Ik zal even voor die tijd een nieuwe OP regelen, die veeeel mooier is enzoquote:Op maandag 18 december 2006 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
Deel 100 moet een speciale OP krijgen![]()
quote:
Bier + tieten + champagne + gitarenquote:Op maandag 18 december 2006 19:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zal even voor die tijd een nieuwe OP regelen, die veeeel mooier is enzo
waar EMG's voor hoeveelquote:Op maandag 18 december 2006 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb hopelijk binnenkort ook EMG's![]()
Maar die zwarte SG Special is al verkocht
verraderquote:Op maandag 18 december 2006 19:36 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.darkocmer.jeroenvbeek.nl/leek/girl_with_the_leek.htm
Ik had ze laatst in mn handen voor 130 per stukquote:Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
waar EMG's voor hoeveel![]()
* imported_sphinx wel EMG's wil maar geen geld heeft
oh. thomann heb ze voor 88quote:Op maandag 18 december 2006 19:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik had ze laatst in mn handen voor 130 per stuk![]()
![]()
Dat zijn niet de actievequote:Op maandag 18 december 2006 19:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
oh. thomann heb ze voor 88
Nee elementenquote:Op maandag 18 december 2006 19:44 schreef Sloggi het volgende:
Wat is een EMG? Een merk versterker?
Ik zou zeggen lees en leerquote:Op maandag 18 december 2006 19:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ah. Dus? totaal geen verstand van gitaren dus...
Uiteraard! Bijna wekelijksquote:Op maandag 18 december 2006 19:49 schreef Zyggie het volgende:
Hoe weten jullie trouwens wat er allemaal goed is? Beetje hier en daar gitaartjes uitproberen ok, maar ga je ook wel eens naar een muziekwinkel en daar dingen checken?
Ja dit gaat alleen om het ideequote:Op maandag 18 december 2006 18:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
laat het alsjeblieft iemand met photoshop skillz doen en die iets van webdesign weet![]()
Piemeltje danquote:Op maandag 18 december 2006 20:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uiteraard! Bijna wekelijks![]()
Dean piemel?![]()
Heb er één, ben er niet een.
Nou nee ik ga waarschijnlijk binnekort een Gibson Les Paul kopen.. Dan doe ik zo naar jouw Dean:quote:Op maandag 18 december 2006 20:02 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is beter ja. Compenseren met grote gitaren hé
Kom eens spelen, dan wil je zelf ook een. Zeker wanneer er volgend jaar EMG's in hangen![]()
De Dean dan hé, niet mijn....
een LTD hoop ik.. en welke? ex-260 , ex-400 ?quote:Op maandag 18 december 2006 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou nee ik ga waarschijnlijk binnekort een Gibson Les Paul kopen.. Dan doe ik zo naar jouw Dean:![]()
![]()
![]()
En mss kan ik van iemand zn ESP explorer overkopen![]()
Een ESPquote:Op maandag 18 december 2006 20:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
een LTD hoop ik.. en welke? ex-260 , ex-400 ?
bank overvallen ?quote:Op maandag 18 december 2006 20:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Een ESPWelke precies weet ik niet, weet alleen dat het een Explorer is en wel kinky speelde
Jammer dat je zo kut bij de hoge noten komt
ja voor hoge noten koop je maar een V ofzoquote:Op maandag 18 december 2006 20:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Een ESPWelke precies weet ik niet, weet alleen dat het een Explorer is en wel kinky speelde
Jammer dat je zo kut bij de hoge noten komt
![]()
telecaster klinkt meer... tele-achtigquote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef Sloggi het volgende:
Ik lees net in het stukje van -Menn0- dat een Stratocaster een stuk hoger en feller klinkt dan een Les Paul. Hoe verhoudt dit zich tot de Telecaster?
een tele klinkt imo wat "rammeliger" wat niet negatief bedoeld is trouwensquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
telecaster klinkt meer... tele-achtigniet warm ofzo, meer helder en treble.. enzo
ik had het schel en leeg genoemd, maar wil niemand kwetsenquote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
een tele klinkt imo wat "rammeliger" wat niet negatief bedoeld is trouwens
quote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
een tele klinkt imo wat "rammeliger" wat niet negatief bedoeld is trouwens
Noem eens een voorbeeldquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
telecaster klinkt meer... tele-achtigniet warm ofzo, meer helder en treble.. enzo
Gewoon rushen, iedereen topics aanmaken. Dan weet de rest van de users ook wat er gaande is.quote:Op maandag 18 december 2006 20:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu wi lvast iedereen deel 100 hebben en gaat iedereen moeite doen om de laatste post te hebben
de stones zijn eigenlijk juist echt tele imo, paint it black enzoquote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
Noem eens een voorbeeld. Als ik op de beschrijving op de genoemde site af ga is de solo uit Sympathy for the Devil een Strat?
we maken gewoon een stuk of 7 DEEL 100!!! JOEPIE!!! topics, en dan gewoon in 101 verdergaanquote:Op maandag 18 december 2006 20:53 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Gewoon rushen, iedereen topics aanmaken. Dan weet de rest van de users ook wat er gaande is.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 21:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
de stones zijn eigenlijk juist echt tele imo, paint it black enzo
Je hebt gelijkquote:# Keith Richards (b. 1943) has composed many classic riffs with The Rolling Stones using a variety of Telecasters.[33] His main axe is a '52 Tele named Micawber, which features a 5-string open G tuning and a humbucker in the neck position.[34]
Haha je zou het bijna zeggenquote:
Is ook heel ergquote:Op maandag 18 december 2006 20:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja voor hoge noten koop je maar een V ofzo![]()
Ja heey, ik werk er ook voorquote:Op maandag 18 december 2006 20:25 schreef Deansensitized het volgende:
Je lijkt Vader-Jacob wel, die loopt ook met geld te smijten...
Die die ooit van mij was? Die je vol had gestickert?quote:Op maandag 18 december 2006 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb hopelijk binnenkort ook EMG's![]()
Maar die zwarte SG Special is al verkocht
Ik had het zelfde. 'Kut zitten ze zo dicht bij de 100 staat ie bijna onderaan in MAT.' Wat dus alweer nummer 99 dusquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:30 schreef mirelia het volgende:
Omg....kijk ik even niet zitten we weer een nummer verder
Ziet er erg goed uit.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ben een beetje bezig met de vernieuwing van de OP, laat even wat je d'r van vind!
Link
Heb je hem mét stickers verkocht?quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:22 schreef Deansensitized het volgende:
V![]()
En ja Maaark, die
Heel fijn ding, maar word verkocht voor straks een nog fijnere![]()
Succes punkjunk![]()
Je hebt naar me geluisterdquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:53 schreef Gitarist het volgende:
Ben ff een lang weekendje in Londen geweest, en we zijn gelijk weer een topic verder!
Heb op gitaargebied niet zo veel interessants gezien.
Het enige was eigenlijk een redelijk grote muziekzaak in de kelder van de Virgin. Ze hadden daar erg veel hangen, ook veel (Fender) Custom shop gitaren.
Ja. Alleen denk ik niet dat die stickers lang blijven zittenquote:
ik wil andere plaatjes voor bovenaan, jeweetsquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja. Alleen denk ik niet dat die stickers lang blijven zitten![]()
Maar hij moest eerst zijn eigen nog even verkopen, dan neemt hij die van mij over, dus kan er nog even van genieten. En blijft binnen de band, dat scheelt ook weer.![]()
Mooie OP Brian!![]()
Eensch! Goed idee!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wil andere plaatjes voor bovenaan, jeweets
en voor deel 100 een fotosoep met champagne, balonnen, tieten enneh.. ohja gitaren enzo.
Nou ga je gang en maak iets leuksquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wil andere plaatjes voor bovenaan, jeweets
en voor deel 100 een fotosoep met champagne, balonnen, tieten enneh.. ohja gitaren enzo.
kheb nu wel ff iets beters te doenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou ga je gang en maak iets leuks![]()
fokken ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kheb nu wel ff iets beters te doen
Ik ben ook vrij lang, en heb mijn straps altijd op de laagste stand mogelijk. Wat in de praktijk bij mij dus betekent dat hij op gemiddelde hoogte hangt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:15 schreef imported_sphinx het volgende:
godver, ik zit nog steeds telkens te klooien met de afstelling van mijn strap
ik kan staand gewoon niet fijn spelen. als ik met mijn rechter arm eindelijk goed bij de snaren kom en fijn kan spelen, kan ik met links weer niet goed bij de akkoorden. ik heb al heel veel geprobeerd, maar het werkt niet. komt misschien doordat ik nogal lang ben, de 'spanwijdte' van je armen is namelijk net zo groot als je lengte. dat betekent dat mijn armen van rechtervingertoppen tot linkervingertoppen ruimt 1.90 meter is. ik kan dus de gitaar wel laag hangen, maar dan voelt het alsof de hals van de gitaar te kort isdan moet ik links heel dicht bij mn lichaam houden en dat is niet bepaald comfortabel (probeer zelf maar enzo) HELP?
kan ook aan het explorer model liggen dat ik mijn rechterhand niet fijn kan positionerenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ben ook 190, gewoon zo laag hangen als je zelf wil![]()
idd beetje schuin houden zodat je goed je akkoorden kan pakken
[afbeelding]
Het is ook ff oefenen, de eerste tijd dat ik begon speelde ik altijd zittend, toen ik staand ging spelen kon ik opeens niks meerquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kan ook aan het explorer model liggen dat ik mijn rechterhand niet fijn kan positioneren
of je koopt een drumstelquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:44 schreef imported_sphinx het volgende:
+ dat ik altijd overal over zeur.
ik koop gewoon zo'n polsband dingetje, en dan kappen met zeuren
idd, hij zakt telkens terug! en idd, ik ga geen gaten boren in mijn lieve gitaar!quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Daar komt bij dat m'n explorer nogal kopzwaar is en ik constant met mijn rechterarm een beetje druk op de onderste 'punt' moet uitoefenen om hem in de juiste positie te houden. Dat kan je verhelpen door de strap peg net onder de hiel van de nek te plaatsen, maar ja... alsof ik in m'n gitaar ga boren.
nee das veel te inspannendquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
of je koopt een drumstel
kan je lekker blijven zitten![]()
Huur je een neger in om te drummen en ga je in je hangmat liggen lusiterenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee das veel te inspannend
ik begin in te zien waarom je af en toe gebant wordtquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Huur je een neger in om te drummen en ga je in je hangmat liggen lusiteren![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:05 schreef Maaark het volgende:
[..]
ik begin in te zien waarom je af en toe gebant wordt
Wordt het niet eens tijd voor een extra rijtje met user-iconsquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ben een beetje bezig met de vernieuwing van de OP, laat even wat je d'r van vind!
Link
Een goeie brede leren strap schijnt ook aardig helpen. Ik heb er eentje van.. uhh... nouja, het is geen leer, en die glijdt gewoon over mn shirt heenquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
idd, hij zakt telkens terug! en idd, ik ga geen gaten boren in mijn lieve gitaar!!
ook een idee, maar dan glijdt ie toch ook net zo hard weer terug?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Een goeie brede leren strap schijnt ook aardig helpen. Ik heb er eentje van.. uhh... nouja, het is geen leer, en die glijdt gewoon over mn shirt heen
geilquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo kofferupdate![]()
![]()
alleen nog ff de randjes mooi bijwerken![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |