Zolang het heel blijft en start wel.quote:Op maandag 18 december 2006 20:56 schreef Makster het volgende:
Prijstechnisch gezien wonderbaarlijke shit
Melkunie stond in de quotes.. Heb je uit fatsoen en nederigheid naar de imam natuurlijk geedit.quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef worldpimber het volgende:
Hoezo nou weer vreemd van mij, ik zei nix over Melkunie![]()
Was meer een beetje eenfoto. Kijk mij nou
quote:Op maandag 18 december 2006 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
Melkunie stond in de quotes.. Heb je uit fatsoen en nederigheid naar de imam natuurlijk geedit.![]()
![]()
Gewoon een eerlijke man die toegeeft dat het niet makkelijk is om aan de hand van een algemene omschrijving het probleem exact te kunnen toewijzenquote:
quote:
[..]
FZ is in another leage.![]()
![]()
Ik kon er wel eentje in Zaandam halen voor 450 euro. Model met halve kuip. Vond ik niet zo mooi.
En dat is mij nu net even te gortig op dit moment. 180 klinkt anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schat jou het allerhoogste inquote:Op maandag 18 december 2006 20:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja maar WB is een pauper, ik schat jou wat dat betreft hoger in![]()
Die Cagiva moet je niet wegdoen man, pure nekkendraaierquote:Misschien dan toch maar de Raptor de verkoop in en voor een habbekrats brikkenNee dan beter NIKS verkopen, motor een berut geven en afwachten....denk ik.... Blijft kut dat het zoveel geld kost allemaal...
![]()
Amsterdamse student, die in Delft op de universiteit zit, en in ... hoe-heet-het--ook-al-weer op kamers woont.quote:Op maandag 18 december 2006 20:59 schreef worldpimber het volgende:Mooi stel dacht ik zo idd.
Alleen beetje jammer dat je nu al ouwe bokkelul door het leven gaat voor eenieder <50 jaar.
Trouwens, was je hem in Amsterdam komen halen
quote:
Ok.. voordeel van de twijfel.. trial@Fok! MC.. wie zijn uw getuigen?quote:Op maandag 18 december 2006 21:01 schreef worldpimber het volgende:Had Snelwagen er zelf in gepropt. Of koffiekoekje, haal die 2 altijd door elkaar.
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ok.. voordeel van de twijfel.. trial@Fok! MC.. wie zijn uw getuigen?
[afbeelding]
Oeps.. verkeerde plaatje.. [/koffiekoekje]
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]Had Snelwagen er zelf in gepropt. Of koffiekoekje, haal die 2 altijd door elkaar.
![]()
hij staat sinds donderdag al weer lekker buiten te wachtenquote:Op maandag 18 december 2006 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rijdensleutelen (niet teveel
![]()
)
en misschien verbouwen.
![]()
180 euro heH.
![]()
[..]
En met de koude nu valt de spanning extra terug. Optimate is perfect. Ook ff meer power met starten.
De accu valt toch altijd wat terug, zelfs bij dagdelen dat hij stilstaat.![]()
Waneer is het fout gegaan?quote:
Laat je niet gek maken door Pepijn joh, je motor staat buiten.. hij heeft makkelijk praten in zijn verwarmde boomhut ff de moeite nemen om stekkertjes en accutjes met elkaar in verbinding te brengen zodat de vonk overspringt.quote:Op maandag 18 december 2006 21:08 schreef Roderick2085 het volgende:
hij staat sinds donderdag al weer lekker buiten te wachtenen nu ben ik ook weer te lui om die accu eruit te halen, we zien morgen wel
quote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef Worldbeater het volgende:
Oeps.. verkeerde plaatje.. [/koffiekoekje]
Ik doe nu alleen nog maar motoren met een middenbok. Scheelt enorm in ruimte.quote:
Tja... zo gaat die accu vanzelf kapot.quote:Op maandag 18 december 2006 21:08 schreef Roderick2085 het volgende:
hij staat sinds donderdag al weer lekker buiten te wachtenen nu ben ik ook weer te lui om die accu eruit te halen, we zien morgen wel
quote:Op maandag 18 december 2006 21:10 schreef worldpimber het volgende:
Laat je niet gek maken door Pepijn joh, je motor staat buiten.. hij heeft makkelijk praten in zijn verwarmde boomhut ff de moeite nemen om stekkertjes en accutjes met elkaar in verbinding te brengen zodat de vonk overspringt.![]()
Ik doe het niet bewust, handel puur op gevoel.quote:Op maandag 18 december 2006 21:15 schreef Rib-i het volgende:
Als je zijn motorgeschiedenis een beetje kent is het een logische stap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 18-12-2006 21:55:16 ]
Dat blijft de shit.quote:
:^quote:
Veel zuipen werkt ook en is misschien nog wel goedkoperquote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
Edit. [afbeelding]
Nu bij Gadget.nl.. een Sonja bakker spiegel.![]()
[afbeelding]
*rent snel naar het vlees*![]()
Eehehequote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
Edit. [afbeelding]
Nu bij Gadget.nl.. een Sonja bakker spiegel.![]()
[afbeelding]
*rent snel naar het vlees*![]()
doe ik ook niet hoor... motor staat goed daarquote:Op maandag 18 december 2006 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door Pepijn joh, je motor staat buiten.. hij heeft makkelijk praten in zijn verwarmde boomhut ff de moeite nemen om stekkertjes en accutjes met elkaar in verbinding te brengen zodat de vonk overspringt.![]()
woonkamerquote:Op maandag 18 december 2006 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik doe nu alleen nog maar motoren met een middenbok. Scheelt enorm in ruimte.![]()
![]()
![]()
[..]
Tja... zo gaat die accu vanzelf kapot.Maar rij je zo vaak met ov dan.
![]()
En heb je geen schuur .. stroompunten in de buurt.. etc.. of mag' ie niet even in de woonkamer?![]()
Olie, accu's... vergeet je voorvork nietquote:[..]
Zie voorgaande post.
Maja...ik zou elke minuut de accu slechter voelen worden.
Olie en accu's hebben altijd wel mijn aandacht gehad.![]()
HEt bekende JoJo effectquote:Op maandag 18 december 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:Kijken Rib-I en Hicham ook Tien/Talpa?
![]()
Jees zeg, mensen die zo rond als een ballon zijn, hoe durft je nog te kijken naar voedselproblemen in de wereld als je zo debiel dik bent.1 man, was van 300+ kilo naar 90 kilo gegaan en vervolgens naar 400+
Only in Americaquote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef Makster het volgende:
HEt bekende JoJo effectAlleen danextra gek, zeker een Amerikaan
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 22:24 schreef Rib-i het volgende:
Neeh, m'n vriendin heeft de TV onder controle e ndie wil graag GTST kijken die ze heeft opgenomen
Amerika zuigtquote:Op maandag 18 december 2006 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Only in America![]()
[..]Ik dacht dat ik altijd op je kon bouwen wat betreft debiele programma's
![]()
![]()
Ook een kansarm programma, wtf verzinnen ze tegenwoordig trouwens johquote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef worldpimber het volgende:
Haha, diegene met de lelijkste chick bij Beauty en de nerd (die negerin) heeft toch mooi gewonnen![]()
(keek per ongeluk)
Ik had hoog bezoekquote:Op maandag 18 december 2006 22:27 schreef worldpimber het volgende:Ik dacht dat ik altijd op je kon bouwen wat betreft debiele programma's
![]()
![]()
Oh eH.. ik zapte er ook langs, en dacht wat een lekker ding die negerin.quote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef worldpimber het volgende:
Haha, diegene met de lelijkste chick bij Beauty en de nerd (die negerin) heeft toch mooi gewonnen![]()
(keek per ongeluk)
Dat is vlug.. en laat.quote:
Het is echt dikke soep...quote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is vlug.. en laat.
Ik zag net dat het hier ook mistig is.![]()
Eerder loslopende varkens hier in Brabantquote:Op maandag 18 december 2006 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij geen bakstenen tegenkomt.![]()
klein beetje ja... gelukkig hoeft ie ook niet zo ver in dit koude weerquote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eerder loslopende varkens hier in Brabant
[afbeelding]
[afbeelding]
Bietje donker
Idd, volgens mij was het ongeveer 150 Km, peanutsquote:Op maandag 18 december 2006 23:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
klein beetje ja... gelukkig hoeft ie ook niet zo ver in dit koude weer
Ik moest met de TLR vanuit Friesland komen.. in februari.quote:Op maandag 18 december 2006 23:46 schreef Rib-i het volgende:
Idd, volgens mij was het ongeveer 150 Km, peanuts
Oeh verschrikkelijk zegquote:Op maandag 18 december 2006 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
agHa.. t' is een Bandit!![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Op piccie twee kan je zien welk deel wel goed belicht is.Is het trouwens je telefoon?
![]()
je hebt mailquote:
Hoevaak ben je gestopt om je op te warmen, of was het toen niet zo koudquote:Op maandag 18 december 2006 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moest met de TLR vanuit Friesland komen.. in februari.![]()
quote:Maja, naked bike enzo. Gelukkig is het geen mietje zoals Makster. Die had het de laatste meet al zwaar.![]()
Ach, ik ga woensdag avond ook nog ff richting leiden. En dan donderdag weer terug........quote:Op maandag 18 december 2006 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moest met de TLR vanuit Friesland komen.. in februari.![]()
Maja, naked bike enzo. Gelukkig is het geen mietje zoals Makster. Die had het de laatste meet al zwaar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |