Ik kom toevlig op Tsjechische fora, op een van die fora is een dakar subforum, en er is dus een Tsjech, lid op dat forum, ten eerste mee met het persteam van Kamaz, en ten tweede is zn grote hoby vrachtwagens fotograferenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:34 schreef tenharkeldakar het volgende:
Er hangt een gespannen sfeertje bij de keuringen.
Bij de keuring zijn mannen van Kamaz de auto’s van de andere teams fotografeert,
terwijl ze gekeurd worden.
Wat zouden ze daarmee willen bereiken?
Probeert het team van Kamaz zich in te dekken?
Ligt er een bepaalde strategie aan ten grondslag?
Die Russen zullen alles doen omweer te winnen lijkt wel.
Iemand een idee wanneer dat die uitgenodigd worden voor de keuring?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:06 schreef Richard_ het volgende:
Oke, Nu alleen de wagens van De Rooy nog
Twee jaar geleden is Hans BEckx geodgekeurd, en de avand voor de finish alsnog afgekeurdquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:12 schreef Coelho het volgende:
[..]
Iemand een idee wanneer dat die uitgenodigd worden voor de keuring?
En geldt nu voor alle teams: eens goedgekeurd, altijd goedgekeurd? Althans, om van start te gaan. Of kunnen de Fransozen zich morgenavond ineens bedenken?
Heb net kontact gehad met teams in Lissabon maar toch zijn de Nederlanders er niet gerust op.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kom toevlig op Tsjechische fora, op een van die fora is een dakar subforum, en er is dus een Tsjech, lid op dat forum, ten eerste mee met het persteam van Kamaz, en ten tweede is zn grote hoby vrachtwagens fotograferen
Als ik mee was als perman van welk team dan ook zette ik OOK alle sop de foto bij de keuring, je weet nooit of je die vehikels nog eens ziet. Beter teveel foto's dan te weinig.
In de jaren tachtig gebeurde wat nu met Kamaz gebeurd met PEugeot. De ervaring leert dus dat protest aantekenen GEEN nut heeftquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:20 schreef Baan1980 het volgende:
Ik zou als ik een deelnemer zou zijn die russen evenhard aanpakken als zei doen. Die hele truck fotograveren, bestuderen en vervolgens op de kleinste dingetje protest voor indienen.
Iemand idee of de Rooy al goedgekeurd is of wanneer dat gaat gebeuren??
Geld.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar waarom liggen die Russen dan zo goed bij de Fransen? Bij Peugeot verbaast me dat voortrekken niets omdat het een Frans merk is en er dus financiele en andere belangen op het spel staan, echter Kamaz speelt als merk in Frankrijk of west-Europa in z'n algemeenheid toch geen enkele rol van betekenis?
Laten we tot aan het eind van de rally kiezen voor het woord "goed".quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:06 schreef tenharkeldakar het volgende:
de rooy schijnt goed gekeurd te zijn
Wat heb je tegen de Rooy?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Laten we tot aan het eind van de rally kiezen voor het woord "goed".![]()
Hij doelt denk ik op het feit dat Bekx in 2005 op de 1-na laatste dag alsnog afgekeurd is, dus nu goedgekeurd zijn wil niet zeggen dat dit op het einde van de rally nog is.quote:
Inderdaad. En ik heb niks tegen de Rooy. De Rooy, Beckx en Stacey support ik alle 3quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op het feit dat Bekx in 2005 op de 1-na laatste dag alsnog afgekeurd is, dus nu goedgekeurd zijn wil niet zeggen dat dit op het einde van de rally nog is.
Ik wist niet hoe ik je opmerking moest plaatsen, maar ik ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik heb niks tegen de Rooy. De Rooy, Beckx en Stacey support ik alle 3![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |