abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 20:27:52 #51
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44549922
PSV'ers : Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto .

Overigens vind ik Lee helemaal niet zo'n topaankoop. Typische speler die het goed doet bij PSV vanwege Hiddink.
  maandag 18 december 2006 @ 20:31:22 #52
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44550056
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]
Ga je ze stalken dan?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_44550093
Nee, is voor een vriend van me met een Peruaanse vrouw. Die wil daar graag een keer gaan eten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44551115
Jeej, ik ga waarschijnlijk naar PSV-Arsenal Samen met een collega (Ajacied) die het ook wel leuk leek om mee te gaan Moet nog wel de kaartjes regelen. Maar komt vast wel goed
  maandag 18 december 2006 @ 21:02:44 #55
11102 knep
Mountainfreak
pi_44551299
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, is voor een vriend van me met een Peruaanse vrouw. Die wil daar graag een keer gaan eten
Ik weet wel dat in La Grotta wel eens PSV spelers komen .
Maar dat is Italiaans en niet Latijns-Amerikaans .
pi_44553945
Is dat dat Restaurant waar Romario, Ronaldo, Kezman, Alex, Gomes en Farfan en zo allemaal komen? Die met die eigenaar die een goede vriend is van Romario?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44554622
Volgens mij is dat restaurant waar ze vaak komen dat restaurant tegenover het EIndhovens Dagblad. De naam is me ontschoten
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_44554754
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij is dat restaurant waar ze vaak komen dat restaurant tegenover het EIndhovens Dagblad. De naam is me ontschoten
Bedoel jij het Braziliaanse eetcafé Carioca?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_44554778
Ja, dat is het ook volgens mij
pi_44554855
Die zou het wel eens kunnen zijn aan de naam te zien

Niemand die het zeker weet?
pi_44554888
hey psv'ertjes

Ik kwam dit filmpje tegen, tijdens kampioensfeestje van psv, kan iemand mij vertellen hoe dat nummer heet/van wie het is? moet het ff in mp3 vorm hebben

http://www.youtube.com/watch?v=cI-3G83wHU4
pi_44555301
Castro (Uruguyaan) en Lucas (Gremio, 8 miljoen) worden door PSV gevolgd volgens Derksen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44555381
Vuile Chelsea weer wat psv weer gaat helpen aan spelers
pi_44555383
Lucas is niet haalbaar en Derksen zal Castroman wel bedoelen, dat is een Argentijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44555445
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef cultheld het volgende:
Lucas is niet haalbaar en Derksen zal Castroman wel bedoelen, dat is een Argentijn.
Ja ik hoorde het vluchtig, wellicht dat ik het verkeerd verstaan heb.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44555469
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:49 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ja ik hoorde het vluchtig, wellicht dat ik het verkeerd verstaan heb.
Nee, je verstond het goed. Maar ik heb nog nooit van Uruguayaan Castro gehoord, wel van Castroman.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44555517
Zou die Castro de beoogde opvolger zijn van Farfán? Waar De Visser het wel eens over heeft.
pi_44555531
Castroman is te duur voor wat hij biedt
  maandag 18 december 2006 @ 22:57:17 #69
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44555720
Volgens mij worden de prijzen van Argentijnen danig overschat. Als je ziet wat er doorgaans wordt betaald voor Argentijnen. Castroman zit toch bij Velez Sarsfield en is toch ook niet de jongste meer? Althans, al richting de 25?
pi_44555749
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, je verstond het goed. Maar ik heb nog nooit van Uruguayaan Castro gehoord, wel van Castroman.
Als jij het niet weet bestaat ie ook niet
pi_44555836
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:57 schreef twi het volgende:
Volgens mij worden de prijzen van Argentijnen danig overschat. Als je ziet wat er doorgaans wordt betaald voor Argentijnen. Castroman zit toch bij Velez Sarsfield en is toch ook niet de jongste meer? Althans, al richting de 25?
26 of zo?

Volgens mij doet PSV het wel redelijk nu met spelers van half/eind 20: Mendez, Kromkamp, Simons, Salcido bijvoorbeeld

Misschien kan je die niet meer voor een goede prijs verkopen maar als het aankoop bedrag zo ergens rond de 3-5 miljoen euro ligt en zo´n speler speelt 5-6 jaar bij je ben je spekkoper lijkt me
pi_44555910
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die zou het wel eens kunnen zijn aan de naam te zien

Niemand die het zeker weet?
El Patio Andaluz op de Kruisstraat
pi_44555931
Die is het inderdaad
  maandag 18 december 2006 @ 23:04:36 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44555993
Ik vind dat een slecht beleid hoor. Haal je een speler van 26, geef hem een 4- of 5-jarig contract en dan? Na 3 jaar zit 'ie op 29 en is er geen hond meer die er miljoenen aan besteed.

Je moet zulke spelers kopen wanneer ze 19-23 zijn. Dan leveren ze nog wat op. Zie Farfan, zulke gasten leveren goud op. Ik vind zelfs Huntelaar al wat oud voor zo'n dure aankoop. Op zich lijkt het zeer korte termijn, omdat oudere spelers helemaal niet zo in trek meer zijn.

Als je voor miljoenen gaat shoppen bij Velez Sarsfield, haal je Zarate. Natuurlijk zijn er geruchten van interesse van absolute topteams, maar daar zie ik hem toch niet naar toe gaan.
pi_44556020
12/20/05 VI
De kerstboodschap van Alex en Gomes
'Familie is belangrijker dan voetbal'

De Brazilianen Alex (23) en Gomes (24) bouwen aan een indrukwekkend succesverhaal bij PSV en staan op de drempel van een stap naar de Europese top. VI nodigde het onafscheidelijke tweetal uit voor een etentje. Een gesprek over vriendschap, het WK en God.
Tekst: Tom Knipping

Het Spaanse restaurant El Patio Andaluz in Eindhoven is een plaats waar de buitenlandse delegatie van PSV graag vertoeft. De eigenaar adopteerde in de loop der jaren al heel wat populaire Zuid-Amerikanen van de club. Met Romario onderhoudt hij nog altijd een warm contact en ook Alex en Gomes behoren tot de vaste klantenkring. Na de wedstrijden tafelt het Braziliaanse duo graag in het knusse onderkomen, vlak bij de Woenselse markt. VI prikt een vorkje mee en terwijl de pescado, carne en sangria voorbijschuiven, ontstaat een tweegesprek over hun immense populariteit. 'Als ik over straat loop, krijg ik veel liefde', zegt Gomes. 'Dat geeft me meer kracht en zin om alles te geven. Ik wil Eindhoven graag iets teruggeven, omdat we beseffen dat het heel bijzonder is wat we hier meemaken. Laatst kreeg ik in een uitgaanscentrum een prijs uitgereikt tijdens de Nacht der Vedetten. Dan denk je misschien dat zo'n verkiezing niet veel voorstelt, maar ik krijg daar echt emoties bij, omdat supporters dan weer laten blijken hoeveel ze van me houden. Toen ik daar op het podium stond zag ik de reacties van mensen en merkte ik hoe leuk ze me vinden, hoe ze met me meeleven. Dat is heel bijzonder. Ik praat daar weleens over met Alex, hij denkt daar hetzelfde over.'
Alex: 'Voordat ik hier kwam, dacht ik dat de mensen afstandelijker en koeler zouden zijn. Maar wat wij hier meemaken, bewijst het tegendeel. Het enige wat hier koel is, is het weer. De mensen zijn heel warm. Gomes wordt naar buiten toe altijd een beetje neergezet als de grapjas. Dat klopt ook wel, hij staat heel positief in het leven en is altijd in voor een geintje. Ik kom iets serieuzer over.'
Gomes: 'Dat is een bepaald imago dat je krijgt. De mensen denken dat Alex veel serieuzer is, maar hij is net zo gek als ik. Wat je ziet, is hoe we zijn. Alex is naar buiten toe misschien wat introverter dan ik, maar onder bekenden is hij dat absoluut niet. Ik kom over alsof ik een beetje gek ben, maar wat wil je? Als ze een bal van twee meter op je gezicht schieten, móét je wel een beetje gek zijn.'
Alex: 'Hier in Eindhoven is onze vriendschap naar elkaar toegegroeid.'
Gomes: 'We hebben in Brazilië een paar keer tegen elkaar gespeeld. Ik heb met Cruzeiro drie keer van hem gewonnen. Eén keer won het team van Alex (Santos, red.) met 3-0, maar toen speelde ik niet. We kenden elkaar ook als ploeggenoten van het olympisch elftal. Maar als je dan samen in Eindhoven komt, ver weg van huis, groei je pas écht naar elkaar toe. Dat is onbewust gebeurd. Ik wist dat Alex had getekend voor PSV; even later kwam ik naar de club en samen kregen we een heel ander leven. We raakten gehecht aan elkaar. Zonder dat we daar echt bewust mee bezig zijn, zijn we voor elkaar een heel grote steun. Zonder Alex had ik het waarschijnlijk veel moeilijker gehad om te slagen en andersom zal hetzelfde gelden. We proberen elkaar ook positieve, opbouwende kritiek te geven. Wij kennen elkaar inmiddels zo goed dat we precies weten wanneer we niet of juist wél iets moeten zeggen. Als we bij elkaar zitten en elkaar aankijken, dan weten we al genoeg.'
Alex: 'Ik lever nooit kritiek op hém, Gomes levert alleen kritiek op mij.'
Gomes: 'Alex denkt net zoals ik: als je een bepaalde prestatie hebt neergezet, verwacht de buitenwereld - de supporters en pers - dat je het seizoen daarna minimaal hetzelfde niveau haalt. We hebben aangetoond een bepaalde kwaliteit te bezitten en je voelt dat het verwachtingspatroon hoger is. Dat is in principe ook terecht. Alleen, je kunt dat heus niet elke wedstrijd brengen. Maar ik heb het idee dat we daarmee goed omgaan, want in grote lijnen kunnen we tevreden zijn.'
Alex: 'In je tweede jaar voel je een bepaalde druk, het is aan ons aan die verwachtingen te voldoen. Dit seizoen spelen we als team veel moeilijkere wedstrijden dan vorig seizoen, de top staat duidelijk dichter bij elkaar.'
Gomes: 'Tegen RKC verloren we de concentratie en werd het nog 4-4. We lieten de wedstrijd een beetje lopen en dat strafte onze tegenstander keihard af. Wat dat betreft hebben we niet veel geleerd van vorig jaar. Toen stonden we met 3-1 voor bij Feyenoord en werd het nog 3-3. Over het foutje van Alex (hij schoof de bal in de voeten van Rick Hoogendorp, die 4-3 scoorde, red.) maakten we in het begin samen wel grapjes. Alex zei tegen mij: "Ik ga terug naar Brazilië, want ik kan er helemaal niks meer van'. Maar op gegeven moment ga je ook wel even serieus met elkaar in gesprek. Dan probeer ik hem een beetje op te beuren. In de kleedkamer kwamen alle spelers even naar hem toe. Na een tijdje wordt zo'n fout het mikpunt van grapjes. Buiten het veld praten we veel over het voetbal, maar ook over onze families en natuurlijk Brazilië.'
Alex: 'Het was helemáál pijnlijk omdat die fout ook betekende dat we op achterstand kwamen. Na vijf dagen ben ik pas weer rustig geworden. Dan ben ik dagenlang niet aanspreekbaar. Natuurlijk weet je dat zoiets een keer kan gebeuren, maar ik wil gewoon niet dat het mij overkomt. Voor mij was het heel moeilijk, omdat ik zo'n enorme blunder nog nooit had gemaakt. Het was zó'n afgemeten pass op Hoogendorp, dat ik er misschien wel aanleg voor heb, haha. Misschien kan ik de Koning van de Assist worden, zoals Mark van Bommel vorig jaar.'
Gomes: 'Alex was jaloers op mij, vorig seizoen heb ik al eens een assist gegeven tegen RBC (Gomes schoot de bal in de voeten van Danny Guijt, red.). Het staat weer gelijk.'
Alex: 'Zoiets gebeurt één keer in de duizend wedstrijden. Ik denk dat ik wel genoeg krediet heb om daaroverheen te komen. Nu weet ik dat ik de bal voortaan maar de tribune in moet rossen. Zulke momenten bewijzen dat er geen enkele reden is te gaan zweven.'
Gomes: 'Daar ben ik het mee eens, we kunnen altijd beter. Perfectie is bijna niet te halen. Als je zo gaat denken, maak je gegarandeerd weer een fout. Uit tegen AC Milan speelden we 0-0 en voelde ik me goed. Maar de perfecte wedstrijd ga ik nooit spelen, want er zijn altijd momenten waarop je denkt: Dat had ik anders moeten oplossen. Ik heb eerder een vergelijkbare wedstrijd gespeeld met Cruzeiro tegen Internacional de Porto Alegre. Beide duels beschouw ik als tachtig procent van het maximum. Ik vind het ook heel belangrijk wedstrijden terug te kijken van Cruzeiro en PSV, omdat ik altijd wil weten wat ik fout heb gedaan. Daarmee bedoel ik niet dat ik me nu méér verantwoordelijk voel dan vorig jaar, omdat bepaalde spelers zijn vertrokken. Op het moment dat ik mijn keepersshirt aantrek voel ik me verantwoordelijk voor het feit dat ik PSV vertegenwoordig, maar dat was vorig seizoen niet anders. Het is wel zo dat belangrijke spelers zijn weggegaan en het ons tweede jaar is in Eindhoven; dan is het logisch dat de mensen meer naar ons kijken. Maar het gevoel van verantwoordelijkheid zit in een persoon zélf, dat kun je niet opleggen. Ook niet als vijf basisspelers vertrekken.'
Alex: 'Toen Wilfred Bouma als vijfde vertrok, maakte ik me natuurlijk wel zorgen. Vooral ook omdat het zo lang duurde voordat er nieuwe spelers kwamen. Ik was niet zozeer bezorgd om mijn persoonlijke situatie, maar wél om de toekomst van de club. Gezien de prestaties van de laatste maanden kunnen we vaststellen dat er wederom een goed team staat. We hebben ons weer gekwalificeerd voor de tweede ronde van de Champions League en staan mede aan kop in de Eredivisie. Dat is een goed teken. Natuurlijk is er voor mij ook verschil of ik met André Ooijer of Wilfred Bouma speel. Bouma leunde meer achterover. De aanvallende impulsen van Ooijer zijn belangrijk, maar tegelijkertijd moet ik ook beter opletten. Als hij naar voren gaat, loop ik eerder het risico in een een-tegen-een-situatie te belanden.'
Gomes: 'Belangrijke spelers waren vertrokken, dus we wisten vanaf het begin dat het moeilijk zou worden en dat is ook zo geweest. Nu blijkt toch dat we de prestaties van vorig seizoen kunnen herhalen. Qua resultaten is er misschien niet zoveel verschil, maar je moet wel wennen aan de andere manier van spelen en bewegen. Dat heeft altijd tijd nodig, dat was ook het geval toen wij hier vorig jaar als nieuwelingen kwamen. Ook nu is de aanpassing van spelers weer bijzonder snel verlopen.'
Alex: 'Wat dat betreft is de rol van de trainer heel erg belangrijk. Guus Hiddink is heel ervaren, weet precies hoe hij een team moet neerzetten en geeft spelers in een-op-eengesprekken veel vertrouwen. Ik vind dan ook dat dit succes puur op zijn conto komt. Welke andere trainer kan na een nieuw verlies van vijf spelers meteen weer een winnend team samenstellen?'
Gomes: 'Hij is zeker een van de beste trainers die ik heb gehad. In Brazilië heb ik getraind onder Vanderlei Luxemburgo, óók een heel goede coach. Hiddink ziet bepaalde ontwikkelingen; hij weet precies wanneer hij spelers individueel moet aanspreken en wanneer het team. Ik ben dan ook enorm blij voor hem dat hij naar het WK gaat met Australië. Het is leuk dat we met Brazilië tegen Hiddink hebben geloot.'
Alex: 'Voor mij wordt het moeilijk het WK te halen. Er zijn veel goede Braziliaanse voetballers. Misschien dat na de komende eindronde mijn kansen stijgen, omdat dan een aantal spelers op leeftijd is. Er komt een nieuwe generatie aan, daar hoor ik óók bij. Maar voor het komende WK maak ik mij weinig illusies. Dan moet er heel wat gebeuren met jongens die op het laatste moment afvallen. Ik weet dat ik bij de grote groep hoor, maar niet bij de eerste twintig. Ik heb de halve finale gespeeld in de Champions League, de finale om de Copa Libertadores, kampioenschappen gewonnen en de Nederlandse beker. Volgens mij worden die prestaties in Brazilië gewaardeerd. In de media wordt altijd mijn naam geroepen. Ook supporters zijn van mij gecharmeerd, maar ik ben toch afhankelijk van de bondscoach.'
Gomes: 'Niet alleen in de selectie wordt over Alex gepraat, ook bondscoach Carlos Alberto Parreira heeft het vaker over hem. Zowel in de groep als tegen de media. Hij zegt dan dat hij Alex een goede speler vindt, maar Parreira werkt met een vaste groep. Die probeert hij tot het allerlaatste moment bij elkaar te houden, hij wijkt daar niet zomaar van af. Helaas voor Alex behoort hij dus niet tot die kern, maar hij zit er wél tegenaan. Alex kan op dit moment bij elke club in de wereld spelen, dat weet de trainer ook. Het ziet ernaar uit dat Parreira tot en met het WK aan zijn groep vasthoudt, daarna zullen de kansen voor Alex misschien keren.
Voor mijzelf is het ook nog spannend. Er zijn vier keepers voor drie plaatsen, maar ik heb er veel vertrouwen in dat ik het ga redden. Met Julio César, Marcos en Dida moet ik de concurrentie aangaan. Natuurlijk is Brazilië een van de favorieten, maar het staat allerminst vast dat wij het WK even gaan winnen. Real Madrid is eveneens een team met fantastische namen, maar wint toch ook niet alles? Spelers als Kaká, Robinho en Dida ken ik nog van vroeger. Dan is het natuurlijk heel bijzonder tussen hen in de nationale selectie te staan. Ik probeer veel op te pikken van die jongens.
Met het WK zou ik wederom in de zomer doorvoetballen. De afgelopen vier jaar heb ik geen vakantie gehad en misschien duurt het nog wel één of twee jaar voordat ik er eens een maand tussenuit kan. Mijn familie en geloof geven mij ontzettend veel energie, dat voorkomt dat mijn lichaam moe wordt. Dankzij hen blijf ik toch geconcentreerd. In het begin van dit seizoen heb ik wel wat fysieke probleempjes gehad, natuurlijk heeft dat te maken met de vele wedstrijden. Maar bij PSV krijg je de mogelijkheid gedoseerd te trainen, Hiddink geeft veel eigen verantwoordelijkheid. Ik heb in mijn laatste jaar met Cruzeiro liefst 82 wedstrijden gespeeld. Ongekend, wat dat betreft is het in Europa nog rustiger. Je moet vooral heel sterk in je hoofd zijn, want door het drukke programma miste ik bijvoorbeeld ook de geboorte van mijn kindje. Toen zat ik bij de Braziliaanse selectie voor het toernooi om de Confederations Cup. Eerder overkwam Young-Pyo Lee hetzelfde, omdat wij toen in de Champions League moesten spelen. Dat zijn de mindere kanten van het voetbal. Tegelijkertijd was ik ook heel blij dat ik bij de nationale selectie zat, ik hield er dus gemengde gevoelens aan over.'
Alex: 'Vooral als je ziet wat met David Di Tomasso is gebeurd, voel je weer dat familie het belangrijkste is. De dood van die jongen is gewoon verschrikkelijk en het lijkt steeds vaker voor te komen in het voetbal. In Brazilië is al een paar keer iets vergelijkbaars voorgevallen. Het enige dat je ertegen kunt doen, is goed voor jezelf zorgen en regelmatig tests laten uitvoeren. Je lichaam blijft toch iets heel bijzonders.'
Gomes: 'Ik denk daar heel erg over na. Misschien kan mij of een dierbare ook zoiets overkomen. Op zulke momenten ga je het voetbal relativeren. Als zo'n jonge speler die dezelfde sport beoefent ineens overlijdt, ga je dat ook op jezelf betrekken. Het komt heel dichtbij. Vooral rond Kerstmis sta je er toch even bij stil. Dat is een belangrijk feest voor ons, we zijn allebei erg gehecht aan familie. Maar ja, je moet verder en ik probeer dan ook altijd positief in het leven te staan. Ons geloof speelt daarin een voorname rol, het geeft ons kracht om dingen te bereiken.'
Alex: 'Ik ga vaak naar Amsterdam, daar is een Portugese kerk. Dankzij God zijn wij hier, dankzij Zijn gratie krijgen wij de kans dingen te bereiken. Alles wat wij hier doen, is te danken aan de kracht die God ons geeft.'
Gomes: 'Ik ga niet zo vaak naar de kerk. Wél ben ik ervan overtuigd dat alles wat ik doe in het teken staat van God. Ik ben Hem dan ook dankbaar voor hetgeen ik nu al heb bereikt. Hij heeft mij het talent gegeven waardoor ik hier nu ben. Niet dat ik hier met een speciale missie ben. Wel voel ik me bevoorrecht, omdat ik in zo'n korte tijd veel heb bereikt en ook veel talent heb meegekregen. Maar ik maak te veel fouten om een missionaris te zijn.'
Alex: 'Ik zie het voetbal niet als middel om mijn religie uit te dragen. In Brazilië zijn er spelers die dat wél doen. Elke keer als ze een doelpunt maken, kijken ze naar boven. Ik doe dat niet, de religie draag ik uit via de manier waarop ik met de mensen in mijn omgeving omga. Op die manier wil ik laten zien hoe ik denk en wat ik voel. Als gelovige is het wel moeilijk met Kerstmis te voetballen, maar het hoort bij het leven van een prof. Het is voor het eerst dat ik zoiets meemaak. Voor ons is 24 december, de kerstnacht, het belangrijkste. Dat komt niet in gevaar. Onze religie verbiedt ook niet met kerst te spelen. Bovendien, in Brazilië is voetbal belangrijker dan religie.'
Gomes: 'In oktober bleek tijdens een training van het nationale elftal nog maar eens wat een voorname rol voetbal in ons land speelt. Dat was echt ongelofelijk. We trainden in een stadion waar 45 duizend mensen in konden, maar er zaten 60 duizend mensen! En buiten stonden ook nog eens 30 duizend fans. De organisatie was een beetje verrast door zoveel aandacht, het leek wel een Champions League-finale. Later hoorden we dat door de drukte een dode was gevallen. Buiten het stadion werd iemand overreden. En In het stadion zijn toeschouwers gewond geraakt, omdat ze tegen een muur werden gedrukt. Dat is ook weer zo'n moment waarop je beseft hoe waardevol het leven en familie is. Ook namens Alex wil ik daarom graag een kerstgroet aan de lezers uitbrengen. Ik hoop voor iedereen dat ze deze kerst met familie kunnen doorbrengen. Wij wensen iedereen veel vrede, liefde en geluk.'

Source: Voetbal International 40ste jaargang Nr.51

Farfan schijnt er niet of minder vaak te komen
pi_44556079
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als jij het niet weet bestaat ie ook niet
Jij kent Uruguayaans international Castro dus wel?
pi_44556168
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij kent Uruguayaans international Castro dus wel?
Nee, maar jij had via de stream al Suzarez gescout dus jij bent de Uruguay specialist van Fok
pi_44556232
DIego en Cult we weten nu echt wel dat jullie elkaar niet mogen.

KAPPEN NU
pi_44556242
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, maar jij had via de stream al Suzarez gescout dus jij bent de Uruguay specialist van Fok
Nee hoor, wel interlands van Uruguay gezien (o.a. tegen Australië) en ik kan me geen Castro herinneren.
  maandag 18 december 2006 @ 23:11:41 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44556256
http://www.nacional.com.uy/noticia_63_1.html

Deze zou het dan moeten zijn? De Snor meldde dat hij bij Nacional speelde...
pi_44556291
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef twi het volgende:
Ik vind dat een slecht beleid hoor. Haal je een speler van 26, geef hem een 4- of 5-jarig contract en dan? Na 3 jaar zit 'ie op 29 en is er geen hond meer die er miljoenen aan besteed.

Je moet zulke spelers kopen wanneer ze 19-23 zijn. Dan leveren ze nog wat op. Zie Farfan, zulke gasten leveren goud op. Ik vind zelfs Huntelaar al wat oud voor zo'n dure aankoop. Op zich lijkt het zeer korte termijn, omdat oudere spelers helemaal niet zo in trek meer zijn.

Als je voor miljoenen gaat shoppen bij Velez Sarsfield, haal je Zarate. Natuurlijk zijn er geruchten van interesse van absolute topteams, maar daar zie ik hem toch niet naar toe gaan.
Zarate is een klasse of 2 te goed voor PSV

En de toptalenten van Velez gaan niet naar PSV al zit naar nog wel J. Bottinelli wat een vrij aardige verdediger is, ben ik wel van gecharmeerd.

PSV is al niet meer interessant voor de toptalenten van 19-23 uit Brazilie of Argentinie. Alle topteams scouten daar.

PSV moet het eerder hebben van Peru, Ecuador, Paraguay, Colombia of eventueel Rusland via Hiddink
  maandag 18 december 2006 @ 23:15:47 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44556393
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zarate is een klasse of 2 te goed voor PSV

En de toptalenten van Velez gaan niet naar PSV al zit naar nog wel J. Bottinelli wat een vrij aardige verdediger is, ben ik wel van gecharmeerd.
Als je er eentje scout die verstand heeft, zijn ze zeker interessant. Bij PSV of Ajax zou zo iemand altijd spelen.
pi_44556418
Botinelli of Zarate?
pi_44556491
Clausura y Finales del Uruguayo: 17
Copa Libertadores: 8
Liguilla: 4
Apertura: 6
Sudamericana: 5
Goles: 17

Best een leuk track-record
  maandag 18 december 2006 @ 23:20:47 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44556560
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Botinelli of Zarate?
Welke van de twee dan ook verstand heeft. Wellicht denkt die Zarate wel dat 'ie fijn bij een Europese subtopper kan ballen voor z'n ontwikkeling.

Je ziet regelmatig toptalenten uit bijvoorbeeld Brazilie waar de Europese scouts naar kwijlen wegkwijnen bij sommige clubs omdat ze het vertrouwen niet krijgen. Loopt er nog eentje voorin op huurbasis bij PSV geloof ik, die daardoor zelfs bij PSV geen pepernoot meer raakt door verkeerde keuzes in 't verleden.
pi_44556561
Ik heb 2 keer de wedstrijd tegen Boca gezien maar daar is hij mij niet bijgebleven
pi_44556692
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:20 schreef twi het volgende:

[..]

Welke van de twee dan ook verstand heeft. Wellicht denkt die Zarate wel dat 'ie fijn bij een Europese subtopper kan ballen voor z'n ontwikkeling.

Je ziet regelmatig toptalenten uit bijvoorbeeld Brazilie waar de Europese scouts naar kwijlen wegkwijnen bij sommige clubs omdat ze het vertrouwen niet krijgen. Loopt er nog eentje voorin op huurbasis bij PSV geloof ik, die daardoor zelfs bij PSV geen pepernoot meer raakt door verkeerde keuzes in 't verleden.
Zarate slaagt overal hoor. Dat is upper class in de voetbal-talenten

Botinelli zou bij PSV niet in de basis staan. Ik schat hem lager in dan Salcido, Da Costa en Alex. Hij zou best speeltijd pakken maar of het echt veel zou zijn weet ik ook niet. Ik denk dat hij zich sws moet aanpassen.

Paletta en Pareja waren ook verdedigers die het goed deden in Argentinie en die bakken er nu niet veel van bij ´Pool en Anderlecht
  maandag 18 december 2006 @ 23:34:27 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44556996
Alex biljft ook niet voor eeuwig. En Ronaldo was ook upper class van de voetbal-talenten. Datzelfde geldt in mindere mate ook voor Ibrahimovic. Kostten beiden wel wat natuurlijk, maar ze leveren beiden ook wat op.
pi_44558700
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:34 schreef twi het volgende:
Alex biljft ook niet voor eeuwig.
Volgens mij bestaat er een dikke kans dat ie deze winter nog weg is... als dat zo is zie ik weinig toekomst na Arsenal. Of heb ik iets gemist en kunnen we er vanuit gaan dat ie nog even blijft?
  dinsdag 19 december 2006 @ 00:51:43 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44558753
Ik denk niet dat hij halverwege het seizoen vertrekt.
  dinsdag 19 december 2006 @ 08:15:16 #91
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_44560382
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef Lauder-Frost het volgende:
hey psv'ertjes

Ik kwam dit filmpje tegen, tijdens kampioensfeestje van psv, kan iemand mij vertellen hoe dat nummer heet/van wie het is? moet het ff in mp3 vorm hebben

http://www.youtube.com/watch?v=cI-3G83wHU4
Welke bedoel je? Waarmee het filmpje begint? Of het kam-pi-oe-nen-liedje?

Het liedje waarmee het filmpje begint is van het filmpje uit het stadion vlak voordat de spelers opkomen. Het kampioenenliedje is van de SRV mannen - k-k-k kampioenen. Zoiets Is op het liedje van Komtie dan he van darkraver.
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:14:20 #92
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44561026
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee hoor, wel interlands van Uruguay gezien (o.a. tegen Australië) en ik kan me geen Castro herinneren.
Dat komt omdat hij pas een paar weken geleden zijn debuut heeft gemaakt voor Uruguay
quote:

Volledige naam: Gonzalo Castro Irizábal
Geboorteplaats: Trinidad, Uruguay
Club: Nacional, Uruguay
Positie: Linksbuiten/aanvaller

Lengte: 176 cm
Gewicht: 70 kg

Jaar Club Wedstrijden Goals
2004 Nacional 27 2
2005 Nacional 17 4
2005 Nacional 31 13
pi_44562255
quote:
Opnieuw Ecuadoraan in beeld bij PSV

19/12/2006 8 :47

Dat PSV zijn vizier op Zuid-Amerika heeft gericht in de zoektocht naar versterkingen, blijkt nog eens uit de testperiode die Franklin Salas wordt aangeboden. De 25-jarige aanvaller uit Ecuador wordt komende week in Eindhoven verwacht.
Salas staat onder contract bij dezelfde club, LDU Quito, als waar PSV middenvelder Edison Méndez wegplukte. De Einhovenaren hopen bij een succesvolle proefperiode op eenzelfde constructie als bij de transfer van Méndez: een huurperiode met een optie tot koop.

Aanvaller Salas zal met name ook fysiek worden getest. De kleine (1,65 meter) dribbelaar was lang uitgeschakeld met een knieblessure, die hem ook deelname aan het WK in Duitsland kostte. Als Salas bevalt, hoopt PSV hem in januari te kunnen inlijven.

Naast het eventuele aantrekken van Salas kijkt PSV ook binnen de eigen gelederen naar aanvallende versterkingen voor het eerste elftal. In dat verband wordt ook een terugkeer van de aan Betis Sevilla verhuurde Braziliaan Robert in overweging genomen.
vi

Weer flink wat geruchten dus, ik vind dat gespeculeer altijd wel leuk, nu nog hopen dat er daadwerkelijk iets leuks uitkomt.
pi_44562495
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef twi het volgende:
Nog even terugkomen.

Ooyer was ook al 24 of zo toen hij naar PSV kwam en ging 8 jaar later op zijn 32e of zo voor een miljoen of 4 naar Blackburn. VoH ging op zijn 28e voor een miljoen 5 naar Celtic.

Spelers van eind 20, begin 30 zijn best te verkopen mits het maar goede spelers zijn. Simons is voor 8 miljoen zo weg.

Verder kan PSV alleen al in de CL een miljoen of 10 per jaar verdienen en daarvoor moet je kampioen worden en dan maakt die 2 miljoen die je meer kan pakken voor een speler ook niet uit.
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:46:17 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44562801
Ik zie Simons echt niet voor 8 miljoen vertrekken. Dat hij goed is staat buiten kijf, maar er zal echt geen hond zijn die er 8 miljoen aan besteed.

Natuurlijk kun je dan zeggen dat je in de CL een miljoen of 10 per jar verdient, maar hoeveel houdt PSV meer aan Farfan over omdat hij goed presteert in de CL? Ik denk dat Farfan toch wel 15-20 miljoen op moet leveren bij verkoop, het grootste deel gebaseerd op wat hij internationaal heeft laten zien.
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:46:11 #96
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44564271
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:46 schreef twi het volgende:
Ik zie Simons echt niet voor 8 miljoen vertrekken. Dat hij goed is staat buiten kijf, maar er zal echt geen hond zijn die er 8 miljoen aan besteed.

Natuurlijk kun je dan zeggen dat je in de CL een miljoen of 10 per jar verdient, maar hoeveel houdt PSV meer aan Farfan over omdat hij goed presteert in de CL? Ik denk dat Farfan toch wel 15-20 miljoen op moet leveren bij verkoop, het grootste deel gebaseerd op wat hij internationaal heeft laten zien.
Ik zie Simons gewoon helemaal niet vertrekken bij PSV eigenlijk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 december 2006 @ 11:49:30 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44564358
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik zie Simons gewoon helemaal niet vertrekken bij PSV eigenlijk
ik hoop het iig van niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:50:33 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44564380
Ik ook niet, die blijft de rest van z'n carriere voor PSV spelen. Voor PSV is hij namelijk meer waard dan wat iemand ervoor zal bieden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 december 2006 @ 11:50:55 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44564389
nou dan zijn we het er over eens
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 december 2006 @ 11:54:23 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44564473
PSV zou trouwens in de markt zijn voor Bruins, samen met de Spurs, AZ en Feyenoord
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')