Ik zelf... wie dacht je anders?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:21 schreef Theamerican het volgende:
by the way wie betaald dat verblijf van goover in duitsland?
moet zo formulier worden snappie dat mensen kunnen reagerenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:55 schreef T1andonly het volgende:
Daar is het alen wat wil je er precies mee gedaan hebben?
ja zelfde problemen oke zal ff p doenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef Stranger het volgende:
Je hebt sowieso de <p> niet afgesloten bij opmerkingen he? En heb je al verschillende browsers geprobeerd?
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef Theamerican het volgende:
[..]
moet zo formulier worden snappie dat mensen kunnen reageren
maar formulier is gelukt alleen zit ruimte tussen de tekst en stuk wit veld
oke zal nog keer proberenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Ik zit al even te kijken naar de code maar ik snap niet wat je gedaan wil krijgen.
Welk stuk wit bedoel jequote:Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef Theamerican het volgende:
[..]
moet zo formulier worden snappie dat mensen kunnen reageren
maar formulier is gelukt alleen zit ruimte tussen de tekst en stuk wit veld
Dat align="left"quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:03 schreef Zosk het volgende:
<p>Ik kom uit Provincie:</p>
<P align="left"><select>
![]()
Dan moet je er gewoon een <BR> tussen gooien.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:03 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oke zal nog keer proberen
de indeling van formulier is goed
nu onderaan komt een wit stuk veld waar een persoon opmerkingen kwijt kan
daarboven wil ik de tekst Opmerkingen hebben die staat er nu ook alleen met tussenruimte en die tussenruimte moet weg
oke ik ga br tussendoenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je er gewoon een <BR> tussen gooien.
Inderdaad, maar ik dacht eerst dat ze het gecentreerd wilde hebben en toen heb ik met align=center gewerkt volgens mijquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:05 schreef Zosk het volgende:
ja want hij zet het toch automatisch links
lolquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:05 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik dacht eerst dat ze het gecentreerd wilde hebben en toen heb ik met align=center gewerkt volgens mijzodoende
Dat gaat ze nu dus doen schatquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:06 schreef Zosk het volgende:
en is het niet mooier om "Opmerkingen:" boven het textvlak te zetten zodat je die linkse witte ruimte niet hebt?
1 2 3 4 | <textarea name="Opmerkingen" rows="5" cols="30"> </textarea> |
dat bedoel ik ookkkkkkkkkk hehe je snapt mequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:06 schreef Zosk het volgende:
en is het niet mooier om "Opmerkingen:" boven het textvlak te zetten zodat je die linkse witte ruimte niet hebt?
owquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:07 schreef Theamerican het volgende:
[..]
dat bedoel ik ookkkkkkkkkk hehe je snapt me
Misschien moet je eens fatsoenlijkere zinnen formuleren als je wat duidelijk wilt krijgenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:07 schreef Theamerican het volgende:
[..]
dat bedoel ik ookkkkkkkkkk hehe je snapt me
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Misschien moet je eens fatsoenlijkere zinnen formuleren als je wat duidelijk wilt krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |