SCH moet inderdaad vaker een vergiet op, capuchon op en een sjaal voor z'n hoofdquote:Op maandag 18 december 2006 20:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
Toch leuk dat als je foto's ziet van users van waarvan je nog nooit een foto gezien hebt ze er ineens totaal anders uit zien dan het beeld dat je van ze had
Ik heb geen voetbalsjaalquote:
En waar is jou vergiet en sjaal?quote:Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef Joagertje het volgende:
Noca ziet er zo beter uit dan in het echt zonder vergiet en sjaal
deze is beter Bossie !quote:Op maandag 18 december 2006 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Er staat nu een betere foto van mij
Nou waar blijft je foto (En die van de rest)quote:
Dit topic dus: Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.quote:Op maandag 18 december 2006 20:24 schreef Seborik het volgende:
De sjaal is nieuw, maar de vergieten waren er natuurlijk al in FOK!userfoto's door I.R.Baboon.
Toch.
Komt nog wel, is niiet thuis atmquote:Op maandag 18 december 2006 21:24 schreef Bos81 het volgende:
En nu nog een foto van vrouwelijke users (Clauwheee bijvoorbeeld)
Whehehe.quote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef Seborik het volgende:
De foto van SCH komt bij z'n userinterview trouwens.
Donequote:Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef MaxPower het volgende:
En je vergiet.
quote:Op maandag 18 december 2006 21:24 schreef Bos81 het volgende:
En nu nog een foto van vrouwelijke users (Clauwheee bijvoorbeeld)
quote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef Riro het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nu officieel geen leven meerMijn god
Leuk vergiet, toch jammer van die sjaal.quote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef Riro het volgende:
[..]
[afbeelding]
De 1e niqabvergiet club : (de NVC, shirtjes etc zijn in de maak)quote:Op maandag 18 december 2006 21:24 schreef Bos81 het volgende:
En nu nog een foto van vrouwelijke users (Bluezz bijvoorbeeld)
Zie je wel, schat, ik heb altijd al gezegd dat alles jou staat.quote:Op maandag 18 december 2006 22:58 schreef Bluezz het volgende:
De 1e niqabvergiet club : (de NVC, shirtjes etc zijn in de maak)
[afbeelding]
Die voelsprieten op je kop doen het hem!quote:Op maandag 18 december 2006 23:01 schreef clauwheee het volgende:
Euh tja.
Ik werd hier gedwongen een vergiet op me kop te zetten en me sjaal te doen.
Naja euh:
[afbeelding]
Helaas zal die naar KPD worden gekickedquote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef SCH het volgende:Wat een succestopic
Volgende keer ga ik het "Bind hier je voetbalsjaal om je piemel-topic" openen
quote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die voelsprieten op je kop doen het hem!
quote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die voelsprieten op je kop doen het hem!
echte ijzervreters hierquote:Op maandag 18 december 2006 23:05 schreef SCH het volgende:
Ik constateer dat het metalen vergiet aan een opmars bezig is
Of draag hier je voetbalshirt over je hoofd!quote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef SCH het volgende:Wat een succestopic
Volgende keer ga ik het "Bind hier je voetbalsjaal om je piemel-topic" openen
zit 'ie soms om je hoofd?quote:Op maandag 18 december 2006 23:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kan mijn shawl niet meer vinden...
quote:Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Voetbalsjaal niet aanwezig, maar deze heeft wel wat weg van Real Madrid. Toch?
Ben ik hiervoor onlangs 50 jaar geworden![]()
je lijkt op je iconquote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef borisz het volgende:
Oke mijn foto is er al wat eerder, camera ff snel opgeladen. Ik kon ff geen sjaal vinden heel snel dan maar ook Burka stijl![]()
[afbeelding]
Wat een mooi ouderwets vergiet, Borisz.quote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef borisz het volgende:
Oke mijn foto is er al wat eerder, camera ff snel opgeladen. Ik kon ff geen sjaal vinden heel snel dan maar ook Burka stijl![]()
[afbeelding]
hij werkt nog steedsquote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een mooi ouderwets vergiet, Borisz.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:37 schreef Geintje het volgende:
*schaamt zich voor Golfer...
ik dacht je wel tegen drank kon.
zo zie je maar, een beetje wind en kou en aan de kust weten ze gelijk niet meer wat kleding voorschrift is. die vergiet staat symbool voor de geheugen capaciteit van de op leeftijd komende Golfer ?
![]()
![]()
Golfert neemt dus ook familie mee naar het forumquote:Op maandag 18 december 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Zie jij maar eens er zo charmant en sexy uit op mijn leeftijd.
ksst, scheer je weg uit dit forum, zoontje
jij bent een vrouw?quote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef Riro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die proefjes met fosforescentie beginnen eindelijk hun nut te bewijzenquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
[afbeelding]
Tadaaa.
De omkoopschandaalsjaal!![]()
Mooi!quote:Op maandag 18 december 2006 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
[afbeelding]
Tadaaa.
De omkoopschandaalsjaal!![]()
dankje en dat gaat vast wel lukkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:15 schreef Geintje het volgende:
[off topic]
nix zeggend over vergiet of sjaal
maar wel :
golfer : gefeli.dat je nog fele jaren maf mag wezen
[/off topic]
quote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
We wachten ongeduldig afquote:Op dinsdag 19 december 2006 07:10 schreef appelsientje het volgende:
Hahah echt geweldiggoed voorbeeld doet volgen
Geen Detroit prullaria?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:41 schreef popolon het volgende:
Niet met sjaal, wel met blitse oranje hoofdband en een Barcelona vaan baard.
[afbeelding]
M'n neus zat helemaal dubbelgeklapt man. Auw.
![]()
Lachen wij wel op een andere manierquote:
Omdat het ontopic is?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is die post van mij weg en staan die van ruud, Ray en zevenkamp er dan nog wel?
en "Hebben jullie nog iets te lachen dit seizoen..."quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lachen wij wel op een andere manier.
Jij wakkert hiermee een andere discussie aanquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
en "Hebben jullie nog iets te lachen dit seizoen..."
Wat is het verschil?
nee hoor, daar begon notabene de mod zelf meequote:Op dinsdag 19 december 2006 14:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij wakkert hiermee een andere discussie aan
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij wakkert hiermee een andere discussie aan
Dit is toch VBL?quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef Riro het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
valt meequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:46 schreef Grimm het volgende:
Lijkt me nogal zwaar gitaarsnaar
Lijkt mij meer de binnenpan van een rijststoompan dan een vergiet wat jij daar op je koppie hebt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
ijzeren vergiet roeleert:[afbeelding]
ik ben niet zo bekend in de kookwereldquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij meer de binnenpan van een rijststoompan dan een vergiet wat jij daar op je koppie hebt.
Of in je fotoboekquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:13 schreef dndiek het volgende:
Nee, maar je zou de foto op www.xs.to kunnen zetten
Of douchen nadat je dat vieze vergiet op je kop hebt gezet.quote:
Wie?quote:
Best makkelijk om kritiek te leveren terwijl je zelf geen foto post.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij ziet er wel slecht uit sinds hij geen mod meer is.
Mag ik deze post in het vervolg quoten bij de rest van je posts?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Best makkelijk om alles wat ik zeg serieus te nemen terwijl je weet dat het meestal bullshit is.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag ik deze post in het vervolg quoten bij de rest van je posts?![]()
Durf je nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:54 schreef dndiek het volgende:
Als ik nou een keer alleen thuis ben volgt mijn foto ook
ik dacht hem nog op de radio te horen vandaagquote:
Palingboerûhquote:
Krijg nou het apezuur, Ik heb dat vergiet ook EINSEINS11!!!ZWEI111EINS111111111!!!!!quote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef Riro het volgende:
Nou op je kop sjaal erbij en shootquote:Op woensdag 20 december 2006 00:12 schreef Omnifacer het volgende:
Krijg nou het apezuur, Ik heb dat vergiet ook EINSEINS11!!!ZWEI111EINS111111111!!!!!
Dat kloptquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik dacht hem nog op de radio te horen vandaag
Gewoon je helemaal uitkleden en je zelf inwikkelen met alle sjaals, op sommige stukjes lichaam naquote:Op donderdag 21 december 2006 10:03 schreef cohen het volgende:
de mijne komt vanavond! ik spaarde vroeger voetbalsjaals, dus heb een keuze uit een stuk of 30. vookeuren? ik heb een hele mooie van napoli!
Dan ke jij SCH nog nietquote:Op donderdag 21 december 2006 10:15 schreef cohen het volgende:
dat een man uit '67 dat wil zien vind ik opvallend
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:58 schreef SCH het volgende:
Er mogen wel weer wat foto's bij. Wie missen we nog?
ja mn vergiet is lekquote:Op donderdag 21 december 2006 15:22 schreef appelsientje het volgende:
Rubbereend... die missen we ook nog steeds!
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:20 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]! Ik kwam nog een oude sjaal tegen
Urban Legendquote:Op donderdag 21 december 2006 16:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Je lijkt op iemand die een potje gaat schermen...![]()
Maar het blijft eentje van Groningenquote:Op donderdag 21 december 2006 16:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Je lijkt op iemand die een potje gaat schermen...![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:23 schreef Chen het volgende:
Hmm, ik mis nog een Den Haag sjaaltje
quote:Op zondag 24 december 2006 13:10 schreef DIGGER het volgende:
Aangezien er geen leeftijdsondergrens is:
[afbeelding]
Hij denkt nu dat dat normaal isquote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:, heeft ie ook nog gevraagd waarom ie met vergiet op de photo moest
.
Hij loopt sinds het begin van dit topic al elke dag met een vergiet op z'n hoofd, om er langzaam aan te wennen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:, heeft ie ook nog gevraagd waarom ie met vergiet op de photo moest
.
hahaha zie hem ook kijken danquote:Op zondag 24 december 2006 18:13 schreef lookinforyou het volgende:
[afbeelding]
Dan kan Justin niet achterblijven natuurlijk Digger![]()
TS begintquote:
de eerste 2 foto's waren niet goed gelukt en hij had dus nie zoveel zin meer....quote:Op zondag 24 december 2006 18:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha zie hem ook kijken dan![]()
geweldige foto's![]()
dat valt gelukkig niet opquote:Op zondag 24 december 2006 18:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
de eerste 2 foto's waren niet goed gelukt en hij had dus nie zoveel zin meer....
Dat is ook een eind lopenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:54 schreef Maisnon het volgende:
kom ik helemaal uit ONZ en zulks hier om te posten dat het een goed topic was SCH! (Had het interview gelezen)
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:23 schreef SCH het volgende:
Geprobeerd maar Kriebel sloeg helemaal op tilt, misschien als andere baaschje wakker is
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:18 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Fotosessie met de poezen ging wat moeizaam alhoewel ze hardcore Heerenveen fan zijn
[afbeelding]
Vandaar dat ze liggen te slapenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:18 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Fotosessie met de poezen ging wat moeizaam alhoewel ze hardcore Heerenveen fan zijn
[afbeelding]
Welcome back trouwensquote:
Die huidSCHilfers van je Oli ook niet ?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:36 schreef Beschouw het volgende:
Ik krijg mijn bedmijten niet met een vergiet op de foto![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die huidSCHilfers van je Oli ook niet ?
Uploaden en plaatsen bv via http://upload.server8.org/quote:Op donderdag 28 december 2006 14:05 schreef Doc het volgende:
Ik heb nog een foto vvan Rosa. Waar kan ik die plaatsen zodat-ie hier te zien iis?
Vrouwen met een meningquote:Op donderdag 28 december 2006 14:16 schreef Doc het volgende:
Ik vroeg net aan Rosa of ik m'n mocht plaatsen, maar ze wilde niet ...
Als ze hier iets leren is dat wel een mening hebbenquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ze hier iets leren is dat wel een mening hebben
Ik heb hem wel ff stiekum bekeken, hardstikke leukquote:Op donderdag 28 december 2006 14:16 schreef Doc het volgende:
Misschien later een van Myrthe
en ik heb nog wel een hostingplekje voor jequote:Op donderdag 28 december 2006 14:16 schreef Doc het volgende:
Goeie tip
Misschien later een van Myrthe
Vond ik ook - maar het portretrecht is hier streng geregeldquote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem wel ff stiekum bekeken, hardstikke leuk
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en ik heb nog wel een hostingplekje voor je![]()
quote:
popovskiquote:Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef popolon het volgende:
twi, heb jij nou een mini wc pot op je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |