Omgquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:37 schreef ondeugend het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/154495
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey, jij mag helemaal niet naar chicky kijken - laat staan kopen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:53 schreef hicham het volgende:
Banner @ Hotmail
[afbeelding]
W'rom staat de prijs van die chick er niet bij
* Snelwagen zegt: Houd je bakkes hichamquote:Op maandag 18 december 2006 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]Had Snelwagen er zelf in gepropt. Of koffiekoekje, haal die 2 altijd door elkaar.
![]()
Naar de Ampt van Nijkerk toevallig?quote:
En dan nog, qua uitstraling had ze zijn moeder kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:26 schreef bvvt het volgende:
Hey, jij mag helemaal niet naar chicky kijken - laat staan kopen.![]()
quote:

Er staan nog geen prijzenquote:Data en prijzen Zandvoort 2007
Maandag 16 april
Maandag 23 april
Dinsdag 01 mei
Maandag 14 mei
Maandag 21 mei
Dinsdag 5 juni
Maandag 11 juni
Woensdag 27 juni
Donderdag 28 juni
Maandag 23 juli
Maandag 30 juli
Maandag 20 augustus
Maandag 27 augustus
Maandag 03 september
Maandag 10 september
Maandag 8 oktober
Bron.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:37 schreef ondeugend het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/154495
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
* Snelwagen zegt: Houd je bakkes hicham![]()
ik had hem ook aan de lader moeten hangenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
Het tweede lampje op de acculader is ook uit. [afbeelding] Rest nog 1 lampje.![]()
Ik heb hem iets meer dan een half uurtje geleden weer aangesloten.
Gisteravond had hij de hele avond staan opladen, en er bleven na al die uren steeds maar drie lampjes branden.
Vier lampjes is accu leeg en zo ongeveer stuk.![]()
Maar eerst komt er nieuwe olie in vanmiddag.![]()
Anders onderbreek je even mijn vierde opeenvolgende post.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:52 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik had hem ook aan de lader moeten hangen
ben maar weer met het ov naar school gegaan![]()
tja, je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
Kunnen Rib-I en ik straks een FZ750 oprichten.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik wil alleen een blauwe.. leren pak enzo..
Nuttig leesvoer.![]()
[..]
Anders onderbreek je even mijn vierde opeenvolgende post.![]()
![]()
nog nooit gedaanquote:Maar een GS-500 (paralleltwin) moet je toch zo aan kunnen lopen.
Zeker jij met je 2 meter 50.
![]()
Daarmee zou je toch moeten kunnen starten. Of de accu moet al wat ouder en versleten zijn.....quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tja, je kan niet alles hebben
[..]
nog nooit gedaan
ben er eigenlijk ook gewoon te lui voor... moet ie weer eerst de tuin uit enzo
weet ook niet na hoeveel km die accu weer genoeg is opgeladen om normaal te kunnen starten
naar school is maar 25 km...
ok, gaan we volgende keer wel eens proberen aan te lopenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
Daarmee zou je toch moeten kunnen starten. Of de accu moet al wat ouder en versleten zijn.....
Vanaf hier naar mijn oude werk was 50 kilometer.. sloeg de TLR s' ochtends maar net aan.. rijden..quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:04 schreef Roderick2085 het volgende:
nog nooit gedaan
weet ook niet na hoeveel km die accu weer genoeg is opgeladen om normaal te kunnen starten
hmm... ag, op school staat ie toch in de garage... kan eventueel dan nog een verdieping naar beneden, scheelt weer wat lopenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanaf hier naar mijn oude werk was 50 kilometer.. sloeg de TLR s' ochtends maar net aan.. rijden..
.. en dan was de TLR nog niet genoeg opgeladen om s' avonds met dat koude weer in maart te starten.
Had ik starthulp nodig.![]()
Met de Beemer had ik hetzelfde, notabene helemaal van Hoogvliet naar Amsterdam.
Moest ik binnen een uur starten, want na 1.5 uur was de accuspanning al te ver gedaalt.![]()
Beiden kwam er wel weer 100% bovenop met de acculader.![]()
Voor de TLR kocht ik zelfs gelijk een nieuwe accu.. maar die heb ik dus nog liggen..heel seizoen probleemloos gereden..
Moraal van dit verhaal: dynamo's van motorfietsen lijken wel amper op te laden.![]()
![]()
![]()
BWT.. je eerste mail is in tweede instantie binnen.![]()
![]()
[afbeelding]
Onbetrouwbaar e-mail adres dus.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:12 schreef bvvt het volgende:
![]()
Geduld is een schone zaak
is vast het spamfilter van Chello geweest
Handig.. schuin naar beneden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:13 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm... ag, op school staat ie toch in de garage... kan eventueel dan nog een verdieping naar beneden, scheelt weer wat lopen![]()
De combinatie ook, een zakagenda, beddengoed, elke week verrassendquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Is vast zo'n Prijs op Aanvraag geval ..
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
* Snelwagen zegt: Houd je bakkes hicham![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
Kunnen Rib-I en ik straks een FZ750 oprichten.![]()
![]()
Nuttig leesvoer.![]()
Met jouw lengte zijn het 5 passen en de motor is gestartquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nog nooit gedaan
Ik moet nog steeds een andere harde schijf kopen voor mijn laptop en dan de image terugzetten. Heb ik weer al mijn ww enzo.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:55 schreef bvvt het volgende:
't is verder rustig.
zit nu bij mijn ouders de laptop opnieuw te installeren
Windows er op, SP2 er op, Al die verrekte updatess er op.
Ben wel ff bezig
Wel handig hier, hebben meerdere PC's. Kan dus fokken en installeren tegelijkertijd
Ook nog eens mijn eigen notebook mee, is hier een waar rekencentrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd leuk als je een weekje vrij bent en van de primaire dingen in het leven kan genieten.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:55 schreef bvvt het volgende:
't is verder rustig.
zit nu bij mijn ouders de laptop opnieuw te installeren
Windows er op, SP2 er op, Al die verrekte updatess er op.
Ben wel ff bezig
Wel handig hier, hebben meerdere PC's. Kan dus fokken en installeren tegelijkertijd
Ook nog eens mijn eigen notebook mee, is hier een waar rekencentrum
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:34 schreef Rib-i het volgende:
Dit is het artikel waar ik gisteren naar refereerde
Klok horen luiden enseaux
Time is moving... and moving. Ik snap mensen die met pensioen zijn nu beter.quote:Vandaag niet gelukt om naar de FZ te kijken, morgen weer een dag
Australia doing restoration work on the owner's antique FZ750.quote:
Ik ook, ik was aan het zoeken met alle mogelijke trefwoordenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat het tussen een FZ750 en GSX-R750 zou gaan.![]()
Als je de recensie leest over de CBR 600RR staat er eigenlijk precies hetzelfde. Zonder dat je er erg in hebt rij je erg snelquote:Maar wel opvallend, de ZX7Rwerd als veel prettiger ervaren dan de Blade.
Die tot verbazing van de rijder wel een fractie sneller bleek.![]()
Zeker zo, en wat hier als een klein verschil wordt neergezet is in de competitie wel het verschil tussen de eerste en laatste plaatsquote:Dan de YZF .. te lelijk om leuk te vinden, maar wel een keigoede bike.
En dan nog zo dichtbij de Gixxer 1000 .. terwijl de achtervering totaal versleten is.![]()
Misschien toch iets om de YZF in het achterhoofd te houden als circuitbike volgend jaar.![]()
Noot van uw recensent... op dit circuit is het lastig om het volledige vermogen van de meest moderne fiets te benutten.
![]()
klopt ja, anders ad ik dit op en anvond moeten doen - en das niet handigquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Altijd leuk als je een weekje vrij bent en van de primaire dingen in het leven kan genieten.![]()
[..]
Dat had ik al verwacht.. dat moderne spul rijdt gewoon te makkelijk dat het niet meer leuk is.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:12 schreef Rib-i het volgende:
Als je de recensie leest over de CBR 600RR staat er eigenlijk precies hetzelfde. Zonder dat je er erg in hebt rij je erg snel
Nee, 9 plaatsen eerder.quote:Zeker zo, en wat hier als een klein verschil wordt neergezet is in de competitie wel het verschil tussen de eerste en laatste plaats
En niet de minste.. Marco Melandri.quote:Full MotoGP qualifying times from the Valencian Grand Prix, the 17th and final round of the 2006 world championship.
1. Valentino Rossi ITA Camel Yamaha Team 1min 31.002 secs
2. Troy Bayliss AUS Ducati Marlboro Team 1min 31.210 secs
3. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team 1min 31.307 secs
4. Shinya Nakano JPN Kawasaki Racing Team 1min 31.341 secs
5. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team 1min 31.378 secs
6. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 1min 31.385 secs
7. Casey Stoner AUS Honda LCR 1min 31.470 secs
8. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP 1min 31.606 secs
9. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP 1min 31.663 secs
10. Colin Edwards USA Camel Yamaha Team 1min 31.711 secs
11. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team 1min 31.892 secs
12. Marco Melandri ITA Fortuna Honda 1min 32.062 secs
13. Toni Elias SPA Fortuna Honda 1min 32.144 secs
14. Kenny Roberts Jr USA Team Roberts 1min 32.358 secs
15. Makoto Tamada JPN Konica Minolta Honda 1min 32.467 secs
16. Carlos Checa SPA Tech 3 Yamaha 1min 32.747 secs
17. Alex Hofmann GER Pramac d'Antin MotoGP 1min 33.289 secs
18. Jose Luis Cardoso SPA Pramac d'Antin MotoGP 1min 33.755 secs
19. James Ellison GBR Tech 3 Yamaha 1min 33.953 secs
20. Garry McCoy AUS Ilmor SRT (800cc) 1min 34.811 secs
Als je in de MotoGP rijdt.quote:Er worden miljoenen dollars uitgegeven om 1/10 of 1/100 sneller te zijn dan de concurrentie, dus dan is een 1 seconde nog wat langzamer een slechte tijd
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:18 schreef bvvt het volgende:
[..]
Maar de echt primaire dingen zijn morgen avond
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:18 schreef bvvt het volgende:
[..]
klopt ja, anders ad ik dit op en anvond moeten doen - en das niet handig
Blijf je maar 1 dag/avond/nacht?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:18 schreef bvvt het volgende:
klopt ja, anders ad ik dit op en anvond moeten doen - en das niet handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien past ze niet op een motor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:22 schreef Rib-i het volgende:
Is er een kans dat we haar op een meet zien
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blijf je maar 1 dag/avond/nacht?
avond/nacht. 's morgens weer richting huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben kieskeurig............
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Verbazingwekkendquote:
As I saidquote:[..]
En niet de minste.. Marco Melandri.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:[..]
Als je in de MotoGP rijdt.![]()
Een sneller deelnemer op Zandvoort reed gewoon een logge RF900.
En soms was hij zo snel, dat ik in het begin steeds dacht dat het een rode YZF-R6.![]()
quote:
The love boaaaaaaaaaaaaaaaat, tatadatadadatatadaaaaaaquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:29 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
avond/nacht. 's morgens weer richting huis![]()
ik ben kieskeurig............![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
The love boaaaaaaaaaaaaaaaat, tatadatadadatatadaaaaaa
Sorry, komt door koffiekoekje
of was het snelwagen
/Hicham
Ja ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de grid er niet op uitgezocht hoor.quote:Hmmmz... misschien was dat ventje ook in Zandvoort.quote:Dat vind ik mooi, ook op Assen toen met BazzieK. Een snellere SV650 die door een kleinere en veel jongere deelnemer op een Aprilia ingehaald werd![]()
Maar misschien was het wel een aanstaand GP talentje die extra aan het trainen was?![]()
Interessante aanhef van dat werving & selectiebureau.
quote:Uitnodiging!
Geachte heer... -xx-
Onlangs hebben wij uw c.v. ontvangen en de mogelijkheden op een rij gezet.
Naar aanleiding hiervan willen wij u graag uitnodigen voor een gesprek
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
The love boaaaaaaaaaaaaaaaat, tatadatadadatatadaaaaaa
Sorry, komt door koffiekoekje
of was het snelwagen
/Hicham
Toch niet dat meisje wat anaal door 2 suri's is genomenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja ik niet![]()
, de twee mooiste woonden het dichtste bij.. real supermodels.
![]()
![]()
Eentje zelfs drie deuren hiernaast.. bij'r pappa en mamma..
.. en dan nog om 2 uur s' nachts naar huis, terwijl we al in slaap gevallen waren.![]()
![]()
Het zal wel januari worden voordat ik weer serieus contact krijg met werkgeversquote:Interessante aanhef van dat werving & selectiebureau.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:51 schreef Rib-i het volgende:
Toch niet dat meisje wat anaal door 2 suri's is genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.W'rom.quote:Het zal wel januari worden voordat ik weer serieus contact krijg met werkgevers![]()
Wat zien die gasten van System Of Down er grappig uit.![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
NeeeH.. al had het wel gekunt, want ze was toen helemaal gek van mij.
Father figureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste 2 weken alleen maar van Headhunters mail gekregen die volgens mij niet eens mijn cv hebben doorgenomenquote:[..]
W'rom.
Altijd makkelijk een sik, kan je zo eruit zettenquote:![]()
Nou ja.. dat heeft ze wel eens gezegd.. deze pappa is veel leuker dan mijn eigen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar wordt je ook helemaal krankjorem van. Allemaal Maksters.quote:De laatste 2 weken alleen maar van Headhunters mail gekregen die volgens mij niet eens mijn cv hebben doorgenomen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:20 schreef Ipho het volgende:
'ﮎnelwagen...The future is bright zegt:
Post eens in het motortopique
Ja!!quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
Ja ik niet![]()
, de twee mooiste woonden het dichtste bij.. real supermodels.
![]()
![]()
Eentje zelfs drie deuren hiernaast.. bij'r pappa en mamma..
.. en dan nog om 2 uur s' nachts naar huis, terwijl we al in slaap gevallen waren.![]()
![]()
.. en even later zei ze " ik mog nog geen sex van mijn moeder" ..
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja.. dat heeft ze wel eens gezegd.. deze pappa is veel leuker dan mijn eigen.![]()
En je piem0l smaakt niet naar poep
quote:OMG, wat zei je, ik heb geen pretsigaretjes meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mevrouwtje was wel grappig, ze begon allemaal IT-taal uit te slaan waar ze zelf de ballen van begreep. Die heb ik dus uitgelachenquote:[..]
Daar wordt je ook helemaal krankjorem van. Allemaal Maksters.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:21 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja!!![]()
Wanneer mog ik nou op je ktm? Als het glad was toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |