abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44836605
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:15 schreef StefanP het volgende:

[..]

[..]

Toch typisch dat je al binnen een paar posts de poten vanonder je eigen stoel zaagt. Je bent niet zo oliedom als Meki, maar een uitdaging.... verre van.
Er is 0,0 tegenstrijdigheid tussen deze twee posts Stefan. Wellicht iets beter lezen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44836874
Ach, hij probeert het iets subtieler te brengen maar is misschien het Nederlands nog niet helemaal meester. Er staat wel degelijk een inmiddels volledig hackneyed nazi vergelijking. Kom eens met iets nieuws zeg... zo infantiel en typisch links.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44836953
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:25 schreef StefanP het volgende:
Ach, hij probeert het iets subtieler te brengen maar is misschien het Nederlands nog niet helemaal meester. Er staat wel degelijk een inmiddels volledig hackneyed nazi vergelijking. Kom eens met iets nieuws zeg... zo infantiel en typisch links.
Boeie je vergelijkt moslims ook @ random met nazi's. Tis niet dat jij de cleanste user bent hiero, beetje pot-ketel.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:35:02 #104
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44837283
quote:

[..]

[..]

Toch typisch dat je al binnen een paar posts de poten vanonder je eigen stoel zaagt. Je bent niet zo oliedom als Meki, maar een uitdaging.... verre van.
agja hij luisterd graag naar zijn eigen geblaat... over geblaat gesproken hoe is het met de schaapjes? al halal geslacht of moet hij nog door jou geneukt worden?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:37:04 #105
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44837379
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Nu weer wel. Heb nog een leven naast Fok. Duh!!

Maar hier vind je vast wel wat je zoekt.

http://www.turkinfo.nl/turkinfo/nl/

Kan het niet kopiëren, dus lees zelf maar even. Vooral de vierde alinea.
die site van jou: http://www.turkinfo.nl/turkinfo/nl/ en dan bij de links--> kijk bij werk/ontslag....... i rest my case...
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:39:33 #106
3542 Gia
User under construction
pi_44837492
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moet jij dan eens vooral de laatste alinea lezen. Tevens kan ik nergens iets terugvinden over die zogenaamde dubbelcheck voor allochtonen.
Google eens op WAO dubbele herkeuring, en kijk dan naar de reacties.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:39:42 #107
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44837497
quote:

[..]

[..]

was idd toch een vergelijking!!
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:43:16 #108
3542 Gia
User under construction
pi_44837644
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

die site van jou: http://www.turkinfo.nl/turkinfo/nl/ en dan bij de links--> kijk bij werk/ontslag....... i rest my case...
Kun je misschien iets duidelijker zijn? Er staat van alles uitgelegd over werk en ontslag, ja en? Fijn toch dat dat wordt uitgelegd. Of waar doel je precies op?
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:53:24 #109
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44838053
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Kun je misschien iets duidelijker zijn? Er staat van alles uitgelegd over werk en ontslag, ja en? Fijn toch dat dat wordt uitgelegd. Of waar doel je precies op?
over het fijt dat onder het kopje werk/ontslag alleen maar info staat over ontslag en niet over werk...
pi_44842128
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als je een probleem niet in kaart brengt, kun je het ook niet oplossen.
Dat is juist. Maar is het probleem nu dat ze moslim zijn of dat ze crimineel zijn?
quote:
Als je bevolking uit 25% groene mannetjes bestaat, 25% blauwe, 25% rode, 25% paarse,

En je komt tot de conclusie dat er bv. in de catagorie de paarse 4 keer zoveel man een uitkering heeft, zou je ens na kunnen denken om maatregelen gericht op de paarse groep te kunnen nemen.
Als ik tot de conclusie kom dat de paarse 4 keer zovaak een uitkering heeft, dan zou ik denken dat dit blijkbaar is goedgekeurd en dus terecht is. Als het niet terecht is, dan is de keurder in de fout gegaan. Zou je dan de keurder of de gekeurde willen aanpakken? En dat is wel hoe je een probleem aanpakt, ipv aan de hand van je onderbuik toepassen
quote:
Dit is allemaal niks bijzonder, zo zijn overheden al een dikke 25 jaar bezig.
Je geeft dus toe dat het probleem bij de overheid ligt?
quote:
Maar nu jij ineens in de paarse groep zit, is het ineens niet meer handig.
[..]
Ja, nu zit ik in de paarse groep en ontvang dus uitkering. Riiiiight.

Don't give up your dayjob en blijf vegen he?
pi_44842302
quote:

[..]
Blaat
Ik neem aan dat je hersencellen zijn aangetast door je dagelijkse portie Supersized QuarterPounder daar in de VS?

Lukt dat nog een beetje met je greencard? Zorg je ervoor dat je er niet wordt uitgeknikkerd vlak voor het einde van je termijn?
pi_44842345
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is 0,0 tegenstrijdigheid tussen deze twee posts Stefan. Wellicht iets beter lezen.
Ssst, laat die redneck nou in de waan dat hij intelligenter is dan het soort mens dat hij het meest haat, de eeuwige moslim
pi_44842424
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:25 schreef StefanP het volgende:
Kan een stalen plaat in je kop je hersenactiviteit beinvloeden

[ Bericht 1% gewijzigd door KirmiziBeyaz op 30-12-2006 00:17:45 ]
pi_44843421
He Krimineleblaatz, waarom die onnodige én ongefundeerde aanvallen op StefanP huh?

We gaan je toch ook niet vertellen dat je moet schamen voor je inferieure afkomst, waar iedereen in ellende leeft?
pi_44844894
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:33 schreef K33T het volgende:
He Krimineleblaatz, waarom die onnodige én ongefundeerde aanvallen op StefanP huh?
Onnodig? Wellicht. Ongefundeerd? Zeker niet.
quote:
Je bent niet zo oliedom als Meki, maar een uitdaging.... verre van.
quote:
misschien het Nederlands nog niet helemaal meester
Typerend dat je niet over deze aanvallen valt, maar wel over mijn verweer
quote:
We gaan je toch ook niet vertellen dat je moet schamen voor je inferieure afkomst, waar iedereen in ellende leeft?
I rest my case
pi_44845107
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 02:44 schreef Stratos het volgende:

[..]

Haha wat een vooroordelen. Ik ben neger, en ik heb drie banen, werk 65 uur in de week in NL welteverstaan. Autochtonen kijken me altijd verbaasd aan over mijn prestaties. Ach ja, wie is nu lui ik of de gemiddelde autochtoon die 35 uur in de week werkt en die meer vrije tijd wilt?!
Ook niet goed. Dan pik je 1,5 banen in van een ander.
Ze vinden altijd wel wat joh

Ondertussen zijn we allemaal mensen en vraag ik me af waar het over gaat.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:15:02 #117
3542 Gia
User under construction
pi_44854037
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

over het fijt dat onder het kopje werk/ontslag alleen maar info staat over ontslag en niet over werk...
Is het niet prettig dan dat er op die site wordt uitgelegd wat je moet doen in geval je werkeloos wordt. Daar gaat dat gewoon over. Die site is geen vacaturebank!!
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:50:43 #118
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_44860766
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Als ik tot de conclusie kom dat de paarse 4 keer zovaak een uitkering heeft, dan zou ik denken dat dit blijkbaar is goedgekeurd en dus terecht is. Als het niet terecht is, dan is de keurder in de fout gegaan. Zou je dan de keurder of de gekeurde willen aanpakken?
Beide natuurlijk.

Want als je de 'goedkeurder' aanpakt, pakt je dan niet impliciet ook de gekeurde aan? (Die krijgt immers geen uitkering meer).
quote:
En dat is wel hoe je een probleem aanpakt, ipv aan de hand van je onderbuik toepassen
Niks met de onderbuik te maken, vriend.

Het is "jouw probleem" dat jij het er dat zo graag van wilt maken.

Want als we even terug grijpen op het voorbeeld, als er in de paarse groep 4x zo veel uitkeringstrekkers zitten, zou gericht onderzoek uit kunnen wijzen dat het bv. aan de taalbeheersing & scholing ligt.

Dan zou je gericht die mensen scholing kunnen gaan geven?

Valt tegen hey, dat je met dat soort onderzoeksgegevens ook nog *andere* maatregelen kunt nemen dan diegene in de orde van grote van "deporteren" en "in een kamp pleuren".

Maar dat is als we met jouw megaan niet mogelijk, want het is immers 'nergens voor nodig' om adequaat te meten, want 'daar leren we niks van'.
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:59:27 #119
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44861038
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Is het niet prettig dan dat er op die site wordt uitgelegd wat je moet doen in geval je werkeloos wordt. Daar gaat dat gewoon over. Die site is geen vacaturebank!!
maar tis raar dat de links over werk moeten gaan, en er alleen maar links over ontslag staan, er staat bij werk dus niks over werken.... Je zou bijna denken dat dit een bepaalde reden heeft
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:27:33 #120
3542 Gia
User under construction
pi_44861976
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

maar tis raar dat de links over werk moeten gaan, en er alleen maar links over ontslag staan, er staat bij werk dus niks over werken.... Je zou bijna denken dat dit een bepaalde reden heeft
Ach ja, het glas is halfvol of halfleeg. Je kunt het ook zo zien: Die site gaat ervan uit dat Turken een baan hebben. Want om ontslagen te worden, moet je toch eerst werken.
Misschien is de site ook nog in ontwikkeling en kunnen er altijd nog linkjes bij geplaatst worden over bijvoorbeeld uitzendbureaus en CWI.
pi_44863945
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Google eens op WAO dubbele herkeuring, en kijk dan naar de reacties.
Ik krijg dan dat de dubbele herkeuring er nooit doorheen is gekomen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:24:17 #122
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44863950
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Ach ja, het glas is halfvol of halfleeg. Je kunt het ook zo zien: Die site gaat ervan uit dat Turken een baan hebben. Want om ontslagen te worden, moet je toch eerst werken.
Misschien is de site ook nog in ontwikkeling en kunnen er altijd nog linkjes bij geplaatst worden over bijvoorbeeld uitzendbureaus en CWI.
ik bekijk het zoals het is.
pi_44868260
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je hersencellen zijn aangetast door je dagelijkse portie Supersized QuarterPounder daar in de VS?

Lukt dat nog een beetje met je greencard? Zorg je ervoor dat je er niet wordt uitgeknikkerd vlak voor het einde van je termijn?
Wat goed van je, een poging tot cynisme! Als je een beetje beter op de hoogte was, dan wist je echter dat supersized porties al een hele tijd niet meer bestaan. Dat was zeker niet op je Berber TV? Waren ze te druk bezig met items over Bush de warmonger of de dagelijkse verbranding van de Stars and Stripes?

Met die green card (let op de juiste spelling) gaat het fantastisch hoor. Hier heeft men tenminste oog voor immigranten die bijdragen, in plaats van kansloze geitenhoeders zonder opleiding en motivatie.

Liefs, Stefan
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44868595
Over hoeveel jaar heb je je green card binnen?

Op ricekillers las ik dat je vreesde het gestelde datum niet te halen.
pi_44871016
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:26 schreef StefanP het volgende:

[..]

blabla Als je een beetje beter op de hoogte was, dan blabla Berber TV?
En als jij een beetje snugger was, dan had je geweten dat Turken en Berbers niets met elkaar gemeen hebben en er een afstand van bijna 3000 km tussen zit. Het is alsof je een Nederlander ziet als een Tunesier
quote:
Met die green card (let op de juiste spelling) gaat het fantastisch hoor. Hier heeft men tenminste oog voor immigranten die bijdragen, blabla
Zijn dat de zelfde immigranten die, zodra ze een verblijfsvergunning/greencard hebben, vertrekken bij hun werkgever? Nee, dan ben je een aanwinst voor een land

ps. Jammer dat je niet man genoeg bent om de naam van je werkgever eens te posten. Kijken of hij je instelling ook zo 'opgeleid' en 'gemotiveerd' vindt. Het is maar goed dat mensen als jij niet in het leger komen. Mensen die vertrekken uit hun vaderland en geen van hun schulden terugbetalen, mensen die zichzelf boven alles stellen, mensen die hun voorziener uitkotsen zodra ze hebben wat ze willen. Ja, die zijn we in NL liever kwijt dan rijk.
pi_44871072
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:35 schreef K33T het volgende:
Over hoeveel jaar heb je je green card binnen?

Op ricekillers las ik dat je vreesde het gestelde datum niet te halen.
Ik zou er geen traan om laten. Aan de andere kant, dan moet hij weer naar NL en hier zitten we niet op zijn soort te wachten. Duivels dilemma.
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:12:13 #127
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44871870
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En als jij een beetje snugger was, dan had je geweten dat Turken en Berbers niets met elkaar gemeen hebben en er een afstand van bijna 3000 km tussen zit. Het is alsof je een Nederlander ziet als een Tunesier
[..]

Zijn dat de zelfde immigranten die, zodra ze een verblijfsvergunning/greencard hebben, vertrekken bij hun werkgever? Nee, dan ben je een aanwinst voor een land

ps. Jammer dat je niet man genoeg bent om de naam van je werkgever eens te posten. Kijken of hij je instelling ook zo 'opgeleid' en 'gemotiveerd' vindt. Het is maar goed dat mensen als jij niet in het leger komen. Mensen die vertrekken uit hun vaderland en geen van hun schulden terugbetalen, mensen die zichzelf boven alles stellen, mensen die hun voorziener uitkotsen zodra ze hebben wat ze willen. Ja, die zijn we in NL liever kwijt dan rijk.
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik zou er geen traan om laten. Aan de andere kant, dan moet hij weer naar NL en hier zitten we niet op zijn soort te wachten. Duivels dilemma.
ik zou graag willen weten voor wie je spreekt met we?
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 23:01:53 #128
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44873763
Damn, wat een xenofooben hier zeg.
Carpe Libertatem
pi_44880900
quote:
ps. Jammer dat je niet man genoeg bent om de naam van je werkgever eens te posten.
Ik weet toevallig wel naam van zn werkgever (begint met een E), maar waarom is dat zozeer van belang? Sterker nog: je zit 'm zelfs te stalken.

Het zit je wel hoog, hé
pi_44881275
quote:

Mensen die vertrekken uit hun vaderland en geen van hun schulden terugbetalen, mensen die zichzelf boven alles stellen, mensen die hun voorziener uitkotsen zodra ze hebben wat ze willen. Ja, die zijn we in NL liever kwijt dan rijk.
1. Ik heb geen cent schuld, heb geen strafblad en heb altijd netje alle belastingen en premies betaald. Ik was -en ben- een perfecte burger.
2. Ik stel niemand boven een ander, maar heb een hekel aan nietsnutten en luilakken die misbruik maken van een ander en vind dat gezonde mensen maar voor zichzelf moeten zorgen. Dat, gekoppeld aan een veel minder gereguleerde staat, zorgt ervoor dat mensen weer trots op zichzelf kunnen zijn en zelf hun leven regelen. Iets waar iedereen uiteindelijk beter van wordt.. Maar in jouw ogen ben je dan natuurlijk een egoist, een fascist, een racist - iemand die zich boven alles stelt.
3. 'Hun voorziener?' Ik ben mijn voorziener. Niet de Nederlandse staat. Dat is precies wat er met jouw visie mis is: je ziet de staat als je 'voorziener' die alles voor je moet regelen, die je uitkering moet betalen, die je een studie hoort te geven, die een huis voor je regelt, enz, enz. Ik zorg wel voor mezelf. Als iedereen dat nou eens zou doen...
4. Gelukkig is dat geheel wederzijds. Succes daaro nog met de instortende verzorgingsstaat he!

P.S. 'Voorziener' is trouwens geen bestaand Nederlands woord. Toch niet makkelijk he, Nederlands leren?
-Mark Steyn
  zondag 31 december 2006 @ 03:33:52 #131
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44881291
Waarom kunnen mensen hier nooit discussiëren zonder persoonlijk te worden?
lege ton
pi_44881546
quote:
Op zondag 31 december 2006 03:33 schreef nonzz het volgende:
Waarom kunnen mensen hier nooit discussiëren zonder persoonlijk te worden?
Waarschijnlijk omdat schelden makkelijker is dan valide argumenten geven.
Het laat mij in ieder geval zeer duidelijk zien dat diegenen die zich zo gedragen niet erg intelligent zijn.
pi_44898910
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:33 schreef K33T het volgende:

Als er iemand inferieur is dan ben jij het wel met je stormfront ideologie.
Het meest achterbakse type rascist; in het dagelijkse leven heel vriendelijk doen tegen allochtonen en achter hun rug om of anoniem op internet de *kuch* superieure mens uithangen. Gluiperds van de ergste soort.

Ontopic:

Het zijn vooral de 1e generatie allochtonen die zorgen voor de grote verschillen in het percentage uitkeringontvangers autochtoon vs. allochtoon. (zie CBS cijfers hieronder). De verschillen zijn veel kleiner voor de 2e generatie.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/Table.asp?STB=G3&LA=nl&DM=SLNL&PA=37847hk1&D1=1,6-10&D2=a&D3=0&D4=1,5,8-11,14,17,20,23&D5=l&LYR=G4:0,G1:0,G2:0&HDR=T

Over enkele generaties zal deze kloof minimaal zijn.

De Telegraaf ( het favo krantje van K33T-achtigen ) geeft zoals het een stemmingsmakende krantje betaamd enkel de cijfers voor allochtonen van de eerste generatie (in het plaatje worden allochtonen gezien als niet-nederlands, typisch). Dit zijn mensen die ver voor hun 15e levensjaar zijn begonnen met werken en voor het fysiek zware arbeid naar Nederland zijn gehaald. Snel versleten dus. Tel daarbij op dat het toen relatief makkelijk was om in de WAO of AWB terecht te komen en voila je hebt een oververtegenwoordiging in de uitkeringscijfers.

Belangrijker lijkt me het verschil met allochtonen die hier geboren zijn.
pi_44899404
quote:
Op zondag 31 december 2006 03:32 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik was -en ben- een perfecte burger.
Ja? Doe je ook aan vrijwilligerswerk? Scheidt je je afval? Sta je op voor bejaarden in de tram? Stuur je je ouders niet naar het bejaardenhuis? Veeg je elke week netjes je stoep aan? Nooit een bekeuring gehad? Je school in 1x afgemaakt?

Indien op 1 van deze vragen een nee als antwoord, dan gaat het niet op.
quote:
Op zondag 31 december 2006 03:32 schreef StefanP het volgende:

P.S. 'Voorziener' is trouwens geen bestaand Nederlands woord. Toch niet makkelijk he, Nederlands leren?
Als je echt zo flauw tegen hem/haar wil doen: daaro is dat ook niet.
pi_71777485
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:59 schreef teamlead het volgende:

[..]

en nu?
Een deel van die 33% wegsturen.
pi_71779101
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:58 schreef K33T het volgende:
Wat ik meest onthutsend vind, is dat de politici ons destijds nergens om gevraagd hebben.

Er profiteren inmiddels een anderhalf miljoen niet-Westerse allochtonen mee in Nederland. Hebben ze ons, de autochtonen, gevraagd of ze dit wel goed vonden? Helemaal niet. Ik schat dat dan zo'n 80% á 90% van de autochtonen NEE gestemd zouden hebben. Maar dat deed de politiek simpelweg niet. Ze zetten de poorten wagenwijd open voor alle profiteurs van onze hoge welvaart, zonder dat ze ons wat gevraagd hebben.

Schandalig gewoon. Nu zitten we hier met een verziekt land. En nog bedankt, hé!
Ik vind dat je onthutsend slecht rekent en denkt!
Er zijn pakweg anderhalf miljoen niet-westerse allochtonen in Nederland. Zelfs volgens DiegoAM is maar een derde daarvan uitkeringstrekker. Daarmee bedoelt hij ongetwijfeld een derde van de bevolking tussen 15 en 65 jaar, want anders heeft zijn vergelijking geen betekenis.
En dan jouw schatting van de neestemmers onder de autochtonen: waarop gebaseerd?
Twee derde van de beroepsbevolking onder de allochtonen werkt dus gewoon, en is dus geen profiteur.

Schandalig gewoon, jouw verziekte redenering.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71779179
Vind je 33% wel ok?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71779216
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik het goed heb heeft 33% van alle niet westerse allochtonen alleen een uitkering en 11% van de autochtonen
Volgens de bron van sigme is dat resp. 25 % en 12,5 %. Maar goed, ik kan wel even met je meegaan.
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me redelijk te kloppen

60-40 zoals ik schatte in de OP schijnt ook redelijk te kloppen
Maar dan kan dit nooit kloppen!
33 % van 10 % van de beroepsbevolking is 3,3 % (niet-westerse allochtonen)
11 % van 80 % van de beroepsbevolking is 8,8 % (autochtonen)
?? % van 10 % van de beroepsbevolking is ?,? % (westerse allochtonen)

In totaal zou 12,1 + ?,? % van de beroepsbevolking een door jou bedoelde uitkering hebben.
Dan is de verhouding niet-westers allochtoon vs. autochtoon slechts 27 : 73.
Niet bepaald 40 : 60, dus.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71779233
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Volgens de bron van sigme is dat resp. 25 % en 12,5 %. Maar goed, ik kan wel even met je meegaan.
[..]

Maar dan kan dit nooit kloppen!
33 % van 10 % van de beroepsbevolking is 3,3 % (niet-westerse allochtonen)
11 % van 80 % van de beroepsbevolking is 8,8 % (autochtonen)
?? % van 10 % van de beroepsbevolking is ?,? % (westerse allochtonen)

In totaal zou 12,1 + ?,? % van de beroepsbevolking een door jou bedoelde uitkering hebben.
Dan is de verhouding niet-westers allochtoon vs. autochtoon slechts 27 : 73.
Niet bepaald 40 : 60, dus.
Ga gewoon eerst de draad lezen voordat je zo nodig moet reageren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71779255
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind je 33% wel ok?
Is wat veel, inderdaad. Maar voor ik een oordeel vel, zou ik wel wat nadere verdeling willen zien.
En eerst even het topic doorlezen, anders ga ik dingen zeggen die al lang gezegd zijn. Zoals over versleten gastarbeiders en platgeslagen (door ONZE behandeling!!) asielzoekers.
pi_71779319
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er ging wel 25 jaar overheen tot anderhalf miljoen bereikt werd maar als je de lijn doortrekt zitten er in 2020 3 miljoen, dus dan heb je pas echt met een machtige groep te maken

Die heeft gewoon pak hem beet 40 zetels in handen
Als je al gelijk krijgt: 3 miljoen gedeeld door 16 miljoen maal 150 zetels is 28 zetels. Nog lang geen 40!

Daarvoor hoef ik het draadje niet door te lezen!
pi_71779390
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Als je al gelijk krijgt: 3 miljoen gedeeld door 16 miljoen maal 150 zetels is 28 zetels. Nog lang geen 40!

Daarvoor hoef ik het draadje niet door te lezen!
Als je toch gaat rekenen zorg dan wel voor de goede cijfers

Bij voorbaat dank
pi_71779501
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef ExTec het volgende:

We lezen ook vaak met ontsteltenis over misdaden, zoals bv. recentelijk een setje tuig dat iemand in een gehandicapten voertuig ff verbouwd?

En, ja, menig NL'er is van mening dat NL'ers niet zo laag zijn, nee.

En dan kunnen anderen gaan roepen om een bron, of proberen vol te houden dat NL'ers ook wel zo erg zijn dat ze een gehandicapte ook zo aanpakken, maar ik, en met mij velen, betwijfelen dat toch echt.

T'ging me ook eigenlijk ook meer om die fundamentalist even te wijzen op het feit dat die zogenaamde morele superioriteit die die zichzelf en z'n 'vrome' geloofsgenoten zo graag toedicht, er dus helemaal niet is.
Dat iemand die laatste zin achter de vorige twee kan zetten zonder in de grond te zakken .........
pi_71779528
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je toch gaat rekenen zorg dan wel voor de goede cijfers

Bij voorbaat dank
Die 3 miljoen kwam van jou vandaan en ik heb maar aangenomen dat de hele bevolking niet veel zou groeien. Want als het totaal wel gaat groeien, wordt het aantal zetels nog lager!
3 miljoen gedeeld door 18 miljoen maal 150 zetels is 25 zetels.
pi_71779571
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Die 3 miljoen kwam van jou vandaan en ik heb maar aangenomen dat de hele bevolking niet veel zou groeien. Want als het totaal wel gaat groeien, wordt het aantal zetels nog lager!
3 miljoen gedeeld door 18 miljoen maal 150 zetels is 25 zetels.
Fijn dat ik nu weet dat alle Nederlanders mogen stemmen
pi_71779592
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die 3 miljoen allochtonen zijn wel allemaal stemgerechtigd?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71779666
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die 3 miljoen allochtonen zijn wel allemaal stemgerechtigd?
Nee
pi_71779724
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alsof dat wat uitmaakt!

(3 miljoen maal het deel stemgerechtigden) gedeeld door (16 miljoen maal het deel stemgerechtigden) maal 150 zetels is 28 zetels.
Laat het een zetel schelen als de aandelen stemgerechtigden in beide populaties niet geheel gelijk zijn, dan nog blijven we ver van de 40 zetels af.
Sterker nog: als allochtonen inderdaad veel meer kinderen krijgen dan autochtonen, dan wordt het aantal zetels voorlopig kleiner dan 28.
Maar nu wordt het ingewikkeld, ben ik bang.
pi_71779769
Wat betekent pak hem beet?
pi_71782069
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat betekent pak hem beet?
Je pakt iets vast ? Je houdt iets in je hand ? Wordt in de wandeling gebruikt voor om en nabij.
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')