Hoe kan ik nu dan inhemelsnaam een redelijk coach hebben met uitmuntend ervaring???quote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Goed leiderschap. Ervaring = coachvaardigheid (die maximaal uitstekend kan zijn). Dus als z'n ervaring goed is, kan hij maximaal goed coach zijn. Als hij uitstekend ervaring heeft, kan hij uitstekend worden. Hoe hoger het ervaringsniveau daarboven is, hoe minder je betaalt woor het maken van een coach van de speler.
Football Manager, die PC gamequote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft nietWat is FM inhemelsnaam??? Forward Midfielder???
Wanneer deze speler van je tot een uitstekend coach maakt, zal hij een uitstekend coach worden met zwak leiderschap en formidabel ervaring. Die ervaring (van een coach) is echter volgens mij niet echt relevant in het spel.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu dan inhemelsnaam een redelijk coach hebben met uitmuntend ervaring???
Ow okquote:
thxquote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer deze speler van je tot een uitstekend coach maakt, zal hij een uitstekend coach worden met zwak leiderschap en formidabel ervaring. Die ervaring (van een coach) is echter volgens mij niet echt relevant in het spel.
Klik
ervaring = maximale coachniveau (tot uitstekend)quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer deze speler van je tot een uitstekend coach maakt, zal hij een uitstekend coach worden met zwak leiderschap en formidabel ervaring. Die ervaring (van een coach) is echter volgens mij niet echt relevant in het spel.
Klik
Thx maniack28quote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ervaring = maximale coachniveau (tot uitstekend)
ervaring die hoger ligt dan het gewenste coachniveau heeft alleen tot gevolg dat de prijs om de coach aan te nemen daalt
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Goed leiderschap. Ervaring = coachvaardigheid (die maximaal uitstekend kan zijn). Dus als z'n ervaring goed is, kan hij maximaal goed coach zijn. Als hij uitstekend ervaring heeft, kan hij uitstekend worden. Hoe hoger het ervaringsniveau daarboven is, hoe minder je betaalt voor het maken van een coach van de speler.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx maniack28![]()
Maar dat had Twi al uitgelegd.
![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 03:24 schreef Grumpey het volgende:
en weer een ronde verderen weer een late post na uitgaan
quote:Joël Procureur (144524052)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 936 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:10 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick is soms zo stom.. spelers die week in week uit spelen dalen steeds in vorm, terwijl mn 6 weken geblesseerde keep er gewoon 2 stijgt
6.3 Gemiddeld, dat is echt wel hoog! Ik ben al blij als ik rond de 5.7, 5.8 zit!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:00 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig meer van. Heb nog redelijk massol dat mn A spelers gemiddeld in 6.3 vorm zijn, dus dat valt wel mee. Maar spelers die in tussenseizoen ook gewoon gespeeld hebben zakken er vrolijk 2 in vorm....
Jij zit met je A spelers ook op 5.8 volgens Foxtrickquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
6.3 Gemiddeld, dat is echt wel hoog! Ik ben al blij als ik rond de 5.7, 5.8 zit!
Die Briljante defs met bijstats gaan nu als een malle in TSI. Kreeg er vandaag 1 1100 bijquote:Top 11
∑ TSI 96 910 81 410
Ø TSI 4 213 7 401
Ø leeftijd 23.6 24.1
Ø vorm 5.5 6.3
Ø ervaring 3.1 4
4,2quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand mijn vorm eens bekijken aub?
dank uquote:
Hij is oud ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:25 schreef maniack28 het volgende:
Verkopen... veel te oud....
Met skilltrades verdien ik ook veel meer ja, maar dat houd ik niet als norm aan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:10 schreef maniack28 het volgende:
17k per weekIk ga voor 50k met een speler die ik voor 1k gekocht heb... ben benieuwd
Ja, ik train ook liever 10 skilltrades per week, maar ik heb toch ook liever wat spelers die elke week een leuk potje kunnen verdedigen in competitiewedstrijden. Dit is een zo'n speler.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:24 schreef maniack28 het volgende:
Tsja... dan moet je niet klagen. LT trainen levert geen kont meer opTrain hem dan maar gewoon door tot zn 30e...
Nee hoor.. je had ze eerder moeten verkopen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, ik train ook liever 10 skilltrades per week, maar ik heb toch ook liever wat spelers die elke week een leuk potje kunnen verdedigen in competitiewedstrijden. Dit is een zo'n speler.
Ja, dat is heel mooi maar ik heb er pas 3 volledige seizoenen opzitten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee hoor.. je had ze eerder moeten verkopen...
Het is veel effectiever dan om 18/19 jaar formi/uitmuntend te kopen, die kan je tenminste nog een beetje doortrainen.
Trainen maximaal tot 21 jaar, daarna afkappen.... (tenzij je een NT speler hebt/wilt). Je had ook een tijdje terug kunnen investeren in 5x uitstekend verdedigen, redelijk passen 18 jaar...dan had je nu uitmuntend 19 jaar of briljant 20 jaar gehad ipv 22 jaar
Dus jij stelt handhaving/promotie/succes voor training, dat kan... maar als je goed wilt trainen zal je soms concessies moeten doen (degraderen, niet investeren etc.).quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:07 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, dat is heel mooi maar ik heb er pas 3 volledige seizoenen opzitten.
Dus nee, ik had een tijdje terug niet kunnen investeren in 5 uitstekende 17 jarigen met een redelijke pass want daar had ik domweg het geld niet voor.
Die verdediger waar we het nu over hebben heb ik ook gehouden toen omdat ik in een van de zwaarste competities in de 7e divisie zat. Ik had de op een na zwakste spelersgroep dus ik voelde er ook weinig voor om de enige uitstekende/formidabele spelers die ik had te verkopen.
Voor dit seizoen heb ik eindelijk eens wat versterking voor m'n middenveld en aanval gehaald (vorig seizoen speelde ik met redelijke/goede middenvelders/aanvallers...) zodat ik dit seizoen mij lekker kan handhaven/ goed voor de 3e plek kan meedoen.
Ja, soms werkt ie idd niet..quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
Ik maakte gebruik van de Foxtrick plugin voor Firefox, maar sinds de update van Firefox doet die het niet meer. Iemand het zelfde probleem?
Ja. Even naar foxtrick site gaan en de nieuwste update (van gisteren) pakken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
Ik maakte gebruik van de Foxtrick plugin voor Firefox, maar sinds de update van Firefox doet die het niet meer. Iemand het zelfde probleem?
Tools > Add-ons > Find Updates (Firefox 2.x)quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
Dat dus. Dan krijg je versie 0.3.50, als het goed is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Tools > Add-ons > Find Updates (Firefox 2.x)
Yupquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:10 schreef maniack28 het volgende:
staat je hattricktaal hetzelfde als de taal in foxtrick?
Foxtrick werkt alleen als je op een http://www01. server ingelogd bent..quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Chen het volgende:
En Grumps heeft mn laatste held overgenomenquote:Kapitaal: 4 640 555 ¤ (9 209 860) ¤
ik ook, ik zie alleen dat ik daar zelfs mijn teamnaam verkeerd geschreven hebquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef Chen het volgende:
Verhip, ik zie dat ik in het allereerste Hattrick topic heb gepost!
ik zie dat ik wel meer foutjes maakquote:Op vrijdag 16 januari 2004 13:25 schreef nicomart het volgende:
Heb me een week geleden aangemeld en ik heb nu inmiddels eindelijk een team
Mijn team: "isane ones" in divisie VII.452
Heb inmiddels alle mogelijke tactiek, sites en adviezen gelezen en ga er nu hard tegenaan. 2 vrienden van me zijn al een paar weken bezig maar die begonnen in de divisie VIII dus ik heb geluk.
Ik sta nu wel 7e dus ik moet er voor zorgen dat ik nog dit seizoen een plekje stijgen. Het lijkt me onwijs gaaf en kan niet wachten tot ik zondag me eerste pot kan spelen.
Wordt lastig met allemaal waardeloze spelersmaarja.. komt vazelf!
Verhip.. ik vind dat jij voor iemand die vanaf topic 1 erbij is wel een kutteam hebtquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef Chen het volgende:
Verhip, ik zie dat ik in het allereerste Hattrick topic heb gepost!
Ik zei toen dat het maar beter naar het voetbal forum moestquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Verhip.. ik vind dat jij voor iemand die vanaf topic 1 erbij is wel een kutteam hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vorm dalingen kan je proberen tegen te gaan door 1 a 2 weken algemeen te trainen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 04:17 schreef twi het volgende:
We kunnen niet vaak genoeg van U uitgelegd krijgen, meneer maniackWat bijvoorbeeld te doen aan die acherlijke vormdalingen? Gelukkig krijgen de spelers die komend weekeinde spelen er bij wat anderen verliezen, mar het blijft triest...
TSI: 580 (+1080/-500)
Vorm: -2 (+5/-7)
Scoren: 1 (+1/-)
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die vorm dalingen kan je proberen tegen te gaan door 1 a 2 weken algemeen te trainen.
Idd. Dat zou ik ook nóóit doen..quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:20 schreef twi het volgende:
Da's weggooien van geld.12 potentiele stijgers foetsie
kan niet vaak genoeg verteld wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef Lennox het volgende:
Algemeen trainen is voor noobs.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:04 schreef roelofjan het volgende:
MatchID: 9557532Hahahaha, lekker lang geleden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[14.gif]
Gezien zn loon zit ie ook hoog in zn skill..quote:Sylvain Laseroms (145490168)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Pjotr Wetzelaar (145577142) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 520 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
en wat voor voordelen levert piccen me tov volgende week op... zijn mijn ratings dan hoger?quote:Op zondag 24 december 2006 10:29 schreef twi het volgende:
Je middenveldrating gaat een subniveau (of twee) naar beneden. Voor de rest geen verschil.
Ja maar eer dat ik dat heb gevonden, dit is makkelijkerquote:Op zondag 24 december 2006 11:27 schreef maniack28 het volgende:
Je teamspirit stijgt en afhankelijk van je leiderschap van je coach hou je die zeg maar een beetje vast en dan zijn je middenveldratigns volgende week hoger...
Maar dit staat allemaal in de regels van hattrick hoor
quote:Ferdy van Eerdenburg (145582061) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: FC Chen
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Da's wel érg on-topicquote:Op zondag 24 december 2006 03:22 schreef twi het volgende:
Waarom heeft dat klotespel nou niet even een verrassing voor me met kerst, twee pleistertjes in plaats van +1Dat zou het me een stuk makkelijker maken voor de wedstrijd vanavond
Ze zijn altijd redelijk in vormquote:
Nicequote:Humphrey Elzinga (145604567)
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: F.K. Partizan Puttershoek
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
woei... wellicht dat ik die wel van je wil kopen... ik bookmark hem!quote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Lennox het volgende:
[..]
Nice. Woensdag maar even laten spelen en de TL op.
jaa das niet leuk.. bij mij is het voor het eerst dat het sponsorgeld hoger is dan het loonquote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sponsorgeld 52 544 Spelersloon 37 908
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sponsorgeld 52 544 Spelersloon 37 908
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |