thyposquote:
quote:
Goeie sloffenquote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Leipe shit, die moeten ze combineren met sloffen voor in de magnetron. Dan koop ik ze direct
![]()
Deze zijn praktischer hoor:
[afbeelding]
"Slippies"
Heb jij in de winter ook zo vaak last van koude voeten? Je komt thuis, doet je natte schoenen uit en gaat koffie of thee zetten. Door de koude vloer heb je in no-time ijskoude voeten die zonder kruik of warm bad niet meer warm willen worden. Nu is er een perfecte en comfortabele oplossing, slippies! Slippies zijn lekkere sloffen die je kunt opwarmen in de magnetron, waardoor je voeten snel weer lekker warm worden. De slippies zijn gevuld met graankorrels die na anderhalf tot 2 minuten in de magnetron voor meer dan 45 minuten lekker warm blijven. Ideaal voor de winteravonden.
# Slippies
# Op te warmen in de magnetron
# Maat 39-44
# Kleur: Blauw
# Gevuld met graankorrels
# Magnetron niet meegeleverd.
Prijs: ¤ 14,95
Maat 45/46quote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Leipe shit, die moeten ze combineren met sloffen voor in de magnetron. Dan koop ik ze direct
![]()
[afbeelding]
"Slippies"
Heb jij in de winter ook zo vaak last van koude voeten? Je komt thuis, doet je natte schoenen uit en gaat koffie of thee zetten. Door de koude vloer heb je in no-time ijskoude voeten die zonder kruik of warm bad niet meer warm willen worden. Nu is er een perfecte en comfortabele oplossing, slippies! Slippies zijn lekkere sloffen die je kunt opwarmen in de magnetron, waardoor je voeten snel weer lekker warm worden. De slippies zijn gevuld met graankorrels die na anderhalf tot 2 minuten in de magnetron voor meer dan 45 minuten lekker warm blijven. Ideaal voor de winteravonden.
# Slippies
# Maat 39-44
jah ik ook alquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef -XX- het volgende:
Zo vind je nog eens wat...
rechtsonder hihi
Zo zie je maar, mijn foto's komen nog 's ergens ..quote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef -XX- het volgende:
Zo vind je nog eens wat...
rechtsonder hihi
Pepper Spray Spy Ring!quote:Op zondag 17 december 2006 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.spyzone.be/special_products.html
Hier staat ook wel mooi spul![]()
Handig met lastige kerels in de kroegquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 23:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehevoor hicham en pimber
http://www.gadget.nl/articles/193
Juh wel watquote:Op zondag 17 december 2006 23:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En heb je al dingen op je verlanglijstje?
quote:Op zondag 17 december 2006 23:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Juh wel watweet iig zeker wat ik niet krijg nu
Zelfs de kleinste is nog geschikt voor 2 vierkante kilometerquote:Op zondag 17 december 2006 23:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehevoor hicham en pimber
http://www.gadget.nl/articles/193
Dan word je zelf ook nog vergiftigt als je dr naast zitquote:Op zondag 17 december 2006 23:54 schreef hicham het volgende:
Geen dank
[..]
Zelfs de kleinste is nog geschikt voor 2 vierkante kilometerBeetje overkill
Ook pitten
Ik zie het morgen allemaal welquote:Op het rooster staat aanstaande maandag INFO-X vermeld. Dit is een centrale bijeenkomst, waarin duidelijk wordt gemaakt aan jullie wat de inhoud is van het onderwijsprogramma in de 2e helft van dit studiejaar. Na afloop van de bijeenkomst wordt er van jullie verwacht, dat jullie gaan solliciteren (=onderdeel van SLB) naar een project en naar een functie binnen het project.
Aanwezigheid is verplicht. De bijeenkomst vindt plaats in het auditorium in het C-gebouw. De start is precies om 9.00 uur en wordt....?! Laat je verrassen.
Tot aanstaande maandag,
Team drive-X-change
Shit.quote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
"Slippies"
# Slippies
# Maat 39-44
Nee hoor. ikke nietquote:Op zondag 17 december 2006 23:27 schreef -XX- het volgende:
Wat een grote voeten allemaal![]()
zo zo.................! [afbeelding]
Succes man, zal je nodig hebbenquote:Op maandag 18 december 2006 08:31 schreef hicham het volgende:
Blij dat ik geen open demper heb meer trouwens
Leren leren leren [afbeelding] aaaaaaaaaaah [afbeelding]
[afbeelding]
humm.... Ik zie een patroonquote:Op zondag 17 december 2006 23:54 schreef hicham het volgende:
Geen dank
[..]
Zelfs de kleinste is nog geschikt voor 2 vierkante kilometerBeetje overkill
Ook pitten![]()
Morgen een herkansing van een herkansing van een tentamen... shit, weer niet geleerd![]()
Daar werd toch ook al over gezegd dat hij van die tubes huidbleek ofzo bezig is geweest ?quote:Op maandag 18 december 2006 10:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je zojuist de verbleking van Michael Jackson hebt ontrafeld
quote:Op maandag 18 december 2006 08:26 schreef hicham het volgende:
IJs op je zadel sux
Nu toch echt maar voortaan de hoes eroverheen pleuren
Motor had moeite met startenEn met aanblijven
Bevroren carbs denks
Maar ja, no time to waste ik heb nog maar een uur om het tentamen te leren dus gewoon doorbeuken met minimaal 3.000 toeren, ook voor het verkeerslicht
Blergh, welcome back Bandit
![]()
T zal toch niet waar zijnquote:Op maandag 18 december 2006 10:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Daar werd toch ook al over gezegd dat hij van die tubes huidbleek ofzo bezig is geweest ?
Hoe komt ie anders aan het kinderzachte huidje ..quote:Op maandag 18 december 2006 11:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
T zal toch niet waar zijnDe king of pop, een nivea nicht
Zie die gast in 1 keer wit wegtrekkenquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 08:26 schreef hicham het volgende:
IJs op je zadel sux
Nu toch echt maar voortaan de hoes eroverheen pleuren
Motor had moeite met startenEn met aanblijven
Bevroren carbs denks
Maar ja, no time to waste ik heb nog maar een uur om het tentamen te leren dus gewoon doorbeuken met minimaal 3.000 toeren, ook voor het verkeerslicht
Blergh, welcome back Bandit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |