In tjietjerkstradeel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef master_X het volgende:
waar word hetgehouden dan ?
Lees je eens inquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef master_X het volgende:
waar word hetgehouden dan ?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Ach, we kunnen de meet ook naar eind februari verplaatsen. Verander de TT maar Yvonne.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Ach, we kunnen de meet ook naar eind februari verplaatsen. Verander de TT maar Yvonne.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
RealZeus
Heb je een cd speler in je auto ? () Dan download ik alvast even de vilage people
![]()
Friesland is wel dichterbijquote:
wat zij zegt.quote:
wat hij zegt!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Friesland is wel dichterbij![]()
Eind van de maand komt er salaris jongmensch, weet je wel, werk, salaris? ;')quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]zo blijven we wel bezig?? misschien heb ik dan weer geen geld.. of iemand anders..
Naar de tandarts.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef fraubitch het volgende:
waar is SOL eigenlijk? die heb ik al een tijd niet meer gezien
Fijn voor je!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef Q. het volgende:
Ik kom niet!
Dus rond de 9e is je salaris alweer op?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eind van de maand komt er salaris jongmensch, weet je wel, werk, salaris? ;')
Als je niet werkt krijg je je geld halverwege de maandquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zit in CUL... En iets met internet enzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef fraubitch het volgende:
waar is SOL eigenlijk? die heb ik al een tijd niet meer gezien
Dus niet de 9equote:Op dinsdag 19 december 2006 16:36 schreef longinus het volgende:
[..]
Als je niet werkt krijg je je geld halverwege de maand
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus rond de 9e is je salaris alweer op?
Doe je goed.
quote:
je zit gewoon weer te wachten tot er minstens 20 users posten: je krijgt van mij wel een biertje he?quote:
ik neem mn gitaar wel mee, dan zingen we kampvuur liedjes , om af te wisselen kan brian ook mee spelenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat is nou de ultieme muziek om een rit van 2 uur naar de meet gezellig te houden?
Ze pakt gewoon elk biertje in haar buurtquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je zit gewoon weer te wachten tot er minstens 20 users posten: je krijgt van mij wel een biertje he?.
Ik krijg het om de vier weekquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
Radio Bendeleider. Helaas zal dat niet lukken, dus dan zou ik voor de Henk Wijngaard collectie gaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat is nou de ultieme muziek om een rit van 2 uur naar de meet gezellig te houden?
Ik wou het gezellig houdenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik neem mn gitaar wel mee, dan zingen we kampvuur liedjes , om af te wisselen kan brian ook mee spelengezelligheid !
NJquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:46 schreef Sala-adin het volgende:
Als ik kom wie komt er allemaal niet?
Moeten we nu bang worden?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik kom met me allochtoonse vrienden om de boel te verpesten en er een kutzooi van te maken![]()
je doet maarquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik kom met me allochtoonse vrienden om de boel te verpesten en er een kutzooi van te maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |