Was een berichtje dat Betis teveel niet-EU spelers zou hebben want ze wilden er nog 1 aantrekken en daarom Robert weg moest.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:49 schreef rubbereend het volgende:
Betis was volgens mij wel redelijk tevreden
Helemaal mee eens ja. Ik denk echter niet dat Schaars gehaald wordt (AZ laat hem niet gaan, behalve naar een buitenlandse topclub) en ik hoop dat PSV serieus werk maakt van Lucas (al lijkt die mij onhaalbaar). Dat is gewoon een talent in de buitencategorie die Cocu prima zou kunnen vervangen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet aan het eind van het seizoen toch kiezen voor een opvolger van Cocu. Het lijkt me verstandig om daar toch te investeren het is een belangrijke plek in het team en al snel een mindere speler dan Cocu dus daar mag wel wat geld ingaan.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor 10 miljoen kunnen ze een shirt met handtekening krijgen
Hoop het niet, lijkt me toch echt geen versterking. Beetje niveau Tardelli, alleen heb ik dan nog iets meer vertrouwen in Robert. Maar dat zegt genoeg denk ikquote:
quote:Salas: "Droom om hier te komen spelen"
De Ecuadoriaanse international Franklin Salas is momenteel in Eindhoven voor een stageperiode bij PSV. De 25-jarige vleugelaanvaller is afkomstig van de club waar ook Edison Mendez speelde, LDU Quito.
30 interlands
Salas (30 augustus 1981) is een vleugelaanvaller. "Ik houd van een één-tegen-één-situatie en van assists geven. Goals maak ik ook, maar ik ben meer een man van de voorzet", aldus Salas in een eerste kennismaking met de Nederlandse pers. De landgenoot van Edison Mendez speelde op het WK van 2002 in Japan en Zuid-Korea. Het WK van afgelopen zomer moest hij aan zich voorbij laten gaan in verband met een knieblessure. Hij was wel geselecteerd voor Duitsland, maar moest dus afhaken. Intussen is hij weer helemaal fit.
"Blij met deze kans"
Salas zegt "natuurlijk ontzettend blij" te zijn met de kans om zich bij PSV te bewijzen. "Ik kwam vandaag binnen en zag meteen bekende gezichten. Naast Edison ken ik ook Jefferson Farfán en Alex. Mijn ontvangst was heel goed. Voor de rest moet ik nu mijn ding doen, proberen mijn spel te spelen en het zo goed mogelijk doen. Hopelijk kan ik dan langer blijven", zegt Salas, die bij LDU Quito nog een jaar onder contract staat.
Rol Edison Mendez
Edison Mendez heeft geen directe rol gespeeld in de uitnodiging van Salas om naar Nederland te komen. "Ik denk het niet, hij wist niet dat ik zou komen. Maar iedereen in Ecuador weet wat de waarde van Mendez voor ons voetbal is. Door hem worden de ogen gericht op Ecuador, wij krijgen nu vaker een kans. Het is een droom om hier te komen spelen. Dat geldt voor alle Zuid-Amerikaanse spelers."
Ok ik ben dus niet de enige die er moe van wordtquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:11 schreef PyTh het volgende:
Jij weet het altijd allemaal zo goed DAM![]()
![]()
Wij hebben er een leuke versie opquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Waarmee het filmpje begint? Of het kam-pi-oe-nen-liedje?
Het liedje waarmee het filmpje begint is van het filmpje uit het stadion vlak voordat de spelers opkomen. Het kampioenenliedje is van de SRV mannen - k-k-k kampioenen. ZoietsIs op het liedje van Komtie dan he van darkraver.
wordt er niet heet vanquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:57 schreef jpg97 het volgende:
seizoen club wedstrijden goals land
1996/01 Coritiba 14 2 Brazilië
2001/02 Servette FC 19 8 Zwitserland
2002/03 Spartak Moskou 8 1 Rusland
2003/05 Atlas 44 33 Mexico
2005/06 PSV 16 2 Nederland
2006/07 Betis Sevilla 7 2 Spanje
Totaal 108 48
´quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:11 schreef PyTh het volgende:
Jij weet het altijd allemaal zo goed DAM![]()
![]()
Tardelli gaat/is weg hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat hij altijd voor Tardelli stond en jullie die kneus nu hebben![]()
Ohquote:
Op msn sowieso welquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:20 schreef cultheld het volgende:
Ik ben hier nooit positief over Tardelli geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |