je zou er bijna trots op wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is de kazerne dan ook.
Nou he?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je zou er bijna trots op worden
Die is dan ook ontworpen door eenofandere beroemde architect. Even googlen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef veldmuis het volgende:
Nou he?.
Dat ding van Breda vind ik overigens best mooi!
die aan de singel?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou he?.
Dat ding van Breda vind ik overigens best mooi!
i couldn't agree morequote:Op zaterdag 30 december 2006 23:07 schreef JDude het volgende:
Trouwens Fieldmouse... als dit topic zo doorgaat moet je vanavond nog de straat op voor een nieuwe OP-foto!
Ik vind de Mezz wel wat hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:12 schreef Kuukske het volgende:
Even die architectuur.org gechecked. Wat heeft Breda eigenlijk leuke gebouwen!
Behalve de Mezz dan natuurlijk
Ik denk er niet aan! Archief, anyone?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:07 schreef JDude het volgende:
Trouwens Fieldmouse... als dit topic zo doorgaat moet je vanavond nog de straat op voor een nieuwe OP-foto!
Mezz is van binnen en van buiten klote. Ook altijd kloteartiesten, en veel te klein, en en enquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:12 schreef Kuukske het volgende:
Even die architectuur.org gechecked. Wat heeft Breda eigenlijk leuke gebouwen!
Behalve de Mezz dan natuurlijk
het is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind de Mezz wel wat hebben eigenlijk.
die paaltjes van avans staan hier nog ergensquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk er niet aan! Archief, anyone?.
[..]
Mezz is van binnen en van buiten klote. Ook altijd kloteartiesten, en veel te klein, en en en.
Rowwen Hèze was er laatstquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:15 schreef Kuukske het volgende:
Wat veldmuis zegt, Mezz is gewoon klote
Om over het programma nog maar te zwijgen![]()
Breda #10 waar ook indiaantjes rustig doorfluitenquote:
Ik haat die figuren overigens!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Breda #10 waar ook indiaantjes rustig doorfluiten
bij ons zitten ze voor de appie, waar ik werkquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik haat die figuren overigens!!
Deze? Dit zijn die CD-verkopers toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
bij ons zitten ze voor de appie, waar ik werk
kijken ze me altijd aan van "geef mij svp geld"
schijtziek word je ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |