True, dat gaat nu voor mij beginnenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:28 schreef Stranger het volgende:
Ik heb extreem zin om weer te beginnen met school (vooral de vrije dagen), maar heb echt geen zin in het einde van mijn stage, al die kutdingen als verslagen en presentaties![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, ik doelde eigenlijk vooral op mezelf![]()
.
UURquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:29 schreef Stranger het volgende:
Ik kreeg te horen dat ik hier voor het hele bedrijf én de docenten van mijn opleiding van school een presentatie moet geven 15 januari (maandagochtend half 10). Natuurlijk in het engels en het moet ongeveer een UUR duren.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:29 schreef Stranger het volgende:
Ik kreeg te horen dat ik hier voor het hele bedrijf én de docenten van mijn opleiding van school een presentatie moet geven 15 januari (maandagochtend half 10). Natuurlijk in het engels en het moet ongeveer een UUR duren.
Hoe kom je er opquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:31 schreef SvenM het volgende:
Wat vinden jullie van mijn avatarHet is een op een frikandel kauwende japanner
Pffff! Dat is kut. Ik hoef alleen maar een korte introductie te geven, de DVD aan te zetten en daarna vragen of er nog vragen zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:29 schreef Stranger het volgende:
en daar zie je zo tegen op? lamme takquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pffff! Dat is kut. Ik hoef alleen maar een korte introductie te geven, de DVD aan te zetten en daarna vragen of er nog vragen zijn![]()
.
hou maar weer op! mensen met stagevergoedingquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef koentje.k het volgende:
3 dagen ziek geweest... had ook echt koorts van 39 graden. voor de rest niet gespijbeld.
Krijgen jullie een vergoeding? ik krijg 250euro permaand, of ik nou tijdens die maand 2 weken vakantie heb of niet, dat maakt niet uit
Om die DVD te maken jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
en daar zie je zo tegen op? lamme tak![]()
Pff waarom dat? Als ik geen vergoeding zou krijgen moet ik op straat gaan leven...quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:35 schreef Stranger het volgende:
Ik haat mensen met stagevergoeding nog meer dan mensen die op woensdagmiddag vrij hebben. Of mensen die één vrije dag per week hebben. Of mensen die twee weken kerstvakantie hebben.
O.o wtf?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:37 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Pff waarom dat? Als ik geen vergoeding zou krijgen moet ik op straat gaan leven...
Aaah, jij wilde B&H-mod wordenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:38 schreef Zosk het volgende:
ja omdat je blauw bent natuurlijk! ik vind dat gewoon niet kunnen![]()
lolquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:35 schreef Stranger het volgende:
Ik haat mensen met stagevergoeding nog meer dan mensen die op woensdagmiddag vrij hebben. Of mensen die één vrije dag per week hebben. Of mensen die twee weken kerstvakantie hebben.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:35 schreef Stranger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |