Dan zou ikg ewoon ff naar een elektronica zaak gaan die zullen het wel hebbenquote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
Jawel, dat wel, maar die wil ik dus eigenlijk uischakelen. Ik wil zeg maar het droge signaal en het distorte signaal allebei opnemen. Dat gata ook wel als ik de amp het droge signaal digitaal wil doorsturen, maar ik wil het analoog hebben omdat ik de analoog-digitaalconverter van een ander apparaat wil gebruiken.
Ik heb dan altijd het gevoel dat je een kutkwaliteit kabel krijgt met veel ruis, maar dat zal idd wel meevallen in principequote:Op zondag 17 december 2006 19:09 schreef ibaneX het volgende:
ff solderen?
als je gewoon goed isoleert toch niet?quote:Op zondag 17 december 2006 19:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd het gevoel dat je een kutkwaliteit kabel krijgt met veel ruis, maar dat zal idd wel meevallen in principe![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 21:28 schreef Neidropje het volgende:
OMG
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.hersenscheet.com/index.php/pagina/muziekubergitaar
;D
Ik denk dat er ergens idd een pickup in zit, en dat 'ie door een modeller gooit voor reverb en compressie.quote:Op zondag 17 december 2006 16:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
tis idd geen variax..... misschien wel ergens een output ofzo, maar dan heeft ie wel vet zitten bewerken, zeker als je t vergelijkt met zn andere ac. git. filmpjes.
das idd wel een idee!quote:Op zondag 17 december 2006 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zou ikg ewoon ff naar een elektronica zaak gaan die zullen het wel hebben
Daar ben ik zooo onhandig mee, dus dat lijkt me niet zo'n goed planquote:Op zondag 17 december 2006 19:09 schreef ibaneX het volgende:
ff solderen?
A kijk, dat zou idd ook wel kunnen ja! Ik twijfel er ook niet aan dat hij het ook wel speelt, maar dit nr klonk zoveel gelikter dan zijn andere acoestische, vandaarquote:Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik denk dat er ergens idd een pickup in zit, en dat 'ie door een modeller gooit voor reverb en compressie.
Hij kan het in ieder geval wel spelen, zijn handbewegingen kloppen volgens mij wel.
En hij heeft de gitaar van zijn leraar geleend, staat aan het eind. Misschien een speciale elektro-akoestische.
klinkt goedquote:Op zondag 17 december 2006 23:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Zozo, de term "fingering A minor" komt zo wel steeds dichter bij de werkelijkheid, he?
---
Gozah, je solo is klaar!
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=Soleren2.gp4
Ik weet niet hoe snel je eigen lied is, ik heb deze dus maar op 120 gegooid. Heb er voor gezorgd dat wisselingen tussen posities altijs na een 8e (of langer) noot komen. Het enige ascending stukje waar je alles moet picken is in 8e triolen, wat minder snel is dan 16e noten. Er ziten, naast het standaard pentatonische pentatonisch gekut, ook een paar originele ideeën in waar ik wel tevreden mee ebn.
Oja, hij staat in drop D omdat ik hem even mee moest spelen. Moet je zelf dus effe in d.C veranderen. Hoop dat je er een paar dingen uit kan halen die je leuk vindt (en kunt spelen), ik heb er zelf in ieder geval weer wat leuke dingen bijgeleerd.
vet!quote:Op zondag 17 december 2006 23:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Zozo, de term "fingering A minor" komt zo wel steeds dichter bij de werkelijkheid, he?
---
Gozah, je solo is klaar!
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=Soleren2.gp4
Ik weet niet hoe snel je eigen lied is, ik heb deze dus maar op 120 gegooid. Heb er voor gezorgd dat wisselingen tussen posities altijs na een 8e (of langer) noot komen. Het enige ascending stukje waar je alles moet picken is in 8e triolen, wat minder snel is dan 16e noten. Er ziten, naast het standaard pentatonische pentatonisch gekut, ook een paar originele ideeën in waar ik wel tevreden mee ebn.
Oja, hij staat in drop D omdat ik hem even mee moest spelen. Moet je zelf dus effe in d.C veranderen. Hoop dat je er een paar dingen uit kan halen die je leuk vindt (en kunt spelen), ik heb er zelf in ieder geval weer wat leuke dingen bijgeleerd.
nee jij draagt in deze bijna honderddelige reeks natuurlijk een gigantisch deel bij aan de meest prachtige dingen.quote:
Als ik in dit topic post dan heb ik inderdaad meestal wel wat te melden jah. Maar als jij dit topic wil volbaggeren ga je gang.quote:Op maandag 18 december 2006 16:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee jij draagt in deze bijna honderddelige reeks natuurlijk een gigantisch deel bij aan de meest prachtige dingen.
van 60 naar 81 geswitcht? waarom?quote:Op maandag 18 december 2006 16:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja ik. Maar dat is toch algemeen bekend?
Nu 81/81, heb ook 81/60 gehad.
leen GP?quote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef Zyggie het volgende:
Waarom zijn de aspeelfuncties van power tab zo beperkt.
Hehe, ja maar dit stuk staat alleen in power tab. Importen is misschien wel een optie.quote:
Heb je foto's van die zwarte Special?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Interesse peiling:
Epiphone SG Special [zwart] met hardcase: 250 euro.
Zonder case: 150 euro
Epiphone SG G-400 [rood] [gefixte nek]: 150 euro.
laat het alsjeblieft iemand met photoshop skillz doen en die iets van webdesign weetquote:Op maandag 18 december 2006 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Had dit als layer voor de site in gedachteachtergrond komt er nog in enz.
Let niet op de slechte kwaliteit dat komt omdat het tot jpg gecompresseerd moest worden
tips ideeen enz zijn altijd welkom![]()
[afbeelding]
+1quote:Op maandag 18 december 2006 18:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
laat het alsjeblieft iemand met photoshop skillz doen en die iets van webdesign weet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |