quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:14 schreef Pracissor het volgende:
OH! DUS ALLE NEGERS HEBBEN VOLGENS JOU DIKKE LIPPEN! RACIST!
"Die" in deze context was een enkelvoudig aanwijzend voornaamwoord.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
'Doh'quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:19 schreef Kiteless het volgende:
[..]
"Die" in deze context was een enkelvoudig aanwijzend voornaamwoord.
Hij verwees dus naar 1 enkele specifieke neger, niet naar negers in het algemeen.
Gij moet myn niet schelden, ik ben geen Neeger van jou.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doe je weer zo snugger alsof je niet doorhebt dat ik een loopje met je neemquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:23 schreef Pracissor het volgende:
[..]
'Doh'
Jij kent het concept, een stelling innemen, die over the top uitdragen zodat het juist belachelijk wordt, niet?
Parodie-wijs?![]()
Neem mij toch niet zo serieus.![]()
Het kan ook meervoud zijn (Duits).quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:19 schreef Kiteless het volgende:
[..]
"Die" in deze context was een enkelvoudig aanwijzend voornaamwoord.
Hij verwees dus naar 1 enkele specifieke neger, niet naar negers in het algemeen.
hint : er staat "probeert te geven", niet "proberen te geven".quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het kan ook meervoud zijn (Duits).
Veranderen ze 'm weer terug, is er weer commotie, hebben ze weer gratis reclame.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:56 schreef Grimm het volgende:
Wat als straks de verkoop ernstig terugloopt omdat de naam veranderd is
Entschuldigung, ich habe es nicht gewusst.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:53 schreef Kiteless het volgende:
[..]
hint : er staat "probeert te geven", niet "proberen te geven".
Denk dat Buijs zelden zoveel verkocht heeft als afgelopen jaar en dat de bekendheid van hun merk flink omhoog is geschoten.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:56 schreef Grimm het volgende:
Wat als straks de verkoop ernstig terugloopt omdat de naam veranderd is
Volgens mij ben jij de snuggere, gezien ik geen enkele hout meer van jouw post begrijp.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:37 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Doe je weer zo snugger alsof je niet doorhebt dat ik een loopje met je neem
Ik begin te geloven dat je altijd zo snugger bent
Idd, en ze hebben nu ook een politiek correcte naamquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat Buijs zelden zoveel verkocht heeft als afgelopen jaar en dat de bekendheid van hun merk flink omhoog is geschoten.
En wat is het doel van marketing/reclame? --> Meer producten verkopen, wat weer commercieel is. Dus een goede TT.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:01 schreef Akkersloot het volgende:
Topic titel vind ik verkeerd. Het gaat er niet om dat het gewijzigd is uit commercieel oogpunt maar uit oogpunt van marketing / reclame.
Waarbij de commerciele verklaring wel verschilt. Of zou de Buys de zoen anders genoemd hebben omdat de commotie daarom voor meer verkopen zou zorgen? Zou wel een vreemde verklaring zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:06 schreef ioko het volgende:
En wat is het doel van marketing/reclame? --> Meer producten verkopen, wat weer commercieel is. Dus een goede TT.
Welk produkt is het volgende slachtoffer van het multicultigebeuren? De Jodenkoek? De Deense dog? Het Haags Hopje? De Deventer koek? De Spaanse vlieg? Zwarte Piet?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:00 schreef T1andonly het volgende:
Iedereen gebruikt de term negerzoenen nog. Als ze oranje-negerzoenen gehad hebben dan noemde mensen die ook "oranje negerzoenen" en niet WK-zoenen.
Goedzo, je bent al een heel eind gekomen in de "Lees de Topictitel eens"-kwis, helaas is het je niet helemaal gelukt, volgende keer beterquote:Op woensdag 20 december 2006 08:33 schreef progrock het volgende:
[..]
Welk produkt is het volgende slachtoffer van het multicultigebeuren? De Jodenkoek? De Deense dog? Het Haags Hopje? De Deventer koek? De Spaanse vlieg? Zwarte Piet?
Bij de naamswijzing van Buys negerzoenen kwam men met de verklaring dat deze naamswijziging gekomen was omdat die rare neger er een klacht tegen had ingediend, wat gelijk heel veel publiciteit opleverde...quote:Op woensdag 20 december 2006 07:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarbij de commerciele verklaring wel verschilt. Of zou de Buys de zoen anders genoemd hebben omdat de commotie daarom voor meer verkopen zou zorgen? Zou wel een vreemde verklaring zijnCommercieel oogpunt in dit geval is dat volgens de woordvoerder dan, dit zorgt voor het eenvoudiger introduceren van themazoenen.
Niet zo lief zijn..... Hij/zij leest gewoon als een allochtone randmongool.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:08 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
Goedzo, je bent al een heel eind gekomen in de "Lees de Topictitel eens"-kwis, helaas is het je niet helemaal gelukt, volgende keer beter
Daarnaast snapt hij van het onderwerp net zoveel als Paris Hilton van scheikunde, wiskunde of uberhaupt van een schoolboek.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:10 schreef Richboy het volgende:
Niet zo lief zijn..... Hij/zij leest gewoon als een allochtone randmongool.
Haphaphap!!!!!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Daarnaast snapt hij van het onderwerp net zoveel als Paris Hilton van scheikunde, wiskunde of uberhaupt van een schoolboek.
Dit is naar jouw mening een non-event?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:32 schreef Jan237 het volgende:
Ongelooflijk, dat mensen zich over dit non-event een mening vormen.
anders een beroemde marketingmisser is de 'new Coke' die ooit geintroduceerd werd als 'vernieuwing' van Coca Cola... onzin dus te beweren 'dat men dat nooit doet', het is juist een geiegende marketingtruc om regelmatig dingen aan hun product te veranderen en te vernieuwen en vooral hierover een 'buzz' te creeeren..quote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef dVTB het volgende:
En nu gaat Buys ook nog schijnheilig zeggen dat ze de naam uit 'commerciële overwegingen' hebben gewijzigd. Je hebt dus een product dat al 86 jaar populair is bij jong en oud en dan is er *kennelijk* reden om de naam te wijzigen? Geloof je het zelf? Coca-Cola gaat binnenkort zeker ook hun naam wijzigen?
Bravo net zo 'principieel' als meneer Roy Groenberg. Nu kunnen tientallen paranoide nietsnutten gebruik maken van hun recht op een eigen vrije mening en hun probleem uitten over welke naam een bedrijf hun chocoladensnoepje geeft.quote:Nee, ik heb sinds de naamswijziging nog geen (neger)zoen gegeten en boycot het product voortaan. Hopelijk gaat Buys naar de knoppen vanwege hun eigen doorgeslagen politieke correctheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |