abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 00:37:38 #251
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44782875
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:34 schreef SCH het volgende:
Ik wil best aan Sietse Fritsma vragen waar hij die info vandaan heeft. Staan nog mee leuke voorbeelden tussen:
quote:
Samengevat procedure-overzicht van V., van Turkse nationaliteit:
- asielprocedure (aanvraag om toelating als vluchteling) 1; t/m beroep afgewezen.
- aanvraag om een reguliere verblijfsvergunning voor ‘medische behandeling’ 1; t/m beroep afgewezen.
- aanvraag om een reguliere verblijfsvergunning o.g.v. ‘klemmende redenen van humanitaire aard’ 1; t/m beroep afgewezen.
- aanvraag om een reguliere verblijfsvergunning voor ‘verblijf bij minderjarig kind’; t/m beroep afgewezen.
- aanvraag om een reguliere verblijfsvergunning o.g.v. ‘klemmende redenen van humanitaire aard’ 2; t/m bezwaar afgewezen.
- asielprocedure (aanvraag om toelating als vluchteling) 2; t/m beroep afgewezen.
- aanvraag om een reguliere verblijfsvergunning voor ‘arbeid in loondienst’; t/m bezwaar afgewezen.
- verblijfsaanvraag o.g.v. een zogenaamde witte illegalenregeling; t/m bezwaar afgewezen.
- aanvraag om een reguliere verblijfsvergunning voor ‘medische behandeling’ 2; t/m beroep afgewezen.
- aanvraag om een reguliere verblijfsvergunning o.g.v. ‘vreemdeling die buiten zijn schuld Nederland niet kan verlaten’; t/m bezwaar afgewezen.
- aanvraag om een reguliere verblijfsvergunning voor ‘verblijf bij partner’; in eerste aanleg afgewezen.
- aanvraag verblijfsvergunning o.g.v. de door Nawijn geintroduceerde ‘14-1 regeling’; afgewezen!
- Aanvraag reguliere verblijfsvergunning ‘bijzonder individueel geval’; loopt nog!
Naast al deze procedures die IND en rechtbanken nu al jarenlang bezighouden worden er tientallen brieven geschreven en klachten ingediend. Ook komen er steunbetuigingen van moskeeën e.d. binnen.

Als een reactie hierop iets te lang uitblijft, schakelt de advocaat van V. meteen de nationale ombudsman in, die de IND vervolgens aanspoort sneller te reageren. De advocaat van V. wil alle gevoerde procedures het liefst nog eens over doen, en dient dus herhaaldelijk ‘verzoeken om heroverweging’ in.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_44782913
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:37 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik wil best aan Sietse Fritsma vragen waar hij die info vandaan heeft. Staan nog mee leuke voorbeelden tussen:
Laat Sietse maar schuiven hoor
  donderdag 28 december 2006 @ 00:39:55 #253
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44782942
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:38 schreef SCH het volgende:
Laat Sietse maar schuiven hoor
Deze voorbeelding zeggen toch genoeg over de acties an asielzoekers?
pi_44782975
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:39 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Deze voorbeelding zeggen toch genoeg over de acties an asielzoekers?
Van de site van Wilders? Wat moet ik daarmee?
  donderdag 28 december 2006 @ 00:43:38 #255
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44783015
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:41 schreef SCH het volgende:
Van de site van Wilders? Wat moet ik daarmee?
Ga je nu beweren dat ze gelogen zijn?
  donderdag 28 december 2006 @ 00:44:27 #256
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44783033
quote:
Praktijkvoorbeeld 1
V. is uit Marokko afkomstig en woont sinds 1977 in Nederland. Vanaf dat moment heeft hij over laten komen:
Partner 1 in 1977
Partner 2 in 1981
Partner 3 in 1984
Partner 4 in 1987
Partner 5 in 1991
Partner 6 in 1994
Partner 7 in 1999
Partner 8 in 2002
Partner 9 in 2006
Veel van deze partners waren in Marokko met anderen getrouwd, en hebben de uit die andere huwelijken geboren kinderen meegenomen naar Nederland. V. was kennelijk snel verveeld met de aanwezigheid van zijn partners en verbrak de ‘relaties’met hen dus vrij snel. De meeste vrouwen die hij over liet komen bleven echter niet lang alleen, want haalden op hun beurt, na het verkrijgen van onafhankelijk verblijfsrecht, ook partners uit Marokko.
pi_44783122
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:43 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ga je nu beweren dat ze gelogen zijn?
Ik heb niet zoveel met propaganda inderdaad. Es tut mir leid
Guitige verhaaltjes over V. zonder verder enige serieuze bronvermelding
pi_44783133
Ze heten allemaal V.?
pi_44783308
Was er geen eis meer dat als je MVV afgekeurd wordt je binnen een bepaalde tijd geen nieuwe meer mag aanvragen?

Anders wordt het tijd lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 28 december 2006 @ 01:10:13 #260
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44783673
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:47 schreef SCH het volgende:
Ik wil best navragen hoe de vork in de steel zit. Vooralsnog is niet aangetoond dat de verhalen verzonnen zijn.
  donderdag 28 december 2006 @ 01:10:40 #261
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44783685
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was er geen eis meer dat als je MVV afgekeurd wordt je binnen een bepaalde tijd geen nieuwe meer mag aanvragen?

Anders wordt het tijd lijkt me
Motie-Wilders is in september aangenomen.
pi_44783690
Wat houdt die in?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 28 december 2006 @ 01:12:03 #263
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44783713
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat houdt die in?
quote:
Eén verblijfsaanvraag per vreemdeling

Omdat geen grens is gesteld aan het aantal verblijfsaanvragen dat kan worden ingediend, houden veel vreemdelingen zichzelf (veelal met kansloze aanvragen) eindeloos in procedure. Naast het feit dat deze vreemdelingen (hierdoor) niet kunnen worden uitgezet, brengt dit vele andere nadelen met zich mee. Denk bijvoorbeeld aan de werkcapaciteit van de IND en rechtbanken die hierdoor wordt opgeslokt en de zeer hoge kosten die onderzoeken / tolken e.d. met zich mee brengen. Een grens stellen van maximaal één aanvraag om een (reguliere) verblijfsvergunning per vreemdeling is daarom meer dan gerechtvaardigd.

Op voorstel van Groep Wilders is dit punt op donderdag 28 september door de Tweede Kamer overgenomen! De betreffende motie werd aangenomen met steun van onder meer CDA, VVD en LPF.
pi_44783746
Een per hoe lang? Een per persoon of een per aanvrager?
  donderdag 28 december 2006 @ 01:18:02 #265
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44783850
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een per hoe lang? Een per persoon of een per aanvrager?
Per persoon, zoals ik het begrijp.
pi_44783892
Het kan dan de aanvrager zijn(de halende bruid(egom) meestal) of diegene waar de MVV voor wordt aangevraagd.
pi_44786516
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

Sigaren!
Kennelijk acht je de kans dat je verliest aanwezig, anders sloeg je geen flesje van 500 euro af...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_44786574
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef SCH het volgende:

bron?

ach hoeft ook niet eigenlijk, de geur van geert komt er dwars doorheen
Wat niet wegneemt dat het verhaal mij niet voorkomt als heel bijzonder...
pi_44786787
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Het kunnen sterke verhalen zijn, hoewel ze me niet volstrekt ongeloofwaardig voorkomen. Maar daar gaat het niet echt om. Als ons systeem deze acties allemaal toestaat, is het een goede zaak dit aan de kaak te stellen. Ook als de boodschapper je niet erg aanstaat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44788784
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kennelijk acht je de kans dat je verliest aanwezig, anders sloeg je geen flesje van 500 euro af...
Ik drink niet maar rook wel dure sigaren
pi_44788812
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Het kunnen sterke verhalen zijn, hoewel ze me niet volstrekt ongeloofwaardig voorkomen. Maar daar gaat het niet echt om. Als ons systeem deze acties allemaal toestaat, is het een goede zaak dit aan de kaak te stellen. Ook als de boodschapper je niet erg aanstaat.
Dus iemand verzint gewoon wat verhalen over V.de Vreemdeling waarvan niet aangetoond is dat ze voorkomen en we moeten paniekerig zijn ofzo??
pi_44789686
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:00 schreef SCH het volgende:

Ik drink niet maar rook wel dure sigaren
Ok, jij een doos sigaren, ik het flesje... Akkoord?
pi_44789703
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:01 schreef SCH het volgende:

Dus iemand verzint gewoon wat verhalen over V.de Vreemdeling waarvan niet aangetoond is dat ze voorkomen en we moeten paniekerig zijn ofzo??
Dat dit soort verhalen voorkomen kan ik je bevestigen.
pi_44789817
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, als ons toelatingssysteem toelaat dat 1 persoon 100 aanvragen doet, dan moet je dat oplossen, ook als er nu niet zoveel aanvragen zijn dat het systeem vastloopt. Etc.

Wat is jouw instelling? Ten strengste verboden putten te dempen als er geen verdonken kalveren zijn
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44790211
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:41 schreef DS4 het volgende:

Dat dit soort verhalen voorkomen kan ik je bevestigen.
Bron?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')