Wat is er uit je oliemonster test gekomen, mischien hebben ze de carterpan gelocktitedquote:Op woensdag 20 december 2006 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
Naar aanleiding van wat kleine -te verwaarlozen- sporen van sludge in de olie toch maar besloten om de carterpan eraf te halen.![]()
Wel vreemd dat een boutje wat olie heeft, en een andere -notabene uit het midden- helemaal gecorrodeerd is.![]()
[afbeelding]
En net staan kloppen met een dikke hamer en een stuk hout op de pan, maar er zit geen beweging in.![]()
[afbeelding]
Later maar verder.![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 07:22 schreef BazzieK het volgende:
I had a dream! And today that dream has come true.
20-12-2006 de dag die de geschiedenisboeken in zal gaan als de dag dat Bazziek s'ochtends als eerste poste.
Euwja, renkerdekenker zenuwdepenuw![]()
![]()
![]()
Er zaten al gesinterde raceblokken in, maar nu met die nieuwe vond ik hem gisteren toch al beter remmen. Die vorige blokjes remden pas lekker als je ze ff warm reed, maar met deze temperaturen en 5 minuten heen en weer naar school remde je dus wel minderquote:Op woensdag 20 december 2006 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi dat je velg weer recht is, en normale remblokken gaan inderdaad wel hard met circuit en ander buitensporig rijden.![]()
Heb je gelijk speciale remblokken genomen?
![]()
Hmm, soms gesoliciteerd bij de AIVD?quote:En waarom moet pa midden in de nacht opgehaald worden?
Volgens de tam tam deed hij als verstandig Marokkaan niet werken.![]()
Stop teasing us, you're playing hard to getquote:Op woensdag 20 december 2006 00:00 schreef bvvt het volgende:
hmm, jij en iets missen?
o nee, das je broer.
Ey man, zondag is de 24e, dan heb ik het erg druk. Zaterdag is primaquote:Op woensdag 20 december 2006 10:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
En wat de neuk met die duckie.gif, blijft die de rest van fokmc's leven (2 maanden dus) hier ronddwalen, waar zoekt ie eigenlijk naar
Wtf, homie, you're refusing an offer I have made?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:42 schreef Rib-i het volgende:
Ey man, zondag is de 24e, dan heb ik het erg druk. Zaterdag is prima
Ik heb om 15.00 een date met optitune, tandwielset monteren, dan richting jou.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:49 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Goed man, 's morgen, 's middags, 's avonds
Van uitstel komt afstel.quote:
Kom je vrijdag voor je naar Rib gaat nog langs Zaltbommel ?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel.![]()
Neh, maar inderdaad, de motor gaat daarna voor een paar weekjes weg dus wil dit ff gedaan hebben
Goedquote:Op woensdag 20 december 2006 10:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb om 15.00 een date met optitune, tandwielset monteren, dan richting jou.
Jij weet hoelang dat ongeveer duurt, dus gok maar.
Kga nu ff een uurtje pitten, maar ik bel/sms/fokmc/mail wel derover.
De oliequote:Op woensdag 20 december 2006 10:28 schreef Rib-i het volgende:
Wat is er uit je oliemonster test gekomen, mischien hebben ze de carterpan gelocktited
Duckie is oprechtquote:Op woensdag 20 december 2006 10:36 schreef worldpimber het volgende:
En wat de neuk met die duckie.gif, blijft die de rest van fokmc's leven (2 maanden dus) hier ronddwalen, waar zoekt ie eigenlijk naar
Ja....dacht vakantie te hebben maar moet morgen wegens de aanhoudende drukte toch weerquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef Gawaine het volgende:
Kom je vrijdag voor je naar Rib gaat nog langs Zaltbommel ?![]()
quote:
Koper?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen aan de rand van de opvangbak zaten wat korrels, misschien van de koppeling, misschien verdikte olie.
Het was niet echt veel, en zeker geen metaal.Kan er nog een mespuntje van nemen straks.
![]()
Soooow.. duur weekje.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:50 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb om 15.00 een date met optitune, tandwielset monteren, dan richting jou.
Jij weet hoelang dat ongeveer duurt, dus gok maar.
Kga nu ff een uurtje pitten, maar ik bel/sms/fokmc/mail wel derover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogvliet?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef Gawaine het volgende:
Kom je vrijdag voor je naar Rib gaat nog langs Zaltbommel ?![]()
Waar zit er koper in.quote:Hier is niks te stelen.
![]()
Beter luister je naar je broeder Rib-Iquote:Op woensdag 20 december 2006 08:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Telt niet als je niet hebt geslapen![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding] Meeting [afbeelding]
Dat is kut, aan de andere kant wel gezond voor het bedrijfquote:Op woensdag 20 december 2006 10:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja....dacht vakantie te hebben maar moet morgen wegens de aanhoudende drukte toch weer
een dag werken![]()
Dure 2 maanden ja, op naar de 2500?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: TLR Boyquote:Waar zit er koper in.Hier is niks te stelen.
![]()
Iets met bussen oid, zeitie gozert dat je dat meestal wel terug kan zien in de olie
Maar ik vraag het wel nog een keer als ie de motor komt ophalen, waar dat nou vandaan kwam
Neh, dit keer alleen echte manneh!!!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukjes verkeerd gemonteerde pakkingquote:Op woensdag 20 december 2006 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De oliewas helemaal goed.
Er zijn ook pics van de monsters.. naja overkill.
![]()
Alleen aan de rand van de opvangbak zaten wat korrels, misschien van de koppeling, misschien verdikte olie.
Het was niet echt veel, en zeker geen metaal.Kan er nog een mespuntje van nemen straks.
![]()
Bij de politie of iets andersquote:
Inderdaad.... wel voor het bedrijfquote:Op woensdag 20 december 2006 11:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is kut, aan de andere kant wel gezond voor het bedrijf
Die krijg je morgen, het extra dagje werken is je bonusquote:Op woensdag 20 december 2006 11:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Inderdaad.... wel voor het bedrijfMaar we hebben wel de omzet gehaald voor dit jaar, kijken of
er nog een bonus af kansprak ik hoopvol
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, dit keer alleen echte manneh!!!Beter besef je dat ik binnenkort met pipa van de zaak rondloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Plisie, laatste cruciale gesprek, morgenochtend bericht, als dit goed is ben ik zo goed als binnenquote:
Die pipa flikkeren we in de sloot en jou er achteraanquote:Op woensdag 20 december 2006 11:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter besef je dat ik binnenkort met pipa van de zaak rondloop [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
En dan heb je nog het verschil in dubbeldekbussen, gewone bussen, harmonicabussen, melkbussen etc...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bron: TLR Boy
Iets met bussen oid, zeitie gozert dat je dat meestal wel terug kan zien in de olie
Maar ik vraag het wel nog een keer als ie de motor komt ophalen, waar dat nou vandaan kwam![]()
Jaja rustig nou maar, denk aan je pacemaker. Handjes op je wandelrek, voor je kijken en doorlopenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die pipa flikkeren we in de sloot en jou er achteraan![]()
BazzieK met een pipaquote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Plisie, laatste cruciale gesprek, morgenochtend bericht, als dit goed is ben ik zo goed als binnen [afbeelding]
Succes [14.gif] ook als t al geweest isquote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Plisie, laatste cruciale gesprek, morgenochtend bericht, als dit goed is ben ik zo goed als binnen [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BazzieK met een pipa [afbeelding]
Gelukkig begin je klein
[afbeelding]
Wie is er pizzamaker ? Ik hoor je niet jonkie, je moet harder tegen mij pratenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jaja rustig nou maar, denk aan je pacemaker. Handjes op je wandelrek, voor je kijken en doorlopen![]()
![]()
![]()
Ze hadden vandaag de moeilijke vragen zoalsquote:Op woensdag 20 december 2006 11:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Succes [14.gif] ook als t al geweest is
Tenzij je hondenstrond eet ben je wel binnen. Ze zoeken nog zoveel dombo´s om het korps uit te breidenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wie is er pizzamaker ? Ik hoor je niet jonkie, je moet harder tegen mij praten![]()
Nou lekker dutjes doen langs de snelweg lijkt me wel wat, laat maar flitsen die handelquote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tenzij je hondenstrond eet ben je wel binnen. Ze zoeken nog zoveel dombo´s om het korps uit te breiden![]()
Welke richting wil je trouwens op ? Neem aan dat je geen streetcop wil blijven~.
Hij zoekt nog een neger als partnerquote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tenzij je hondenstrond eet ben je wel binnen. Ze zoeken nog zoveel dombo´s om het korps uit te breiden![]()
Welke richting wil je trouwens op ? Neem aan dat je geen streetcop wil blijven~.
Jij was toch werkeloos?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een neger als partner
[afbeelding]
internet pleziequote:Op woensdag 20 december 2006 11:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nou lekker dutjes doen langs de snelweg lijkt me wel wat, laat maar flitsen die handel![]()
![]()
Eerlijk gezegd nog geen idee![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i ziet BazzieK al de homoparkeerplaatsen opzoeken voor wat extra inkomen
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
internet plezie![]()
Beetje de hele dag op je reet zitten met een bak koffie, fokken, chatten and so on.
JA, erg zat.. maar ik kom nog niet in aanmerking voor een baan bij de politie. Daarvoor moet je nog kanslozer zijnquote:
Zoals ik doequote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
internet plezie![]()
Beetje de hele dag op je reet zitten met een bak koffie, fokken, chatten and so on.
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
JA, erg zat.. maar ik kom nog niet in aanmerking voor een baan bij de politie. Daarvoor moet je nog kanslozer zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |