Wat er speciaal aan is? Ik zou zeggen; Ga het nummer maar eens spelenquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:01 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Knap hoor
Maar wat is er zo speciaal aan? Moeilijk stuk waarbij zo'n beetje alle technieken zoniet tegelijkertijd gebruikt worden?
Dat zie je helemaal goed!quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een zwarte gitaar is mooi, maar zie ik dat goed? Zijn dat vleermuizen op de tonen?![]()
Mooi hé!quote:
Mwaquote:
prutserquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:15 schreef Shedfire het volgende:
Jan Akkerman
Fender Stratocasterquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben meer van de 'klassieke' elektrische gitaren.
zoals strats?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben meer van de 'klassieke' elektrische gitaren.
Lelijk!quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:42 schreef Jorikjet het volgende:
staat trouwens een uber geile stratocaster op marktplaats
link
Jij betaald??quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Joo, waarom ga je niet voor een setje 81/81, 81/60 of 81/85? Die knallen de H4s er best wel uit, vind ik
quote:The H4 is the equivalent of EMG's 81 Active Pickup without the "Active". It uses two bar-loaded coils for that "Balls to the Walls" tone. The EMG-H4 pickup has become the bridge pickup of choice for the ESP Guitar Company. All HZ Pickups have EMG's exclusive 5-wire quik-connect output allowing any number of wiring combinations, and are fully shielded for a minimum of noise.
plaatje van die rode?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Interesse peiling:
Epiphone SG Special [zwart] met hardcase: 250 euro.
Zonder case: 150 euro
Epiphone SG G-400 [rood] [gefixte nek]: 150 euro.
Onderbouw.quote:
No probs! Klinkt leuk zoquote:Op zondag 17 december 2006 03:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedankt NASDAQbastarto
ik heb een stukje van die solo gebruikt die jij had gemaaktdit is het geheel geworden
klikliklkklik
Yep, was zijn gitaarspel maar zo goed als z'n ego groot is!quote:
Is het wel echt? Lijkt op die telecastersquote:Op zondag 17 december 2006 11:53 schreef TeleluvR het volgende:
Mocht ik ooit nog eens over willen stappen naar een Les Paul, dan kan dat!
[afbeelding]
Hoogstwaarschijnlijk onvindbaar...
Als jij zorgt dat het op de radio komtquote:Op zondag 17 december 2006 05:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
No probs! Klinkt leuk zo
Lijkt me leuk om dit op de radio terug te horen
Hehe, zal vanavond als ik thuis ben effe wat in elkaar flansen. Weer een mix van mineur, harmonisch mineur en pentatonisch zoals de eerste, of zal ik het in 1 toonladder houden? (speelt misschien wat makkelijker)quote:Op zondag 17 december 2006 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Hey Nasdaq, heb je voor mij misschien nog eens wat een gemakkelijker? Die andere viel niet echt te spelen voor mij. Klonk ubervet, maar ook te moeilijk
toch heeft ie een rotkopquote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ekzWe_yUMaA&mode=related&search=
ik ga nog maar ff oefenen![]()
wtf die dude is geniaal
Ja het liefst zou je em met een dean headstock bewerkenquote:
Alleen jammer van dat hoofd dat daar op zit.quote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
wtf die dude is geniaal
dan hebben we het nog niet over de spastische bewegingenquote:Op zondag 17 december 2006 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat hoofd dat daar op zit.
idd wel vet, maar ik denk dat de opname niet authentiek is. Het spel is duidelijk in een studio opgenomen (door hem zelf wel, want hij playbackt het heel goed) maar het is imo onmogelijk om zo'n toon te krijgen als je in een viekrante betonnen kamer zit, zeker omdat je ook nergens een microfoon ziet.quote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
wtf die dude is geniaal
misschien is het een line 6 Variax, modeling gitaar. als je die inplugt kun je er met behulp van software echt wel dit geluid uit krijgen. maar het ziet er niet echt uit als een variax..quote:Op zondag 17 december 2006 16:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
idd wel vet, maar ik denk dat de opname niet authentiek is. Het spel is duidelijk in een studio opgenomen (door hem zelf wel, want hij playbackt het heel goed) maar het is imo onmogelijk om zo'n toon te krijgen als je in een viekrante betonnen kamer zit, zeker omdat je ook nergens een microfoon ziet.
am i right or wrong? (doe je ogen es dicht en dan luisteren)
quote:Op zondag 17 december 2006 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het liefst zou je em met een dean headstock bewerkenmaarja zolang je je ogen dicht houd en je oren open zit het goed
![]()
heb ik wel ergens gezien laatst, van behringer. een kastje met 1 input en 2 outputs en dan kun je tussen de 2 outputs switchen. maar niet tegelijk dus, weet niet wat je ermee wilt?quote:Op zondag 17 december 2006 16:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
O, een vraagje:
weet iemand waar ik een gitaarkabel kan kopen die gesplitst wordt in 2, een Y kabel dus? Feedback heeft em iig niet.....
Heeft je amp geen output zodat je kan doorlinken uit je versterker ?quote:Op zondag 17 december 2006 17:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
Nou, ik wil eigenlijk geen kastje ertussen ivm geluidsverlies. (en goeie kastjes zijn echt iets van 139 euri ozo)
Ik wil zeg maar gitaarspelen en dan 1 kanaal in een DI en de andere in mn amp.
Dan zou ikg ewoon ff naar een elektronica zaak gaan die zullen het wel hebbenquote:Op zondag 17 december 2006 18:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
Jawel, dat wel, maar die wil ik dus eigenlijk uischakelen. Ik wil zeg maar het droge signaal en het distorte signaal allebei opnemen. Dat gata ook wel als ik de amp het droge signaal digitaal wil doorsturen, maar ik wil het analoog hebben omdat ik de analoog-digitaalconverter van een ander apparaat wil gebruiken.
Ik heb dan altijd het gevoel dat je een kutkwaliteit kabel krijgt met veel ruis, maar dat zal idd wel meevallen in principequote:Op zondag 17 december 2006 19:09 schreef ibaneX het volgende:
ff solderen?
als je gewoon goed isoleert toch niet?quote:Op zondag 17 december 2006 19:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd het gevoel dat je een kutkwaliteit kabel krijgt met veel ruis, maar dat zal idd wel meevallen in principe![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 21:28 schreef Neidropje het volgende:
OMG
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.hersenscheet.com/index.php/pagina/muziekubergitaar
;D
Ik denk dat er ergens idd een pickup in zit, en dat 'ie door een modeller gooit voor reverb en compressie.quote:Op zondag 17 december 2006 16:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
tis idd geen variax..... misschien wel ergens een output ofzo, maar dan heeft ie wel vet zitten bewerken, zeker als je t vergelijkt met zn andere ac. git. filmpjes.
das idd wel een idee!quote:Op zondag 17 december 2006 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zou ikg ewoon ff naar een elektronica zaak gaan die zullen het wel hebben
Daar ben ik zooo onhandig mee, dus dat lijkt me niet zo'n goed planquote:Op zondag 17 december 2006 19:09 schreef ibaneX het volgende:
ff solderen?
A kijk, dat zou idd ook wel kunnen ja! Ik twijfel er ook niet aan dat hij het ook wel speelt, maar dit nr klonk zoveel gelikter dan zijn andere acoestische, vandaarquote:Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik denk dat er ergens idd een pickup in zit, en dat 'ie door een modeller gooit voor reverb en compressie.
Hij kan het in ieder geval wel spelen, zijn handbewegingen kloppen volgens mij wel.
En hij heeft de gitaar van zijn leraar geleend, staat aan het eind. Misschien een speciale elektro-akoestische.
klinkt goedquote:Op zondag 17 december 2006 23:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Zozo, de term "fingering A minor" komt zo wel steeds dichter bij de werkelijkheid, he?
---
Gozah, je solo is klaar!
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=Soleren2.gp4
Ik weet niet hoe snel je eigen lied is, ik heb deze dus maar op 120 gegooid. Heb er voor gezorgd dat wisselingen tussen posities altijs na een 8e (of langer) noot komen. Het enige ascending stukje waar je alles moet picken is in 8e triolen, wat minder snel is dan 16e noten. Er ziten, naast het standaard pentatonische pentatonisch gekut, ook een paar originele ideeën in waar ik wel tevreden mee ebn.
Oja, hij staat in drop D omdat ik hem even mee moest spelen. Moet je zelf dus effe in d.C veranderen. Hoop dat je er een paar dingen uit kan halen die je leuk vindt (en kunt spelen), ik heb er zelf in ieder geval weer wat leuke dingen bijgeleerd.
vet!quote:Op zondag 17 december 2006 23:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Zozo, de term "fingering A minor" komt zo wel steeds dichter bij de werkelijkheid, he?
---
Gozah, je solo is klaar!
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=Soleren2.gp4
Ik weet niet hoe snel je eigen lied is, ik heb deze dus maar op 120 gegooid. Heb er voor gezorgd dat wisselingen tussen posities altijs na een 8e (of langer) noot komen. Het enige ascending stukje waar je alles moet picken is in 8e triolen, wat minder snel is dan 16e noten. Er ziten, naast het standaard pentatonische pentatonisch gekut, ook een paar originele ideeën in waar ik wel tevreden mee ebn.
Oja, hij staat in drop D omdat ik hem even mee moest spelen. Moet je zelf dus effe in d.C veranderen. Hoop dat je er een paar dingen uit kan halen die je leuk vindt (en kunt spelen), ik heb er zelf in ieder geval weer wat leuke dingen bijgeleerd.
nee jij draagt in deze bijna honderddelige reeks natuurlijk een gigantisch deel bij aan de meest prachtige dingen.quote:
Als ik in dit topic post dan heb ik inderdaad meestal wel wat te melden jah. Maar als jij dit topic wil volbaggeren ga je gang.quote:Op maandag 18 december 2006 16:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee jij draagt in deze bijna honderddelige reeks natuurlijk een gigantisch deel bij aan de meest prachtige dingen.
van 60 naar 81 geswitcht? waarom?quote:Op maandag 18 december 2006 16:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja ik. Maar dat is toch algemeen bekend?
Nu 81/81, heb ook 81/60 gehad.
leen GP?quote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef Zyggie het volgende:
Waarom zijn de aspeelfuncties van power tab zo beperkt.
Hehe, ja maar dit stuk staat alleen in power tab. Importen is misschien wel een optie.quote:
Heb je foto's van die zwarte Special?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Interesse peiling:
Epiphone SG Special [zwart] met hardcase: 250 euro.
Zonder case: 150 euro
Epiphone SG G-400 [rood] [gefixte nek]: 150 euro.
laat het alsjeblieft iemand met photoshop skillz doen en die iets van webdesign weetquote:Op maandag 18 december 2006 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Had dit als layer voor de site in gedachteachtergrond komt er nog in enz.
Let niet op de slechte kwaliteit dat komt omdat het tot jpg gecompresseerd moest worden
tips ideeen enz zijn altijd welkom![]()
[afbeelding]
+1quote:Op maandag 18 december 2006 18:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
laat het alsjeblieft iemand met photoshop skillz doen en die iets van webdesign weet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |