Ja.quote:Op maandag 18 december 2006 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind ben en jerry;s vies, ben ik nu raar?
Long time no see.quote:
De ene dag beter dan de andere...quote:
idd... ik zit niet zo heel erg veel op FOK! meer, gewoon omdat ik m'n energie voor andere dingen nodig heb... Momenteel zit ik er weer wat vaker, omdat ik de album top 100 voorbereid (zie voor links m'n sig) Maar over het algemeen ben ik na een dag school (als ik al ga) al behoorlijk gesloopt en ga ik niet nog heel uitgebreid op FOK! rondhangen...quote:
Hoi buzzerquote:
True. Ik ben hier ook wat minder. Vrij druk met andere dingen...quote:Op maandag 18 december 2006 21:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
idd... ik zit niet zo heel erg veel op FOK! meer, gewoon omdat ik m'n energie voor andere dingen nodig heb... Momenteel zit ik er weer wat vaker, omdat ik de album top 100 voorbereid (zie voor links m'n sig) Maar over het algemeen ben ik na een dag school (als ik al ga) al behoorlijk gesloopt en ga ik niet nog heel uitgebreid op FOK! rondhangen...
Het wisselt echt heel erg, hoewel ik nu wel uit een diep dal omhoog aan het kruipen ben heb ik het idee... Eind oktober heeft een scooter m'n fiets geknuffeld, daar heb ik een gebroken schouderblad aan overgehouden en dat heelt gewoon heel langzaam... M'n rug heeft toen ook een behoorlijke klap gehad... Dus daar ben ik nog wel ff mee zoet...quote:
qu!quote:
Auw, dat kan zeker even duren ja.quote:Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het wisselt echt heel erg, hoewel ik nu wel uit een diep dal omhoog aan het kruipen ben heb ik het idee... Eind oktober heeft een scooter m'n fiets geknuffeld, daar heb ik een gebroken schouderblad aan overgehouden en dat heelt gewoon heel langzaam... M'n rug heeft toen ook een behoorlijke klap gehad... Dus daar ben ik nog wel ff mee zoet...
Dank uquote:Op maandag 18 december 2006 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die had je niet zien aankomen he.![]()
Es?? Ik heb vernomen dat ik je mag feliciteren met je promotie bij een ander forum?![]()
SpeedyGJ![]()
ieuw... heb jij ook een leven?quote:Op maandag 18 december 2006 21:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
True. Ik ben hier ook wat minder. Vrij druk met andere dingen...![]()
Ja zoiets. Fles ook sinds gisteren. Die sprak ik nog op msn maar die komt dus niet meer op fok want hij heeft 100.000 posts.quote:
De tamtam heeft mij nog niet bereikt, want ik weet niet welk forum het is, maar wel gefeliquote:
I know... Ik heb hem vandaag nog gesprokenquote:Op maandag 18 december 2006 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja zoiets. Fles ook sinds gisteren. Die sprak ik nog op msn maar die komt dus niet meer op fok want hij heeft 100.000 posts.![]()
Die heeft hij al getest hoorquote:Op maandag 18 december 2006 21:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
I know... Ik heb hem vandaag nog gesprokenIk las een post van hem in PTA waar hij z'n afscheid aankondigde... Maar volgens mij is het nu wachten op een kloon
Dat geloof ik graagquote:
Thanks Qutiequote:
Ik altijdquote:
Jij bent ook overal snel van op de hoogte.quote:Op maandag 18 december 2006 21:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
I know... Ik heb hem vandaag nog gesprokenIk las een post van hem in PTA waar hij z'n afscheid aankondigde... Maar volgens mij is het nu wachten op een kloon
eng.quote:
Contacten hèquote:Op maandag 18 december 2006 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij bent ook overal snel van op de hoogte.![]()
Linkje?quote:Op maandag 18 december 2006 21:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Contacten hè(ik kreeg toevallig de link omdat ik er ook in genoemd werd
)
Wat je eng vindquote:
Slaaplekkerquote:
Als die sneeuw maar in je hoofd blijft hangen dan is het wel goedquote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
"I'm dreaming of a white christmas.."
Kun je lang dromen.quote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
"I'm dreaming of a white christmas.."
Gelukkig maarquote:Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor deze maand iig niet, voor begin volgende maand ook niet
quote:Op maandag 18 december 2006 22:38 schreef SpeedyGJ het volgende:Helemaal niet gelukkig maar
![]()
Maar goed ik ga naar bed, rot avond![]()
![]()
dat verbaast me nietsquote:
Het wordt alleen leger hier, flash weg, pheno weg, etcquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt alleen leger hier, flash weg, pheno weg, etc
Maar nog wel gezellig somsquote:Op maandag 18 december 2006 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ja tis bijna geen kliek meer he.
beetje moe en kinda depri ofzoquote:
Daar blijven ze dus, allemaal verzopen in die zeequote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef buzzer het volgende:
ach, Fok!kers zijn net palingen, ze komen altijd weer terug naar de saragosa zee
ik had het niet helemaal goed gespeld. Maar palingen reizen duizenden kilometers om te paren in de saragosso zee... een paling wordt daar geboren en komt er ooit in zijn leven terug, vandaar de uitdrukkingquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar blijven ze dus, allemaal verzopen in die zee
Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 18 december 2006 23:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik had het niet helemaal goed gespeld. Maar palingen reizen duizenden kilometers om te paren in de saragosso zee... een paling wordt daar geboren en komt er ooit in zijn leven terug, vandaar de uitdrukking
http://en.wikipedia.org/wiki/Sargasso_Sea
ik moet eerst mn bed nog opmakenquote:Op maandag 18 december 2006 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan maar proberen te slapen.![]()
Ik ga ook zo, snak naar mijn warme bedje.
ik ga er weer schone dingen op doen die ik van huis heb meegenomenquote:Op maandag 18 december 2006 23:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen die hun bed niet gelijk smorgens opmaken.![]()
Truste!quote:Op maandag 18 december 2006 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga slapen, fijne avond/nacht nog en trusten.![]()
![]()
Sneeuw is oke dus er mag best wat vallen.quote:Op maandag 18 december 2006 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als die sneeuw maar in je hoofd blijft hangen dan is het wel goed
Ja helaas wel.quote:
Frustelquote:
Sommige mensen hebben altijd gelukquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Frustel![]()
Lekker je laatste dagje bezig?
Mwah, als ik pech heb moet ik morgenvroeg nog wel even naar de zaakquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Frustel![]()
Lekker je laatste dagje bezig?
Wel even,quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mwah, als ik pech heb moet ik morgenvroeg nog wel even naar de zaak![]()
nee, ut gaat nog nie super hier op een afdeling en dat werk komt niet af ben ik bang. Tja en dan moet ik even helpen samen met mijn collega. Althans, lijkt me wel zo netjesquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel even,
dus je gaat naar binnen, lacht je collega's uit en gaat weer?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:54 schreef buzzer het volgende:
ben ik nou de enige vroege vogel hier ?
Ik begin in theorie ook vroegquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:54 schreef buzzer het volgende:
ben ik nou de enige vroege vogel hier ?
Netjes in je vakantie jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee, ut gaat nog nie super hier op een afdeling en dat werk komt niet af ben ik bang. Tja en dan moet ik even helpen samen met mijn collega. Althans, lijkt me wel zo netjes
ah okequote:
Ik was juist een keer wat minder te laat vanochtendquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
ah oke
Hoe dichter we naar de kerstvakantie gaan, hoe zwaarder het me valt om op te staan..
zou betekenen dat hij niet met vakantie kan andersquote:
En dat in je vakantie jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou betekenen dat hij niet met vakantie kan anders![]()
En aangezien dat één van de afdelingen is die onder de onze valt.. zijn we ook verantwoordelijk![]()
Stuk eigen belang, stuk collegialiteit
Das wel weer lekker jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ach ja... levert tijd voor tijd op![]()
2 sneetjes van een cm of 5 dik?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:14 schreef Tally het volgende:
Brood bakken gaat me goed af..
Brood snijden minder..
Heb 2 "sneetjes" op maar ik zit zo vol
ik zei toch al dat ik niet kan snijdenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 sneetjes van een cm of 5 dik?
Heb je wel een goed broodmes?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:21 schreef Tally het volgende:
[..]
ik zei toch al dat ik niet kan snijden
Ja dat dan weer wel..quote:
dan gewoon blijven oefenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |