Er is 0,0 tegenstrijdigheid tussen deze twee posts Stefan. Wellicht iets beter lezen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
[..]
Toch typisch dat je al binnen een paar posts de poten vanonder je eigen stoel zaagt. Je bent niet zo oliedom als Meki, maar een uitdaging.... verre van.
Boeie je vergelijkt moslims ook @ random met nazi's. Tis niet dat jij de cleanste user bent hiero, beetje pot-ketel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:25 schreef StefanP het volgende:
Ach, hij probeert het iets subtieler te brengen maar is misschien het Nederlands nog niet helemaal meester. Er staat wel degelijk een inmiddels volledig hackneyed nazi vergelijking. Kom eens met iets nieuws zeg... zo infantiel en typisch links.
agja hij luisterd graag naar zijn eigen geblaat... over geblaat gesproken hoe is het met de schaapjes? al halal geslacht of moet hij nog door jou geneukt worden?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
[..]
Toch typisch dat je al binnen een paar posts de poten vanonder je eigen stoel zaagt. Je bent niet zo oliedom als Meki, maar een uitdaging.... verre van.
die site van jou: http://www.turkinfo.nl/turkinfo/nl/ en dan bij de links--> kijk bij werk/ontslag....... i rest my case...quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Nu weer wel. Heb nog een leven naast Fok. Duh!!
Maar hier vind je vast wel wat je zoekt.
http://www.turkinfo.nl/turkinfo/nl/
Kan het niet kopiëren, dus lees zelf maar even. Vooral de vierde alinea.
Google eens op WAO dubbele herkeuring, en kijk dan naar de reacties.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet jij dan eens vooral de laatste alinea lezen. Tevens kan ik nergens iets terugvinden over die zogenaamde dubbelcheck voor allochtonen.
was idd toch een vergelijking!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
[..]
Kun je misschien iets duidelijker zijn? Er staat van alles uitgelegd over werk en ontslag, ja en? Fijn toch dat dat wordt uitgelegd. Of waar doel je precies op?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
die site van jou: http://www.turkinfo.nl/turkinfo/nl/ en dan bij de links--> kijk bij werk/ontslag....... i rest my case...
over het fijt dat onder het kopje werk/ontslag alleen maar info staat over ontslag en niet over werk...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Kun je misschien iets duidelijker zijn? Er staat van alles uitgelegd over werk en ontslag, ja en? Fijn toch dat dat wordt uitgelegd. Of waar doel je precies op?
Dat is juist. Maar is het probleem nu dat ze moslim zijn of dat ze crimineel zijn?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je een probleem niet in kaart brengt, kun je het ook niet oplossen.
Als ik tot de conclusie kom dat de paarse 4 keer zovaak een uitkering heeft, dan zou ik denken dat dit blijkbaar is goedgekeurd en dus terecht is. Als het niet terecht is, dan is de keurder in de fout gegaan. Zou je dan de keurder of de gekeurde willen aanpakken? En dat is wel hoe je een probleem aanpakt, ipv aan de hand van je onderbuik toepassenquote:Als je bevolking uit 25% groene mannetjes bestaat, 25% blauwe, 25% rode, 25% paarse,
En je komt tot de conclusie dat er bv. in de catagorie de paarse 4 keer zoveel man een uitkering heeft, zou je ens na kunnen denken om maatregelen gericht op de paarse groep te kunnen nemen.
Je geeft dus toe dat het probleem bij de overheid ligt?quote:Dit is allemaal niks bijzonder, zo zijn overheden al een dikke 25 jaar bezig.
Ja, nu zit ik in de paarse groep en ontvang dus uitkering. Riiiiight.quote:Maar nu jij ineens in de paarse groep zit, is het ineens niet meer handig.
[..]
Ik neem aan dat je hersencellen zijn aangetast door je dagelijkse portie Supersized QuarterPounder daar in de VS?quote:
Ssst, laat die redneck nou in de waan dat hij intelligenter is dan het soort mens dat hij het meest haat, de eeuwige moslimquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is 0,0 tegenstrijdigheid tussen deze twee posts Stefan. Wellicht iets beter lezen.
Kan een stalen plaat in je kop je hersenactiviteit beinvloedenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:25 schreef StefanP het volgende:
Ach, hij probeert het iets subtieler te brengen maar is misschien het Nederlands nog niet helemaal meester. Er staat wel degelijk een inmiddels volledig hackneyed nazi vergelijking. Kom eens met iets nieuws zeg... zo infantiel en typisch links.
Onnodig? Wellicht. Ongefundeerd? Zeker niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:33 schreef K33T het volgende:
He Krimineleblaatz, waarom die onnodige én ongefundeerde aanvallen op StefanP huh?
quote:Je bent niet zo oliedom als Meki, maar een uitdaging.... verre van.
Typerend dat je niet over deze aanvallen valt, maar wel over mijn verweerquote:misschien het Nederlands nog niet helemaal meester
I rest my casequote:We gaan je toch ook niet vertellen dat je moet schamen voor je inferieure afkomst, waar iedereen in ellende leeft?
Ook niet goed. Dan pik je 1,5 banen in van een ander.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:44 schreef Stratos het volgende:
[..]
Haha wat een vooroordelen. Ik ben neger, en ik heb drie banen, werk 65 uur in de week in NL welteverstaan. Autochtonen kijken me altijd verbaasd aan over mijn prestaties. Ach ja, wie is nu lui ik of de gemiddelde autochtoon die 35 uur in de week werkt en die meer vrije tijd wilt?!
Is het niet prettig dan dat er op die site wordt uitgelegd wat je moet doen in geval je werkeloos wordt. Daar gaat dat gewoon over. Die site is geen vacaturebank!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
over het fijt dat onder het kopje werk/ontslag alleen maar info staat over ontslag en niet over werk...
Beide natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als ik tot de conclusie kom dat de paarse 4 keer zovaak een uitkering heeft, dan zou ik denken dat dit blijkbaar is goedgekeurd en dus terecht is. Als het niet terecht is, dan is de keurder in de fout gegaan. Zou je dan de keurder of de gekeurde willen aanpakken?
Niks met de onderbuik te maken, vriend.quote:En dat is wel hoe je een probleem aanpakt, ipv aan de hand van je onderbuik toepassen
maar tis raar dat de links over werk moeten gaan, en er alleen maar links over ontslag staan, er staat bij werk dus niks over werken.... Je zou bijna denken dat dit een bepaalde reden heeftquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Is het niet prettig dan dat er op die site wordt uitgelegd wat je moet doen in geval je werkeloos wordt. Daar gaat dat gewoon over. Die site is geen vacaturebank!!
Ach ja, het glas is halfvol of halfleeg. Je kunt het ook zo zien: Die site gaat ervan uit dat Turken een baan hebben. Want om ontslagen te worden, moet je toch eerst werken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
maar tis raar dat de links over werk moeten gaan, en er alleen maar links over ontslag staan, er staat bij werk dus niks over werken.... Je zou bijna denken dat dit een bepaalde reden heeft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |