig was het echter niet.![]()
Alleen zeker weten doe je het pas als het open is..
.. vroeg mij na alle troep in het aftapbakje in het bijzonder af of het filter voor de oliepomp soms dicht zou zitten.![]()
[afbeelding]
Maar gezien de mooie boutjes links, en het filter zelf, is de GS eerder (misschien wel dit jaar) met liefde behandeld.![]()
Een foto vertekent altijd wat, maar irl zien ze er echt hagelnieuw uit.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:43 schreef Gawaine het volgende:
Gezien daar nieuwe boutjes zitten zou ik denken dat er een sleutelproject is uitgevooerd met een
bepaald doel![]()
Een normaal mens komt daar namelijk nooit![]()
Over doodgebloed weer tot leven gewekt topic.......quote:Op woensdag 20 december 2006 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een foto vertekent altijd wat, maar irl zien ze er echt hagelnieuw uit.![]()
![]()
Geen idee wat je ook zo diep in het blok moet. Brikkertje rijdende houden is toch meer iets voor het bovenblok.![]()
Gaaf topic...Wilde ideeen, maar ik ben bang compleet doodgebloedt.
![]()
De laatste 2 zijn meestal het ergstequote:Op woensdag 20 december 2006 14:37 schreef Worldbeater het volgende:
BWT heeft nu nog drie wachtenden voor hem bij de serviceafdeling.Ik mocht niet lachen.
![]()
![]()
En dat leren riempje, kwam dat samen met je tongpiercing ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Maar het zal wel meevallen.![]()
What happened to our grumpy old manquote:Op woensdag 20 december 2006 11:41 schreef bvvt het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:39 schreef Gawaine het volgende:
De laatste 2 zijn meestal het ergste![]()
quote:[message=6269364,noline]MOTORWEELDE schreef op 20 december 2006 @ 09:20[/message]:
Geachte Forum beheerders en gebruikers ,
Daar wij als eigenaars van Motorweelde sinds 28/07/2003 leedzaam moeten toezien hoe onze naam onterecht door het slijk wordt gehaald, hebben wij besloten om dit een halt toe te roepen.
Wij hebben reeds getracht de zaken op een normale en volwassen manier te regelen , doch telkenmale worden wij en ons cliënteel opnieuw met deze zaken geconfronteerd.
Aan de forum beheerders vragen wij met aandrag om het topic ( en de zoekverbinding naar google) te sluiten en te verwijderen.
Wij hebben reeds de nodige informatie bekomen bij onze raadsheer en zulle uw reactie momenteel nog afwachten .
Indien dit topic niet wordt afgesloten, zijn wij genoodzaakt de nodige gerechterlijke stappen te onderneman wegens laster , dit tegen de verspreiders van de kwaadwillige berichten en de beheerders ervan.
In de hoop van een positieve wending in de zaak groet ik u.
Motorweelde bvba
Van Rooy Mario
,, een strookje pararubber.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:48 schreef worldpimber het volgende:
En dat leren riempje, kwam dat samen met je tongpiercing ofzo![]()
![]()
Ik weet straks alles.quote:What happened to our grupy old man?
Van de een op de ander dag ineens een schatje en voor tips langs bij Worldbeater![]()
Ribi moet me maar eens bijpraten
Oh baby when you talk like that ...quote:Op woensdag 20 december 2006 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet straks alles.En je weet mijn gironummer.
![]()
![]()
Altijd streven naar perfectie, blegh lambal. Ordnung muss sein!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ow wat heb ik een hekel aan mensen die gaan klagen over een verschil van wel 1 pixel![]()
Hoeremiereneukers![]()
Maar ??????? 8 vragen fout. Da's toch best veel !?!?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:31 schreef -XX- het volgende:
NOoooooooooooohhhhhhhhHhh Ik ben gezakt met maar 8 fouten![]()
![]()
![]()
.....
Next time betterstomme tramvragen
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:31 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
.....
![]()
Whaha echt hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 17:42 schreef TataK het volgende:
[..]
Maar ??????? 8 vragen fout. Da's toch best veel !?!?![]()
Nee hoor geintje, klote voor je. Vooral door vragen over trams. Moesten ze verbieden![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wordt het koffie, thee of een hcmeet.
Nooit geen chocolademelk met slagroom meer voor een examen IK ZWEER!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ha!Owke nu stop ik
....net alsof ik dat niet gehad heb.
![]()
Oehhhhhhh ik ben benieuwd hoe theorie examen in elkaar zit![]()
WHAaaaaaaaaaSowieso schrijf je zo.
Maar 8quote:Op woensdag 20 december 2006 17:31 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
.....
![]()
Ik leer me het mieters!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar 8![]()
Klote, volgende keer beter.
Leren nu dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef TataK het volgende:
Het is al weer een paar weekjes geleden: BazzieK en TataK op de fiets naar Hoogvliet. Vandaag werd ik er weer even aan herinnerd, want 'de sterke arm' heeft kennelijk geconstateerd dat ik die dag ergens over een doorgetrokken streep ben gereden (Aveling, gemeente Rotterdam). In plaats van een kerstkaart kreeg ik vandaag dus een enveloppe van het CJI in de brievenbus.
Als BazzieK dat later ook durft te gaan doen, krijgt hij problemen met z'n vader!!![]()
Dit heeft toch niks meer met verkeersveiligheid te maken. Het is gewoon kasspekken!![]()
Hij's het vergeten.quote:
Het gaat niet om het aantal pixels, maar om de inhoudelijke kwaliteit. Of heb je het over TFT schermen.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ow wat heb ik een hekel aan mensen die gaan klagen over een verschil van wel 1 pixel![]()
Hoeremiereneukers![]()
Jij moet vooral niet proberen logisch na te denken. Dan komt het allemaal goed.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:48 schreef -XX- het volgende:
Owjamag je tussen een tram baan rijden? tussen die railtjes op de weg.. ?
Er was geen rijruimte meer over, dus ik denk ja dat moet wel
...!
![]()
Meneer wilde thee... dusss kom maar voor een HCM meet.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef -XX- het volgende:
Nooit geen chocolademelk met slagroom meer voor een examen IK ZWEER!!!!!!!!!!!!!!!
ha!Owke nu stop ik
....net alsof ik dat niet gehad heb.
![]()
750 I wish.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:11 schreef TataK het volgende:
Hé Worldbeater, die Soes is dat een GS 750 of 550 waar je mee op de foto staat?![]()
Hej hopla diedee.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
De Aveling is de hoofdader van Hoogvliet zeg maar. Met al die rotondes.![]()
[afbeelding]
Dan heb je over de busbaan de auto's ingehaald voor het stoplicht.
Ik doe het ook vaak, en hoor op motor-forum ook veel bekeuringsgevallen in de ochtendspits.![]()
Heb er zelf nog geen gehad. En op zondag verwacht je het al helemaal niet.![]()
Wat ziet ie er vrolijk en playerachtig uit.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:53 schreef Worldbeater het volgende:
.. BWT is nu onderweg naar Leiden.![]()
Het was korter dan gepland, maar wel gezellig.![]()
Iets voor half vier aangekomen, iets na kwart over vijf weer weg. Vloog voorbij.
Ik weet nu alles.![]()
![]()
En zoals het hoort bij een meet even een paar piccies.![]()
De kraamvisite.....
[afbeelding]
Even een piccie bij de eigen motor.![]()
[afbeelding]
Ondanks de tijdsdruk nog gewillig poseren.![]()
![]()
![]()
En nog even Pimber stylewat op tafel staat fotograferen. Heb nog wat over voor nu.
![]()
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |