Ik kreeg mn diploma in 2005 dus dat kan bestquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:58 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Yep, PCD.
Hij was inderdaad een apart figuur.
Jammer dat de reünie van vorig jaar net niet gehaald heeft...
![]()
Vierhout was ook een rare. Ik kreeg de indruk dat hij wel nogal wat leerlingen stimuleerde om te gaan lezen. Maar van hem heb ik nooit les gehad.
Mevrouw Londeman ken ik niet, maar die is waarschijnlijk van na mijn tijd (kreeg m'n diploma in 1985).
Is dat deze dame?quote:Op donderdag 28 december 2006 10:12 schreef sigme het volgende:
Ik kan me hun namen niet meer te binnen brengen.. Alleen de juf uit de brugklas, 1 & 2e jaar, Auke of Aukje Holtrop.
Nee, dat zal eerder de Aukje Holtrop zijn die ook in Vrij Nederland schreef (recenties, meen ik). In 15 jaar tijd ben ik 3 geheel verschillende Aukje Holtrops tegengekomen, die bij mijn weten geen directe familie van elkaar zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:59 schreef freako het volgende:
[..]
Is dat deze dame?
http://boeken.vpro.nl/afleveringen/24069547/
Dat siert een leraar Nederlands toch alleen maar!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:19 schreef wonderer het volgende:
Herinner me in eens een vervanger in de tweede, Jackie van den Dikkenberg... vreselijke man. Zijn voorbeeldzinnen waren krijtstrepen en hij zei vaak tegen een stotterende jongen dat ie normaal moest praten.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:19 schreef wonderer het volgende:
Herinner me in eens een vervanger in de tweede, Jackie van den Dikkenberg... vreselijke man. Zijn voorbeeldzinnen waren krijtstrepen en hij zei vaak tegen een stotterende jongen dat ie normaal moest praten.
Bensing?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:34 schreef Cee het volgende:
Ik kan z'n naam niet meer herinneren maar ik weet wel dat hij vroeger een vrouw was.
Ik hoop maar dat hij je post niet leest, anders had-ie vast weer een raadseltje voor je in petto.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
de mijne hete Mr, Punt (echt waar)
wel toffe peer btw.
"_GdR_, wat ben jij toch een ..!!!"
"Wat bedoeld u meneer?"
"Het begint met een L en eindigd met een L!"
"Lantaarnpaal?"
"-zucht-".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |