je lijkt op je iconquote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef borisz het volgende:
Oke mijn foto is er al wat eerder, camera ff snel opgeladen. Ik kon ff geen sjaal vinden heel snel dan maar ook Burka stijl![]()
[afbeelding]
Wat een mooi ouderwets vergiet, Borisz.quote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef borisz het volgende:
Oke mijn foto is er al wat eerder, camera ff snel opgeladen. Ik kon ff geen sjaal vinden heel snel dan maar ook Burka stijl![]()
[afbeelding]
hij werkt nog steedsquote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een mooi ouderwets vergiet, Borisz.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:37 schreef Geintje het volgende:
*schaamt zich voor Golfer...
ik dacht je wel tegen drank kon.
zo zie je maar, een beetje wind en kou en aan de kust weten ze gelijk niet meer wat kleding voorschrift is. die vergiet staat symbool voor de geheugen capaciteit van de op leeftijd komende Golfer ?
![]()
![]()
Golfert neemt dus ook familie mee naar het forumquote:Op maandag 18 december 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Zie jij maar eens er zo charmant en sexy uit op mijn leeftijd.
ksst, scheer je weg uit dit forum, zoontje
jij bent een vrouw?quote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef Riro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb nu officieel geen leven meerMijn god
Die proefjes met fosforescentie beginnen eindelijk hun nut te bewijzenquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
[afbeelding]
Tadaaa.
De omkoopschandaalsjaal!![]()
Mooi!quote:Op maandag 18 december 2006 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
[afbeelding]
Tadaaa.
De omkoopschandaalsjaal!![]()
dankje en dat gaat vast wel lukkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:15 schreef Geintje het volgende:
[off topic]
nix zeggend over vergiet of sjaal
maar wel :
golfer : gefeli.dat je nog fele jaren maf mag wezen
[/off topic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |