Hier neem eenquote:
Ja, lekker.quote:
Wie belt dan ook in God's naam om half 12?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, lekker.
Uit je slaap gebeld worden is niet zo tof.![]()
Een malloot.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wie belt dan ook in God's naam om half 12?![]()
![]()
gewoon failliet, geen geld meer dus houden we ermee op.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:20 schreef komrad het volgende:
dat is klote, wat is e exact gebeurd?
sterkte ermee
en hebben ze je naar huis gestuurd vandaag??quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gewoon failliet, geen geld meer dus houden we ermee op.
Thnx, ben al druk bezig met wat anders zoeken.
Jeee, wat lullig voor je.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:13 schreef snellejelle het volgende:
Help, ik heb geen baan meer
Mijn werkgever is failliet
Ik heb deze week vakantiequote:Op dinsdag 19 december 2006 15:26 schreef komrad het volgende:
[..]
en hebben ze je naar huis gestuurd vandaag??
wow dus niet eens eerst surseance?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik heb deze week vakantie
Maar anders was ik inderdaad naar huis gestuurd. Failissement is vandaag aangevraagd en uitgesproken. Gelukkig al wel gewoon salaris over december gekregen
surseance was vorige week al aangevraagd. heb wel wat lijntjes lopen maar bij de meeste concurrenten wil ik echt niet werken.. Ik heb goede hoop dat ik iets via een goede vriend vindquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:37 schreef komrad het volgende:
[..]
wow dus niet eens eerst surseance?
Heb je nog wat lijntjes bij concurrende reisorganisaties ??
wat zoek je voor iets?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
surseance was vorige week al aangevraagd. heb wel wat lijntjes lopen maar bij de meeste concurrenten wil ik echt niet werken.. Ik heb goede hoop dat ik iets via een goede vriend vind
He gedverdemme, da's niet leuk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:13 schreef snellejelle het volgende:
Help, ik heb geen baan meer
Mijn werkgever is failliet
'k wil in toerisme blijven werken. Het liefst als productmanager, medewerker product of inkoper. Maar ook voor andere leuke functies in toerisme sta ik openquote:
ja, daar zal het mis mee zijn gegaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
He gedverdemme, da's niet leuk.
had je dus toch die info niet op fok moeten zetten
en hoe is de markt atm? Ik heb het idee dat het niet echt lekker gaat omdat de prijzen nogal onder druk staanquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
'k wil in toerisme blijven werken. Het liefst als productmanager, medewerker product of inkoper. Maar ook voor andere leuke functies in toerisme sta ik open
personal coach van Maren is natuurlijk ook nog een optiequote:Op dinsdag 19 december 2006 16:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
'k wil in toerisme blijven werken. Het liefst als productmanager, medewerker product of inkoper. Maar ook voor andere leuke functies in toerisme sta ik open
Prijzen staan inderdaad erg onder druk. Veel klanten kijken alleen naar de prijs en niet meer naar kwaliteit... Reisbureau's als D-reizen helpen daar leuk aan mee.. Er zijn wel banen maar 't is even zoeken. Eén voordeel wel, ik spreek redelijk Frans...quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:25 schreef komrad het volgende:
[..]
en hoe is de markt atm? Ik heb het idee dat het niet echt lekker gaat omdat de prijzen nogal onder druk staan
zou die baan nog vrij zijn?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
personal coach van Maren is natuurlijk ook nog een optie
Dat ga ik zeggen!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Een malloot. [afbeelding]
M'n vriendin![]()
Ik mag toch aannemen dat als jij je aanbied, dat die baan desnoods vrij gemaakt wordt.quote:
thnxquote:
denk jequote:Op woensdag 20 december 2006 10:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat als jij je aanbied, dat die baan desnoods vrij gemaakt wordt.
thnxquote:Op woensdag 20 december 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
He SJ, wat een vervelend nieuwssucces met je zoektocht naar iets nieuws en de groeten aan Maren
Ik ben zelfs gister gaan werken en vandaag ook.. er moet nog ene hoop gebeuren en daar help ik graag bij...quote:Op woensdag 20 december 2006 22:56 schreef Bruce117 het volgende:
Ook niet echt lekker.
Heb je lekker vakantie, kan je solicitaties gaan sturen![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 21 december 2006 07:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik ben zelfs gister gaan werken en vandaag ook.. er moet nog ene hoop gebeuren en daar help ik graag bij...
En tsja, het is helaas niet anders...
heb je vanochtend al getennist?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:31 schreef MiLalaa het volgende:
kom ook weer eens in de bar kijken.
Ik moet m'n dramatische tenniswedstrijd even wegdrinken ..![]()
ja vanochtend..quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef snellejelle het volgende:
heb je vanochtend al getennist?
nog wel 1 game gewonnen?
zo vroeg al zo sportiefquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja vanochtend..
en ja, precies 1 game!![]()
![]()
wel op mijn servicegame dus dat geeft moed voor volgende wedstrijdquote:
Doel voor de volgende wedstrijd: 1x eigen service behouden en 1x breaken...quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wel op mijn servicegame dus dat geeft moed voor volgende wedstrijd![]()
Hmmm, da's niet veel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja vanochtend..
en ja, precies 1 game!![]()
![]()
da's heul niet erg.. schuif de helft 'ns door..quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag allen
Ik kreeg net een leuke verrassing, bleek dat ik van mijn oude baas nog wat vakantiegeld en gedeeltelijke 13e maand tegoed had... ik dacht dat ik die al had gekregen maar niets is minder waar: Dik 700 Euro gestort gekregen als extraatje![]()
T'is al opquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
da's heul niet erg.. schuif de helft 'ns door..
check je banksaldo eensquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hee! er is 700 euro van mijn rekening af
zus heeft zich verstoptquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:28 schreef Bruce117 het volgende:
Kan die zus van jullie een nieuw vat bier komen brengen. Deze is namelijk bijna op
Nee, die heeft kou gevat.... is ook altijd zo sletterig gekleedquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:28 schreef Bruce117 het volgende:
Kan die zus van jullie een nieuw vat bier komen brengen. Deze is namelijk bijna op
familietrekje ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
is ook altijd zo sletterig gekleed
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je zou onze andere zus eens moeten zien
Die vond ik een beetje tegenvallenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je zou onze andere zus eens moeten zien
je valt niet op vrouwelijk?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die vond ik een beetje tegenvallen
quote:
datte dusquote:Op maandag 25 december 2006 08:12 schreef Brahimov het volgende:
Vrolijk Kerstfeest aan allen!
gelukkig nieuwjaar? dat durt nog een hele weekquote:Op maandag 25 december 2006 12:23 schreef LedZep het volgende:
Vrolijk kerstfeest, fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar dan maar![]()
![]()
Ja he, nu ben ik in 1 post klaarquote:Op maandag 25 december 2006 12:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gelukkig nieuwjaar? dat durt nog een hele week
quote:Op maandag 25 december 2006 12:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja he, nu ben ik in 1 post klaarAnders moet ik over een week wéér posten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gok op een bonsai.quote:Op dinsdag 26 december 2006 06:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe is het met je boom mitt?
Jij ook komradquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:52 schreef komrad het volgende:
iedereen prettige 2e kerstdag gewenst
Komt K3 ook ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:29 schreef Brahimov het volgende:
Fijne K2 aan allen!
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
TV-Tip : Studio Sport jaaroverzicht. Ned-1.
cindy? is dat een badmintonster?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:23 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dank je! ik was hier toen ik Cindy zag, vandaar
hmmmm, lekker laat ik die maar eens opdrinkenquote:Op donderdag 28 december 2006 05:50 schreef Bruce117 het volgende:
ik zet er alvast eentje klaar voor straks
a.u.b. afblijven.
Ik had dat bij Ireen Wust weer, echt heel apart toen zei de 3000 meter won en dat interview daarna("dit kan gewoon niet!!") kon ik het echt haast niet drooghoudenquote:
Bij dat moment had ik meer iets van "Arghhh"quote:Op donderdag 28 december 2006 17:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik had dat bij Ireen Wust weer, echt heel apart toen zei de 3000 meter won en dat interview daarna("dit kan gewoon niet!!") kon ik het echt haast niet drooghoudenEn nu weer kippenvel
Cindy Klassen was natuurlijk ook
vanavond wordt het pas leukquote:Op donderdag 28 december 2006 17:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik had dat bij Ireen Wust weer, echt heel apart toen zei de 3000 meter won en dat interview daarna("dit kan gewoon niet!!") kon ik het echt haast niet drooghoudenEn nu weer kippenvel
Cindy Klassen was natuurlijk ook
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Bij dat moment had ik meer iets van "Arghhh"![]()
wat is er dan??quote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vanavond wordt het pas leuk
Ah, lekker.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:00 schreef Brahimov het volgende:
Ik ga ook eens een kopje koffie voor morgenvroeg klaarzetten:![]()
gemistquote:Op donderdag 28 december 2006 19:30 schreef Bruce117 het volgende:
TV-Tip : NOS terugblik Olympische winterspelen Turijn. Ned-1
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gemist![]()
ik moest tennissen, maar gelukkig wel gewonnen.
oh, dankje x2. Hopelijk dan wel tijd (moet ik dus niet in de finale staan, maar dat gaat toch niet gebeuren)quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:55 schreef Bruce117 het volgende:
Gefeliciteerd.
Er komt nog wel een herhaling.
Zaterdagmiddag 15:55 Ned1
nou, iets meer vertrouwen in je eigen tennistalenten moet toch wel kunnen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh, dankje x2. Hopelijk dan wel tijd (moet ik dus niet in de finale staan, maar dat gaat toch niet gebeuren)
het hangt niet alleen van mezelf af want het is dubbelquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:04 schreef Bruce117 het volgende:
nou, iets meer vertrouwen in je eigen tennistalenten moet toch wel kunnen.
laat je partner dit maar niet lezenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het hangt niet alleen van mezelf af want het is dubbel![]()
Goeiemorgen allenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het hangt niet alleen van mezelf af want het is dubbel![]()
jeejquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gemist![]()
Misschien ook online te zien?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gemist![]()
ik zet er ook eentje bijquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef Brahimov het volgende:
Hmm...
voor morgenvroeg neerzetten dan maar
quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
weer een tenniswedstrijd gewonnen gisterenzeeeer onverwacht. Het ging subliem!
Nu ineens in de halve finale
Woei, gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
pfffftquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:46 schreef Brahimov het volgende:
knip!
vooruitgeschoven goed voornemen voor 2007
Deelt het ons mede aub, het is hier toch al zo stilquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:54 schreef Mirri het volgende:
Waarom heet ie nou 999?![]()
Sinds ik gisteren ranking the stars heb gekeken, ben ik gelijk de nationale iq test van bnn gaan doen...![]()
De uitslag is verbluffend...maar eerlijk gezegd wel wat ik had verwacht...(en ik ben niet zo arrogant als Victoria hoor)![]()
135 "hoogbegaafd" stond erbij, maar eerlijk gezegd wist ik dat al.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Deelt het ons mede aub, het is hier toch al zo stil
Netjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
135 "hoogbegaafd" stond erbij, maar eerlijk gezegd wist ik dat al.
Het hoogste wat is gehaald is 140..en van de bekende Nederlanders zat ik slechts 2 punten onder Rob Oudkerk met 137.![]()
jij ookquote:Op zondag 31 december 2006 11:44 schreef Brahimov het volgende:
[afbeelding]
Goede jaarwisseling aan allen!![]()
![]()
En ook van mijquote:Op zondag 31 december 2006 11:44 schreef Brahimov het volgende:
[afbeelding]
Goede jaarwisseling aan allen!![]()
![]()
En, hoe is het afgelopen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
he! Net niet gehaald..quote:Op zondag 31 december 2006 11:51 schreef Bruce117 het volgende:
En, hoe is het afgelopen?
Toernooi gewonnenof het net niet gehaald
Net 1999, 2001, 2003, 2005, 2009, 2011, 2013, 2015, 2017 ... elk niet-Olympische jaarquote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef TheVulture het volgende:
2007 is wel een beetje een tussenjaar... staan niet echt grote evenementen op het programma... behalve de jaarlijks terugkerende dingen zoals de Tour
Jammerquote:Op zondag 31 december 2006 17:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
he! Net niet gehaald..De halve finale ging bij mij op zich wel goed, maar we waren net niet zo in trance als in de kwart. 9-5. Toch hadden we het makkelijk kunnen halen, maar helaas. In ieder geval biedt het perspectief voor een volgend toernooi..
Nu vanmiddag dan maar aan de appelbeignets gegaan, hoewel ik die wel klef vind..
quote:
Oeiquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik van mijn fiets
sleutelbeen op 4 plaatsen gebroken![]()
gelukkig nieujaar overigens iedereen
slimquote:
nog slimmerquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik van mijn fiets
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:54 schreef Wombcat het volgende:
waar is die smiley gebleven die tegen de muur aan staat te rammen?
au! En ik denken dat ik zielig was...quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef Wombcat het volgende:
Ik van mijn fiets
jij niets beschadigd verder?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
au! En ik denken dat ik zielig was...![]()
Dat was een belabberde val dan zeg. Sterkte ermee, hopelijk ben je snel weer op de been/arm/fiets![]()
O jee, sterkte ermee.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik van mijn fiets
Neu niets ernstigs. Ik viel wel flauwquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:02 schreef Wombcat het volgende:
jij niets beschadigd verder?
tnx en ook sterkte
Oei, das klinkt niet best.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik van mijn fiets
das nie zo prettig, flauwvallen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Neu niets ernstigs. Ik viel wel flauw. En heb nu last van m'n nek en spierpijn en linkerkant beetje beurs.
met dank aan SoKquote:
leuke avatar![]()
suc6quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:21 schreef snellejelle het volgende:
Dat ging snel...
Net gebeld naar organisatie waar ze nog veel mensen zoeken (gehoord via mijn manager).
CV gemaild en wordt direct teruggebeld voor:
Morgenmiddag sollicitatiegesprek
Hopelijk wordt het wat
Beterschap!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
O jee, sterkte ermee.![]()
Ik ben trouwens heel erg verkouden, en aangezien ik nog nooit ziek ben geweest is dat heel vervelend.![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:14 schreef MiLalaa het volgende:
Dus... ik ga zo maar vervroegd naar huis.
succes ermee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Da's geen nadeel toch
Mijn nieuwe jaar tot nu toe loopt wel aardig... al zie ik op tegen komende zondag als ik mijn ouders over mijn vriend ga vertellen.... ben er nu al nerveus voor
Thanksquote:
hoofdzakelijk van "au".quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:14 schreef MiLalaa het volgende:
hoe gaat jullie nieuwe jaar tot nu toe? .
succes alvastquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Da's geen nadeel toch
Mijn nieuwe jaar tot nu toe loopt wel aardig... al zie ik op tegen komende zondag als ik mijn ouders over mijn vriend ga vertellen.... ben er nu al nerveus voor
jij ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:03 schreef maril het volgende:
Hoi, Allemaal nog de beste wemsen vorr 2007![]()
Heb jij je eigen kantoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:14 schreef MiLalaa het volgende:
hoe gaat jullie nieuwe jaar tot nu toe? Bij mij niet al te geweldig.
Nu heb ik weer een nieuwe flop, een flesje olie-spul wat ik had gekocht in de pauze, was behoorlijk aan het lekken, nu meurt m'n hele kantoortje ernaar![]()
![]()
Dus... ik ga zo maar vervroegd naar huis.
veel succes, ze zijn vast hartstikke blij voor je!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Da's geen nadeel toch
jij ook, dat 't maar een mooit Smeets jaar mag wordenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:03 schreef maril het volgende:
Hoi, Allemaal nog de beste wemsen vorr 2007![]()
Dat hoop ik maarquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:48 schreef snellejelle het volgende:
veel succes, ze zijn vast hartstikke blij voor je!
't was niet echt een baan voor mijquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar
Hoe is de sollicitatie gegaan?
jammer, volgende keer beterquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
't was niet echt een baan voor mij
ik wist vantevoren niet precies wat voor 'n baan het betrof, het blijkt dat je zo'n 26 weken per jaar in het buitenland bent, dat vind ik net iets teveel.
Da's balen, ik hoop voor je dat het snel lukt, van dat thuis zitten wordt je op de lange termijn echt niet vrolijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wist vantevoren niet precies wat voor 'n baan het betrof, het blijkt dat je zo'n 26 weken per jaar in het buitenland bent, dat vind ik net iets teveel.
sj had toch een baanquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's balen, ik hoop voor je dat het snel lukt, van dat thuis zitten wordt je op de lange termijn echt niet vrolijk
Als je nou helemaal niets kan vinden, dan moet je misschien genoegen nemen met iets wat je minder fijn vindt, maar voorlopig nog maar even gaan voor een leuke, goede baan zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Je zegt het precies goed, hij had idd een baan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
sj had toch een baanheb ik iets gemist?
ik heb/had een baan. mijn huidige bedrijf is helaas failliet gegaan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
sj had toch een baanheb ik iets gemist?
Dat hoop ik ook. Heb maandag een interessant gesprek bij een ex-partner van ons. Daar zou wel eens wat moois uit kunnen komen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's balen, ik hoop voor je dat het snel lukt, van dat thuis zitten wordt je op de lange termijn echt niet vrolijk
Ow, ik ben niet echt heel veeleisend hoor maar dit was echt iets wat niet bij mij past. Dat van maandag beter, denk ik!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je nou helemaal niets kan vinden, dan moet je misschien genoegen nemen met iets wat je minder fijn vindt, maar voorlopig nog maar even gaan voor een leuke, goede baan zou ik zo zeggen.
ow, da's kut.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb/had een baan. mijn huidige bedrijf is helaas failliet gegaan.
dit deel van de ziekenboeg wacht tot 'ie het ziekenhuis in mag. omdat ik in spanje twee dagen ben opgenomen, mag ik pas het ziekenhuis hier in als ze de resultaten hebben van de mrsa-kweek (ziekenhuisbacterie). die hebben ze vandaag of maandag. dan kan de dokter hier er naar kijken en wordt ik hopelijk snel geopereerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:16 schreef Bruce117 het volgende:
En hoe gaat het met de ziekenboeg van SPT ?
half, als je 't morgen weer doet telt 't helemaalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:07 schreef Miss_S het volgende:
doe je goed
ik heb er wel al aan gedacht om sportief te gaan doen, telt dat ook?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
dit deel van de ziekenboeg wacht tot 'ie het ziekenhuis in mag. omdat ik in spanje twee dagen ben opgenomen, mag ik pas het ziekenhuis hier in als ze de resultaten hebben van de mrsa-kweek (ziekenhuisbacterie). die hebben ze vandaag of maandag. dan kan de dokter hier er naar kijken en wordt ik hopelijk snel geopereerd.
oftewel, vooralsnog zit er weinig schot in.
Waar zie je dan tegenop?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Da's geen nadeel toch
3-4 weken klinkt op zich nog niet eens zo erg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:41 schreef Wombcat het volgende:
er zit schot in
resultaat kweek was negatief, dus mocht ziekenhuis in. dokter gezien, volgende week opereren. als dat goed gaat, is herstel 3-4 weken
ben wel gewoon thuis nu overigens.
dan komt het goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
half, als je 't morgen weer doet telt 't helemaal
Welkom Miss_Squote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan komt het goed
maar ga zo toch maar ff hardlopen
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
hier ben ik toch niet het enigste meisje he?
Nee hoor er lopen er nog een paar rond.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
kan ik in fevruari weer op de fiets zittenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
3-4 weken klinkt op zich nog niet eens zo erg.
nee, ik zwaaide gewoon vriendelijkquote:
nou ja, met de dokters van tegenwoordig weet je 't nooit. misschien lijken de operatiecodes op elkaar...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
nee, ik zwaaide gewoon vriendelijk
ben nog steeds jongetje, tenzij er volgende week iets misgaat net de operatie, maar dan moet het wel ernstig misgaan. een sleutelbeenbreuk verwar je niet zomaar met een sekse-operatie.
hm. misschien moet ik dan maar vast een vrouwenlicentie (voor wielrennen) aanvragen, just in case.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou ja, met de dokters van tegenwoordig weet je 't nooit. misschien lijken de operatiecodes op elkaar...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:45 schreef snellejelle het volgende:
je meldt je ook als meisje?
Het feit dat ik ze moet vertellen dat ik homo ben... weet niet hoe ze gaan reageren en dat maakt me onzeker...quote:
kweenie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef MiLalaa het volgende:
ander meisje meldt zichen gaat zo tennissen
![]()
Nou Womb, 5 weekjes, is te overzien. Gelukkig maar. En kun je daarna meteen weer op de fiets zitten?
Het lijkt me niet gemakkelijk het naar buiten te brengen, maar naar je ouders toe moet juist het gemakkelijkst zijn. Als 't goed is zijn ze juist heel blij voor je!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het feit dat ik ze moet vertellen dat ik homo ben... weet niet hoe ze gaan reageren en dat maakt me onzeker...
ow, weten ze dat nog niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het feit dat ik ze moet vertellen dat ik homo ben... weet niet hoe ze gaan reageren en dat maakt me onzeker...
Dat is ook heel spannend, met mij en mijn moeder( ik ben lesbisch) is het mooi gegaan, maar mijn moeder had al gelijksoortig met mijn broer meegemaakt die is ook homo, het is natuurlijk voor sommige ouders moeilijk, maar ze geven om je en misschien hebben ze wel een vermoeden, ik ken er niet over oordelen want ik weet niet hoe ze over homofilie denken, sterkte ermeequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze er wel vrede mee zullen hebben maar aan de andere kant hebben ze toch bepaalde verwachtingen gehad (trouwen, kleinkinderen bijv) die niet zullen gaan uitkomen... denk dat ze het daar wel moeilijk mee zullen hebben... en daarna natuurlijk de rest van de familie en mijn vrienden... geen idee hoe die gaan reageren... maar ik wil mijn vriend niet langer verborgen houden en echt iets met hem opbouwen dus ik moet die knoop gewoon nu doorhakken....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is ook heel spannend, met mij en mijn moeder( ik ben lesbisch) is het mooi gegaan, maar mijn moeder had al gelijksoortig met mijn broer meegemaakt die is ook homo, het is natuurlijk voor sommige ouders moeilijk, maar ze geven om je en misschien hebben ze wel een vermoeden, ik ken er niet over oordelen want ik weet niet hoe ze over homofilie denken, sterkte ermee
Jou verhaal is herkenbaar met die van mijn broer, hij had ook een vriend(en wilde het daardoor ook vertellen) en wilde er iets met op bouwen das al meer dan 25 jaar geleden en zijn nu heel gelukkig in Frankrijk waar ze wonen en getrouwd, en en mijn broer en mijn Moeder hebben een geweldige relatie, voor hem gaat ze eens per jaar naar frankrijk op haar 84e jaar en heeft ze er vermoeidheid e en oijnlijke gewrichten voor over om hem te zien, ge ziet het het kan allemaal meevallen en ik weet zeker dat je opgelucht zult zijn als je je gevoelens uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze er wel vrede mee zullen hebben maar aan de andere kant hebben ze toch bepaalde verwachtingen gehad (trouwen, kleinkinderen bijv) die niet zullen gaan uitkomen... denk dat ze het daar wel moeilijk mee zullen hebben... en daarna natuurlijk de rest van de familie en mijn vrienden... geen idee hoe die gaan reageren... maar ik wil mijn vriend niet langer verborgen houden en echt iets met hem opbouwen dus ik moet die knoop gewoon nu doorhakken....
nou heb een tijdje wel al een vriend/collega in vertrouwen genomen en die reageerde heel goed... hij is de enige die het weet. vertelde het hem omdat ie me er min of meer naar vroeg omdat ie zag dat er iets was... zijn reactie was precies zoals ik had verwacht ook... bij de rest ben ik er niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef maril het volgende:
ps mijn broer had het eerst tegen mijn zuster en mij gezegd na een ameureuze avontuur in Parijs
nu zijn wij in onze familie wel erg openlijk, maar is het geen optie om het eerst tegen iemand van je familie te vertellen die je vertrouwd of is dat geen optie?
Thanks en bedankt voor je adviesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:16 schreef maril het volgende:
Okè succes ermee!
Sterkte ermee, waar was je gevallen, in Spanje (misschien heb je dit verteld maar ik ben lang offline geweest)?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:41 schreef Wombcat het volgende:
er zit schot in
resultaat kweek was negatief, dus mocht ziekenhuis in. dokter gezien, volgende week opereren. als dat goed gaat, is herstel 3-4 weken
ben wel gewoon thuis nu overigens.
lanzarote, 1e kerstdagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:49 schreef maril het volgende:
[..]
Sterkte ermee, waar was je gevallen, in Spanje (misschien heb je dit verteld maar ik ben lang offline geweest)?
We mogen natuurlijk de zussen van SJ en TV niet vergetenquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
We mogen natuurlijk de zussen van SJ en TV niet vergeten
idd, kans zat op kleinkinderen voor onze ouders TVquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
We mogen natuurlijk de zussen van SJ en TV niet vergeten
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, kans zat op kleinkinderen voor onze ouders TV
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, kans zat op kleinkinderen voor onze ouders TV
Men zegt wel dat als je een sleutelbeen breekt je pas echt wielrenner bent.quote:
't is mijn 3e keer al.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:59 schreef horstjan het volgende:
[..]
Men zegt wel dat als je een sleutelbeen breekt je pas echt wielrenner bent.
Het is mij in 50jaar koersen nog niet gelukt!
Sterkte ermee.
Je moet wel darten volgen zo hoor! Anders verlies je!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:55 schreef Miss_S het volgende:
ook goedemiddag
ik ben nog niet heel sportief bezig vandaag, lig nog lekker in bed
Mooi!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef Miss_S het volgende:
ja wees maar niet bang ik ga het ook volgen
is dat vandaag al?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Je moet wel darten volgen zo hoor! Anders verlies je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |