Ik ken niemand die op mn zus lijkt.quote:Op zondag 17 december 2006 22:47 schreef Viking84 het volgende:
Welke bekende personen lijken allemaal op Jezus? Een baardje en lang haar is niet genoeg, ze moeten ook een vredige uitstraling hebben.
Just my 2 cents:
[afbeelding]
Kurt Cobain (op deze foto dan)
[afbeelding]
James Caviezel (duh)
[afbeelding]
Dieter Troubleyn (Jezus Christ Superstar de musical)
[afbeelding]
Jeremy Sisto in Jesus (al vind ik deze minder)
Conclusie: de castingbureaus van de meeste Jezusproducties doen hun werk goed
Wie lijken er nog meer op Jezus?
lollerquote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ken niemand die op mn zus lijkt.
Right.quote:Op zondag 17 december 2006 22:55 schreef CasB het volgende:
Pffffft, wie zegt dat Jezus er zo ongeveer uit heeft gezien?
(Jezus was een neger trouwens...)
Nee dat is mn oude gymleraarquote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Right.
Hij was ws donkerder dan de standaardvoorstelling, maar mensen hebben toch wel een bepaald idee van Jezus, dus correcter was misschien geweest: welke beroemdheden voldoen aan het beeld dat mensen van Jezus hebben? Tevreden zo?.
Jezus zou er zo uitgezien moeten hebben:
[afbeelding]
Dan heb ik liever de standaardvoorstelling.
quote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Right.
Hij was ws donkerder dan de standaardvoorstelling, maar mensen hebben toch wel een bepaald idee van Jezus, dus correcter was misschien geweest: welke beroemdheden voldoen aan het beeld dat mensen van Jezus hebben? Tevreden zo?.
[afbeelding]
Waar hebben ze dat op gebaseerd?quote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Right.
[afbeelding]
Volgens mij is het een reconstructie van de gemiddelde Palestijn van die tijd. Dit exemplaar is inderdaad weinig charismatisch.quote:
deze lijken alleen op jezus omdat ze jezus speelde...quote:Op zondag 17 december 2006 22:47 schreef Viking84 het volgende:
Welke bekende personen lijken allemaal op Jezus? Een baardje en lang haar is niet genoeg, ze moeten ook een vredige uitstraling hebben.
Just my 2 cents:
[afbeelding]
Kurt Cobain (op deze foto dan)
[afbeelding]
James Caviezel (duh)
[afbeelding]
Dieter Troubleyn (Jezus Christ Superstar de musical)
[afbeelding]
Jeremy Sisto in Jesus (al vind ik deze minder)
Conclusie: de castingbureaus van de meeste Jezusproducties doen hun werk goed
Wie lijken er nog meer op Jezus?
Ziet er heel vredig uit idd..quote:
De eerste persoon waar ik aan moest denken bij deze foto was Saddam Hussein....quote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou ja, hij zal misschien enigszins gebruind zijn geweest. Maar wel blond en blauwogig natuurlijk, dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil niet zeiken maar jezus had een veel donkerder huid, waarschijnlijk zo donker als een hedentijdse neger (en niet een 'zwarte' neger uit afrika nee, die zijn bijna paars)
hoe weet jij dat, was jij er bij ofzoquote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wil niet zeiken maar jezus had een veel donkerder huid, waarschijnlijk zo donker als een hedentijdse neger (en niet een 'zwarte' neger uit afrika nee, die zijn bijna paars)
Wat ik niet snap aan deze namaak jezus..quote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Right.
[afbeelding]
deze hgeeft toch ook vredige uitstraling?quote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Right.
[afbeelding]
quote:zijn haar was roodbruin...kastanje dus..en zijn ogen blauw...staat toch in de bijbel?
Het staat zo in de bijbel , durf jij de bijbel simpel te noemen?quote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zondag 24 december 2006 23:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
die man heeft niet eens bestaan man.
Dat is Socrates.quote:Op zondag 24 december 2006 23:53 schreef Iblardi het volgende:
De beste man zal toch wel een zeker charisma hebben gehad. Of dat in zijn uiterlijk zat, is natuurlijk de vraag. Misschien leek hij wel op deze:
[afbeelding]
WTF dude.quote:Op zondag 17 december 2006 22:55 schreef PsyCha het volgende:
Devendra Banhart
[afbeelding]
Al dat haar![]()
Vooral die middelste. Die figuur links vertoont nog wel enige overeenkomst met de Lijkwade van Turijn, maar een vredige uitstraling hebben ze geen van allen. Hoewel ze er wel slaperig uitzien.quote:Op maandag 25 december 2006 14:06 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[afbeelding]
Jezus drumt
//hele band zit vol met jezus-en trouwens
[afbeelding]
Ik kom niet vaak in Eindhoven... maar de winkels in de omgeving van deze man mijd ik als de pest!!quote:Op maandag 25 december 2006 17:35 schreef danny91184 het volgende:
Arno (zo heet ie toch?) uit Eindhoven verteld er nog altijd over;
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 december 2006 05:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[afbeelding]
"Jesus Christ looks like me.. Jesus Chriiihiiist"
De bijbel misschien niet, de mensen die alles klakkeloos 'geloven' wat er in de bijbel staat wel.quote:Op zondag 24 december 2006 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het staat zo in de bijbel , durf jij de bijbel simpel te noemen?
Pas maar op dat het niet bliksemt straks bij jou!![]()
Wat heb je aan een vriend waar je niet van op aaaaankunt!?quote:Op maandag 25 december 2006 17:35 schreef danny91184 het volgende:
[afbeelding]
Maar dan vooral op deze foto:quote:Op maandag 25 december 2006 13:50 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Aaron Stainthorpe van My Dying Bride is toch wel de ultieme jezus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
enne dat bepaal jij dus?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
De bijbel misschien niet, de mensen die alles klakkeloos 'geloven' wat er in de bijbel staat wel.
Hij is Brits, probeer het nog eens.quote:Op maandag 25 december 2006 14:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hahahaha. Doe normaal man, de ultieme redneck zal je bedoelen.
Durf het inderdaad een feit te noemen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
enne dat bepaal jij dus?
Interessant...wie ben jij dan wel niet om te bepalen voor anderen wie er nu dom is en wie niet?
Vind, persoonlijk, dat er tussen 'dom' en 'simpel' nog wel iets van een verschil zit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:07 schreef DeSiever het volgende:
Dom is sowieso een naar woord.
Arnol!! Geweldige kerelquote:Op maandag 25 december 2006 17:35 schreef danny91184 het volgende:
[afbeelding]
Ik mag die vent.quote:Op maandag 25 december 2006 21:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak in Eindhoven... maar de winkels in de omgeving van deze man mijd ik als de pest!!
Wat een luid gejank kan die man voortbrengen zeg
Ben blij dat ik er niet werk of woon... anders waren er ongelukken gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |