abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 19:48:13 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44548286
Dus omdat er sukkels in Italië zijn, die niet doorhebben hoe dit GP werkt, moeten wij geen GP doorvoeren?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 18 december 2006 @ 19:48:28 #52
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44548295
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Stel je voor dat je je gezond verstand moet gebruiken
Iets wat je zelf niet doet stel je niet voor aan een ander.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 18 december 2006 @ 19:48:51 #53
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44548310
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dus omdat er sukkels in Italië zijn, die niet doorhebben hoe dit GP werkt, moeten wij geen GP doorvoeren?
Daar lijkt het wel op uit te draaien.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_44548333
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Iets wat je zelf niet doet stel je niet voor aan een ander.
Veel succes ermee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 18 december 2006 @ 19:51:00 #55
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44548389
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd, en al die illegalen overspoelden toen ons land, ze stonden bij bosjes op straathoeken!
Ik woon al jaren in Amsterdam en heb ze nog niet gezien.
  maandag 18 december 2006 @ 19:51:41 #56
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44548419
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:49 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:

[..]

Veel succes ermee
Dankje en wens jou een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.
pi_44548506
De linkse media, bezit ook de eigenschap kontdraaierij
  maandag 18 december 2006 @ 19:56:54 #58
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44548642
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:53 schreef Wojworshebn het volgende:
De linkse media, bezit ook de eigenschap kontdraaierij
Links of rechts. Als je media altijd voor waar aanneemt en zelf niet meer durft te denken voor je zelf klopt er toch al iets niet. Ik neem de media nooit klakeloos serieus.
pi_44548724
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:41 schreef kLowJow het volgende:
Verrassend zeg. Als de media in de rest van Europa enigszins overeenkomt met de Nederlandse moet je wel doof en blind zijn om niet op de hoogte te zijn van een op hande zijnde pardonregeling in een willekeurige lidstaat.
Ja, foei zeg, het nieuws is rondgegaan. Verbiedt de trompet!!!
pi_44548977
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:23 schreef nikk het volgende:

Yeah right. Alsof illegalen dusdanig juridisch onderlegd zijn om de precieze grenzen van de wet te kennen en op basis daarvan te besluiten wel of niet te komen. Maar goed, we zullen wel zien wat deze GP uiteindelijk zal brengen.
Achter de illegalitie schuilt de mensenhandel. En die weet natuurlijk wel van de hoed en de rand.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 18 december 2006 @ 20:05:00 #61
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_44548995
Ik snap die linkse figuren niet, als er tig duizend asielzoekers voor de deur staan is er plaats genoeg, maar zodra er een paar vierkante kilometer asfalt bij moet is Nederland opeens wel vol. Laat links maar eens even uitzoeken hoeveel vervuiling 40.000 mensen veroorzaken.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_44549046
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:51 schreef Megumi het volgende:

Ik woon al jaren in Amsterdam en heb ze nog niet gezien.
Nou ben ik benieuwd: hoe kun je een illegaal herkennen?
pi_44549089
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:05 schreef Kadesh het volgende:
Ik snap die linkse figuren niet, als er tig duizend asielzoekers voor de deur staan is er plaats genoeg, maar zodra er een paar vierkante kilometer asfalt bij moet is Nederland opeens wel vol. Laat links maar eens even uitzoeken hoeveel vervuiling 40.000 mensen veroorzaken.
Als er echte vluchtelingen voor de deur staan is er idd altijd plaats genoeg. Al was het maar omdat we verplicht zijn om echte vluchtelingen te helpen. Zowel verdragsrechtelijk als fatsoenshalve.
  maandag 18 december 2006 @ 20:09:27 #64
9902 Lestat
the vampire...
pi_44549181
Wat heeft die weerman ermee te maken?
Memento Mori
pi_44549183
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als er echte vluchtelingen voor de deur staan is er idd altijd plaats genoeg. Al was het maar omdat we verplicht zijn om echte vluchtelingen te helpen. Zowel verdragsrechtelijk als fatsoenshalve.
Vraag maar aan Zwitserland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44549266
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Vraag maar aan Zwitserland
Waarom moet ik dat aan Zwitserland gaan vragen?
pi_44549710
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Achter de illegalitie schuilt de mensenhandel. En die weet natuurlijk wel van de hoed en de rand.
Oh, en indien nodig sturen ze er even een paar vooruit, die de procedure verkennen (kijken welke vragen gesteld worden, welke bewijzen gevraagd worden etc).
Serieus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44549775
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom moet ik dat aan Zwitserland gaan vragen?
Die laten mensen zonder geldige papieren niet toe
pi_44549913
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou ben ik benieuwd: hoe kun je een illegaal herkennen?
Ze hebben geen paspoort
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_44550647
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:27 schreef longinus het volgende:

Ze hebben geen paspoort
En dat staat op hun voorhoofd geschreven?

(er zijn ik weet niet hoeveel Nederlanders die zonder paspoort rondlopen, dus het gaat druk worden in de vreemdelingenbewaring zo...)
pi_44550821
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Die laten mensen zonder geldige papieren niet toe
Ik begrijp de achterliggende reden, maar een echte vluchteling moet je m.i. helpen. Niet altijd is het de vluchteling die het paspoort magisch doet verdwijnen...
pi_44551539
Zo heel soms denk ik wel eens: wat als ik in uitzichtloos Afrika was geboren?
't Is een beetje een sociale knuffelgedachte, ik weet het. Toch heb ik er moeite mee dat wij hier blijven beschermen wat we hebben en we denken dat hetgeen we hebben onze verdienste is.
  maandag 18 december 2006 @ 21:11:15 #73
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44551616
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:05 schreef Kadesh het volgende:
Misschien lost een wat beperkt gebruik van kernwapens zoals Bush dat zegt dat wel wat op?
pi_44552682
tvp
pi_44554107
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Aangezien het voor illegalen het belangrijkste in hun leven is dit soort dingen te weten (je illegale baan in Italie opgeven voor een kansloze reis naar Nederlend is _niet_ handig, voor een illegaal), hebben ze de gewoonte dit soort dingen redelijk goed uit te zoeken voordat ze huis en haard verlaten.

Iedere illegaal in Europe weet in no-time dat je moet voorkomen in de administratie van de IND. (Je weet wel, dat stukje van 'asiel aangevraagd in NL vóór 2001').

Dat is tamelijk duidelijk - voor illegalen in elk geval. Die weten wel in welke administratie ze zoal voorkomen.
Er zijn een heleboel illegalen in Europa, en nog veel meer Afrikanen in Afrika. Ongetwijfeld zal een groot deel deze reis niet ondernemen. De vraag is hoe groot de groep zal zijn die de gok wél zal wagen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')