Ik zal even voor die tijd een nieuwe OP regelen, die veeeel mooier is enzoquote:Op maandag 18 december 2006 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
Deel 100 moet een speciale OP krijgen![]()
quote:
Bier + tieten + champagne + gitarenquote:Op maandag 18 december 2006 19:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zal even voor die tijd een nieuwe OP regelen, die veeeel mooier is enzo
waar EMG's voor hoeveelquote:Op maandag 18 december 2006 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb hopelijk binnenkort ook EMG's![]()
Maar die zwarte SG Special is al verkocht
verraderquote:Op maandag 18 december 2006 19:36 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.darkocmer.jeroenvbeek.nl/leek/girl_with_the_leek.htm
Ik had ze laatst in mn handen voor 130 per stukquote:Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
waar EMG's voor hoeveel![]()
* imported_sphinx wel EMG's wil maar geen geld heeft
oh. thomann heb ze voor 88quote:Op maandag 18 december 2006 19:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik had ze laatst in mn handen voor 130 per stuk![]()
![]()
Dat zijn niet de actievequote:Op maandag 18 december 2006 19:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
oh. thomann heb ze voor 88
Nee elementenquote:Op maandag 18 december 2006 19:44 schreef Sloggi het volgende:
Wat is een EMG? Een merk versterker?
Ik zou zeggen lees en leerquote:Op maandag 18 december 2006 19:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ah. Dus? totaal geen verstand van gitaren dus...
Uiteraard! Bijna wekelijksquote:Op maandag 18 december 2006 19:49 schreef Zyggie het volgende:
Hoe weten jullie trouwens wat er allemaal goed is? Beetje hier en daar gitaartjes uitproberen ok, maar ga je ook wel eens naar een muziekwinkel en daar dingen checken?
Ja dit gaat alleen om het ideequote:Op maandag 18 december 2006 18:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
laat het alsjeblieft iemand met photoshop skillz doen en die iets van webdesign weet![]()
Piemeltje danquote:Op maandag 18 december 2006 20:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uiteraard! Bijna wekelijks![]()
Dean piemel?![]()
Heb er één, ben er niet een.
Nou nee ik ga waarschijnlijk binnekort een Gibson Les Paul kopen.. Dan doe ik zo naar jouw Dean:quote:Op maandag 18 december 2006 20:02 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is beter ja. Compenseren met grote gitaren hé
Kom eens spelen, dan wil je zelf ook een. Zeker wanneer er volgend jaar EMG's in hangen![]()
De Dean dan hé, niet mijn....
een LTD hoop ik.. en welke? ex-260 , ex-400 ?quote:Op maandag 18 december 2006 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou nee ik ga waarschijnlijk binnekort een Gibson Les Paul kopen.. Dan doe ik zo naar jouw Dean:![]()
![]()
![]()
En mss kan ik van iemand zn ESP explorer overkopen![]()
Een ESPquote:Op maandag 18 december 2006 20:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
een LTD hoop ik.. en welke? ex-260 , ex-400 ?
bank overvallen ?quote:Op maandag 18 december 2006 20:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Een ESPWelke precies weet ik niet, weet alleen dat het een Explorer is en wel kinky speelde
Jammer dat je zo kut bij de hoge noten komt
ja voor hoge noten koop je maar een V ofzoquote:Op maandag 18 december 2006 20:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Een ESPWelke precies weet ik niet, weet alleen dat het een Explorer is en wel kinky speelde
Jammer dat je zo kut bij de hoge noten komt
![]()
telecaster klinkt meer... tele-achtigquote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef Sloggi het volgende:
Ik lees net in het stukje van -Menn0- dat een Stratocaster een stuk hoger en feller klinkt dan een Les Paul. Hoe verhoudt dit zich tot de Telecaster?
een tele klinkt imo wat "rammeliger" wat niet negatief bedoeld is trouwensquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
telecaster klinkt meer... tele-achtigniet warm ofzo, meer helder en treble.. enzo
ik had het schel en leeg genoemd, maar wil niemand kwetsenquote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
een tele klinkt imo wat "rammeliger" wat niet negatief bedoeld is trouwens
quote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
een tele klinkt imo wat "rammeliger" wat niet negatief bedoeld is trouwens
Noem eens een voorbeeldquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
telecaster klinkt meer... tele-achtigniet warm ofzo, meer helder en treble.. enzo
Gewoon rushen, iedereen topics aanmaken. Dan weet de rest van de users ook wat er gaande is.quote:Op maandag 18 december 2006 20:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu wi lvast iedereen deel 100 hebben en gaat iedereen moeite doen om de laatste post te hebben
de stones zijn eigenlijk juist echt tele imo, paint it black enzoquote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
Noem eens een voorbeeld. Als ik op de beschrijving op de genoemde site af ga is de solo uit Sympathy for the Devil een Strat?
we maken gewoon een stuk of 7 DEEL 100!!! JOEPIE!!! topics, en dan gewoon in 101 verdergaanquote:Op maandag 18 december 2006 20:53 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gewoon rushen, iedereen topics aanmaken. Dan weet de rest van de users ook wat er gaande is.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 21:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
de stones zijn eigenlijk juist echt tele imo, paint it black enzo
Je hebt gelijkquote:# Keith Richards (b. 1943) has composed many classic riffs with The Rolling Stones using a variety of Telecasters.[33] His main axe is a '52 Tele named Micawber, which features a 5-string open G tuning and a humbucker in the neck position.[34]
Haha je zou het bijna zeggenquote:
Is ook heel ergquote:Op maandag 18 december 2006 20:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja voor hoge noten koop je maar een V ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |