Oh dat betekent of (a) dat je geen studiefinanciering meer krijgt én geen lening meer van de ib groep of (b) dat je te duur woont.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:37 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Pff waarom dat? Als ik geen vergoeding zou krijgen moet ik op straat gaan leven...
Wat danquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:39 schreef Zosk het volgende:
Nee, dat is niet de reden, dat zou een beetje heel erg kinderachtig zijn
![]()
Wrong!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Oh dat betekent of (a) dat je geen studiefinanciering meer krijgt én geen lening meer van de ib groep of (b) dat je te duur woont.
In het geval van (a): hahahahahahahahaha jij bent superoud
In het geval van (b): eigen schuld.
Dude... je krijg altijd studie alsje HBO/UNI doet toch?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:41 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Wrong!ik krijg nog geen stufi... Ben een erg jonge leerling1
MBOquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Dude... je krijg altijd studie alsje HBO/UNI doet toch?
Owja, heeerlijk. Mijn motivatie is helemaal weg, moet nog van alles presenteren, terwijl ik al weet dat dat toch geen invloed heeft op de bedrijsvoering. Wil gewoon fvakantie en dan weer terug naar school.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:28 schreef Stranger het volgende:
Ik heb extreem zin om weer te beginnen met school (vooral de vrije dagen), maar heb echt geen zin in het einde van mijn stage, al die kutdingen als verslagen en presentaties![]()
me3quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:46 schreef Zosk het volgende:
ik doe ook MBO hoor, is dit een HBO topic? want dan maak ik dat ik weg kom![]()
Niks mis met het MBOquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:46 schreef Zosk het volgende:
ik doe ook MBO hoor, is dit een HBO topic? want dan maak ik dat ik weg kom![]()
behalve dan toch dat je geen stagevergoeiding krijgt, toch?quote:
werken buiten school om, en betalen om te mogen wonen bij mn oudersquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:45 schreef Stranger het volgende:
Ok dan, dat zuigt ontzettend.
Maar als je op jezelf woont krijg je toch wel ergens vergoeding vandaan? Hoe betaal je het anders als je geen stage loopt?
dan is er niks mis mee neequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:51 schreef Zosk het volgende:
krijg je wel, ligt er alleen aan waar je stage loopt![]()
Ok, dus je ouders krijgen nog kinderbijslag voor je (want je krijgt geen stufi dus bent blijkbaar onder de 18) en alsnog moet je kostgeld betalen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:51 schreef koentje.k het volgende:
[..]
werken buiten school om, en betalen om te mogen wonen bij mn ouders![]()
En idd niks mis met MBO
Bij mij eerste stage kreeg ik niks.. (aan het einde van mijn stage kreeg ik opeens 600 euro op mijn rekening geschreven.) en bij mijn tweede stage kreeg ik 200,- per maand.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
behalve dan toch dat je geen stagevergoeiding krijgt, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |