Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Hm...ik denk dat ik weet welk nummer je bedoelt. Volgens mij is die van Andrea Bocelli-Per Amore?quote:Op zondag 17 december 2006 23:19 schreef Orfu88 het volgende:
Ik herinner me (volgens mij) een vertaling van de tekst van het refrein. Er wordt gezongen 'daaaaaaaaaaaaaag (lange uithaal) mn liefde/vrouw/meisje (weet ik niet)'
Het was niet perdono helaasde muziek is veel rustiger(tegen klassiek aan), met alleen 'echte' instrumenten, en volgens mij is het niet erg bekend. de zanger heeft een tenor-achtige stem
Ik dacht aan:quote:Op zondag 17 december 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm...ik denk dat ik weet welk nummer je bedoelt. Volgens mij is die van Andrea Bocelli. Zal even kijken of ik titel kan vinden.
In het vorige topic zag ik het antwoord ergens.quote:Op zondag 17 december 2006 23:44 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nog niks gevonden.
Ik zoek dit nummer al zo lang en dankzij YouTube zal het me lukken ook.
Dit nummer is al heeeel vaak voorbij gekomen in Top Gear (en dan vooral tijdens de Racen die ze af en toe doen) en elke keer vraag ik me weer af welk nummer het is. Wie helpt me?
http://www.youtube.com/watch?v=4dGVpr6sK4c
Het begint op 2:12 en loopt een tijdje door. Het filmpje is ws leuk genoeg om even terug te zien.
quote:
Geweldig album ook, Car chase terror is ook erg mooi.quote:Op maandag 18 december 2006 00:03 schreef SEMTEX het volgende:Ik zat nog te scrollen en te kijken en kon 't niet vinden. GE-WEL-dig! Bedankt!
Bartrid (en Shirley): heel erg bedankt![]()
![]()
Freiheit- Play it coolquote:Op maandag 18 december 2006 14:09 schreef Bouncer2002 het volgende:
ik zoek een liedje gezongen door een of meerdere mannen/jongens.
stukken tekst:
ohhhhwww you, though I see you can't hide your tears ... I don't want to live with all those fears...
guess I always have to be your fool.....
quote:....
Oho, you, though I see you can't hide your tears
I don't want to live with all those fears
Guess I always have to be your fool
Better break it up and play it cool, ooohooo
.....
http://www.songtapper.com/quote:Op maandag 18 december 2006 01:20 schreef Knoekie het volgende:
Misschien niet echt een vraag die hier hoort. Maar iemand had in deze reeks een tijdje geleden een link gepost van een website en daar kon je door middel van een nummer de deuntjes op je spatiebalk in de drukken de titel van een nummer krijgen. Ben helaas de link kwijt, heeft iemand die nog?
Hahah ja deze zoek ik ookquote:Op maandag 18 december 2006 18:21 schreef vosss het volgende:
Hoe heet dit liedje?
Het gaat ongeveer zo:
Hey ga de mee dan goan we n stukske lopen laot ouwe jas maar hangen tis niet kou.
Hey ga de mee dan goan we n stukske lopen ..... de bloemkes zijn al open.....
Iemand?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef Maisnon het volgende:
De muziek van de nieuwe Orange ADSL reclame.
Een beetje downtempo insturmentale chill out muziek...
(reclame met allemaal gebouwen, en op het eind een oranje tekst met ADSL Orange erin, kan hem nergens vinden op internet)
Gerard van Maasakkers - Goade meequote:Op maandag 18 december 2006 18:21 schreef vosss het volgende:
Hoe heet dit liedje?
Het gaat ongeveer zo:
Hey ga de mee dan goan we n stukske lopen laot ouwe jas maar hangen tis niet kou.
Hey ga de mee dan goan we n stukske lopen ..... de bloemkes zijn al open.....
Sorry weewim, ik had al op ster.nl gekeken, en weetjewel, deze is het dus helaas niet, het gaat om een nog nieuwere reclamequote:Op maandag 18 december 2006 18:41 schreef weetjewel het volgende:
[..]
Artiest: Massive Music (geluidsstudio)
Titel: 925
Die mischien?
Moony - Dove (I'll Be Loving You)quote:Op maandag 18 december 2006 20:56 schreef wobbel het volgende:
http://www.6pack.tv/default.php?log=1641&cont=viewLog
het liedje waarmee het filmpje begint (die 3 sec jahmaargoed, het is een bekend nummer dus
)
Het was dus ook Milk Inc.quote:Op maandag 18 december 2006 22:37 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek 'n vocal trance nummerke.
Beetje in de stijl van Milk Inc. en Sylver en dat soort groepen. Ik hoor 't vaak op XFM.
De enige lyrics die ik onthouden heb is zoiets als "I'm gonna run, run, as fast as I can", ofzo.
Iemand?
Damien Rice - 9 crimesquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:08 schreef Amigoow het volgende:
Misschien al vaker gevraagd maar ik kon het niet vinden...
Het nummer van de reclame van 3FM Serious Request van die 30 miljoen landmijnen.
Enige wat ik weet is dat er 'is that alright?' in gezongen wordt door een man en een vrouw
(in de clip van dat nummer ziet zo'n gozer een vrouwenhoofd wat een soort van balon is)
Dat meen je nietquote:Op maandag 18 december 2006 19:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, dat nummer al zo vaak gehoord en geluisterd en van internet gehaald.
Ring Ring Ring. Hey how are you doing........ Why don't you leave your name, and your number. And my answering machine will call back to you. 555 etc etc.
Ik zoek even de artiest. Donkere mensen maar ik ben dus echt de artiest kwijt en wil vandaag nog dat nummer binnen halen of via youtube luisteren.
Please help me![]()
Pretty please with sugur on top![]()
Het ligt op het puntje van mijn tong maar het puntje van mijn tong kan niet goed vinden
Google geeft wir war van gegevens aan
Ik heb momenteel geen geluid nu dus kan jouw fragment niet horen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:04 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallee! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en/of droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
Linkje met mijn ingefloten stukje muziek: http://www.uploading.nl/index.php?file=fluutmaster.mp3
Mooi gefloten, het zegt me ook wel wat.. maar een artiest kan ik je niet gevenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:04 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallee! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en/of droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
Linkje met mijn ingefloten stukje muziek: http://www.uploading.nl/index.php?file=fluutmaster.mp3
Hij doet het niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:55 schreef DennieXL het volgende:
Stukje uit American Pie Band Camp opgenomen,
Waar dit liedje te horen is.
Zelfde deuntje als The White Stripes - Fell in love with a girl.
Alleen deze is iets anders.
Beetje zacht opgenomen.
Klikkert
![]()
Daar kon ik niks aan doen,quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:54 schreef DaFan het volgende:
Haha ik weet m niet maar die MSN erdoorheen is geniaal
Damien Rice - 9 Crimesquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:24 schreef paljas het volgende:
Ik ben drastisch op zoek naar een nummer wat ze soms bij mtv draaien
ik weet alleen dat een vrouw steeds: ''is that all right'' herhaalt, een man zingt er ook in.
de clip gaat dat alleen het hoofd van die vrouw op de stoep ligt, er zit een touwtje aan. Haar hoofd is dus een soort ballon. Die man neemt haar op een gegeven moment (als ballon aan een touwtje) mee. Aan het einde word zij/de ballon, kapot geschoten door belhamels.
Die zoek ik dus
Op ster.nl staat alleen dat het opgenomen is in de geluidsstudio van Massive Music (info[at]massivemusic[dot]com)quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:20 schreef firecow het volgende:
Het liedje wat je hoort in de acupunctuur reclame van centraal beheer...........
Dat liedje wat die Acupunctuur man op zijn radiootje aanzet....
Iemand toevallig enig idee ?? Vindt t zo vrolijk liedje
Deze dus.
http://www.centraalbeheer.nl/cbi/cb/corporate/fun/commercial.jsp?commercial=acupunctuur&bw=dsl&stopAtEnd=false&linkAtEnd=&linkTarget=
En niet aankomen met de normale hot hot hot versie ik zoek de chinese naam als die überhaupt bestaat.........
De Havenzangers - Mijn Beste Vriendenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer dat elke zaterdag meermaals door de plaatselijke kroeg schalt, iedereen schreeuwt hem ook mee..
Deel van de text:
"Want al mijn vrienden zitten in de kroeg, ze hebben één probleem.. ze hebben nooit genoeg!"
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:59 schreef Pretzel het volgende:
nog een nummer... die ik zoek... na een vrolijk riedeltje hoor je im waiting,, waiting,,,, waiting for the world to change...
zo iets wordt in het refrein gezegd! als jullie me verder niet kunnen helpen graag
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:44 schreef DennieXL het volgende:
http://www.benendicht.nl/rectest.mp3
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:52 schreef MarBu het volgende:
[..]
Op ster.nl staat alleen dat het opgenomen is in de geluidsstudio van Massive Music (info[at]massivemusic[dot]com)
Je kan ook het reclamebureau proberen: (ddb[at]ddbamsterdam[dot]nl)
[..]
De Havenzangers - Mijn Beste Vrienden
Da's een verchineeste versie van Arrow of Buster Poindexter - Hot Hot Hotquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:20 schreef firecow het volgende:
Het liedje wat je hoort in de acupunctuur reclame van centraal beheer...........
Dat liedje wat die Acupunctuur man op zijn radiootje aanzet....
Iemand toevallig enig idee ?? Vindt t zo vrolijk liedje
Deze dus.
http://www.centraalbeheer.nl/cbi/cb/corporate/fun/commercial.jsp?commercial=acupunctuur&bw=dsl&stopAtEnd=false&linkAtEnd=&linkTarget=
En niet aankomen met de normale hot hot hot versie ik zoek de chinese naam als die überhaupt bestaat.........
Dat is echt een vet mooi nummer!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:46 schreef DaFan het volgende:
[..]
Damien Rice - 9 Crimes
(Lees ff iets naar boven)
Anyonequote:Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek een nummer, gisterenavond gehoord in de discotheek, een sneakerznummer (net als Erick E, Gregor Salto, Roog, Sidney Samson etc.) met de volgende tekst (kan ook de titel zijn):
[....] dancefloor
Shake it hot!
Bij voorbaat dank...![]()
Niet veel info weet ik...![]()
Volgens mij is dat de theme song van The A-Teamquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:43 schreef anisubs het volgende:
Ik ben opzoek naar dat ene liedje wat ze gebruiken voordat Adje opkomt bij Mooi weer de Leeuw.
Untitled2.mp3 Tiga - Hot In Herrequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:24 schreef rodian50 het volgende:
Ik heb een mix van BED Amsterdam gemixed in Hotel Arena. Deze mix is erg goed en ik wil bepaalde nummers graag de artiest en titel ervan weten.
Deepack, zou ik ff op deepack zoekenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:10 schreef DjDominator het volgende:
het nummer waarnaar ik opzoek ben heeft de volgende text
deepack snackattack is een hardstyle nummer echt lkkr maar weet nie van wie die is of in welke mix hij staat
alvast bedankt
Everybody's moving to the beatquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:27 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik afgelopen zaterdag 2x heb gehoord in club vie in Rotterdam.
Het is een mellow Hed Kandi achtig house nummer met een vrolijke melodie.
Tummm tu tu tummm tummm (klokkenspel achtige melodie)
En op een gegeven moment komt er een volle vrouwenstem in en begint te zingen:
Everybody's moving to the beat and .... ...
En dan zingt ze verder maar dat weet ik niet meer. Dit is alles wat ik nog weet behalve dat het echt een onwijs vet nummer is dat ik moet hebben!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Dat is hem, wat vet! Thxquote:Op woensdag 20 december 2006 09:35 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Everybody's moving to the beat
Music makes me wild and move my feet
I see, I feel the need to get away
From the pain and pressure of the day
the dj comes to my rescue
and through the beat you gotta move, too
The people's screamin'
gotta love , I love
Singin' mister dj
gimme more
sound de-zign - happiness (2001)... Ik dacht dat het ouder was, dus het zou kunnen zijn dat er nog een uitvoerende / versie is... in 2006 is er een remix uitgebracht...
en bijzonder kort uitstapje naar google leert ons ditquote:Op woensdag 20 december 2006 10:18 schreef Ordinair het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)o/xson1_the-oc-04x01
Ik zoek het nummer uit die aflevering wat begint bij 51 seconden.. Ik ken het echt niet, zelfs de muziek klinkt niet bekend. Zal wel een één of andere amerikaanse band zijn..
Kennelijk niet, want je hebt mijn bericht niet gelezen.. Maar ik weet al welk liedje het is. Placebo - Running Up That Hill, ik kwam er zelfs achter dat deze al in mijn muziek map stond.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:40 schreef jerver73 het volgende:
[..]
en bijzonder kort uitstapje naar google leert ons dit
http://209.85.135.104/search?q=cache:ounQ_3a2BRIJ:www.lyrics007.com/Phantom%2520Planet%2520Lyrics/California%2520Lyrics.html+right+back+where+we+started+from+california+lyrics&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1
http://youtube.com/watch?v=tD-tEVN-f0Mquote:Op woensdag 20 december 2006 11:08 schreef Mikkie het volgende:
Die dance-versie van Everlasting Love, die regelmatig in kroegen wordt gedraaid, weet iemand van welke artiest die is?
Thanks!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:06 schreef MarBu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de theme song van The A-Team
Die is van Active-8 ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:08 schreef Mikkie het volgende:
Die dance-versie van Everlasting Love, die regelmatig in kroegen wordt gedraaid, weet iemand van welke artiest die is?
Jojo - Too little too latequote:Op woensdag 20 december 2006 22:03 schreef Niek. het volgende:
Bij 3fm draaien ze af en toe zo'n super vrolijk liedje, met in de tekst iets van "baby, it not too late" zoiets, heeft iemand enig idee wie ik bedoel?
Meer info; genre, vrouw/man, meerstemmig etc.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet, hij is rustiger en klinkt blijer.
genre: werkelijk waar geen ideequote:Op woensdag 20 december 2006 23:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Meer info; genre, vrouw/man, meerstemmig etc.![]()
Chessquote:Op donderdag 21 december 2006 01:17 schreef jerver73 het volgende:
Titel is iig
i know him so well........
uitvoerenden zijn er velen
Del Tha Funkee Homosapien - Mistadabolinaquote:Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef Bouncer2002 het volgende:
ok, diegene die dit weet is echt goed, dus het is een uitdaging.
het is een nummer van al heel wat jaartjes terug (jaren 90 denk ik)
om een of andere reden denk ik dat het iets te maken heeft met de robocop films, vraag me niet waarom, misschien kwam het in de film voor (maar ik vind het niet terug op de OST).
Het is een beetje een rap nummer:
mannenstem: "mister dabolina (kan ook wat anders zijn, maar die naam zit in mijn kop), mister bob dabolina..." en dat een paar keer herhaal....
en dan een vrouwenstem: "boy I was stupid, mister bob dabolina....." en ook dat weer herhaald.
veel vager kan ik het helaas niet maken, maar ja ik zei dan ook dat het een uitdaging was![]()
ok guys RESPECT!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Del Tha Funkee Homosapien - Mistadabolina
had het nou iets met robocop te maken?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Del Tha Funkee Homosapien - Mistadabolina
Volgens mij niet , het enige is dat dat mistadabolina met een soort geknepen robotstemmetje werd gezongen .. misschien daarom?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:36 schreef Bouncer2002 het volgende:
[..]
had het nou iets met robocop te maken?
weet je welk merk... zo ja ster.nl....quote:Op donderdag 21 december 2006 13:47 schreef MrAbagnale het volgende:
ik zoek dat nummer uit die radioreclame over huisdieren of een dierenwinkel/dierenvoer oid. Het begin van het liedje gaat zo; "heb je een huisdier, kat konijn of hond..." het is op de melodie van een klassiek nummer dunkt me, en ik vraag me af van welk lied deze melodie afkomstig is. tnx![]()
geen idee, maar op ster.nl staan toch alleen tv reclames, dus daar schiet ik niets mee op.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:10 schreef jerver73 het volgende:
[..]
weet je welk merk... zo ja ster.nl....
thnx!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:17 schreef jerver73 het volgende:
ATC - Around The World (La La La La La)
more images Label: BMG
Catalog#: 74321 75520 2
Format: CD, Maxi-Single
Country: Germany
Released: 22 May 2000
Genre: Electronic
Style: Trance, Euro House
Credits: Artwork By - Reinsberg
(en binnen de 5 minuten)
Is waar ,,,,maar theoretisch zou het natuurlijk kunnen dat dezelfde muziek ook in de tv spot wordt gebruikt...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:18 schreef MrAbagnale het volgende:
[..]
geen idee, maar op ster.nl staan toch alleen tv reclames, dus daar schiet ik niets mee op.
zou kunnen, maar het punt is dat er geen tv spot van bestaat. dus vandaar! iemand anders misschien!?!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:02 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Is waar ,,,,maar theoretisch zou het natuurlijk kunnen dat dezelfde muziek ook in de tv spot wordt gebruikt...
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:18 schreef DennieXL het volgende:http://www.benendicht.nl/rectest.mp3
Ik ben er inmiddels achter welk nummer het is,quote:Op woensdag 20 december 2006 23:18 schreef Niek. het volgende:
[..]
genre: werkelijk waar geen idee
gezongen door een vrouw
niet meerstemmig
weet er verder dus echt niet meer over, als iemand het liedje goed kent/vaker heeft gehoord dan zou hij/zij het kunnen herkennen, anders blijf ik gewoon 3fm luistern
Als je hem op cd hebt kan je hem toch rippen?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:22 schreef PLAE@ het volgende:
Going to the run - Golden Earring. En dan de live versie van de Naked truth. Waarvoor je dus hoort : This one is for Eddy.
Kan m nergens vinden (en ik heb de cd dus wel)
In m'n mail graag![]()
hoe dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:23 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als je hem op cd hebt kan je hem toch rippen?
AAHH die zoek ik ook! ik zag m zaterdagnacht ergens voorbij komen..maar volgens mij is het dave clark niet. T was een clip met veel blote tieten iigquote:Op donderdag 21 december 2006 12:14 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet dat gave club-nummer dat ik hoorde bij 3FM serious Request op tv, tijdens de reportage over de masterclass DJ-en van Dave Clarke?
Het is ws. van Dave Clarke en Gwen Stefani (volgens mij) is erin te horen.....
anyone?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:47 schreef MrAbagnale het volgende:
ik zoek dat nummer uit die radioreclame over huisdieren of een dierenwinkel/dierenvoer oid. Het begin van het liedje gaat zo; "heb je een huisdier, kat konijn of hond..." het is op de melodie van een klassiek nummer dunkt me, en ik vraag me af van welk lied deze melodie afkomstig is. tnx![]()
Wij houden contact!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:31 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
AAHH die zoek ik ook! ik zag m zaterdagnacht ergens voorbij komen..maar volgens mij is het dave clark niet. T was een clip met veel blote tieten iigen 1 of ander wijf wat aan t schreeuwen was..als t goed is
k ga wel ff nieuwe dave clark nummers checken..maar als iemand iets weet?
![]()
edit: hmm dave clark heeft geen singles uit volgens mij..![]()
Waarschijnlijk de Havenzagers - Countrydansquote:Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef Stefo het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik vorige week in de discotheek hoorde, tis een tirol nummer, word altijd wel n keer tijdens de carnaval gedraait maar kan het op geen apres ski cd/skihut cd vinden..
Enige stukje tekst wat ik weet:
De jongens hier de meisjes daar......hatché
Telkens naar het refrein zeggen ze hatché wehehe, iemand een idee?
Arie Ribbens - Polonaise Hollandaise??quote:Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef Stefo het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik vorige week in de discotheek hoorde, tis een tirol nummer, word altijd wel n keer tijdens de carnaval gedraait maar kan het op geen apres ski cd/skihut cd vinden..
Enige stukje tekst wat ik weet:
De jongens hier de meisjes daar......hatché
Telkens naar het refrein zeggen ze hatché wehehe, iemand een idee?
quote:He jongens, de obers hebben pauze
We zetten alle stoelen aan de kant
De dansvloer op, dan bouwen we een feestje
De remmen los, nu springen we eens uit de band
Kom opa, schiet eens uit je sloffen
En oma zet je beste beentje voor
Straks vliegen hier de veters uit je schoenen
En zingen we weer allemaal in koor
(De Hatsjee komt dan meestal zo'n beetje hier)
Wij vieren feest dus weg met de malaise
Want nu is het tijd voor de polonaise Hollandaise
Van hier tot Oeteldonk
Bij Hoevelaken linksaf
Wij zakken door, we zullen niet verdorsten
En Willem grijp Marietje van achter bij de schouders
Dat wordt weer lachen, dat wordt een dolle boel
Kom oma, aansluiten
Het orkestje gaat van schrik steeds sneller spelen
De pianist gaat gillend onderuit
De tuba blaast de drummer z'n toupe af
De dirigent slaat af, glijdt uit en brult: licht uit
Achter in de zaal gaat 't in looppas
De kastelijn is zichtbaar van de kook
Hij trekt gauw aan de bel en geeft een rondje
De glazen dansen op de bar, wij ook
Van hier tot Oeteldonk
Jongens, kan die deur effe dicht, m'n kop zit ertussen
En nou met de handen en de voeten jongens, kom op daar gaan we
De meute staat te springen en te hossen
De tent staat op z'n kop, de vloer deint mee
Marietje jodelt "wie kan mij verlossen" (jodelahiti)
Straks komt hier 't plafond nog naar benee (oh jee)
Van hier tot Oeteldonk
Ober, breng eens wat geld, ik wil afrekenen
Ober, mag ik je fiets effe lenen
Eeeehhhh..nee?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:48 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Wij houden contact!
Pam pam pa pam pam pa pa pam pam..... pam pa pam pa pa pam pam pam pam
(die toch?)
Heb je hem al?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:40 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Eeeehhhh..nee?volgens mij staat dat nummer hier wel ergens tussen..of bij jou moet er ook 1 of andere muts doorheen schreeuwen?
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:47 schreef TJansman het volgende:
Beste mensen,
Ik zoek een vrij nieuw nummer, wat ik nog geen uurtje geleden op 3Fm hoorde. Tis van een band ala the Racounters/ Franz Ferdinant, dat soort muziek. Het enige wat ik weet is dat de hele band begint en eindigt door in koor ta ta ta da tada ta ta tada te zingen/schreeuwen... wie helpt mij?
4 mannen? Dan was het westlife met The Rosequote:Op donderdag 21 december 2006 23:29 schreef steve-urkel het volgende:
net zo'n groep bij jensen?? op het einde uitzending 22-12??
Tom Clay Lyrics - What the World Needs Now Is Love/Abraham, Martin and Johnquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zoek een nummer die ik laatst op radio heb gehoord maar de titel en artiest niet van kan achterhalen:
Het gaat zo,
Daddy, what is bla bla bla
En de refrein zo van: What the world needs now, is love sweet love.
nee... die zanger had wat weg van die gozer van ehm.. de dijk.. vet mooi rustig chill liedje.. ook op jensen forums weten ze het allemaal niet..quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
4 mannen? Dan was het westlife met The Rose
Nee, die had ik wel herkend...quote:Op donderdag 21 december 2006 09:04 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Misschien Rock this Party van Bob Sinclar vs Cutee B??
Dj Isaac - Bad Dreams denk ik danquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:02 schreef t0n het volgende:
Oud Hardcode nummer met de samples van Wuthering Heights van Kate Bush... Hoe heet dat nummer?
Fuck, goude ouwe stampert...
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek een nummer, gisterenavond gehoord in de discotheek, een sneakerznummer (net als Erick E, Gregor Salto, Roog, Sidney Samson etc.) met de volgende tekst (kan ook de titel zijn):
[....] dancefloor
Shake it hot!
Bij voorbaat dank...![]()
Niet veel info weet ik...![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het enige wat in me opkomt is
Green Velvet - Shake and Pop
JAAAAAAA dankjewelquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de Havenzagers - Countrydans
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:23 schreef mini-lellan het volgende:
Het origineel van BodyRox Ft. Luciana - Yeah Yeah. Tis echt een bekend deuntje maar kan de titel echt niet vinden.
Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez Mix )quote:
MUHAHAHA! Ik hoor hem ineens op 3FMquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:50 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Nee man..en volgens mij kent niemand m hier ofzoben alle charts al afgegaan enzo..
![]()
iemand?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:40 schreef naittun1 het volgende:
Ja dat soort nummers. Tnx! Weet je nog meer van dat soort?
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:43 schreef bierjoost het volgende:
Dat nummer dat ze de hele tijd zingen bij 3fm in dat huis en met zijn allen gaan meebleren... Wendy van Dijk en Chris Zegers deden gister mee.
Ozark Henry - Weekenders dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:37 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
nee... die zanger had wat weg van die gozer van ehm.. de dijk.. vet mooi rustig chill liedje.. ook op jensen forums weten ze het allemaal niet..
JAAAAAAA!! Woohooo! bedankt man. Life saverquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:37 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
MUHAHAHA! Ik hoor hem ineens op 3FM
Dit is iig het nummer dat ik zoek:
Bodyrocks - Yeah Yeah
The Trammps - Rubber Bandquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:19 schreef SpyEye het volgende:
hey mensen,
ik ben op zoek naar het orgiginele nummer van 50cent - hate it or love it.
weet iemand dat misschien?
alsvast bedankt
![]()
greetz,
SpyEye
Nu nog ff kijken waar ik m kan 'kopen'quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:37 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
MUHAHAHA! Ik hoor hem ineens op 3FM
Dit is iig het nummer dat ik zoek:
Bodyrocks - Yeah Yeah
yeah.. dat is hem!!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ozark Henry - Weekenders dan?
De muziek zit in de trailer van Kruistocht in Spijkerbroek.
Geen filmpje gevondenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer, of deuntje wat ook vaak op het einde van een mastermovie filmpje eindigde.
Het was iets van: tau, na nanau, na nanau of zo![]()
Edit: ik zal ff een filmpje opzoeken
Als je het echt wil weten, op www.mastermovies.nl is een forum met muziek topic. Staatie vast wel in, maar de zoekfunctie is niet je-van-het.quote:Op zondag 24 december 2006 00:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Geen filmpje gevonden. Maar weet iemand het toch toevallig?
Iemand?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef Maisnon het volgende:
De muziek van de nieuwe Orange ADSL reclame.
Een beetje downtempo insturmentale chill out muziek...
(reclame met allemaal gebouwen, en op het eind een oranje tekst met ADSL Orange erin, kan hem nergens vinden op internet)
do even een lyrics search... zo heb ik em ook gevondenquote:Op zondag 24 december 2006 00:05 schreef MightyV het volgende:
Van dat Tequila tv programma zoek ik de titel van een nummer. Het is echt een flard dat je hoort dus kan het niet goed ID'en.
Het start in op 2 minuut 10 ofzo (als die dikke nog in ze Duivelspakje rondloopt en de scene wisselt naar die golfende gozer in de lift) en duurt maar 20 sec.
Op uitzendinggemist kan je het terugkijken:
http://player.omroep.nl/?aflID=3652052&md5=3711a7cf77bb06ae7def36d9df73e824
Volgens mij is dat het TMF Anthem 2006quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:17 schreef Rino het volgende:
Ik zoek nog een nummer. Ik heb het een paar keer op de radio gehoord op de terugweg van mijn werk (17:30 - 18:15). Het nummer wordt door meerdere mensen gezongen, onderandere door jacqueline van Krezip.
Chacaron? of Gordon - Chagerijn?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer, of deuntje wat ook vaak op het einde van een mastermovie filmpje eindigde.
Het was iets van: tau, na nanau, na nanau of zo![]()
Edit: ik zal ff een filmpje opzoeken
(nog) niemand???quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:04 schreef Willempiehhh het volgende:
Flamman & Abraxas ft MC Lynx - I'll Be your only Friendquote:Op zondag 24 december 2006 16:56 schreef Skorpija het volgende:
Ik zoek
Liedje, gaat over drugs...
Zoiets als and at the end i'll be your only friend..
en: i'll take your wife fromj you, i'll take your life from you.
Iemand weet wat ik bedoel?
quote:Op zondag 24 december 2006 17:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Flamman & Abraxas ft MC Lynx - I'll Be your only Friend
quote:Op zondag 24 december 2006 00:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Geen filmpje gevonden. Maar weet iemand het toch toevallig?
Daddy DJ - Daddy DJ?quote:Op zondag 24 december 2006 22:53 schreef King_of_Kool het volgende:
het nummertje van basshunter - dota, van wie is dat origineel ook alweer. Het ligt op het puntje van mijn tong maar kan er niet opkomen
1. Daft Punk - Technologic (remix)quote:Op zondag 24 december 2006 23:14 schreef Shirley het volgende:
Op de site http://www.nopeisdope.com kun je nummers beluisteren. Wie weet wat de titel is van het 4e nummer? Die na Shake and Pop komt? Beetje latin/salsadeuntje zit erin...
Gelieve ook van het nummer daarna.
Wat ben jij lief!! De 1e zocht ik ook inderdaad, en de 2e had ik al. Bedankt!quote:Op zondag 24 december 2006 23:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
1. Daft Punk - Technologic (remix)
2. Justin Timberlake - My love (Paul Jackson Remix)
3. ?? (Drunk & High)
4. Shake & Pop
5. ??
6. ??
7. Sisqo - Thong song (remix)
alvast een begin gemaakt..
quote:Op zondag 24 december 2006 23:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat ben jij lief!! De 1e zocht ik ook inderdaad, en de 2e had ik al. Bedankt!
Phil Collins-Against all odds?quote:Op maandag 25 december 2006 00:44 schreef renz0r het volgende:
Twee nummers
Eerste carnavalsnummer van: die rechterarm naar voor, de linkerarm naar voor en tjoeketjake
Titel kwijt
Andere is een nummer van Phill Collins. Ik meen een rustig introtje en een rustig verloop van het nummer, was (nu na 12en) afgelopen avond op de radio op skyradio om 19.23u, Helaas kan ik via de site van skyradio niet meer zien wat er toen werd gedraaid
Meen een intro met een piano...
Another day in Paradise? Als dat tenminste de titel is.quote:Op maandag 25 december 2006 00:44 schreef renz0r het volgende:
Twee nummers
Eerste carnavalsnummer van: die rechterarm naar voor, de linkerarm naar voor en tjoeketjake
Titel kwijt
Andere is een nummer van Phill Collins. Ik meen een rustig introtje en een rustig verloop van het nummer, was (nu na 12en) afgelopen avond op de radio op skyradio om 19.23u, Helaas kan ik via de site van skyradio niet meer zien wat er toen werd gedraaid
Meen een intro met een piano...
Mud - Lonely This Christmasquote:Op maandag 25 december 2006 00:07 schreef Orealo het volgende:
ik zoek een kerstnummer..
Je hoort hem niet zo vaak, en er zit iets van 'dam dam dam dam' (in opbouwende toon) in.
Het wordt gezongen door een man.
Weet iemand waar ik 't over heb?
Nee, ik denk dat ie die andere bedoelt... ik kom ook niet op de titel...één man, jaren '70 nummer, beetje eentonige stem.quote:
Driving home from Christmas toch niet?quote:Op maandag 25 december 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ie die andere bedoelt... ik kom ook niet op de titel...één man, jaren '70 nummer, beetje eentonige stem.
op wie reageerde je nou? Of bedoelde je allebei niet?quote:Op maandag 25 december 2006 00:56 schreef renz0r het volgende:
Nee die is het niet...Het kutte is dat ik ff kwijt ben wat die zingt of hoe de intro precies is... Niet één van zn grootste hits is het...
Neeee...das Chris Rea.quote:Op maandag 25 december 2006 00:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Driving home from Christmas toch niet?
AH!quote:Op maandag 25 december 2006 00:07 schreef Orealo het volgende:
ik zoek een kerstnummer..
Je hoort hem niet zo vaak, en er zit iets van 'dam dam dam dam' (in opbouwende toon) in.
Het wordt gezongen door een man.
Weet iemand waar ik 't over heb?
.De Kreta Boyz Tjoeke Tjakkequote:Op maandag 25 december 2006 00:44 schreef renz0r het volgende:
Twee nummers
Titel kwijt
quote:Op zondag 24 december 2006 10:12 schreef Snever het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het nummer in het volgende filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=4220319988688431767&q=jumpstyle&hl=nl
bedankt
Nu dus!quote:Op maandag 25 december 2006 10:52 schreef cosmick het volgende:
Op Eurosport is steeds zo'n "look a like"-itempje.. en dat muziekje.. Volgens mij van een of andere oude serie.. ?
Even een kameraad gemaild. Is van The Persuaders ("De Versierders").quote:
Jaaaaa!quote:Op maandag 25 december 2006 01:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
AH!
Volgens mij is het deze!
Jona Lewie - Stop the cavalry
Volgens mij is dat Marilyn Manson - This is the new shitquote:Op maandag 25 december 2006 13:32 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb 2 vragen.
Welk liedje wordt er in dit filmpje afgespeelt:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2117217365539872313&q=firewire+fireworks
BVD
This is the New Shit - Marilyn Mansonquote:Op maandag 25 december 2006 13:32 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb 2 vragen.
Welk liedje wordt er in dit filmpje afgespeelt:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2117217365539872313&q=firewire+fireworks
BVD
quote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Marilyn Manson - This is the new shit
Wat was btw je 2e vraag
quote:Op maandag 25 december 2006 12:52 schreef snadrem het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik vaak hoor met uitgaan. Vrolijk spaans nummer (tenminste, ik geloof dat het spaans is). Ik versta de tekst helemaal niet, dus het is moeilijk om iets van de lyrics hier neer te zetten, maar het is echt zo'n lekker dansnummer.
Weet iemand heel toevallig welke ik bedoel?
Deze?quote:Op maandag 25 december 2006 12:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek een kerstplaat. Rock. Gezongen door een man. En hij zingt iets van: i saw mummy kissing santa claus.
Danke!quote:Op maandag 25 december 2006 09:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
.De Kreta Boyz Tjoeke Tjakke
en ja, daar heb ik serieus nog voor gegoogled
Nee nee,quote:Op maandag 25 december 2006 14:23 schreef donroyco het volgende:
[..]Ritmo Dynamic - Calinda Rune - Calabria Pitbull - Culo
[..]
Deze?
Johan - Tumble and Fall?quote:Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef Jonez het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van weer een aantal jaar geleden (5-8).
Het is een rick nummer, in de clip staan ze in een tuin te spelen en vallen er bloempotten naar beneden(als het goed is)
Het gaat iets van: I feel so , I wont let you go (deuntje)tututututadatutu tada
Het deuntje wordt gespeelt op een draagbaare synteseiser.
BVD voor de moeite
das ehm... liquido - narcoticquote:Op maandag 25 december 2006 15:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Johan - Tumble and Fall?
Dat is met vallende tuinkabouters
quote:Op maandag 25 december 2006 15:34 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
das ehm... liquido - narcotic
voor die vraag van jonez duss
Óf Conga óf Oye Mi Canto, dat zijn wel haar twee meest swingende salsa nummersquote:Op maandag 25 december 2006 14:35 schreef Sender_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een spaanstalig Salsa achtig nummer, ik denk ook van Gloria Estefan.
Het is heerlijk swingend nummer om op te dansen.
Er komt ook een stukje engels in het refrein in voor namelijk: Get ready, get ready to go.
Welk nummer is dit???
Nope, het is geen van die.. toch bedankt!quote:Op maandag 25 december 2006 14:23 schreef donroyco het volgende:
[..]Ritmo Dynamic - Calinda Rune - Calabria Pitbull - Culo
[..]
Ik denk ook dat wij hetzelfde nummer zoeken.quote:Op maandag 25 december 2006 23:04 schreef snadrem het volgende:
[..]
Nope, het is geen van die.. toch bedankt!
Ik ben dus nog steeds op zoek. Volgens mij zou ik best wel eens hetzelfde nummer kunnen bedoelen als Sender_, alleen is het dus geen nummer van Gloria Estefan (al lijkt het er wel op).
Shirley, die 5e is DJ Chuckie - Sound of da 90'squote:Op zondag 24 december 2006 23:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
1. Daft Punk - Technologic (remix)
2. Justin Timberlake - My love (Paul Jackson Remix)
3. ?? (Drunk & High)
4. Shake & Pop
5. ??
6. ??
7. Sisqo - Thong song (remix)
alvast een begin gemaakt..
Ik heb hem!quote:Op maandag 25 december 2006 14:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee nee,
Het is niet een rock versie van I Saw mummy kissing Santa Claus. Er komen volgens mij ook stukken van andere nummers in voor.
Edit: het nummer wat jij me gaf is ook geen rock.
Pff ik luister al 2 dagen lang zoveel ik kan naar de radio hiervoor
Koop - Come to me ? [Gerard Ekdom Mode]Ik ruik de dennenaalden al [/Gerard Ekdom Mode]quote:Op maandag 25 december 2006 16:05 schreef FrEeZzE het volgende:
Ben opzoek naar een nummer dat veel is gedraaid tijdens de 3fm week afgelopen week...
Tis niet van de Fratellis, die hebben we wel gehad
Wordt gezongen door een vrouw, erg swingend nummer, geen kerstnummer maar zou 't zo kunnen zijn volgens mij, met in 't refrein een uber accoustisch basloopje.. beetje jazz achtig, maar zoooo swingend!
Wie weet? Gerard Ekdom ging er elke keer op los voor de camera!
Top dank je welquote:Op maandag 25 december 2006 15:34 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
das ehm... liquido - narcotic
voor die vraag van jonez duss
schopquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:27 schreef naittun1 het volgende:
weet iemand nummers die lekker rustig zijn, bijv met alleen piano + zang, verder geen instrumenten, beetje zoals a&m - lopen tot de zon komt? Bij voorkeur nederlands, maar engels mag ook.
Counting Crows (oude cd's), Bright eyes - I'm Wide Awake it's Morning, Neil Young, The Beatlesquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef naittun1 het volgende:
[..]
schop.
Damien Rice heeft veel van dat soort muziek, maar ik kan eigenlijk niks anders vinden.
Dit is Muzquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:44 schreef slindenau het volgende:
Ik heb hier een sample, en ben er inmiddels achter dat de eerste helft van Madonna komt...maar waar de 2e helft vandaan komt is me nog steeds onbekend helaas.
Men jong, jump/hardstyle, hoe veschrikkelijk dat ook mogen zijn, is een product van dezelfde mensheid die de grootse klassieke stukken heeft geschreven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit is Muz
De 2e helft is geen nummer, da's gewoon triest
Bedoel je Out of Space?? Deze staat op hun Best of cd Their Law, The singles.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:53 schreef no1uknow het volgende:
Ik zoek een nummer, en dat is van The Prodigy, en die hebben dus een remix gemaakt van een nummer van de Audiobully's.
Iemand enig idee hoe die heet? Volgens mij was het iets met space erin.
bvd
Out of Space (Audio Bullys Remix)quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:53 schreef no1uknow het volgende:
Ik zoek een nummer, en dat is van The Prodigy, en die hebben dus een remix gemaakt van een nummer van de Audiobully's.
bvd
Prodigy - Out of Space (audio bullys Remix)quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:53 schreef no1uknow het volgende:
bvd
heb het al gevonden. nevermind!quote:Op maandag 25 december 2006 13:33 schreef fretclick het volgende:
ik heb hier een dj set van pawel blot, en daar zitten een paar nummers in verwerkt waarvan ik graag de titel zou willen weten. het zijn bijna allemaal italo-disco nummers, dus vrolijke disco uit de jaren 80. een aantal fragmenten uit de track:
'..dance tonight, we do what we want to.. tonight.. tonight we gonna celebrate..'
'..you know, this is your life not the end of a show..'
het wordt gezongen door een man en vrouw.
en nog een track, een beetje new wave achtig, gezongen door een man waarin hij zingt
'i waited too much, i've wasted my time' en iets in de richting van 'burn on the plane' ofzo
thanks
monika kruse - latin lovers.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:31 schreef SRV-MAN het volgende:
Op The Box werd (word) regelmatig een salsa-achtig dance nummer gedraaid, wat door een vrouwelijke DJ met een enorme bos krullen wordt gedraaid. Volgens mij is het spaanstalig.
Weet iemand de artiest en de naam van het nummer?
ff dit topic doorlezen was teveel moeite?quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zoek een liedje dat veel werd gedraaid tijdens de Serious Request van 3FM, en gisterennacht ook bij midden-in-de-nacht-Rick. Het is Brits en het reffrein is een meezinggedeelte met als enige (vaak herhaalde) woorden 'tu' en 'du' klinkt wat vaag dit, moet ik toegeven![]()
*Luiheidquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff dit topic doorlezen was teveel moeite?
Wtfquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek een nummer met deze titel: merry christmas everybody
Ik weet zelfs de hele songtekst.
What will your daddy do when he sees your mommy kissing Santa Claus
Maar het is niet de versie van Slade.
Het is een rock versie hiervan. En wordt de laatste tijd veel gedraaid op radiozenders.
quote:Op maandag 25 december 2006 14:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee nee,
Het is niet een rock versie van I Saw mummy kissing Santa Claus. Er komen volgens mij ook stukken van andere nummers in voor.
Edit: het nummer wat jij me gaf is ook geen rock.
Pff ik luister al 2 dagen lang zoveel ik kan naar de radio hiervoor
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb hem!
Oasis - Merry Christmas (Slade Cover)
White Stripes - 7 nation armyquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:25 schreef anisubs het volgende:
Weet er iemand wat de titel van dit liedje is?
http://www.supload.com/sound_confirm.php?get=1274407035.wma
Ik dacht dat ik hem had, maar dat was een ander.quote:
Je hele verhaal.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem had, maar dat was een ander.
En het is ook niet een of andere rock versie van: i saw mommy kissing santa claus want dat zinnetje komt maar 1 keer voor in het hele nummer.
Wat snap je nou niet?
Deze zoek ik nog steeds eigenlijkquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:44 schreef slindenau het volgende:
Ik heb hier een sample, en ben er inmiddels achter dat de eerste helft van Madonna komt...maar waar de 2e helft vandaan komt is me nog steeds onbekend helaas.
Muddy Waters - Mannish Boyquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:18 schreef Lkw het volgende:
Ik zoek een nummer van een gave wat oudere neger die een bluesy monotoon nummer zingt. De enige tekst die ik me herinner is 'I'm a man!', dat-ie om de paar zinnen vol overtuiging zingt. Met een uithaal omhoog. Waarna een vrouw ergens in de achtergrond 'Oeoeoeh' roept.
De neger in kwestie is nogal dik en gaat in de clip volledig op in z'n teksten en muziek. Mooi gezicht!
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Dank alvast!
Dat is hem inderdaadquote:Op zondag 24 december 2006 10:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het TMF Anthem 2006
voor jump-vragen moet je in ONZ wezen, dit is MUZquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:38 schreef jefke88 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CAPL3bYLetE
Weet er iemand het liedje uit dit jumpfilmpje?
Alvast bedankt !
We zijn er geloof ik nog even aan toe , gezien eerdere posts....quote:Op maandag 25 december 2006 10:33 schreef jerver73 het volgende:
Zal ik vast weer even voor alle 3 fm requesters en de tud tud tu duh ende lui het volgende opschrijven
The Fratellis - Chelsea Dagger
Hebben we dat ook weer gehad
Je kunt er gewoon niet tegen dat jij onderontwikkeld bentquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:57 schreef slindenau het volgende:
Stelletje elitaire klootzakken hier
Is dat niet Dj Fox ft Chicago Zone - Just a Melodyquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:38 schreef jefke88 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CAPL3bYLetE
Weet er iemand het liedje uit dit jumpfilmpje?
Alvast bedankt !
Jij bent de bom! Geweldig!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:17 schreef Jonez het volgende:
[..]
Koop - Come to me ? [Gerard Ekdom Mode]Ik ruik de dennenaalden al [/Gerard Ekdom Mode]
Een tijdje terug had ik er al een reactie op gepost, maar goed, ik denk dat je deze bedoelt: http://www.discogs.com/release/621702quote:Op woensdag 27 december 2006 14:24 schreef DjDominator het volgende:
Hallo Ik zoek een nummertje waarvan ik een klein stukje van de text weet en het gaat alsvolgd
deepack snackattack
en hij is niet van deepack zelf daar ben ik al achter
groetjes en beste wensen alvast
Waarom weet ik niet, maar moet aan Army of Lovers denken. Zoek daar eens wat titels van....quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:19 schreef het-is-mij het volgende:
ik zoek ook een nummer maar ik weet er heel weinig van en heb hem tijdje niet gehoord dus weet niet welke tekst er precies in zit.
Het word gezongen door een man, vlgs mij af en toe wat klassieker en dan weer wat rockachtig en in de clip komen een aantal verpleegkundigen/zusters voor met een hoedje op met een rood kruis erop.
Monika Kruse - Latin Lovers?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:31 schreef SRV-MAN het volgende:
Op The Box werd (word) regelmatig een salsa-achtig dance nummer gedraaid, wat door een vrouwelijke DJ met een enorme bos krullen wordt gedraaid. Volgens mij is het spaanstalig.
Weet iemand de artiest en de naam van het nummer?
Ja, dat is 'm, vandaar dat ik 'm maar niet vond onder 'I'm a man'.quote:
Iemand een idee, ik zoek em ook?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:45 schreef Biogarde het volgende:
Help Bi0 eens
Van wie is dit nummer?
Dank alvast![]()
Tis toch echt Bodyrox - Yeah yeah (D-Ramirez remix)quote:Op woensdag 27 december 2006 23:07 schreef Ilske het volgende:
Ik ben op zoek naar het 'origineel' van het nummer Yeah yeah van Bodyrox ft. Luciana; het gaat mij om de onderliggende zeg maar 'techno-achtige' deun.
Inmiddels al diverse versie van Bodyrox zelf gedownload, maar ik kom niet op een versie zonder schreeuwende meisjes![]()
Iemand hulp?![]()
En dat is Luke Howard- Hi Life.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:45 schreef Biogarde het volgende:
Help Bi0 eens
Van wie is dit nummer?
Dank alvast![]()
Krijg ik ook niet hoor...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:36 schreef Shirley het volgende:
En wat krijg ik voor elk nummer die ik juist doorgeef? Een lief pm-etje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |