ignite +1 en een nieuwe vraag voor 2 puntenquote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef ignite het volgende:
orange juice
Bijna goed. kijk naar de hint van ignite....quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:25 schreef Goover het volgende:
The young and the Careless?
Had niet veel aan de hintquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Bijna goed. kijk naar de hint van ignite....
toch niet helemaal nutteloos, die hintquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Had niet veel aan de hint
maar The Young and the Useless?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
toch niet helemaal nutteloos, die hint
Goover +1 en een nieuwe vraag
Dubbele punten!quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
toch niet helemaal nutteloos, die hint
Goover +1 en een nieuwe vraag
uit de uitgebreide spelregels:quote:
en O/T: geen idee....quote:In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke tiende topic tellen goede antwoorden echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is
De vraag komt uit het vorige deel...quote:De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is
nee hoor: Fok! Muziek Trivia deel DCCCXquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:01 schreef Goover het volgende:
Ok, jammer om mijn punt weer weg te geven maar:
[..]
De vraag komt uit het vorige deel...
Hint: Het eerste 'album' van deze formatie is alleen op vinyl uitgebracht en volledig genaakt met een Emu SP 1200.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Mike Diamond (Mike D) ‘hoofd’ Beastie boy heeft een eigen versie van een nummer genaamd "The Scrappy".
Door wie werd het originele nummer opgevoerd?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:12 schreef schaap001 het volgende:
Alec Empire?
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:22 schreef ranja het volgende:
Ik heb het op een album van BS2000 maar dat is volgens mij die eigen versie waar je het over hebt?
ranja + 2quote:Beastie Boy Adam "Adrock" Horovitz and Amery "AWOL" Smith -- or BS2000 as they are more commonly known -- are masters of the Emu SP 1200. Their first vinyl-only release for Grand Royal Records, Nobody Beats BS2000, was performed almost exclusively using said '80s machine. Their follow-up project, Simply Mortified, features 20 tracks, the longest of which is just over three minutes. "The Scrappy" is a clear indication that these two elusive young American producers have more '80s equipment up their sleeves, most of it made by a company called Casio. Head Beastie Mike D liked it so much, he performed his own "Edit," which, as I'm sure you'll agree, is simply smashing.
Ik vind het wel gaafquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:26 schreef ranja het volgende:
Ok, ik heb die Simply Mortified (waarom? geen idee. echt niks).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |