thyposquote:
quote:
Goeie sloffenquote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Leipe shit, die moeten ze combineren met sloffen voor in de magnetron. Dan koop ik ze direct
![]()
Deze zijn praktischer hoor:
[afbeelding]
"Slippies"
Heb jij in de winter ook zo vaak last van koude voeten? Je komt thuis, doet je natte schoenen uit en gaat koffie of thee zetten. Door de koude vloer heb je in no-time ijskoude voeten die zonder kruik of warm bad niet meer warm willen worden. Nu is er een perfecte en comfortabele oplossing, slippies! Slippies zijn lekkere sloffen die je kunt opwarmen in de magnetron, waardoor je voeten snel weer lekker warm worden. De slippies zijn gevuld met graankorrels die na anderhalf tot 2 minuten in de magnetron voor meer dan 45 minuten lekker warm blijven. Ideaal voor de winteravonden.
# Slippies
# Op te warmen in de magnetron
# Maat 39-44
# Kleur: Blauw
# Gevuld met graankorrels
# Magnetron niet meegeleverd.
Prijs: ¤ 14,95
Maat 45/46quote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Leipe shit, die moeten ze combineren met sloffen voor in de magnetron. Dan koop ik ze direct
![]()
[afbeelding]
"Slippies"
Heb jij in de winter ook zo vaak last van koude voeten? Je komt thuis, doet je natte schoenen uit en gaat koffie of thee zetten. Door de koude vloer heb je in no-time ijskoude voeten die zonder kruik of warm bad niet meer warm willen worden. Nu is er een perfecte en comfortabele oplossing, slippies! Slippies zijn lekkere sloffen die je kunt opwarmen in de magnetron, waardoor je voeten snel weer lekker warm worden. De slippies zijn gevuld met graankorrels die na anderhalf tot 2 minuten in de magnetron voor meer dan 45 minuten lekker warm blijven. Ideaal voor de winteravonden.
# Slippies
# Maat 39-44
jah ik ook alquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef -XX- het volgende:
Zo vind je nog eens wat...
rechtsonder hihi
Zo zie je maar, mijn foto's komen nog 's ergens ..quote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef -XX- het volgende:
Zo vind je nog eens wat...
rechtsonder hihi
Pepper Spray Spy Ring!quote:Op zondag 17 december 2006 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.spyzone.be/special_products.html
Hier staat ook wel mooi spul![]()
Handig met lastige kerels in de kroegquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 23:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehevoor hicham en pimber
http://www.gadget.nl/articles/193
Juh wel watquote:Op zondag 17 december 2006 23:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En heb je al dingen op je verlanglijstje?
quote:Op zondag 17 december 2006 23:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Juh wel watweet iig zeker wat ik niet krijg nu
Zelfs de kleinste is nog geschikt voor 2 vierkante kilometerquote:Op zondag 17 december 2006 23:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehevoor hicham en pimber
http://www.gadget.nl/articles/193
Dan word je zelf ook nog vergiftigt als je dr naast zitquote:Op zondag 17 december 2006 23:54 schreef hicham het volgende:
Geen dank
[..]
Zelfs de kleinste is nog geschikt voor 2 vierkante kilometerBeetje overkill
Ook pitten
Ik zie het morgen allemaal welquote:Op het rooster staat aanstaande maandag INFO-X vermeld. Dit is een centrale bijeenkomst, waarin duidelijk wordt gemaakt aan jullie wat de inhoud is van het onderwijsprogramma in de 2e helft van dit studiejaar. Na afloop van de bijeenkomst wordt er van jullie verwacht, dat jullie gaan solliciteren (=onderdeel van SLB) naar een project en naar een functie binnen het project.
Aanwezigheid is verplicht. De bijeenkomst vindt plaats in het auditorium in het C-gebouw. De start is precies om 9.00 uur en wordt....?! Laat je verrassen.
Tot aanstaande maandag,
Team drive-X-change
Shit.quote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
"Slippies"
# Slippies
# Maat 39-44
Nee hoor. ikke nietquote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef -XX- het volgende:
Wat een grote voeten allemaal![]()
zo zo.................! [afbeelding]
Succes man, zal je nodig hebbenquote:Op maandag 18 december 2006 08:31 schreef hicham het volgende:
Blij dat ik geen open demper heb meer trouwens
Leren leren leren [afbeelding] aaaaaaaaaaah [afbeelding]
[afbeelding]
humm.... Ik zie een patroonquote:Op zondag 17 december 2006 23:54 schreef hicham het volgende:
Geen dank
[..]
Zelfs de kleinste is nog geschikt voor 2 vierkante kilometerBeetje overkill
Ook pitten![]()
Morgen een herkansing van een herkansing van een tentamen... shit, weer niet geleerd![]()
Daar werd toch ook al over gezegd dat hij van die tubes huidbleek ofzo bezig is geweest ?quote:Op maandag 18 december 2006 10:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je zojuist de verbleking van Michael Jackson hebt ontrafeld
quote:Op maandag 18 december 2006 08:26 schreef hicham het volgende:
IJs op je zadel sux
Nu toch echt maar voortaan de hoes eroverheen pleuren
Motor had moeite met startenEn met aanblijven
Bevroren carbs denks
Maar ja, no time to waste ik heb nog maar een uur om het tentamen te leren dus gewoon doorbeuken met minimaal 3.000 toeren, ook voor het verkeerslicht
Blergh, welcome back Bandit
![]()
T zal toch niet waar zijnquote:Op maandag 18 december 2006 10:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Daar werd toch ook al over gezegd dat hij van die tubes huidbleek ofzo bezig is geweest ?
Hoe komt ie anders aan het kinderzachte huidje ..quote:Op maandag 18 december 2006 11:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
T zal toch niet waar zijnDe king of pop, een nivea nicht
Zie die gast in 1 keer wit wegtrekkenquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 08:26 schreef hicham het volgende:
IJs op je zadel sux
Nu toch echt maar voortaan de hoes eroverheen pleuren
Motor had moeite met startenEn met aanblijven
Bevroren carbs denks
Maar ja, no time to waste ik heb nog maar een uur om het tentamen te leren dus gewoon doorbeuken met minimaal 3.000 toeren, ook voor het verkeerslicht
Blergh, welcome back Bandit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Weet ik wel maar toch het zekere voor het onzekerequote:Op maandag 18 december 2006 11:46 schreef bvvt het volgende:
Anders heb je zo nog een bevroren radiator, en dan barst ie kapot en heb je grotere problemen......
Ehhhhhh, zo'n vaart zal het niet lopen. Het moet best wel stevig vriezen wil er iets van dat vocht bevriezen. Door de aanwezigheid van de koelvloeistof kun je nog wel ff doorrijden.
Wat er wel nadelig is aan water als koeling is de corrosie.
Met koelvoeistof heb je daar niet echt last van.
Nee, 4 tussenurenquote:Op maandag 18 december 2006 12:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Spijbelen om naar de kapper te gaan![]()
Ik denk dat ik daar dicherbij in de buurt zit dan snelwagen. (die zit dichterbij ondeugend en RB dan bij bemmel)quote:Op maandag 18 december 2006 13:05 schreef Rib-i het volgende:
@ Snelwagen
jij kwam toch ook uit Gelderland![]()
Politiebusje te water door gladheid
Nee, het is zonnig wel koudquote:Op maandag 18 december 2006 13:14 schreef bvvt het volgende:
Hey Rib-i
is het bij jou ook lekker mistig?
quote:
Thnxquote:Op maandag 18 december 2006 10:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
humm.... Ik zie een patroon
succes
Heeft niet zozeer met de accu te maken, eerder met het feit dat ik de motor onbedekt in de vrieskou heb laten staan. Alles zat onder de dauw waarvan deels bevrorenquote:Op maandag 18 december 2006 10:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]ik ga morgen weer met de motor... als ik weer thuis ben voor de zekerheid maar ff de accu eruit en aan de optimate
Dan ben ik niet thuisquote:Op maandag 18 december 2006 13:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
ThnxEdoch, heb het waarschijnlijk wederom nicht gehëald
[..]
Heeft niet zozeer met de accu te maken, eerder met het feit dat ik de motor onbedekt in de vrieskou heb laten staan. Alles zat onder de dauw waarvan deels bevroren
@Rib-i, ik heb de afspraak verzet naar vandaag om 19:00
Eens/ Oneens
/ Geen mening
?
Waarom heb jij altijd zo'n tering grijns op je smoel? Zie linkerfoto van je sig. Je broertje eveneens.quote:
Omdat ik niet elke week aan een infuus hoef te hangen en derhalve van mijn leven kan genieten.quote:Op maandag 18 december 2006 13:39 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd zo'n tering grijns op je smoel? Zie linkerfoto van je sig. Je broertje eveneens.
sukkelquote:Op maandag 18 december 2006 13:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
ThnxEdoch, heb het waarschijnlijk wederom nicht gehëald
ik heb heel vaak problemen met m'n accuquote:[..]
Heeft niet zozeer met de accu te maken, eerder met het feit dat ik de motor onbedekt in de vrieskou heb laten staan. Alles zat onder de dauw waarvan deels bevroren
@Rib-i, ik heb de afspraak verzet naar vandaag om 19:00
Eens/ Oneens
/ Geen mening
?
quote:Op maandag 18 december 2006 13:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Laat pas, rond 23:00als BazzieK opstaat
Ik weetquote:
Hmz, minder voor Gawaine die de DVD's gelijk bij jou heeft afgeleverdquote:Op maandag 18 december 2006 13:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Laat pas, rond 23:00als BazzieK opstaat
Eenschquote:Op maandag 18 december 2006 13:51 schreef hicham het volgende:
Hmz, minder voor Gawaine die de DVD's gelijk bij jou heeft afgeleverd
Dat betekent dat we aanstaande weekend maar een HCM moeten doen
Ik zal de DVD's op een veilige plek leggen zodat ze niet als onderzetter of kerstversiering gebruikt gaan wordenquote:Op maandag 18 december 2006 13:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet
[..]
Hmz, minder voor Gawaine die de DVD's gelijk bij jou heeft afgeleverd
Dat betekent dat we aanstaande weekend maar een HCM moeten doen
Zet je gedachten eens op papier danquote:Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/6254775
Ik zeg nix.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
Melkunie.![]()
quote:
Was wel uit jouw postquote:Op maandag 18 december 2006 14:16 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben weer te laat...
Zou het dan toch de leeftijd zijn![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Rib-i het volgende:
Zij mocht op de fiets achter de motor aanrijden
quote:Op maandag 18 december 2006 14:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet per se dat ze dik is ofzo hoor, maar om nu met zo een laag uitgesneden shirt, met je tetteh fier naar voren drukkend je foto op het net te zetten zodat anderen je kunnen anaalyseren [afbeelding]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Thanks.
Alleen de combinatie met de motor kan beter
@lenuzzz: mooie combi!
quote:Ach, dan maak je er toch een mooie combi van, gewoon wat grijze accenten toevoegen. Zo heb ik mijn zwarte motor ook wat roder gemaakt, past beter bij mijn pak
Had ze inderdaad beter 2 helmen over kunnen doenquote:Op maandag 18 december 2006 14:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet per se dat ze dik is ofzo hoor, maar om nu met zo een laag uitgesneden shirt, met je tetteh fier naar voren drukkend je foto op het net te zetten zodat anderen je kunnen anaalyseren [afbeelding]![]()
quote:
Nice, Bike????quote:
quote:
Donequote:Op maandag 18 december 2006 15:36 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Speciaal voor mij? [afbeelding]
Stuur me ff een mailtje met GPS lokatie keejOf kun je in geen enkele mailbox meer komen?
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 december 2006 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Interecedent lijkt mij echt een rotberoep.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:07 schreef worldpimber het volgende:
Beater did it again:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/spoiler]
Sorry
Beater did it again:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/spoiler]
Sorry
Jah ik kom uit Gelderland, Arnhem is een klein uurtje rijdenquote:Op maandag 18 december 2006 13:05 schreef Rib-i het volgende:
@ Snelwagen
jij kwam toch ook uit Gelderland![]()
Politiebusje te water door gladheid
en mag ik me legaal voorbewegen op het speelgoed van mijn vriend.quote:Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
Ik zeg nix.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Beater did it again:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[/spoiler]
Sorry
Kuuuuuuuuuuuuuuuut!quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef hicham het volgende:
Ik ga offline en zo richting het zuiden des lands![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag de wagenparkbeheerder zelf de auto naar de schadehersteller brengen op 2 januari, maar dat weet ie zelf nog niet ..![]()
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 17:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kuuuuuuuuuuuuuuuut!
* BazzieK sluit de luiken voor de ramen.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Heb ik weer, over 2 weken moet ik m'n auto inleveren, rijd ik vandaag nog ff schade aan dat ding.Goede reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag de wagenparkbeheerder zelf de auto naar de schadehersteller brengen op 2 januari, maar dat weet ie zelf nog niet ..![]()
![]()
En je hebt zelf niks dus alles ok![]()
Post je eindelijk wat interessants, gooi je het tussen de spoilertagsquote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef kratjuh het volgende:
Had een vrachtwagen een klapband op de A9 thv Haarlem, was hij pas na de Wijkertunnel gestopt om z'n band te vervangen ..![]()
Paar minuten later kom ik bij Haarlem: Lag een flink stuk rubber van zijn band op de linkerrijstrook, maar ik kon niet uitwijken .. Links van mij vangrail, rechts van mij vrachtwagen. Dus vol eroverheen met 110km/u.
Was een stuk rubber van een 30 bij 120 cm schat ik ..
Schade : Scheur in onderkant bumper, mistlichten zitten wel op hun plek maar enkele bevestigingen kapoet, kentekenplaathouder naar z'n grootje en een kunstof beschermplaat onder de motor aan gort en die hing nog vast aan 1 kant. Moest ik in m'n 3-delig pak met stropdas half onder de auto kruipen om los te trekken ..
Allemaal de schuld van die h0erige vrachtwagen ..
Mag de wagenparkbeheerder zelf de auto naar de schadehersteller brengen op 2 januari, maar dat weet ie zelf nog niet ..![]()
Idd schade viel me wel tegen op zich. Baal er toch van, ik rijd al jaren schadevrij en door zo'n malloot ben je de pineut. Nou is het een leasebak, maar toch ..quote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Goede reactie![]()
En je hebt zelf niks dus alles ok
Tsjah ik ben allang blij dat ik met de auto daar reed en niet met de motor .. Dan was ik zeer zeker op m'n plaat gegaan en had ik hier vast niet gezeten om het na te vertellen ..quote:Op maandag 18 december 2006 17:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Post je eindelijk wat interessants, gooi je het tussen de spoilertags![]()
Maareuh, brrr... dat driedelige pak was wel pauper jaKwam zelf ook een keer ergens op de A50 (je weet wel, die snelwegen in het oosten van het land die niet eens verlicht zijn
) Met 200 km/u op een warme nacht naar huis rijden en dan opeens allemaal lappen rubber om je heen zien liggen.
Verderop 2 achterruitrijdende vrachtwagens die de parkeerplaats terug op willen rijden![]()
![]()
Beater did it again:
[/spoiler]
Sorry
Zelfbevrediging is zooo belangrijkquote:
quote:Sorry
Ha-haquote:Op maandag 18 december 2006 13:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat ik niet elke week aan een infuus hoef te hangen en derhalve van mijn leven kan genieten.
quote:Op maandag 18 december 2006 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, dat was mij inderdaad weer het dagje wel.. eerst ff langzaam wakker worden in Den Haag..
.. om 13.30 in Schipluiden afgesproken met een schizofrene student uit Amsterdammet migraine..
.. geen spieren (helpende handjes voor de trailer.. en die totaal motorziek was.
Weg ermee.
Schipluiden bleek een leuk pittoresk dorpje..
[afbeelding] [afbeelding]
waar nu in het stadhart een boom beschadigd is als dank![]()
voor het tegenhouden van mijn motoraanhanger, terwijl ik keer op keer probeerde de motor op te laden.
![]()
Letterlijk om de kilometer een hefbrug.![]()
Gelukkig kwam er een leraar handenarbeid in ruste -die ook in Ethiopie gewerkt had -voordat de BVD hem op het spoor kwam- een handje helpen, almachtig bevelend hoe alles vast gemaakt moest worden.
Wat niet altijd even goed was, maar ik kon zijn hulp meer dan gebruiken.![]()
Voordat we de motor gingen opladen waren we overigens naar Delft gereden om deze over te schrijven.
Ik trek een nummertje.. en wel 40 wachtenden voor mij.![]()
Na drie kwartier waren we bij de auto terug, en zat er een bekeuring van 65 euro.. dank u.![]()
![]()
![]()
Tussendoor nog wel even een kusjegebracht bij vriendinnetje, want die werkt daar om de hoek.
![]()
In velden of wegen was er overigens geen parkeerautomaat zichtbaar.![]()
[afbeelding]
En al na 20 minuten was ik -helemaal binnendoor gereden- alweer thuis.. nou ja.. kwart voor vier...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En pas om kwart voor vijf was de motor eindelijk afgeladen. Dat was nog niet makkelijk helemaal alleen vanwege de manier van zekeren op de aanhanger. Maar toch bedankt' o leraar.![]()
[afbeelding]
Ik moest inderdaad vreselijk naar het toilet, vanaf 12.00 niet meer geweest, maar toch maar eerst koffie en koekjes scoren. .. en op 1 been hinkend nog snel Pimber sms' en.
![]()
Txx moest trouwens Tnx zijn.. voor de belangstelling.![]()
![]()
De beste motor krijgt een upside down voorvork.quote:Op maandag 18 december 2006 18:29 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Wat ga je met deze motor doen? Ziet er op het eerste oog en van de foto's beter uit dan de XJ![]()
Zo, dat was mij inderdaad weer het dagje wel.. eerst ff langzaam wakker worden in Den Haag..
.. om 13.30 in Schipluiden afgesproken met een schizofrene student uit Amsterdammet migraine..
.. geen spieren (helpende handjes voor de trailer.. en die totaal motorziek was.
Weg ermee.
voor het tegenhouden van mijn motoraanhanger, terwijl ik keer op keer probeerde de motor op te laden.
![]()
Gelukkig kwam er een leraar handenarbeid in ruste -die ook in Ethiopie gewerkt had -voordat de BVD hem op het spoor kwam- een handje helpen, almachtig bevelend hoe alles vast gemaakt moest worden.
Voordat we de motor gingen opladen waren we overigens naar Delft gereden om deze over te schrijven.
Na drie kwartier waren we bij de auto terug, en zat er een bekeuring van 65 euro.. dank u.![]()
![]()
![]()
Tussendoor nog wel even een kusjegebracht bij vriendinnetje, want die werkt daar om de hoek.
![]()
[afbeelding]
En al na 20 minuten was ik -helemaal binnendoor gereden- alweer thuis.. nou ja.. kwart voor vier...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En pas om kwart voor vijf was de motor eindelijk afgeladen. Dat was nog niet makkelijk helemaal alleen vanwege de manier van zekeren op de aanhanger. Maar toch bedankt' o leraar.![]()
[afbeelding]
Ik moest inderdaad vreselijk naar het toilet, vanaf 12.00 niet meer geweest, maar toch maar eerst koffie en koekjes scoren. .. en op 1 been hinkend nog snel Pimber sms' en.
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 18:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De beste motor krijgt een upside down voorvork.![]()
En dat verschil met de Yammie viel mij ook gelijk op.![]()
![]()
Deze is ook veel moderner dan de XJ, ze liepen toen blijkbaar achter op Suzuki.![]()
Wilde het al gaan posten in een verhaal met pics enzo.![]()
Wanna play? Brikkenmeet@WB.. ik heb er nu twee.![]()
![]()
Ja klopt ik ga nu ff die monteur bellenquote:Op maandag 18 december 2006 19:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het mooie motoren
Ik heb ook een brik op het oog, morgenvroeg kijken. Een FZ750, alleen was er iets met de carbs
Ik ben ook niet lekker.. zag vorige week een BMW K75 staan met een Corbin zadel.. en ik vond het een mooie motor.quote:
Check.quote:Ik heb ook een brik op het oog, morgenvroeg kijken. Een FZ750, alleen was er iets met de carbs
De normale prijs is 1.000~1.200 euro in de zomer. En een hele knappe mag nog wat meer.quote:Op zondag 17 december 2006 14:57 schreef Rib-i het volgende:
Ey, ik kan zoiets
kopen voor 750 euro. doen
Melkunie.quote:Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
Ik zeg nix.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar t' is wel verstandig van Roderick.. je kan maar beter wat reserve extra hebben.quote:Op maandag 18 december 2006 13:26 schreef hicham het volgende:
Als jij je Bandit even door moet starten zit je ook al op het randje.. of heb jij een gelaccu .. staat mij iets van bij..![]()
Overigens Roderick, als je vaker problemen hebt -zelfs in de zomer- zou ik toch even kijken of er niet een Delo accu pas te maken is -kosten maar 20 euro- maar geven veel plezier.![]()
Weg ermee.
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 19:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Melkunie.Melkunie?
![]()
![]()
Toch vreemd van je.
valt meestal wel mee in de zomer... hij rijd alleen eigenlijk gewoon te weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar t' is wel verstandig van Roderick.. je kan maar beter wat reserve extra hebben.
Als jij je Bandit even door moet starten zit je ook al op het randje.. of heb jij een gelaccu .. staat mij iets van bij..![]()
Overigens Roderick, als je vaker problemen hebt -zelfs in de zomer- zou ik toch even kijken of er niet een Delo accu pas te maken is -kosten maar 20 euro- maar geven veel plezier.![]()
![]()
Scherp inzicht heeft die monteurquote:Op maandag 18 december 2006 19:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja klopt ik ga nu ff die monteur bellen![]()
Zie je mail![]()
Kan ik over nadenken jah. Als ik van mijn oude motor het achterwiel verwissel (voor is krom) en een voorvelg op de kan tikken is het ook goedquote:Op maandag 18 december 2006 19:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En een FZ kan prima meekomen met veel modern spul. Staat al een tijd op mijn wish list ' u know.![]()
Voor het mooie zouden de 18 inch wielen vervangen moet worden voor dat van een FZR600..
... kunnen er Powers op.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
Moet ik geen opsporingsbericht voor Hicham uit laten gaan
De mist is dikke soep geworden
Je moet die Peter bellen, die kan het je waarschijnlijk zo zeggenquote:Op maandag 18 december 2006 20:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Scherp inzicht heeft die monteur
[..]
Wist je dat jouw type motor ook de Nederlandsche vlag dientquote:
Ik ga morgen eerst even kijken & mischien stukje rijden zodat ik beter kan zeggen hoe de motor reageerd op vol gas gevenquote:Op maandag 18 december 2006 20:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je moet die Peter bellen, die kan het je waarschijnlijk zo zeggen![]()
Goed concertquote:Freddie Mercury Tribute concert (alleen van de avond) zou dat wat zijn ?![]()
Hiervoor worden 400 cc KTM-motorfietsen gebruikt.quote:Op maandag 18 december 2006 20:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wist je dat jouw type motor ook de Nederlandsche vlag dient
http://nl.wikipedia.org/wiki/Motorordonnans
Ben wel benieuwd hoe die zich gedraagtquote:Op maandag 18 december 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga morgen eerst even kijken & mischien stukje rijden zodat ik beter kan zeggen hoe de motor reageerd op vol gas geven
[..]
Goed concert
Er is ook een website die aangeeft hoe je een motorfiets (en de berijder) uitschakeldquote:Op maandag 18 december 2006 20:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hiervoor worden 400 cc KTM-motorfietsen gebruikt.
[afbeelding]
De mijne ook![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 20:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er is ook een website die aangeeft hoe je een motorfiets (en de berijder) uitschakeld
How to fight Motorcycles
By An Anonymous Coward
Al die moeilijke dingeneen badtegel is voldoende
![]()
Wat ik er tot nu toe van gelezen heb is de motor vrij slap geveerd in vergelijking met de huidige sportmotoren.quote:Op maandag 18 december 2006 20:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe die zich gedraagt![]()
Ik heb zoiets ook met mijn XR600R gehad en toen bleek het heveltje van de choke over het nokje
op de carberateur heen te schieten. Voordat je zoiets lulligs in de gaten hebt ...![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 20:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er is ook een website die aangeeft hoe je een motorfiets (en de berijder) uitschakeld
How to fight Motorcycles
By An Anonymous Coward
Al die moeilijke dingeneen badtegel is voldoende
![]()
Ik ga morgen voor een FZ750 kijken, is tot nu toe de enigste serieuze fiets waar ik naar ga kijkenquote:
2 mille is best een hoop jaquote:Op maandag 18 december 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor een FZ750 kijken, is tot nu toe de enigste serieuze fiets waar ik naar ga kijken
Mijn budget is tijdelijk met 2 mille gekrompen![]()
Krijg net een sms-je dat hij onderweg is. Ik probeer hem nu te bellen maar hij neemt niet opquote:Op maandag 18 december 2006 20:35 schreef worldpimber het volgende:
Ejz ribi, issie deral?
Hji moet 750 euro kosten dus eigenlijk kan ik niet miskopen. Die WB haalt ze voor nog 200 euro ... rijdendquote:Op maandag 18 december 2006 20:36 schreef Makster het volgende:
[..]
2 mille is best een hoop ja![]()
FZ750 is best ok toch
Rijdenquote:Op maandag 18 december 2006 19:54 schreef Snelwagen het volgende:
Netjes, mooie kleurenstelling. Maaruh wat moet je dr mee?
En met de koude nu valt de spanning extra terug. Optimate is perfect. Ook ff meer power met starten.quote:Op maandag 18 december 2006 20:02 schreef Roderick2085 het volgende:
valt meestal wel mee in de zomer... hij rijd alleen eigenlijk gewoon te weinig
Vertel...quote:
Oeh!quote:Ik zag laatst een filmpje waar de GSX-R750 2006 nipt heeft gewonnen van een FZ(R ? ) 750 uit '86![]()
FZ is in another leage.quote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef Rib-i het volgende:
Hji moet 750 euro kosten dus eigenlijk kan ik niet miskopen. Die WB haalt ze voor nog 200 euro ... rijdend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja maar WB is een pauper, ik schat jou wat dat betreft hoger inquote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Krijg net een sms-je dat hij onderweg is. Ik probeer hem nu te bellen maar hij neemt niet op
[..]
Hji moet 750 euro kosten dus eigenlijk kan ik niet miskopen. Die WB haalt ze voor nog 200 euro ... rijdend![]()
Bruine arm.. tot je schouders.quote:Op maandag 18 december 2006 20:50 schreef Makster het volgende:
Tja maar WB is een pauper, ik schat jou wat dat betreft hoger in![]()
quote:200 Euries idd en ook motorrijden en klussen...
Misschien dan toch maar de Raptor de verkoop in en voor een habbekrats brikkenNee dan beter NIKS verkopen, motor een berut geven en afwachten....denk ik.... Blijft kut dat het zoveel geld kost allemaal...
Bij Rib I zo het sowieso bruin zijn, zelfs al ga ik er tot aan mijn nek inquote:Op maandag 18 december 2006 20:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bruine arm.. tot je schouders.![]()
![]()
Bij de XJ was je enthousiaster.![]()
![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 19:48 schreef Worldbeater het volgende:
Melkunie.Melkunie?
![]()
![]()
Toch vreemd van je.
Hoezo nou weer vreemd van mij, ik zei nix over MelkunieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was meer een beetje eenfoto. Kijk mij nou
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef Worldbeater het volgende:
De XJ heeft een broertje gekregen.![]()
[afbeelding]
180 + 65quote:Op maandag 18 december 2006 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
Rijdensleutelen (niet teveel
![]()
)
en misschien verbouwen.
![]()
180 euro heH.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |