abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 14:56:38 #51
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_44537838
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:37 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nou nee
[..]

Hangt puur van de grens af die je trekt. Als het om een hazelip gaat en de moeder vindt onbegrijpelijk genoeg dat dat dermate erg is om de baby dan maar niet geboren te laten worden, vind ik dat echt weglopen voor verantwoordelijkheid.
Zoals ik al eerder heb gezegd is het niet duidelijk om wat voor vorm van schisis het gaat en of er nog meer mis is. Men kan alleen zien dat er een schisis is. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen ?
Op grond van de wetenschap dat er idg een schisis is kan men gaan overwegen welke risico's men bereid is te nemen voor zichzelf en voor het nog ongeboren kind omdat er dus méér mis kan zijn en de schisis ook best wel aanzienlijke problemen KAN gaan geven. Het hoeft niet maar het kan wél. Het kan ook best meevallen maar dat is helaas van te voren niet te constateren. Het is een gok.
Denkt men dat in geval van ernstige beschadingen, men de opvoeding en verzorging niet aan zal kunnen, dan heeft men het recht om tot abortus over te gaan vind ik. Ik kan me niet voorstellen dat dat in dat stadium van de zwangerschap een probleem voor de foetus gaat opleveren. Die gaat echt niet lopen denken * O, daar gaat mijn fijne leventje * want die weet van van niks. De uitvoering van de abortus mag dan geen lolletje zijn dat zijn alle operaties en behandelingen ook niet.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_44537967
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:53 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Neerbuigend ? Ik begrijp er echt niets van. Ik complimenteer je toch juist dat je als vrouw zijnde een post neerzet die mij aan het denken heeft gezet ?
quote:
Klasse voor een vrouw
Alsof het uitzonderlijk is dat een vrouw zo'n post neerzet. Dat is neerbuigend... Misschien moet je je woorden voortaan wat beter kiezen, of gewoon je beeld van vrouwen bijstellen?
Overigens wel fijn dat ik je aan het denken heb gezegd, daar doet men het toch voor hè?
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 15:03:17 #53
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44538050
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:46 schreef FuifDuif het volgende:
De samenleving zou moeten leren, maar men kiest altijd de weg van de minste weerstand. Dat is eigen aan de verwerpelijke kutmens.
Dat heeft niets met mens zijn te maken. In de dierenwereld gebeurt het aan de lopende band, alleen dan nadat het al geboren is.

Door onze nieuwe kennis hebben gewoon meer mogelijkheden om gezondere kinderen ter wereld te brengen. Lijkt mij een positief iets voor de mensheid als geheel, immers mensen met ernstige en minder ernstige afwijkingen en ziektes zullen steeds minder geboren worden.
Carpe Libertatem
pi_44538566
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat heeft niets met mens zijn te maken. In de dierenwereld gebeurt het aan de lopende band, alleen dan nadat het al geboren is.

Door onze nieuwe kennis hebben gewoon meer mogelijkheden om gezondere kinderen ter wereld te brengen. Lijkt mij een positief iets voor de mensheid als geheel, immers mensen met ernstige en minder ernstige afwijkingen en ziektes zullen steeds minder geboren worden.
Wat kan mij de mensheid als geheel schelen. Alsof iemand het daarvoor doet . Het is puur voor jezelf. Voor de ouders die kinderen willen waar de trots op kunnen zijn en voor wetenschappers en medici, die geld willen verdienen aan baanbrekend onderzoek en techniek.
pi_44538587
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:00 schreef Elseetje het volgende:

[..]

[..]

Alsof het uitzonderlijk is dat een vrouw zo'n post neerzet. Dat is neerbuigend... Misschien moet je je woorden voortaan wat beter kiezen, of gewoon je beeld van vrouwen bijstellen?
Overigens wel fijn dat ik je aan het denken heb gezegd, daar doet men het toch voor hè?
Nou ja, uitzonderlijk is het wel. Dat is niet vrouwonvriendelijk, maar realistisch. Ben ik dieronvriendelijk als ik zeg dat een dier geen vliegtuig kan ontwerpen?
  maandag 18 december 2006 @ 15:23:37 #56
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44538712
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:19 schreef FuifDuif het volgende:

Ben ik dieronvriendelijk als ik zeg dat een dier geen vliegtuig kan ontwerpen?
Nee, maar onderhuids ben je wel vrouwonvriendelijk, want je impliceert dat vrouwen eerder gelijk aan dieren dan aan mannen staan. En realistisch is het natuurlijk niet als je ziet wat veel vrouwen inmiddels bereikt hebben. Oh wacht, dat is natuurlijk door mannen kunstmatig aangebracht.
... is a mismatch forever
pi_44538741
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:19 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nou ja, uitzonderlijk is het wel. Dat is niet vrouwonvriendelijk, maar realistisch. Ben ik dieronvriendelijk als ik zeg dat een dier geen vliegtuig kan ontwerpen?
Niet als je het op feiten baseert nee. Maar jouw uitspraken omtrent vrouwen zijn meningen, geen feiten. Ongeveer hetzelfde als zeggen dat alle dieren niet hard kunnen lopen, dat is een betere vergelijking...
  maandag 18 december 2006 @ 15:27:41 #58
78780 deedeetee
pi_44538879
Met Fuif in discussie gaan over zijn opmerkingen over vrouwen is onbegonnen werk. Hij doet 't erom en geniet van de aandacht die hij krijgt. Gewoon negeren is veel beter, dan mist hij zijn kick en dáár maakt hij die opmerkingen tenslotte voor.
pi_44538884
Nou ja goed, het is begrijpelijk dat jullie, vrouw zijnde, zo agereren tegen mijn standpunt. Ik snap dat wel . Ik begrijp alleen niet zo goed die weerstand. Ik ben vol respect voor vrouwen. Alleen ben ik realistisch genoeg om te weten dat vrouwen simpelweg op het gebied van wetenschap en dergelijke ondergeschikt zijn aan mannen. Maar op andere terreinen ligt het juist weer anders. Kinderen baren is een voorbeeld van wat uitsluitend een vrouw goed kan. En zonder kinderen was het gedaan met de mensheid.
  maandag 18 december 2006 @ 15:28:58 #60
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44538919
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef deedeetee het volgende:
Met Fuif in discussie gaan over zijn opmerkingen over vrouwen is onbegonnen werk. Hij doet 't erom en geniet van de aandacht die hij krijgt. Gewoon negeren is veel beter, dan mist hij zijn kick en dáár maakt hij die opmerkingen tenslotte voor.
I know. Maar op een saaie maandag biedt het ook mij vertier.
... is a mismatch forever
  maandag 18 december 2006 @ 15:29:34 #61
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_44538942
Wat een kankertopique, wat dacht je van al die 14-jarige BrEeZaH's die zich door iedere mooiboy in hun Coentunnel laten nemen, en hup zo ben je zwanger. Voor zulk soort mensen ben ik blij dat abortus bestaat, en zal blijven bestaan.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 18 december 2006 @ 15:29:50 #62
78780 deedeetee
pi_44538949
In dat geval : * zet 'm óp *
pi_44539065
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef deedeetee het volgende:
Jij begrijpt het . Zie het als een opvoedende taak die ik ten uitvoer breng hier. De les die geleerd moet worden: niet overal direct op happen.
pi_44539076
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef FuifDuif het volgende:
Nou ja goed, het is begrijpelijk dat jullie, vrouw zijnde, zo agereren tegen mijn standpunt. Ik snap dat wel . Ik begrijp alleen niet zo goed die weerstand. Ik ben vol respect voor vrouwen. Alleen ben ik realistisch genoeg om te weten dat vrouwen simpelweg op het gebied van wetenschap en dergelijke ondergeschikt zijn aan mannen. Maar op andere terreinen ligt het juist weer anders. Kinderen baren is een voorbeeld van wat uitsluitend een vrouw goed kan. En zonder kinderen was het gedaan met de mensheid.
Gut, ik dacht dat we de issue van vrouwen generaliseren al hadden afgehandeld? Tsk tsk tsk...
Misschien dat je je toch wat meer moet inlezen op het gebied 'vrouw'. Dan zou je weten dat een hoop van de grote wetenschappelijke ontdekkingen door vrouwen zijn gedaan, of niet mogelijk waren geweest zonder vrouwen.
Maar verder genoeg over dit onderwerp, het is duidelijk dat je een bord voor je mooie koeiekoppie hebt (en dat is bijna de letterlijke bewoording van een man die jouw post las), laten we verder on topic keuvelen?
pi_44539125
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:23 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Nee, maar onderhuids ben je wel vrouwonvriendelijk, want je impliceert dat vrouwen eerder gelijk aan dieren dan aan mannen staan. En realistisch is het natuurlijk niet als je ziet wat veel vrouwen inmiddels bereikt hebben. Oh wacht, dat is natuurlijk door mannen kunstmatig aangebracht.
1. wat is er mis met vrouw onvriendelijk ?
En vrouwen hebben al veel bereikt ? .. gawd
Hup! in alle gevallen van abortus mag de mama zelf bepalen of ze het weghaalt of niet! Eigen keuze is het belangrijkste! Het gaat om het gezin wat ze zouden krijgen als zij denken dat ze dat beter met iemand zonder hazelip wilen doen moeten zij dat ZELF weten. Kzie het probleem niet ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 18 december 2006 @ 15:34:48 #66
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44539223
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:32 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Gut, ik dacht dat we de issue van vrouwen generaliseren al hadden afgehandeld? Tsk tsk tsk...
Misschien dat je je toch wat meer moet inlezen op het gebied 'vrouw'. Dan zou je weten dat een hoop van de grote wetenschappelijke ontdekkingen door vrouwen zijn gedaan, of niet mogelijk waren geweest zonder vrouwen.
Maar verder genoeg over dit onderwerp, het is duidelijk dat je een bord voor je mooie koeiekoppie hebt (en dat is bijna de letterlijke bewoording van een man die jouw post las), laten we verder on topic keuvelen?
Kom nou, de dingen die vrouwelijke wetenschappers hebben ontdekt zouden vroeg of laat ook wel door een man zijn ontdekt als die vrouwen er niet geweest zouden zijn en het feit dat ze uberhaupt zaken hebben ontdekt, heeft met name te maken met het feit dat ze goede ondersteuning van mannelijke collega's en assistenten hebben gehad. Dat de vrouwen met de eer gingen strijken was alleen maar ter bevordering van hun emancipatie. Niet omdat ze het daadwerkelijk hadden verdiend. Maar inderdaad, dat terzijde.
pi_44539411
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:36 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Kom nou, de dingen die vrouwelijke wetenschappers hebben ontdekt zouden vroeg of laat ook wel door een man zijn ontdekt als die vrouwen er niet geweest zouden zijn en het feit dat ze uberhaupt zaken hebben ontdekt, heeft met name te maken met het feit dat ze goede ondersteuning van mannelijke collega's en assistenten hebben gehad. Dat de vrouwen met de eer gingen strijken was alleen maar ter bevordering van hun emancipatie. Niet omdat ze het daadwerkelijk hadden verdiend. Maar inderdaad, dat terzijde.
het is natuurlijk onzin om hier in te gaan. Het is niet zo dat veel vrouwen wetenschappelijk succesvol zijn / ( geweest ). Dat zijn er maar bar bar bar bar weinig. En die gene die vaak wel succes hadden echt geen bijval van vooral mannen. Op ene mevrouw currrrrrrrie na.

En dat mannelijke wetenschappers veel vrouwelijke hulpjes hadden is echt de reinste kul!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 18 december 2006 @ 15:45:13 #69
78780 deedeetee
pi_44539601
Kunnen we idg nog een klein beetje ontopic blijven ?
pi_44539674
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:45 schreef deedeetee het volgende:
Kunnen we idg nog een klein beetje OT blijven ?
Mee eens en ik wil je bij deze complimenteren met het feit dat je als vrouw zijnde hebt opgemerkt dat we afdwaalden van de richting.
pi_44539678
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:45 schreef deedeetee het volgende:
Kunnen we idg nog een klein beetje OT blijven ?
jep!

abortus stoppen is kul! Alle argumenten die TS gaf zijn kul!

slotje!

danku!
  maandag 18 december 2006 @ 15:54:09 #72
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_44539898
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:03 schreef FuifDuif het volgende:
Het is niet erg dat er soms met dwang een bepaalde norm wordt opgelegd.
Dat zeggen ze in Noord-Korea ook.

Je begrijpt toch wel dat onder die voorwaarde absolute vrijheid onmogelijk is. Je kiest er dan voor om onderdrukt te worden.
quote:
Ik dacht we dat het stadium van het overdreven relativisme wel voorbij zouden zijn?
Dit is dan ook geen relativisme.
pi_44539953
Absolute vrijheid vind ik dan ook helemaal niet wenselijk. Vrijheid is een ziekte die tevoorschijnkomt wanneer er welvaart is.
  maandag 18 december 2006 @ 16:25:02 #74
78780 deedeetee
pi_44540958
Ik vind juist dat bemoeizucht nogal de kop opsteekt als mensen het niet meer zo druk hebben met hun eigen zaken en hun eigen levensonderhoud enzo.
  maandag 18 december 2006 @ 16:25:51 #75
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_44540985
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
wat dacht je van al die 14-jarige BrEeZaH's die zich door iedere mooiboy in hun Coentunnel laten nemen, en hup zo ben je zwanger. Voor zulk soort mensen ben ik blij dat abortus bestaat, en zal blijven bestaan.
Ja, dan kunnen ze zich helemaal kapotneuken. Vooral niet de oorzaken wegnemen maar de gevolgen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')