waarschijnlijk die andere meneer...quote:Op maandag 18 december 2006 21:12 schreef Matness het volgende:
ik vraag me af wie die bonus meer verdient. een pik die op kantoor zit of ik.
soms vind ik dat erg scheef. mijn lichaam is na mijn 50ste kapot als ik dit werk blijf doen.
Om vervolgens hem hier weer een:quote:Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef Djeez het volgende:
ik wou me nog ff verontschuldigen hier. Ik heb niets tegen TP in persoon, ik ken hem helemaal niet, ook niet van Fok! Wat me wel stoort is dat iemand zegt dat hij zo 'n absurd hoge bonus verdiend heeft omdat hij zo hard heeft gewerkt. blablabla
te noemen. Dat ten eerste.quote:Op maandag 18 december 2006 21:09 schreef Djeez het volgende:
blablabla......... gladjakker in een duur pak...... blablabla
haha, grapjas, alsof je er in je eentje wat aan kan veranderenquote:Op maandag 18 december 2006 21:16 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
waarschijnlijk die andere meneer...
waarom blijf je dat werk dan doen ???
hou op met klagen...doe er iets aan !
quote:Op maandag 18 december 2006 21:22 schreef HeatWave het volgende:
Je zal idd eens flink je best doen om een goeie baan te vinden, er goed werk verrichten en er verdomme nog goed voor betaald worden ook.
Dat je het in de zorg niet krijgt is misschien schandalig, maar geen reden dat een ander het niet zou mogen verdienen zeg.
Links, mooi gedachtengoed, maar tikje naief.
Ik heb de laatste 2 en een half jaar gewoon mijn werk gedaan. En meer. En dan naaien ze je er vrolijk uit zo vlak voor de kerstquote:Op maandag 18 december 2006 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Maar jij niet!Want jij doet gewoon je werk, niet meer en niet minder.
Da's best klote idd...quote:Op maandag 18 december 2006 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 2 en een half jaar gewoon mijn werk gedaan. En meer. En dan naaien ze je er vrolijk uit zo vlak voor de kerst
Nogal ja, zeker omdat ze nog geen week van te voren vrolijk "Ja" invulde op de werkgeversverklaring bij de vraag: "bent u als werkgever bij gelijkblijvend functioneren van plan het tijdelijk dienstverband om te zetten naar een dienstverband voor onbepaalde tijd?"quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 21:28 schreef vosss het volgende:
Nogal ja, zeker omdat ze nog geen week van te voren vrolijk "Ja" invulde op de werkgeversverklaring bij de vraag: "bent u als werkgever bij gelijkblijvend functioneren van plan het tijdelijk dienstverband om te zetten naar een dienstverband voor onbepaalde tijd?"
En die had ik dus nodig om mijn hypotheek over te sluiten. Wat ik dus gedaan heb.
En bedankt
Zie 1 reactie terug van mijquote:
en wat verdient dat nou ? als dakdekker ?quote:Op maandag 18 december 2006 21:28 schreef MisterICE het volgende:
Dan had je maar een vak moeten leren schooier, ik zit niets voor niets op die universiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |