Doet ge ook nog wat rust tot u nemen enzo?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:25 schreef raptorix het volgende:
Oja en nog even een pannekoek of 15 naar binnen werken natuurlijk
Oeh! Ik wil ook nog wel even komen zwaaienquote:Op donderdag 21 december 2006 23:16 schreef BrandX het volgende:
De taxi en co-uitzwaaier staan klaar!![]()
![]()
Hier: Fok! voor Fok: Help Raptorix van Sch. naar Den H. (kijk even naar de link in die post)quote:Op donderdag 21 december 2006 23:52 schreef XMN8R het volgende:
waar jullie hebben afgesproken?
Hij is wel online hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 23:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij is niet online?![]()
Hier welquote:
En we staan daar rond kwart voor twee vanacht, vissershavenweg, scheveningenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier: Fok! voor Fok: Help Raptorix van Sch. naar Den H. (kijk even naar de link in die post)
Mijn msn doet raar geloof ik.... Hij blijft maar zeggen: klik hier als je hem of haar nu wilt toevoegenquote:
Dan ben ik daar ook!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
En we staan daar rond kwart voor twee vanacht, vissershavenweg, scheveningen![]()
toeval bestaat nietquote:
Ik heb je een test-sms gestuurdquote:Op donderdag 21 december 2006 23:52 schreef BrandX het volgende:
zeg maar wat je msn is
of PM hem even!
Neem jij de warme chocolademelk mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |