quote:
je zit gewoon weer te wachten tot er minstens 20 users posten: je krijgt van mij wel een biertje he?quote:
ik neem mn gitaar wel mee, dan zingen we kampvuur liedjes , om af te wisselen kan brian ook mee spelenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat is nou de ultieme muziek om een rit van 2 uur naar de meet gezellig te houden?
Ze pakt gewoon elk biertje in haar buurtquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je zit gewoon weer te wachten tot er minstens 20 users posten: je krijgt van mij wel een biertje he?.
Ik krijg het om de vier weekquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eind van de maand komt er salaris jongmensch, weet je wel, werk, salaris? ;')
quote:
Radio Bendeleider. Helaas zal dat niet lukken, dus dan zou ik voor de Henk Wijngaard collectie gaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat is nou de ultieme muziek om een rit van 2 uur naar de meet gezellig te houden?
Ik wou het gezellig houdenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik neem mn gitaar wel mee, dan zingen we kampvuur liedjes , om af te wisselen kan brian ook mee spelengezelligheid !
NJquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:46 schreef Sala-adin het volgende:
Als ik kom wie komt er allemaal niet?
Moeten we nu bang worden?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik kom met me allochtoonse vrienden om de boel te verpesten en er een kutzooi van te maken![]()
je doet maarquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik kom met me allochtoonse vrienden om de boel te verpesten en er een kutzooi van te maken![]()
Ik kom met een man of 15 ofzo en het zijn allemaal straat soldaten messen boksbeugels hebben ze standaard op zakquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik surveilleer dan toch dus kom maar langs![]()
Ow en hem gaan we met een gummiknuppel verkrachtenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:02 schreef SiemeN het volgende:
Ik stel voor naakt twister te spelen.
Voor jou doe ik dat natuurlijk gelijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zie geen RatelSlangetje en Mei_Stiertje in de lijst staan![]()
Tja als realzeus nuchter blijft lijkt me dat handigquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:04 schreef TwyLight het volgende:
Haha jullie kunnen geneens met de auto want dan kan 1 iemand geen bier drinken
Ik heet geen Miss-ik heb-geen-geld-zamel-maar-in-Bleuquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je zit gewoon weer te wachten tot er minstens 20 users posten: je krijgt van mij wel een biertje he?.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:17 schreef TwyLight het volgende:
RealZeus heb je wel een fietsendrager? anders kan S-F niet mee.
Puik plan. Je loopt wel een beetje achter. Ik ben gewoon doorgegaan sinds de laatste meetquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik begin vanavond vast met indrinken.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Puik plan. Je loopt wel een beetje achter. Ik ben gewoon doorgegaan sinds de laatste meet.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Puik plan. Je loopt wel een beetje achter. Ik ben gewoon doorgegaan sinds de laatste meet.
Wat zei zegtquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik mis NanKinky nog.
Zeiquote:
Is nog een beetje ver weg, dus ga nu nog niet met zekerheid ja zeggen....quote:Mmisschien mensjes: (eigenlijk kom ik niet maar ik wil graag aandacht)
Neem je die uk van je weer mee?quote:
Nee,ik heb een platenspeler.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
RealZeus
Heb je een cd speler in je auto ? () Dan download ik alvast even de vilage people
![]()
Moet ik mijn haar ook zwart verven en krullen nemen en een leren jas aan doen? (a la Mastermovies.)quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
RealZeus
Heb je een cd speler in je auto ? () Dan download ik alvast even de vilage people
![]()
WTF,heb je binnen 14 dagen je salaris op?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eind van de maand komt er salaris jongmensch, weet je wel, werk, salaris? ;')
Nee.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:17 schreef TwyLight het volgende:
RealZeus heb je wel een fietsendrager? anders kan S-F niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |