abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45008195
Oke, Nu alleen de wagens van De Rooy nog
pi_45008296
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:34 schreef tenharkeldakar het volgende:
Er hangt een gespannen sfeertje bij de keuringen.
Bij de keuring zijn mannen van Kamaz de auto’s van de andere teams fotografeert,
terwijl ze gekeurd worden.
Wat zouden ze daarmee willen bereiken?
Probeert het team van Kamaz zich in te dekken?
Ligt er een bepaalde strategie aan ten grondslag?

Die Russen zullen alles doen omweer te winnen lijkt wel.
Ik kom toevlig op Tsjechische fora, op een van die fora is een dakar subforum, en er is dus een Tsjech, lid op dat forum, ten eerste mee met het persteam van Kamaz, en ten tweede is zn grote hoby vrachtwagens fotograferen

Als ik mee was als perman van welk team dan ook zette ik OOK alle sop de foto bij de keuring, je weet nooit of je die vehikels nog eens ziet. Beter teveel foto's dan te weinig.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:12:37 #153
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_45008455
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:06 schreef Richard_ het volgende:
Oke, Nu alleen de wagens van De Rooy nog
Iemand een idee wanneer dat die uitgenodigd worden voor de keuring?

En geldt nu voor alle teams: eens goedgekeurd, altijd goedgekeurd? Althans, om van start te gaan. Of kunnen de Fransozen zich morgenavond ineens bedenken?
pi_45008529
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:12 schreef Coelho het volgende:

[..]

Iemand een idee wanneer dat die uitgenodigd worden voor de keuring?

En geldt nu voor alle teams: eens goedgekeurd, altijd goedgekeurd? Althans, om van start te gaan. Of kunnen de Fransozen zich morgenavond ineens bedenken?
Twee jaar geleden is Hans BEckx geodgekeurd, en de avand voor de finish alsnog afgekeurd Als dat nodig is om Kamaz te laten winnen, zal dat dit jaar gewoon weer gebeuren waarschijnlijk

Het zijn spannende dagen, wachten op goedkeuring. En het wachten wordt beloond.

Door de keuring zijn:
Hans Bekx en Marcel van Vliet
Hans Stacey
Arjan Brouwer, Wuf van Ginkel en Frits Kiggen

Wachten voor de keuring:
Gerard de Rooy, Jan de Rooy en Hugo Duisters
Johan Elfrink
Rob Vink

www.parijsdakar.com
pi_45009648
Vanavond om 22:30, 23:30 en1:15 uur op Eurosport: 'Destination Dakar'
pi_45011135
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik kom toevlig op Tsjechische fora, op een van die fora is een dakar subforum, en er is dus een Tsjech, lid op dat forum, ten eerste mee met het persteam van Kamaz, en ten tweede is zn grote hoby vrachtwagens fotograferen

Als ik mee was als perman van welk team dan ook zette ik OOK alle sop de foto bij de keuring, je weet nooit of je die vehikels nog eens ziet. Beter teveel foto's dan te weinig.
Heb net kontact gehad met teams in Lissabon maar toch zijn de Nederlanders er niet gerust op.
De Vergeet niet Bekx in 2005 was ook na een klacht van Kamaz.
En vorigjaar Bexk en de Rooy was ook omdat Kamaz en andere een klacht hadden in gediend.
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:05:06 #157
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_45012173
Zat vannochten achter een Jeep van waddenrally, volgens mij alleen sponsor ofzo, maar begon meteen te kriebelen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_45012197
Kamaz
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:18:01 #159
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45014574
Het is te hopen dat de Rooy er ook gewoon door heen komt.
Vorig jaar was al erg genoeg.

Kamaz
pi_45014654
Ik zou als ik een deelnemer zou zijn die russen evenhard aanpakken als zei doen. Die hele truck fotograveren, bestuderen en vervolgens op de kleinste dingetje protest voor indienen.

Iemand idee of de Rooy al goedgekeurd is of wanneer dat gaat gebeuren??
pi_45014763
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:20 schreef Baan1980 het volgende:
Ik zou als ik een deelnemer zou zijn die russen evenhard aanpakken als zei doen. Die hele truck fotograveren, bestuderen en vervolgens op de kleinste dingetje protest voor indienen.

Iemand idee of de Rooy al goedgekeurd is of wanneer dat gaat gebeuren??
In de jaren tachtig gebeurde wat nu met Kamaz gebeurd met PEugeot. De ervaring leert dus dat protest aantekenen GEEN nut heeft
pi_45014784
vals spelen hoort bij Dakar, en je weet dat je dan als Nederlander ALTIJD verliest bij een Franse organisatie.
pi_45015388
Maar waarom liggen die Russen dan zo goed bij de Fransen? Bij Peugeot verbaast me dat voortrekken niets omdat het een Frans merk is en er dus financiele en andere belangen op het spel staan, echter Kamaz speelt als merk in Frankrijk of west-Europa in z'n algemeenheid toch geen enkele rol van betekenis?
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:58:59 #164
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_45015872
Russische mafia doet het goed met de Franse slag....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_45015898
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar waarom liggen die Russen dan zo goed bij de Fransen? Bij Peugeot verbaast me dat voortrekken niets omdat het een Frans merk is en er dus financiele en andere belangen op het spel staan, echter Kamaz speelt als merk in Frankrijk of west-Europa in z'n algemeenheid toch geen enkele rol van betekenis?
Geld.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45016144
de rooy schijnt goed gekeurd te zijn
pi_45016168
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:06 schreef tenharkeldakar het volgende:
de rooy schijnt goed gekeurd te zijn
Laten we tot aan het eind van de rally kiezen voor het woord "goed".
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45017833
Door de keuring zijn:
Arjan Brouwer, Wuf van Ginkel en Frits Kiggen
Hans Bekx en Marcel van Vliet
Hans Stacey
Johan Elfrink
Gerard de Rooy, Jan de Rooy en Hugo Duisters
Rob Vink
Gerard Jimmink
Marc Leeuw
Geert Verhoeven
pi_45017981
En wie zijn er afgekeurd, (Neder- en buitenlanders)?
pi_45022511
Nu op Eurosport en morgen om 22:00...

[ Bericht 34% gewijzigd door ilona-scuderia op 04-01-2007 22:58:11 ]
pi_45022631
Die BMW's zijn
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:54:57 #172
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_45022784
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef existenz het volgende:

[..]

Laten we tot aan het eind van de rally kiezen voor het woord "goed".
Wat heb je tegen de Rooy?
pi_45022946
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:54 schreef Coelho het volgende:

[..]

Wat heb je tegen de Rooy?
Hij doelt denk ik op het feit dat Bekx in 2005 op de 1-na laatste dag alsnog afgekeurd is, dus nu goedgekeurd zijn wil niet zeggen dat dit op het einde van de rally nog is.
pi_45023263
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hij doelt denk ik op het feit dat Bekx in 2005 op de 1-na laatste dag alsnog afgekeurd is, dus nu goedgekeurd zijn wil niet zeggen dat dit op het einde van de rally nog is.
Inderdaad. En ik heb niks tegen de Rooy. De Rooy, Beckx en Stacey support ik alle 3
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:07:45 #175
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_45023407
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:04 schreef existenz het volgende:

[..]

Inderdaad. En ik heb niks tegen de Rooy. De Rooy, Beckx en Stacey support ik alle 3
Ik wist niet hoe ik je opmerking moest plaatsen, maar ik ben het met je eens hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')