Er is 0,0 tegenstrijdigheid tussen deze twee posts Stefan. Wellicht iets beter lezen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
[..]
Toch typisch dat je al binnen een paar posts de poten vanonder je eigen stoel zaagt. Je bent niet zo oliedom als Meki, maar een uitdaging.... verre van.
Boeie je vergelijkt moslims ook @ random met nazi's. Tis niet dat jij de cleanste user bent hiero, beetje pot-ketel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:25 schreef StefanP het volgende:
Ach, hij probeert het iets subtieler te brengen maar is misschien het Nederlands nog niet helemaal meester. Er staat wel degelijk een inmiddels volledig hackneyed nazi vergelijking. Kom eens met iets nieuws zeg... zo infantiel en typisch links.
agja hij luisterd graag naar zijn eigen geblaat... over geblaat gesproken hoe is het met de schaapjes? al halal geslacht of moet hij nog door jou geneukt worden?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
[..]
Toch typisch dat je al binnen een paar posts de poten vanonder je eigen stoel zaagt. Je bent niet zo oliedom als Meki, maar een uitdaging.... verre van.
die site van jou: http://www.turkinfo.nl/turkinfo/nl/ en dan bij de links--> kijk bij werk/ontslag....... i rest my case...quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Nu weer wel. Heb nog een leven naast Fok. Duh!!
Maar hier vind je vast wel wat je zoekt.
http://www.turkinfo.nl/turkinfo/nl/
Kan het niet kopiëren, dus lees zelf maar even. Vooral de vierde alinea.
Google eens op WAO dubbele herkeuring, en kijk dan naar de reacties.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet jij dan eens vooral de laatste alinea lezen. Tevens kan ik nergens iets terugvinden over die zogenaamde dubbelcheck voor allochtonen.
was idd toch een vergelijking!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
[..]
Kun je misschien iets duidelijker zijn? Er staat van alles uitgelegd over werk en ontslag, ja en? Fijn toch dat dat wordt uitgelegd. Of waar doel je precies op?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
die site van jou: http://www.turkinfo.nl/turkinfo/nl/ en dan bij de links--> kijk bij werk/ontslag....... i rest my case...
over het fijt dat onder het kopje werk/ontslag alleen maar info staat over ontslag en niet over werk...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Kun je misschien iets duidelijker zijn? Er staat van alles uitgelegd over werk en ontslag, ja en? Fijn toch dat dat wordt uitgelegd. Of waar doel je precies op?
Dat is juist. Maar is het probleem nu dat ze moslim zijn of dat ze crimineel zijn?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je een probleem niet in kaart brengt, kun je het ook niet oplossen.
Als ik tot de conclusie kom dat de paarse 4 keer zovaak een uitkering heeft, dan zou ik denken dat dit blijkbaar is goedgekeurd en dus terecht is. Als het niet terecht is, dan is de keurder in de fout gegaan. Zou je dan de keurder of de gekeurde willen aanpakken? En dat is wel hoe je een probleem aanpakt, ipv aan de hand van je onderbuik toepassenquote:Als je bevolking uit 25% groene mannetjes bestaat, 25% blauwe, 25% rode, 25% paarse,
En je komt tot de conclusie dat er bv. in de catagorie de paarse 4 keer zoveel man een uitkering heeft, zou je ens na kunnen denken om maatregelen gericht op de paarse groep te kunnen nemen.
Je geeft dus toe dat het probleem bij de overheid ligt?quote:Dit is allemaal niks bijzonder, zo zijn overheden al een dikke 25 jaar bezig.
Ja, nu zit ik in de paarse groep en ontvang dus uitkering. Riiiiight.quote:Maar nu jij ineens in de paarse groep zit, is het ineens niet meer handig.
[..]
Ik neem aan dat je hersencellen zijn aangetast door je dagelijkse portie Supersized QuarterPounder daar in de VS?quote:
Ssst, laat die redneck nou in de waan dat hij intelligenter is dan het soort mens dat hij het meest haat, de eeuwige moslimquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is 0,0 tegenstrijdigheid tussen deze twee posts Stefan. Wellicht iets beter lezen.
Kan een stalen plaat in je kop je hersenactiviteit beinvloedenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:25 schreef StefanP het volgende:
Ach, hij probeert het iets subtieler te brengen maar is misschien het Nederlands nog niet helemaal meester. Er staat wel degelijk een inmiddels volledig hackneyed nazi vergelijking. Kom eens met iets nieuws zeg... zo infantiel en typisch links.
Onnodig? Wellicht. Ongefundeerd? Zeker niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:33 schreef K33T het volgende:
He Krimineleblaatz, waarom die onnodige én ongefundeerde aanvallen op StefanP huh?
quote:Je bent niet zo oliedom als Meki, maar een uitdaging.... verre van.
Typerend dat je niet over deze aanvallen valt, maar wel over mijn verweerquote:misschien het Nederlands nog niet helemaal meester
I rest my casequote:We gaan je toch ook niet vertellen dat je moet schamen voor je inferieure afkomst, waar iedereen in ellende leeft?
Ook niet goed. Dan pik je 1,5 banen in van een ander.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:44 schreef Stratos het volgende:
[..]
Haha wat een vooroordelen. Ik ben neger, en ik heb drie banen, werk 65 uur in de week in NL welteverstaan. Autochtonen kijken me altijd verbaasd aan over mijn prestaties. Ach ja, wie is nu lui ik of de gemiddelde autochtoon die 35 uur in de week werkt en die meer vrije tijd wilt?!
Is het niet prettig dan dat er op die site wordt uitgelegd wat je moet doen in geval je werkeloos wordt. Daar gaat dat gewoon over. Die site is geen vacaturebank!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
over het fijt dat onder het kopje werk/ontslag alleen maar info staat over ontslag en niet over werk...
Beide natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als ik tot de conclusie kom dat de paarse 4 keer zovaak een uitkering heeft, dan zou ik denken dat dit blijkbaar is goedgekeurd en dus terecht is. Als het niet terecht is, dan is de keurder in de fout gegaan. Zou je dan de keurder of de gekeurde willen aanpakken?
Niks met de onderbuik te maken, vriend.quote:En dat is wel hoe je een probleem aanpakt, ipv aan de hand van je onderbuik toepassen
maar tis raar dat de links over werk moeten gaan, en er alleen maar links over ontslag staan, er staat bij werk dus niks over werken.... Je zou bijna denken dat dit een bepaalde reden heeftquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Is het niet prettig dan dat er op die site wordt uitgelegd wat je moet doen in geval je werkeloos wordt. Daar gaat dat gewoon over. Die site is geen vacaturebank!!
Ach ja, het glas is halfvol of halfleeg. Je kunt het ook zo zien: Die site gaat ervan uit dat Turken een baan hebben. Want om ontslagen te worden, moet je toch eerst werken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
maar tis raar dat de links over werk moeten gaan, en er alleen maar links over ontslag staan, er staat bij werk dus niks over werken.... Je zou bijna denken dat dit een bepaalde reden heeft![]()
Ik krijg dan dat de dubbele herkeuring er nooit doorheen is gekomen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Google eens op WAO dubbele herkeuring, en kijk dan naar de reacties.
ik bekijk het zoals het is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach ja, het glas is halfvol of halfleeg. Je kunt het ook zo zien: Die site gaat ervan uit dat Turken een baan hebben. Want om ontslagen te worden, moet je toch eerst werken.
Misschien is de site ook nog in ontwikkeling en kunnen er altijd nog linkjes bij geplaatst worden over bijvoorbeeld uitzendbureaus en CWI.
Wat goed van je, een poging tot cynisme! Als je een beetje beter op de hoogte was, dan wist je echter dat supersized porties al een hele tijd niet meer bestaan. Dat was zeker niet op je Berber TV? Waren ze te druk bezig met items over Bush de warmonger of de dagelijkse verbranding van de Stars and Stripes?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hersencellen zijn aangetast door je dagelijkse portie Supersized QuarterPounder daar in de VS?
Lukt dat nog een beetje met je greencard? Zorg je ervoor dat je er niet wordt uitgeknikkerd vlak voor het einde van je termijn?
En als jij een beetje snugger was, dan had je geweten dat Turken en Berbers niets met elkaar gemeen hebben en er een afstand van bijna 3000 km tussen zit. Het is alsof je een Nederlander ziet als een Tunesierquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:26 schreef StefanP het volgende:
[..]
blabla Als je een beetje beter op de hoogte was, dan blabla Berber TV?
Zijn dat de zelfde immigranten die, zodra ze een verblijfsvergunning/greencard hebben, vertrekken bij hun werkgever? Nee, dan ben je een aanwinst voor een landquote:Met die green card (let op de juiste spelling) gaat het fantastisch hoor. Hier heeft men tenminste oog voor immigranten die bijdragen, blabla
Ik zou er geen traan om laten. Aan de andere kant, dan moet hij weer naar NL en hier zitten we niet op zijn soort te wachten. Duivels dilemma.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:35 schreef K33T het volgende:
Over hoeveel jaar heb je je green card binnen?
Op ricekillers las ik dat je vreesde het gestelde datum niet te halen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En als jij een beetje snugger was, dan had je geweten dat Turken en Berbers niets met elkaar gemeen hebben en er een afstand van bijna 3000 km tussen zit. Het is alsof je een Nederlander ziet als een Tunesier
[..]
Zijn dat de zelfde immigranten die, zodra ze een verblijfsvergunning/greencard hebben, vertrekken bij hun werkgever? Nee, dan ben je een aanwinst voor een land
ps. Jammer dat je niet man genoeg bent om de naam van je werkgever eens te posten. Kijken of hij je instelling ook zo 'opgeleid' en 'gemotiveerd' vindt. Het is maar goed dat mensen als jij niet in het leger komen. Mensen die vertrekken uit hun vaderland en geen van hun schulden terugbetalen, mensen die zichzelf boven alles stellen, mensen die hun voorziener uitkotsen zodra ze hebben wat ze willen. Ja, die zijn we in NL liever kwijt dan rijk.
ik zou graag willen weten voor wie je spreekt met we?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik zou er geen traan om laten. Aan de andere kant, dan moet hij weer naar NL en hier zitten we niet op zijn soort te wachten. Duivels dilemma.
Ik weet toevallig wel naam van zn werkgever (begint met een E), maar waarom is dat zozeer van belang? Sterker nog: je zit 'm zelfs te stalken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
ps. Jammer dat je niet man genoeg bent om de naam van je werkgever eens te posten.
1. Ik heb geen cent schuld, heb geen strafblad en heb altijd netje alle belastingen en premies betaald. Ik was -en ben- een perfecte burger.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Mensen die vertrekken uit hun vaderland en geen van hun schulden terugbetalen, mensen die zichzelf boven alles stellen, mensen die hun voorziener uitkotsen zodra ze hebben wat ze willen. Ja, die zijn we in NL liever kwijt dan rijk.
Waarschijnlijk omdat schelden makkelijker is dan valide argumenten geven.quote:Op zondag 31 december 2006 03:33 schreef nonzz het volgende:
Waarom kunnen mensen hier nooit discussiëren zonder persoonlijk te worden?
Als er iemand inferieur is dan ben jij het wel met je stormfront ideologie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:33 schreef K33T het volgende:
He Krimineleblaatz, waarom die onnodige én ongefundeerde aanvallen op StefanP huh?
We gaan je toch ook niet vertellen dat je moet schamen voor je inferieure afkomst, waar iedereen in ellende leeft?
Ja? Doe je ook aan vrijwilligerswerk? Scheidt je je afval? Sta je op voor bejaarden in de tram? Stuur je je ouders niet naar het bejaardenhuis? Veeg je elke week netjes je stoep aan? Nooit een bekeuring gehad? Je school in 1x afgemaakt?quote:Op zondag 31 december 2006 03:32 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik was -en ben- een perfecte burger.
Als je echt zo flauw tegen hem/haar wil doen: daaro is dat ook niet.quote:Op zondag 31 december 2006 03:32 schreef StefanP het volgende:
P.S. 'Voorziener' is trouwens geen bestaand Nederlands woord. Toch niet makkelijk he, Nederlands leren?
Ik vind dat je onthutsend slecht rekent en denkt!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:58 schreef K33T het volgende:
Wat ik meest onthutsend vind, is dat de politici ons destijds nergens om gevraagd hebben.
Er profiteren inmiddels een anderhalf miljoen niet-Westerse allochtonen mee in Nederland. Hebben ze ons, de autochtonen, gevraagd of ze dit wel goed vonden? Helemaal niet. Ik schat dat dan zo'n 80% á 90% van de autochtonen NEE gestemd zouden hebben. Maar dat deed de politiek simpelweg niet. Ze zetten de poorten wagenwijd open voor alle profiteurs van onze hoge welvaart, zonder dat ze ons wat gevraagd hebben.
Schandalig gewoon. Nu zitten we hier met een verziekt land. En nog bedankt, hé!
Volgens de bron van sigme is dat resp. 25 % en 12,5 %. Maar goed, ik kan wel even met je meegaan.quote:Op zondag 17 december 2006 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik het goed heb heeft 33% van alle niet westerse allochtonen alleen een uitkering en 11% van de autochtonen
Maar dan kan dit nooit kloppen!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me redelijk te kloppen
60-40 zoals ik schatte in de OP schijnt ook redelijk te kloppen
Ga gewoon eerst de draad lezen voordat je zo nodig moet reagerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Volgens de bron van sigme is dat resp. 25 % en 12,5 %. Maar goed, ik kan wel even met je meegaan.
[..]
Maar dan kan dit nooit kloppen!
33 % van 10 % van de beroepsbevolking is 3,3 % (niet-westerse allochtonen)
11 % van 80 % van de beroepsbevolking is 8,8 % (autochtonen)
?? % van 10 % van de beroepsbevolking is ?,? % (westerse allochtonen)
In totaal zou 12,1 + ?,? % van de beroepsbevolking een door jou bedoelde uitkering hebben.
Dan is de verhouding niet-westers allochtoon vs. autochtoon slechts 27 : 73.
Niet bepaald 40 : 60, dus.
Is wat veel, inderdaad. Maar voor ik een oordeel vel, zou ik wel wat nadere verdeling willen zien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind je 33% wel ok?
Als je al gelijk krijgt: 3 miljoen gedeeld door 16 miljoen maal 150 zetels is 28 zetels. Nog lang geen 40!quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er ging wel 25 jaar overheen tot anderhalf miljoen bereikt werd maar als je de lijn doortrekt zitten er in 2020 3 miljoen, dus dan heb je pas echt met een machtige groep te maken
Die heeft gewoon pak hem beet 40 zetels in handen
Als je toch gaat rekenen zorg dan wel voor de goede cijfersquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je al gelijk krijgt: 3 miljoen gedeeld door 16 miljoen maal 150 zetels is 28 zetels. Nog lang geen 40!
Daarvoor hoef ik het draadje niet door te lezen!
Dat iemand die laatste zin achter de vorige twee kan zetten zonder in de grond te zakken .........quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef ExTec het volgende:
We lezen ook vaak met ontsteltenis over misdaden, zoals bv. recentelijk een setje tuig dat iemand in een gehandicapten voertuig ff verbouwd?
En, ja, menig NL'er is van mening dat NL'ers niet zo laag zijn, nee.
En dan kunnen anderen gaan roepen om een bron, of proberen vol te houden dat NL'ers ook wel zo erg zijn dat ze een gehandicapte ook zo aanpakken, maar ik, en met mij velen, betwijfelen dat toch echt.
T'ging me ook eigenlijk ook meer om die fundamentalist even te wijzen op het feit dat die zogenaamde morele superioriteit die die zichzelf en z'n 'vrome' geloofsgenoten zo graag toedicht, er dus helemaal niet is.
Die 3 miljoen kwam van jou vandaan en ik heb maar aangenomen dat de hele bevolking niet veel zou groeien. Want als het totaal wel gaat groeien, wordt het aantal zetels nog lager!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je toch gaat rekenen zorg dan wel voor de goede cijfers
Bij voorbaat dank
Fijn dat ik nu weet dat alle Nederlanders mogen stemmenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Die 3 miljoen kwam van jou vandaan en ik heb maar aangenomen dat de hele bevolking niet veel zou groeien. Want als het totaal wel gaat groeien, wordt het aantal zetels nog lager!
3 miljoen gedeeld door 18 miljoen maal 150 zetels is 25 zetels.
Die 3 miljoen allochtonen zijn wel allemaal stemgerechtigd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Fijn dat ik nu weet dat alle Nederlanders mogen stemmen
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die 3 miljoen allochtonen zijn wel allemaal stemgerechtigd?
Alsof dat wat uitmaakt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Fijn dat ik nu weet dat alle Nederlanders mogen stemmen
Je pakt iets vast ? Je houdt iets in je hand ? Wordt in de wandeling gebruikt voor om en nabij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat betekent pak hem beet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |