No probs! Klinkt leuk zoquote:Op zondag 17 december 2006 03:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedankt NASDAQbastarto
ik heb een stukje van die solo gebruikt die jij had gemaaktdit is het geheel geworden
klikliklkklik
Yep, was zijn gitaarspel maar zo goed als z'n ego groot is!quote:
Is het wel echt? Lijkt op die telecastersquote:Op zondag 17 december 2006 11:53 schreef TeleluvR het volgende:
Mocht ik ooit nog eens over willen stappen naar een Les Paul, dan kan dat!
[afbeelding]
Hoogstwaarschijnlijk onvindbaar...
Als jij zorgt dat het op de radio komtquote:Op zondag 17 december 2006 05:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
No probs! Klinkt leuk zo
Lijkt me leuk om dit op de radio terug te horen
Hehe, zal vanavond als ik thuis ben effe wat in elkaar flansen. Weer een mix van mineur, harmonisch mineur en pentatonisch zoals de eerste, of zal ik het in 1 toonladder houden? (speelt misschien wat makkelijker)quote:Op zondag 17 december 2006 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Hey Nasdaq, heb je voor mij misschien nog eens wat een gemakkelijker? Die andere viel niet echt te spelen voor mij. Klonk ubervet, maar ook te moeilijk
toch heeft ie een rotkopquote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ekzWe_yUMaA&mode=related&search=
ik ga nog maar ff oefenen![]()
wtf die dude is geniaal
Ja het liefst zou je em met een dean headstock bewerkenquote:
Alleen jammer van dat hoofd dat daar op zit.quote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
wtf die dude is geniaal
dan hebben we het nog niet over de spastische bewegingenquote:Op zondag 17 december 2006 16:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat hoofd dat daar op zit.
idd wel vet, maar ik denk dat de opname niet authentiek is. Het spel is duidelijk in een studio opgenomen (door hem zelf wel, want hij playbackt het heel goed) maar het is imo onmogelijk om zo'n toon te krijgen als je in een viekrante betonnen kamer zit, zeker omdat je ook nergens een microfoon ziet.quote:Op zondag 17 december 2006 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
wtf die dude is geniaal
misschien is het een line 6 Variax, modeling gitaar. als je die inplugt kun je er met behulp van software echt wel dit geluid uit krijgen. maar het ziet er niet echt uit als een variax..quote:Op zondag 17 december 2006 16:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
idd wel vet, maar ik denk dat de opname niet authentiek is. Het spel is duidelijk in een studio opgenomen (door hem zelf wel, want hij playbackt het heel goed) maar het is imo onmogelijk om zo'n toon te krijgen als je in een viekrante betonnen kamer zit, zeker omdat je ook nergens een microfoon ziet.
am i right or wrong? (doe je ogen es dicht en dan luisteren)
quote:Op zondag 17 december 2006 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het liefst zou je em met een dean headstock bewerkenmaarja zolang je je ogen dicht houd en je oren open zit het goed
![]()
heb ik wel ergens gezien laatst, van behringer. een kastje met 1 input en 2 outputs en dan kun je tussen de 2 outputs switchen. maar niet tegelijk dus, weet niet wat je ermee wilt?quote:Op zondag 17 december 2006 16:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
O, een vraagje:
weet iemand waar ik een gitaarkabel kan kopen die gesplitst wordt in 2, een Y kabel dus? Feedback heeft em iig niet.....
Heeft je amp geen output zodat je kan doorlinken uit je versterker ?quote:Op zondag 17 december 2006 17:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
Nou, ik wil eigenlijk geen kastje ertussen ivm geluidsverlies. (en goeie kastjes zijn echt iets van 139 euri ozo)
Ik wil zeg maar gitaarspelen en dan 1 kanaal in een DI en de andere in mn amp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |