Van mij is hij al 2x uit mijn bokje gejatquote:Op maandag 18 december 2006 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik dan nog steeds zo snel ben is dat toch geen probleem![]()
Ze jatten complete aanhangers met karts erop dus gereedschap is dan ook niet zo'n probleem he![]()
Bandenspanningsmeter is kei duur![]()
Ik zou nog maar eens een keer kijken.quote:Op maandag 18 december 2006 20:52 schreef lipje het volgende:
je moet toch wat![]()
Jij bent te lui om er één te maken
echt niet, deze was eerder!quote:
oeh dan ga ik achter je aan met de camera geducktaped aan het dashbordquote:Op maandag 18 december 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
topsnelkheid 120 km/h
Ik ga de ring pwnen
ik begon 3 weken terug ofzo, nu alles gezien en dat is wel gaarquote:Op maandag 18 december 2006 21:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben ik al half jaar, en prison break is ook weer pauze
wachten op episodes zuigt
Flikkers zijn het jaquote:Op maandag 18 december 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Van mij is hij al 2x uit mijn bokje gejat
Gegraveerd en alDure geintjes idd
Op die deuren na valt het me nog meequote:Op maandag 18 december 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.alexmiedema.com/images/visa/
roestbak
en ik met de fiets er achteraanquote:Op maandag 18 december 2006 21:15 schreef lipje het volgende:
[..]
oeh dan ga ik achter je aan met de camera geducktaped aan het dashbord![]()
![]()
Mij ook, voor een Citroën uit 1988quote:Op maandag 18 december 2006 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op die deuren na valt het me nog mee![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mij ook, voor een Citroën uit 1988Als ik m koop ga ik wle sparen voor een prof antiroestbehandeling bij
http://www.gosliga.com/
Gosliga zal deze zoekresulaten lek vinden btw![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=gosliga+roest&btnG=Google+zoeken&meta=
quote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met tegenwind ben je dan nog sneller ook dnek ik
We hebben ooit met 21 man in een Visa gezetenquote:Op maandag 18 december 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt niet, deze was eerder!
En ik ben verliefd geworden na de proefritNet gemaild dat ik haar wil kopen, de Visa
Als het maar niet in de TR-23-HH wasquote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
We hebben ooit met 21 man in een Visa gezeten
Volgens mij was die bedoeld voor de sloopquote:Op maandag 18 december 2006 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het maar niet in de TR-23-HH was
De asbak is btw nog schoon
Hoe lang geleden? Deze was 8 jaar gelden ook betsemd voor de sloop namelijkquote:Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij was die bedoeld voor de sloop
Was een sportdag op de middelbare, wedstrijd zoveel mogelijk amn in een Visa proppen
Dat was zo'n tijd geleden ja, maar dat was zo'n onbestemde kleur groen/bruin/grijs-achtigquote:Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe lang geleden? Deze was 8 jaar gelden ook betsemd voor de sloop namelijk
Ik ga kratjebierhosting wel een beetje missen hoor... je had zo'n makkelijke urlquote:Op maandag 18 december 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mij ook, voor een Citroën uit 1988Als ik m koop ga ik wle sparen voor een prof antiroestbehandeling bij
http://www.gosliga.com/
Gosliga zal deze zoekresulaten lek vinden btw![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=gosliga+roest&btnG=Google+zoeken&meta=
http://www.buzzybeeforum.nl word het, nog makkelijker.quote:Op maandag 18 december 2006 22:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ga kratjebierhosting wel een beetje missen hoor... je had zo'n makkelijke url
Nee, na de detailfoto's zijn we een proefrit gaan maken, en daar kwamen we in het donker van terugquote:Op maandag 18 december 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
heb je nog een overzicht van het geheel Alex?![]()
graag!quote:Op maandag 18 december 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je live op TV wilt zien hoe ik Yorinde Moll met een bijl te lijf ga, vooral doen.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je live op TV wilt zien hoe ik Yorinde Moll met een bijl te lijf ga, vooral doen.
Uiteraard. Ze hebben een niuewe auto gekocht, en wilden zih beperken tot maar één hobby auto, in verband met een andere baan. En als je dan moet kiezen tussen de eend die je in 4 jaar tijd zelf op hebt gebouwd (mooi ding trouwnes!), en de Visa die je net hebt gekocht... Dan is de keurs welke auto weg moet niet moeilijk...quote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]doen dus
Heb je trouwens nog naar de reden dat ze'm wegdoen gevraagd? Bij de marktplaats advertentie staat dat hij in november nog een beurt gehad heeft nl.
met Bojo achteropquote:Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooie mental image, ik met de Visa over de Ring sukkelen, Lipje er in zn 1 achteraan, met de camera op het dashboard getaped, en Alfisti die on sop een oude weduwe voorbij komt steken
quote:Afgelopen maandag is op 71-jarige leeftijd Henry Dangel overleden. Hij is de oprichter van het bedrijf dat bekend is van vierwielaangedreven Peugeots.
Sinds 1980 bouwt Dangel uit het Elzasser Sentheim Peugeots om tot vierwielaandrijvers. Het begon met de 504 Break en op het moment zijn de Citroën Berlingo en Peugeot Partner in het assortiment. De oprichter van het bedrijf, Henry Dangel is afgelopen maandag op 71-jarige leeftijd overleden.
Dangel begon met het ontwikkelen van een speciale verenset voor Alpine Renault. Ook had hij in de jaren ’70 het alleenrecht op de import van BBS-wielen in Frankrijk. In 1975 begon hij met het ontwikkelen van een vierwielaandrijving voor de Peugeot 504 Break. Vervolgens duurde het vijf jaar voordat hij van Peugeot de 504 Break 4x4 Dangel in productie mocht nemen.
De rol van Henry Dangel wordt binnen het bedrijf overgenomen door de 36-jarige Pascal Buzon, die sinds 2004 technisch directeur is binnen het bedrijf. In 2007 hoopt Dangel twee nieuwe modellen aan het programma toe te voegen en moeten drieduizend auto’s worden verkocht.
Je had een koelkast op gas?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:17 schreef vlad het volgende:
godverdegodverfeestdagen voor de deur en mijn koelkast besluit het leven te laten
kuttechniek ook
was het hier maar als siberie, kon je de rommel tenminste in de tuin mikken
![]()
Euw, je bent niet thuis?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:12 schreef Hugster het volgende:
Ze laten me gewoon wachten hier, ze zitten allebei hardstikke druk te doen en mijn verslag ligt naast ze al een dik uur ongeroerd
En ik maar subtiele hints gevenhodfrrr
![]()
quote:Als het goed gaat aan deze kant dan krijgen wij volgende week onze nieuwe auto.
Dat houdt in, dat jij volgende week in het bezit kan zijn van de Visa. Tegen die tijd zul je ook wel je rijbewijs hebben.
Ik bel je vanavond even op en dan spreken we verder.
Netjes, hoeveel betaal je er nu voor?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik heb waarschijnlijk een vaste baan
raceje doen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
De CItroën dealer in Leeuwarden is sinds kort niet meer Citroën dealer, maar landwind dealer. zegt genoeg. De nieuwe is de vader van Sandra Douma, de autocoureur.
En inderdaad een 2cilinder boxer
gefeliciquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
De CItroën dealer in Leeuwarden is sinds kort niet meer Citroën dealer, maar landwind dealer. zegt genoeg. De nieuwe is de vader van Sandra Douma, de autocoureur.
En inderdaad een 2cilinder boxer
Afegloepn vrijdag. En met gas mag je me verblijden als de Niva er isquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:19 schreef vlad het volgende:
[..]
gefeliciwanneer ga je eigenlijk afrijden? en wanneer komt er gas in?
![]()
Ja hoor, is goed. zagen we wel een stuk van jou motor af, zodat jij 2 cilinders overhoudt. Om het eerlijk te houdenquote:
1 omdat ik gek ben op aandacht en je zeker wel aandracht krijgt op deze manierquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:30 schreef Fugie het volgende:
waarom wil je daarmee rondlopen :/
ahaquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 omdat ik gek ben op aandacht en je zeker wel aandracht krijgt op deze manier
2 ik gek ben
3 fuck het normaal doen. Er moet altijd 1 gek tussen zitten deze keer ben ik dat
nou ja elk jaar wel met die andere kipmuts![]()
Vind je me nu stomquote:
ja houd eens op jij. Ik moet je nu gelijk gevenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek is niet stom. ook_gek is ook_gek
Het was niet positief bedoeldquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja houd eens op jij. Ik moet je nu gelijk geven
mooiquote:
waar ga je heen en ligt er wel sneeuw?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
Auto volgepropt, een kater van jewelste...
Yep, ik ben klaar voor de wintersport
Mensen, het was me een waar genoegen, tot de 31e
D'ohquote:
Kirchberg en er ligt sneeuw.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar ga je heen en ligt er wel sneeuw?
Nou, dan zeg ik het maar vast: IK BEN BLIJ DAT JE WEG BENT.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
nee joh, die zit nog minstens een half uur te F5en om te kijken hoe erg we het vinden dat ie weg gaat.
Nou moet die arme jongen twee weken wachten dat ie weer kan reageren, omdat ie anders betrapt isquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dan zeg ik het maar vast: IK BEN BLIJ DAT JE WEG BENT.
aaaah dus dat heb jij "in Tjechië" gedaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou moet die arme jongen twee weken wachten dat ie weer kan reageren, omdat ie anders betrapt is
Gelukkig kan hij die twee wken mooi besteden aan wintersportfoto's soepen
Nee, erger, mn ccamera meegegeven aan een buschauffeur terwijl ik touringcars op de foto ging zettenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:45 schreef lipje het volgende:
[..]
aaaah dus dat heb jij "in Tjechië" gedaan
jij ook en veel plezier met Apreskienquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, fijne dagen enzo.
Een OP maken voor het Dakar topic.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk met kerst doen?
Ik ga 1 dag iets dichter bij jou zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
Waar danquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:55 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik ga 1 dag iets dichter bij jou zijn.
daarom zit ik op de grens met velpquote:
Sjoewequote:Op dinsdag 19 december 2006 22:19 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi
weer eens wat anders dan deukenbatserquote:
Ik ook btwquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:22 schreef lipje het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan deukenbatser
Velpquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:17 schreef lipje het volgende:
[..]
daarom zit ik op de grens met velpl
quote:
nee t is in FEE, anders had ik me wel ingehoudenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik dacht even dat het met opzet in F&F stond.
edit: tong80 haalt namelijk vaker zulke geintjes uit in F&F.
Kan wel. Ik ga nooit daar de grens over eigenlijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:25 schreef lipje het volgende:
och t is een kakdorp, maar op de grens ligt wel een leuk parkje.
Me zo hard van de wereld zuipen dat ik er zo weinig mogelijk van meekrijgquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
Kerst avond lekker gezellig bij mijn buren. Daar gaan wij elk jaar mee op wintersport dus dat gaat heel gezellig worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
ik ook. Tot dat er iets gebeurd waar door de kerst en sinterklaas heel erg belangrijk worden.quote:
"Wie geil"quote:Op woensdag 20 december 2006 01:08 schreef Hugster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XMGGgEmp9a8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, niks. is weer eens wat anders dan de Hai van Sjoewe, de tvp van BoJo of 'leipe actie'/kutplaat van ook_gek.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:03 schreef ijsmeis het volgende:
Wat?
OMFGquote:Op woensdag 20 december 2006 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, niks. is weer eens wat anders dan de Hai van Sjoewe, de tvp van BoJo of 'leipe actie'/kutplaat van ook_gek.
Kerstcadeautjequote:Op woensdag 20 december 2006 17:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo bellen voor een kart![]()
En als het beetje uit komt zaterdag halen![]()
Juistquote:
mag ik wel??quote:Op woensdag 20 december 2006 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
JuistStrik er om en in de kamer ermee
![]()
Alleen nu mag je niet meer karten van me, want deze is veul te mooi om door jou in de prak te laten rijden![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
Zaterdag kart kijken/kopen
Vraag ik is over de prijs nog te praten
Zegt ie ja hij mag voor minder weg maar dan haal ik de rondeteller er af
Hem ik nog niks aan dus![]()
ik neem m'n eigen gassetje wel meequote:Op woensdag 20 december 2006 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
T is gene LPG kart
kijk je uit voor fietsers?quote:
2700quote:Op woensdag 20 december 2006 19:23 schreef vlad het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat kost zo'n ding nou nog tegenwoordig?![]()
als ik blauw was kreeg je een notequote:Op woensdag 20 december 2006 19:24 schreef lipje het volgende:
[..]
kijk je uit voor fietsers?![]()
En waar blijven de foto's![]()
je had foto's beloofdquote:
heeft ie gouden kralen ofzo?quote:
2004 kart en frame dus tja....quote:Op woensdag 20 december 2006 19:27 schreef vlad het volgende:
[..]
heeft ie gouden kralen ofzo?![]()
kan je niet een goedkope rondenteller van marktplaats plukken?
wel puik dingetjequote:Op woensdag 20 december 2006 19:31 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Als die er werkelijk op zit dan is hij het geld zeker waard![]()
Ik dacht dat er een model minder op zat![]()
en 2de hands?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
Laptimer alleen al kost 545 euro nieuw![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:03 schreef Hugster het volgende:
Mobb Deep - Shook ones blijft zo vet.
Alexquote:Op woensdag 20 december 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4664958925041203885
Kansloos saai geworden jaquote:Op donderdag 21 december 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
De SC is ook niet meer wat het was.
Truequote:Op donderdag 21 december 2006 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
Maar heel FOK! is het laatste half jaar best saai.
maar ik mis jou welquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:39 schreef ook_gek het volgende:
ik heb het ook veel te druk om op fok te zijn![]()
binnen kort heb ik weer meer tijd over en kom ik jullie blij maken met mijn gedrag![]()
weinig lol aan kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, rijbewijs binnen. Vanaf nu kan ik verzekerd en legaal auto's in de prak rijden.
35 per maand, naar 45 per maan -2 schadevrije jarenquote:Op donderdag 21 december 2006 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Valt nu nog mee15% no claim zelfs
25 euyro in de maand, 3,15 in de maand voor als ik mn passagiers doodrij (mag er 4 kwijt raken onderweg), en 9 euro aflsuitkosten.
omdat ik geen 10k per maand verdienquote:Op donderdag 21 december 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Als geld geen probleem is, waarom rij je dan Opel?
quote:
alleen voor jou al maak ik zo veel mogelijk tijd vrijquote:
meen ik wel en tijd vrijmaken voor ijsmeis is zon waste of timequote:Op donderdag 21 december 2006 18:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit meen je toch niet he
![]()
[..]
alleen voor jou al maak ik zo veel mogelijk tijd vrij
zekerquote:Op donderdag 21 december 2006 19:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
meen ik wel en tijd vrijmaken voor ijsmeis is zon waste of time
Crossquote:Op donderdag 21 december 2006 19:28 schreef Hugster het volgende:
Cross of ICC?
Schup um in z'n zak!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het lachen zal je snel vergaan, mannetje!!!
ik kom botsen snapjeh!quote:
quote:
quote:I guarantee you it'll be your very last time breathin'
your simple words just don't move me
you're minor, I'm major
jij hebt dan ook geen vermogen met je Crossa diesel.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
Winterbanden heb ik helemaal ni nodig![]()
Gewoon wat meer afstand houden als dat je normaal doet.
winterbanden heb je idd niet nodig als je als een opa rijdt!!!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
Winterbanden heb ik helemaal ni nodig![]()
Gewoon wat meer afstand houden als dat je normaal doet.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
winterbanden heb je idd niet nodig als je als een opa rijdt!!!!!![]()
golf 5 ragbakquote:Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef lipje het volgende:
[..]
en in wat voor autotje rijd jij tegenwoordig?
nope iig vw.....quote:Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef lipje het volgende:
oh dus volgend jaar kan je weer voor een Audigaan
vat de laatste zin eve nietquote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef lipje het volgende:
Bij ons op de zaak hebben ze bij een 2 jaar oude Astra de gasklep moeten vervangen. We vonden het zo vreemd dat ie er een uurtje over deed om in te halenAltijd afgeven op Opel als bagger merk, blijkt de auto waarin men reed gewoon kaduuk te zijn
heb voor zowel vw dealer als pon gewerktquote:Op donderdag 21 december 2006 23:30 schreef PNG het volgende:
Pas op met de TDi's, net zoals Toyota de koppeling heeft, oudere Opels de roest, is bij de TDi's de bak het probleem. kZeg het ff.
heb het nog steeds niet met opelquote:Op donderdag 21 december 2006 23:36 schreef lipje het volgende:
oh t was op de zaak Opel slechte wegligging, geen vermogen, BMW is het einde..blablabla Nu val t t allemaal wel meeOpel is zo slecht nog niet, ziet er best goed uit voor een zakenauto etc.
t heeft ook niet mijn voorkeur, maar ja soms is de keuze tussen gratis vervoer en flink lappen voor de zaak snel gemaakt.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb het nog steeds niet met opel![]()
ik zou er nog geen een gratis willen hebben echt waar, heb genoeg 2de hands opels zien worden ingeruild die we vrijwel altijd direct naar de buitenhandel dedenen dat waren nog vrij jonge modellen zelfs
![]()
liever dan een 2de hands visaquote:Op donderdag 21 december 2006 23:40 schreef lipje het volgende:
[..]
t heeft ook niet mijn voorkeur, maar ja soms is de keuze tussen gratis vervoer en flink lappen voor de zaak snel gemaakt.![]()
volgens mij zijn er niet zoveel VW/Audi/BMW dealers die Opels of andere merken 2e hands verkopen, ik ken er iig geen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb het nog steeds niet met opel![]()
ik zou er nog geen een gratis willen hebben echt waar, heb genoeg 2de hands opels zien worden ingeruild die we vrijwel altijd direct naar de buitenhandel dedenen dat waren nog vrij jonge modellen zelfs
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:28 schreef PNG het volgende:
Freak verzon ook ooit dattie een Delta HF Integrale had gehad, jeugdzonde, dus wat dat betreft zegt het allemaal niks op zich.
En als ik toch bezig ben: Maak een apart topic voor die foto's ofzo.... Ik zit echt niet te wachten op die ellenlange saaie foto repo's.quote:Merkje op de bumper zegt ook niks op zich, model A zuigt 22x, model B is misschien wel heel leuke auto.
Effe snel x post:
Best of 2006:
TeKno, Den Bosch juni, pannenkoekenmeid is me ex, supergaaf om tegen te komen.
'Back in the scene' op een zonovergoten middag met Kruidvat wegwerpfototoestelleke met chillende ME aan alle kanten:
[afbeelding]
good to be back:
[afbeelding]
Hobby nr 2, zandvoort was uiteraard ook best leuk, maar de eigen wagen in lappenmand, en met 190 km/h met Girling remmen van een E500 5 liter V8 door de bochten op de ring op 5 gaats naven, te ziek in een Astra, toppunt van 2006, tribute to NIELS:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hobby nr3 en aanverwanten. Nieuwe cam, ook toppunt van 2006:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thundering below Thames tunnel; UK on TomTom 800 Euro edition, toppunt gave trip on tour:
[afbeelding]
[afbeelding]
En Coralie uiteraard, hartje van goud, en mijn nieuwe huis, lekker groot en ruimte:
[afbeelding]
2006 was een mooi jaar.
Slaap lekkers a todos. kBen pitte !
Opelquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:39 schreef Fugie het volgende:
breda niet gehaald :/
ben tot afslag roosendaal gekomen, daarna in de berm gezet
dat krijg je er nou van als je mij niet meer lief vindquote:
Xtreem, wat ben jij eigenlijk een oude zeikerd gewordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb bewijs gezien dat het klopt. Niet blaten voor je weet waar je het over hebt.
[..]
En als ik toch bezig ben: Maak een apart topic voor die foto's ofzo.... Ik zit echt niet te wachten op die ellenlange saaie foto repo's.
En wat ben jij een dom aandachtsgeil trutje gebleven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Xtreem, wat ben jij eigenlijk een oude zeikerd geworden.
Jij trapte er anders maar mooi inquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En wat ben jij een dom aandachtsgeil trutje gebleven.
nou vind ik maar onverantwoord dan, beetje andere mensen in gevaar brengenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat krijg je er nou van als je mij niet meer lief vind
heb een vloek over je uit gesproken je weet toch![]()
Waarin?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij trapte er anders maar mooi in.
Dat is 3 jaar geleden. Je zegt zelf dat ik veranderd ben. Jij blijkbaar niet.quote:
Dan ben ik nog steeds niet aandachtsgeilquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is 3 jaar geleden. Je zegt zelf dat ik veranderd ben. Jij blijkbaar niet.
Surequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds niet aandachtsgeil.
nee dat is hugo die elke keer onder jou naam aandachtsgeil doet natuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds niet aandachtsgeil.
je doet je het zelf aan slet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou vind ik maar onverantwoord dan, beetje andere mensen in gevaar brengen![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee dat is hugo die elke keer onder jou naam aandachtsgeil doet natuurlijk
Adam Beyer BBC1 essential mixquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je doet je het zelf aan slet.
heb je nog leuke live setjes voor mij![]()
ach het was wel leuk, jammer dat dat domme bord in de weg stond anders was er nix aan de hand geweestquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je doet je het zelf aan slet.
heb je nog leuke live setjes voor mij![]()
Heb je je Eupfel weer gecrasht?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach het was wel leuk, jammer dat dat domme bord in de weg stond anders was er nix aan de hand geweest
ik heb wel zon plastic paaltje gescoord, mooi aandenken
ging met 140 op een file in :/quote:
Durft er nog wel iemand bij jou in te stappen?quote:
neequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Durft er nog wel iemand bij jou in te stappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |