abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44798496
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:13 schreef dakarspecialist het volgende:
nu dat van iedereen kan een kamaz kopen klopt niet geheel
gordon wilde als snelle service twee kamaz trucks inzetten
maar kreeg van uit rusland nee als andwoord
daar doen we niet aan mee bouw is alleen voor eigen team
dus hhmm iedereen kan kopen klopt ook niet
maar we zullen zien veel andere teams waaronder tatra,liaz,mitsubishi doen niet met de vendette van kamaz mee
dus we zien wel 4 jan bij de keuring

groeten dakarspecialist
Tsja, dan moet je er ook niet bij gaan vertellen wat je er mee wilt gaan doen Als ik als particulier zand wil gaan rijden met een Kamaz, kan ik als het goed is het Dakar Kamaz type bestellen bij de Duite importeur. Als ik vervolgend de begrenzer en kipbak er af sloop, kan ik denk ik een leuk stukje meeblazen.

En dat word trouwens wat als Wit-Rusland over 20 a 30 jaar haar legertrucks gaat verkopen Dat zijn ook allemaal van dit type
pi_44798989
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Tsja, dan moet je er ook niet bij gaan vertellen wat je er mee wilt gaan doen Als ik als particulier zand wil gaan rijden met een Kamaz, kan ik als het goed is het Dakar Kamaz type bestellen bij de Duite importeur. Als ik vervolgend de begrenzer en kipbak er af sloop, kan ik denk ik een leuk stukje meeblazen.

En dat word trouwens wat als Wit-Rusland over 20 a 30 jaar haar legertrucks gaat verkopen Dat zijn ook allemaal van dit type
Dan is de aarde zo verwarmd dat alle DAF's standaard gebouwd voor de woestijn worden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44799086
KAMAZ is gewoon MAFIA.
pi_44799125
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Tsja, dan moet je er ook niet bij gaan vertellen wat je er mee wilt gaan doen Als ik als particulier zand wil gaan rijden met een Kamaz, kan ik als het goed is het Dakar Kamaz type bestellen bij de Duite importeur. Als ik vervolgend de begrenzer en kipbak er af sloop, kan ik denk ik een leuk stukje meeblazen.

En dat word trouwens wat als Wit-Rusland over 20 a 30 jaar haar legertrucks gaat verkopen Dat zijn ook allemaal van dit type
Ik heb een Unimog gereden maar een KAMAZ zou wel erg vet zijn voor op de terreindagen.
pi_44799692
we zullen zien met de keuring
als de rooy geen speciale vering mag gebruiken wat dan met ginaf nederland
3x race truck en de homologatcie is daar op gebaseerd
dus dan heeft ook ginaf nederland een probleem om door de keuring te komen
want zij rijden met de zelfde vering.

groeten dakarspecialist
pi_44826982
Niet te geloven, kan iemand zich nog een dakar wedstrijd herrinere zonder problemen met homologatie?

Heel opvallend dat Hans Stacy geen problemen heeft.....?? rijd immers ook met een ander merk schokdempers dan standaart uit de MAN fabriek. En hij is toch ook een grote concurent...

Maarja wat is nu een dakar zonder gerommel he, ik kan nu al niet wachten
pi_44828020
Ginaf Rally Power gebruikt dezelfde wielophanging als De Rooy. Het zijn beide immers type X2222.
De Rooy gebruikt schroefveren met Donnere schokbrekers in plaats van de veercilinders die GINAF Rally Power toepast. Nu schijnt het zo te zijn dat de homologatie alleen over de wielophanging gaat en niet over de wijze waarop
de voetruigen afgeveerd worden. KAMAZ ziet hier blijkbaar een reden om flinke onrust te veroorzaken omdat
dit bij De Rooy -zoals KAMAZ beweert- niet volgens de originele fabriekshomologatie gaat.
Volgens Gerard de Rooy een storm in een glas water.
pi_44828205
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:43 schreef Rich63 het volgende:
Ginaf Rally Power gebruikt dezelfde wielophanging als De Rooy. Het zijn beide immers type X2222.
De Rooy gebruikt schroefveren met Donnere schokbrekers in plaats van de veercilinders die GINAF Rally Power toepast. Nu schijnt het zo te zijn dat de homologatie alleen over de wielophanging gaat en niet over de wijze waarop
de voetruigen afgeveerd worden. KAMAZ ziet hier blijkbaar een reden om flinke onrust te veroorzaken omdat
dit bij De Rooy -zoals KAMAZ beweert- niet volgens de originele fabriekshomologatie gaat.
Volgens Gerard de Rooy een storm in een glas water.
pure nieuwsgierigheid maar hoe weet je dit?
pi_44831146
ooit een kamaz gezien met een detroit diesel er in van 14liter
nee klopt dit hebben alleen de race kamaz trucks
dus ook hier niet echt serie

groetjes dakarspecialist
pi_44831228
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 72% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 14:45:26 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_44832842
Kijk op de site ww.truckfromholland.nl. In het gastenboek staat een reactie van Gerard de Rooy. ( De echte?)
Via via ken ik iemand die bij GINAF werkt en nauw betrokken was bij de bouw en het testen van de trucks.
De Rooy heeft zijn trucks zelf gebouwd met de GINAF homologatie. De Rooy heeft gekozen voor schroefveren.
Het DTS systeem (Dynamic Truck Suspension) is behoorlijk complex. De Rooy had al goede ervaringen met de Donnere
veerpoten op de vorige (afgekeurde) trucks.
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:49 schreef jpjedi het volgende:

[..]

pure nieuwsgierigheid maar hoe weet je dit?
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:33:06 #62
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44833307
Wat een smerige klootzakken ook van Kamaz .
Kutrussen ook elke keer . Ik mag lijen dat ze links en rechts door de Nederlanders de woestijn uitgereden worden .
pi_44835117







ff 6 plaatjes van afgelopen 16 dec in Valkenswaard als TVP
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:14:22 #64
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_44836464
Begin er steeds meer zin in te krijgen. Iemand de zendtijden van alle relevante zenders?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_44837849
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:21 schreef dakarspecialist het volgende:
ooit een kamaz gezien met een detroit diesel er in van 14liter
nee klopt dit hebben alleen de race kamaz trucks
dus ook hier niet echt serie

groetjes dakarspecialist
Geen enkele serie truck kan de dakar rijden. Zo simpel is het...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:56:38 #66
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_44855285
dubbel...
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:57:06 #67
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_44855298
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef Maikalo het volgende:
Begin er steeds meer zin in te krijgen. Iemand de zendtijden van alle relevante zenders?
RTL7:
Linkje naar Excel bestand
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_44868715
U bent bij deze dan ook uitgenodigd om dinsdag 2 januari het team van Hans Bekx uit te komen zwaaien. Hans wil dinsdag om 9 uur vertrekken. Het team komt om 8.30 bij elkaar om de rit naar Lissabon te gaan beginnen. Voor het team is het natuurlijk leuk dat er net als andere jaren weer veel mensen komen kijken. Dus iedereen die het team wil uitzwaaien: kom naar de Hintelstraat in Mariaheide (dit is de straat naast de kerk).


___________
Hm...., das best een pokke-end rijden he? Kan ik niet wat dichter bij Dakar deelnemers uit gaan zwaaien? Ederveen of zo?
pi_44869827
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
U bent bij deze dan ook uitgenodigd om dinsdag 2 januari het team van Hans Bekx uit te komen zwaaien. Hans wil dinsdag om 9 uur vertrekken. Het team komt om 8.30 bij elkaar om de rit naar Lissabon te gaan beginnen. Voor het team is het natuurlijk leuk dat er net als andere jaren weer veel mensen komen kijken. Dus iedereen die het team wil uitzwaaien: kom naar de Hintelstraat in Mariaheide (dit is de straat naast de kerk).


___________
Hm...., das best een pokke-end rijden he? Kan ik niet wat dichter bij Dakar deelnemers uit gaan zwaaien? Ederveen of zo?
Dat je maar naar Brabant verhuisd
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44882811
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:09 schreef klutsei_ het volgende:
Niet te geloven, kan iemand zich nog een dakar wedstrijd herrinere zonder problemen met homologatie?

Heel opvallend dat Hans Stacy geen problemen heeft.....?? rijd immers ook met een ander merk schokdempers dan standaart uit de MAN fabriek. En hij is toch ook een grote concurent...

Maarja wat is nu een dakar zonder gerommel he, ik kan nu al niet wachten
De MAN's van Stacey en Echter voldeden in 2006 ook niet aan de regels, maar zijn toch goedgekeurd.
Tijdens een bijeenkomst in mei met de organisatie en de Nederlandse (truck)deelnemers werdt dit ook duidelijk gemaakt aan Hans Stacey, ook Stacey had rechtsomkeer kunnen maken op 31dec. 2005 in Lissabon.
Is o.a. het chassis niet veranderd voor 2007 Jos van G. ?
pi_44883608
OW?

Daar heb ik vorig jaar niets van meegekregen eigenlijk..

Ben benieuwd wat jouw bron is en wat Jos er op te zeggen heeft.

Maarrrrrr langzaaam kruipen we naar de de startdatum!!!
  zondag 31 december 2006 @ 13:26:48 #72
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_44887884
Wat ik er op te zeggen heb is simpel:

Hans en Franz' trucks voldeden misschien niet 100% aan de regels. Dat doet echter zo'n beetje 95% van alle trucks niet. Ze hadden onder andere over de laadbak dingen aan te merken, maar daar zit bijvoorbeeld Kamaz ook ontzettend langs de regels te werken.
Teams van DAF zaten fout in de vering en dat soort dingen, die direct invloed hebben op het presteren van de auto. Daarvoor is door Kamaz bezwaar aangetekend (wat ik overigens ontzettend kinderachtig vind, maar dit jaar spelen ze weer hetzelfde vieze spelletje), en daarom werden ze op het matje geroepen door de organisatie, en Kamaz werd toen (terecht, maar niet bepaald sportief) in het gelijk gesteld.

Dat MAN en eventueel andere teams er op aangesproken zijn is overigens niet waar, het waren te kleine dingen die te veel deelnemers hadden. Stacey heeft dus nooit bang hoeven zijn om ook gedisqualificeerd te worden.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  zondag 31 december 2006 @ 13:48:54 #73
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_44888718
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:26 schreef JosvG het volgende:
Wat ik er op te zeggen heb is simpel:

Hans en Franz' trucks voldeden misschien niet 100% aan de regels. Dat doet echter zo'n beetje 95% van alle trucks niet. Ze hadden onder andere over de laadbak dingen aan te merken, maar daar zit bijvoorbeeld Kamaz ook ontzettend langs de regels te werken.
Teams van DAF zaten fout in de vering en dat soort dingen, die direct invloed hebben op het presteren van de auto. Daarvoor is door Kamaz bezwaar aangetekend (wat ik overigens ontzettend kinderachtig vind, maar dit jaar spelen ze weer hetzelfde vieze spelletje), en daarom werden ze op het matje geroepen door de organisatie, en Kamaz werd toen (terecht, maar niet bepaald sportief) in het gelijk gesteld.

Dat MAN en eventueel andere teams er op aangesproken zijn is overigens niet waar, het waren te kleine dingen die te veel deelnemers hadden. Stacey heeft dus nooit bang hoeven zijn om ook gedisqualificeerd te worden.
Dan vind ik het uiterst sportief van de andere teams om nu tegen KAmaz geen bezwaar aan te tekenen. Maar wat was het nou vorig jaar? Gediskwalificeerd omdat ze in een dorpje de auto lieten repareren?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  zondag 31 december 2006 @ 13:59:03 #74
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_44889111
quote:
Op zondag 31 december 2006 13:48 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Dan vind ik het uiterst sportief van de andere teams om nu tegen KAmaz geen bezwaar aan te tekenen. Maar wat was het nou vorig jaar? Gediskwalificeerd omdat ze in een dorpje de auto lieten repareren?
Waren ze dat maar, ze waren buiten het Parc Fermé gereden om aan de auto te sleutelen, en daar is helaas niks van gezegd.

De Franse organisatie is zoals bekend alles behalve eerlijk, en er worden smerige spelletjes gespeeld, maar een ding is zeker: Kamaz is toch wel aanvoerder van onsportieve zaakjes door overal protest voor aan te tekenen terwijl ze zelf niet 100% in orde zijn.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  zondag 31 december 2006 @ 14:16:00 #75
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44889725
En het is niet mogelijk om Kamaz een editie met alle teams terug te pakken?
Op alles wat bij hun mankeert protest aantekenen?
Ik neem aan dat de andere deelnemers van Dakar er stront genoeg van beginnen te krijgen.
pi_44890264
Slecht nieuws voor het Finstral team....
quote:
Finstral kiest voor het alternatief

Keuringsperikelen rondom de Mercedes-Benz Axor hebben Johan Elfrink van het Finstral Rally Team doen besluiten de komende editie van de Dakar-rally te rijden met de Unimog als racetruck. Want ondanks het feit dat de door de organisator A.S.O. gewenste formaliteiten met betrekking tot de Axor zijn gerealiseerd, biedt de Zwitserse FIA geen zekerheid dat de Axor in Portugal daadwerkelijk ook als racetruck door de keuring komt.

Uiteraard betreurt het gehele team deze beslissing, maar zij willen geen enkel risico lopen. Zij hebben de toestanden van vorig jaar nog vers in het geheugen, toen een aantal deelnemende teams met de startstreep in het vizier alsnog werd uitgesloten van deelname aan de Dakar-rally van 2006.

Het Finstral Rally Team gaat derhalve met de keuze voor de Mercedes-Benz Unimog als racetruck voor een verzekerde deelname aan ‘Le Dakar’ 2007. De Axor zal dit jaar wel als assistentietruck fungeren. Op die manier zal in de praktijk blijken of de Axor voor het volgende jaar klaar is voor de race.

Het mag gezegd worden: de Unimog heeft vorig jaar tijdens de rally buitengewoon goed gepresteerd. Inmiddels zijn de onvolkomenheden van destijds onder controle en is ook de Unimog, net als de Axor, vorige maand in de Tunesische woestijn grondig getest.

Het gehele team heeft de afgelopen dagen hard gewerkt om de Unimog op en top wedstrijdklaar te maken. Ondanks de moeilijke beslissing zijn zij allen zeer gemotiveerd om van de rally een succes te maken.
Het Finstral Rally Team ziet dan ook de komende Dakar-rally met vertrouwen tegemoet.

Bron: www.finstral-rally.com
  zondag 31 december 2006 @ 14:32:27 #77
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44890344
Ik zag het ja, heel jammer want de Axor was echt een mooie truck! Hoewel de Unimog waarschijnlijk goed presteerd nu, is het toch jammer dat we de Axor niet door de woestijn zien scheuren
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_44890716
En ze zijn op weg....







[ Bericht 25% gewijzigd door cupra4 op 31-12-2006 14:55:43 ]
  zondag 31 december 2006 @ 14:47:14 #79
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_44890833
Lijkt me sterk, ze zouden namelijk in eerste instantie pas ná nieuwjaar vertrekken, en daarnaast worden de rallytrucks gebruikelijk op transport gezet, ipv zelf gereden. Misschien gaan ze naar een pers-show oid?

edit:
Hmm, ik zie net op de site van de Rooy meer mensen die het over vertrekken hebben, dan heb ik niks gezegd
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_44891005
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:47 schreef JosvG het volgende:
Lijkt me sterk, ze zouden namelijk in eerste instantie pas ná nieuwjaar vertrekken, en daarnaast worden de rallytrucks gebruikelijk op transport gezet, ipv zelf gereden. Misschien gaan ze naar een pers-show oid?

edit:
Hmm, ik zie net op de site van de Rooy meer mensen die het over vertrekken hebben, dan heb ik niks gezegd
Ze zijn echt net vertrokken. Rond 14:10 vertrokken ze richting A58. Dus wie weet kan je ze nog ergens voorbij zien komen. (A58 bij Breda ? of A67 richting Antwerpen?)
pi_44891254
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:52 schreef cupra4 het volgende:

[..]

Ze zijn echt net vertrokken. Rond 14:10 vertrokken ze richting A58. Dus wie weet kan je ze nog ergens voorbij zien komen. (A58 bij Breda ? of A67 richting Antwerpen?)
Via Breda is wat vreemd naar lissabon. Via de A67 lijkt me beter...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 31 december 2006 @ 15:00:36 #82
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44891336
Waar zijn die foto's gemaakt? Ik herken het niet .
Ow ik zie het al .
Son (Betonson kranen op de achtergrond).

[ Bericht 49% gewijzigd door bleiblei op 31-12-2006 15:13:21 ]
pi_44891533
quote:
Jan De Rooy: “We run for a podium”
This year Jan De Rooy will finally experience the relaxed rhythm of Portuguese life of which he only caught a glimpse last year. As expected before arriving in Lisbon, his participation on the 2006 Dakar was thwarted and ended up with a stormy return home after the blue trucks were not approved by the international Federation. The driving Dutchman and his team learned their lesson from this failed attempt and used this last year to solve their compliance issues with the trucks. “This is a new De Rooy coming to the start of the rally”, declares the head of the family. Last year’s incident belongs to the past now. We are back here to accomplish something”. So this team has come to the 29th Dakar with a renewed fighting spirit. And with very clear ambitions: “We run for a podium, for my son or for me. It doesn’t matter”, says Jan De Rooy. “We are very happy to be back on this African race. We have a great truck and I think there is not only one favourite, since there are several trucks that are able to win this race. The title will be well disputed”.

64-year-old Jan De Rooy is considered the “last of the Mohicans” on the Dakar, i.e. one of the last competitors from the generation of Thierry Sabine. The Dutchman, who owns an international transports company, first competed on the Dakar in 1981 with very good results. In this rally he has had moments of glory but has also gone through hard times. This entrepreneur from Son, in the Netherlands, has always borne the colours of DAF, the Dutch national manufacturer. His progression was steady and finally crowned with a victory in 1987. This victory could have come with a scratch time, before all the cars, if he had not been hit by a 10-hour penalty after going to rescue Vatanen who finally won that year!

Jan De Rooy is better known for the excessive size of his monsters than for his successes on the piste, to the extent that Jan was even nicknamed “Mad Max”. So, with their two double turbo engines of 500 HP each, two 8 speed gear boxes with simultaneous commands and two driving axles, his famous DAF TurboTwins were able to compete with the fastest cars. But the Dutchman gave up this endless desire for more overnight and withdrew his team from the 1988 edition after his prototype had an accident and his navigator died. It took 14 years before Jean De Rooy could overcome this tragedy and he finally came back to the Dakar in 2002. Gerard, his son, now races with Jean. He started in the same cockpit as his father and then got his own truck. Since his come-back, Jean has only reached the podium once.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44893557
Ter herrinering:
Vandaag 17:00u RTL7, Voorbeschouwing Dakar 2007
pi_44894596
Ik hoor de geruchten dat het team van Stacey maar met 1race truck zal deelnemen.!! het ander startbewijs zou verkocht zijn. wie weet hier meer over???
pi_44895502
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:34 schreef tenharkeldakar het volgende:
Ik hoor de geruchten dat het team van Stacey maar met 1race truck zal deelnemen.!! het ander startbewijs zou verkocht zijn. wie weet hier meer over???
Exact MAN zet toch 3 race trucks (Stacey, Echter en Jacquot) in?
pi_44896223
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:34 schreef tenharkeldakar het volgende:
Ik hoor de geruchten dat het team van Stacey maar met 1race truck zal deelnemen.!! het ander startbewijs zou verkocht zijn. wie weet hier meer over???
pi_44896569
Ja 2 race trucks Stacey en Jacquot en Echter is snelle service.
Nu schijnt Jacquot niet van start te gaan.
pi_44899461
Verhoeven die ik ook zeker in de gaten ga houden:
quote:
The KTM Gauloises Team returns to the Dakar with the ambition of recovering the title lost last year by Cyril Despres (Marc Coma won the 2006 edition) and has hired Frans Verhoeven as a support rider for its team leaders. Frans is the first Dutchman hired by an official motorbike team for the Dakar and is working very hard to prepare his biggest challenge of the year: “I still ride every other morning, for six or seven hours, in the woods in the region where I live in Belgium. I need to keep practising in order not to lose pace”, explains Verhoeven. His team mates, Cyril Despres, Isidre Esteve and David Casteu have chosen to take a rest after their last group practice in Pordenone, Italy where the team trained for two days and adjusted the suspensions of their KTM 660.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44902400
Op 1 januari 2007 vertrekken de mannen van GINAF Rally Power richting Lissabon, waar op 3, 4 en 5 januari de technische en administratieve keuring zal plaatsvinden.

Zoals vanouds is het mogelijk het team bij vertrek uit Ederveen uit te komen zwaaien. Hier willen we de pers, onze sponsors en onze fans van harte voor uitnodigen.

Om 16.00 uur staat het vertrek gepland. Vooraf is er, onder het genot van een hapje en een drankje, voldoende gelegenheid om de trucks te bekijken, foto’s te maken en voor een praatje met de teamleden. De werkplaats van GINAF Service in Ederveen is op 1 januari vanaf 14.00 uur open.

U vindt GINAF Service aan de Bruinehorst 28 in Ederveen. Wilt u er met het parkeren van uw auto rekening mee houden dat de uitrit toegankelijk moet blijven voor vrachtverkeer?


__________
Hmmmm, mischien even kijken?
pi_44902791
Denk dat ik op 2e januari wel even ga kijken in Mariaheide..op 1 januari heb ik teveel verplichtingen helaas.
pi_44904418
Heeft iemand dat filmpje nog dat De Rooy een Peugeot 205 inhaalt met een afgrijselijke snelheid?
  maandag 1 januari 2007 @ 02:04:21 #93
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_44907481
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:34 schreef tenharkeldakar het volgende:
Ik hoor de geruchten dat het team van Stacey maar met 1race truck zal deelnemen.!! het ander startbewijs zou verkocht zijn. wie weet hier meer over???
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_44911335
quote:
Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef jochem8 het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog dat De Rooy een Peugeot 205 inhaalt met een afgrijselijke snelheid?
kijk even op youtube, daar staat het op.
zoek met daf/1988/dakar en dan kom je het wel tegen
pi_44921111
Gister weer een leuke Dakar pagina teruggevonden. Hier staan alle deelnemers van de rally tussen 79 en 85 inclusief foto (indien aanwezig). www.dakardantan.com

Een aantal gekken als voorbeeld

1980, Vespa P200 (5 inschrijvingen, 0 aangekomen :p)
http://www.dakardantan.com/voir-equipage-2166-1980-0d44aa.html

1980, Renault 6x6
http://www.dakardantan.com/voir-equipage-227-1980-eb0914.html

1981, Rolls
http://www.dakardantan.com/voir-equipage-354-1981-78c2d4.html
pi_44921222
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:23 schreef Baan1980 het volgende:
Gister weer een leuke Dakar pagina teruggevonden. Hier staan alle deelnemers van de rally tussen 79 en 85 inclusief foto (indien aanwezig). www.dakardantan.com

Een aantal gekken als voorbeeld

1980, Vespa P200 (5 inschrijvingen, 0 aangekomen :p)
http://www.dakardantan.com/voir-equipage-2166-1980-0d44aa.html

1980, Renault 6x6
http://www.dakardantan.com/voir-equipage-227-1980-eb0914.html

1981, Rolls
http://www.dakardantan.com/voir-equipage-354-1981-78c2d4.html
Prachtig, dat soort dingen! Heb je ook een foto van de 6x6 Mercedes-Benz W123?
pi_44921226
Die special van de 30e heb ik helaas gemist over de Rooy. Zou die nog ergens te vinden zijn online?
pi_44921268
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:27 schreef jpjedi het volgende:
Die special van de 30e heb ik helaas gemist over de Rooy. Zou die nog ergens te vinden zijn online?
Die wordt nog herhaald geloof ik.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44921298
Ff gejat uit een post van JosvG :

First run

Date Starttime Program Length
23 December 2006 18:00 Review Dakar 2006 00:50:00
30 December 2006 18:00 In de Zandbak - Jan de Rooy Docu 00:45:00
31 December 2006 17:00 Dutch Dakar Prologue 00:52:00
06 January 2006 22:25 Stage 1 00:50:00
07 January 2006 22:20 Stage 2 00:45:00
08 January 2006 22:30 Stage 3 00:45:00
09 January 2006 22:30 Stage 4 00:45:00
10 January 2006 22:30 Stage 5 00:45:00
11 January 2006 22:35 Stage 6 00:45:00
12 January 2006 22:35 Stage 7 00:50:00
13 January 2006 22:35 Stage 8 00:50:00
14 January 2006 22:20 Stage 9 00:45:00
15 January 2006 22:30 Stage 10 00:45:00
16 January 2006 22:30 Stage 11 00:45:00
17 January 2006 22:30 Stage 12 00:45:00
18 January 2006 22:25 Stage 13 00:45:00
19 January 2006 22:30 Stage 14 00:50:00
20 January 2006 22:25 Stage 15 00:50:00
21 January 2006 22:20 Stage 16 00:45:00
27 January 2007 18:00 Review Dakar 2007 00:50:00

Second run

Date Starttime Program Length
- - - -
- - - -
06 January 2007 18:00 Dutch Dakar Prologue 0:52:00
07 January 2007 17:00 Stage 1 00:50:00
08 January 2007 18:00 Stage 2 00:45:00
09 January 2007 18:00 Stage 3 00:45:00
10 January 2007 18:00 Stage 4 00:45:00
11 January 2007 18:00 Stage 5 00:45:00
12 January 2007 18:00 Stage 6 00:45:00
13 January 2007 18:00 Stage 7 00:50:00
14 January 2007 17:00 Stage 8 00:50:00
15 January 2007 18:00 Stage 9 00:45:00
16 January 2007 18:00 Stage 10 00:45:00
17 January 2007 18:00 Stage 11 00:45:00
18 January 2007 18:00 Stage 12 00:45:00
19 January 2007 18:00 Stage 13 00:45:00
20 January 2007 18:00 Stage 14 00:50:00
21 January 2007 17:00 Stage 15 00:50:00
22 January 2007 18:00 Stage 16 00:45:00
28 January 2007 17:00 Review Dakar 2007 00:50:00
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44921336
Nog 5 dagen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')