abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44836605
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:15 schreef StefanP het volgende:

[..]

[..]

Toch typisch dat je al binnen een paar posts de poten vanonder je eigen stoel zaagt. Je bent niet zo oliedom als Meki, maar een uitdaging.... verre van.
Er is 0,0 tegenstrijdigheid tussen deze twee posts Stefan. Wellicht iets beter lezen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44836874
Ach, hij probeert het iets subtieler te brengen maar is misschien het Nederlands nog niet helemaal meester. Er staat wel degelijk een inmiddels volledig hackneyed nazi vergelijking. Kom eens met iets nieuws zeg... zo infantiel en typisch links.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44836953
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:25 schreef StefanP het volgende:
Ach, hij probeert het iets subtieler te brengen maar is misschien het Nederlands nog niet helemaal meester. Er staat wel degelijk een inmiddels volledig hackneyed nazi vergelijking. Kom eens met iets nieuws zeg... zo infantiel en typisch links.
Boeie je vergelijkt moslims ook @ random met nazi's. Tis niet dat jij de cleanste user bent hiero, beetje pot-ketel.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:35:02 #104
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44837283
quote:

[..]

[..]

Toch typisch dat je al binnen een paar posts de poten vanonder je eigen stoel zaagt. Je bent niet zo oliedom als Meki, maar een uitdaging.... verre van.
agja hij luisterd graag naar zijn eigen geblaat... over geblaat gesproken hoe is het met de schaapjes? al halal geslacht of moet hij nog door jou geneukt worden?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:37:04 #105
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44837379
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Nu weer wel. Heb nog een leven naast Fok. Duh!!

Maar hier vind je vast wel wat je zoekt.

http://www.turkinfo.nl/turkinfo/nl/

Kan het niet kopiëren, dus lees zelf maar even. Vooral de vierde alinea.
die site van jou: http://www.turkinfo.nl/turkinfo/nl/ en dan bij de links--> kijk bij werk/ontslag....... i rest my case...
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:39:33 #106
3542 Gia
User under construction
pi_44837492
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moet jij dan eens vooral de laatste alinea lezen. Tevens kan ik nergens iets terugvinden over die zogenaamde dubbelcheck voor allochtonen.
Google eens op WAO dubbele herkeuring, en kijk dan naar de reacties.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:39:42 #107
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44837497
quote:

[..]

[..]

was idd toch een vergelijking!!
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:43:16 #108
3542 Gia
User under construction
pi_44837644
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

die site van jou: http://www.turkinfo.nl/turkinfo/nl/ en dan bij de links--> kijk bij werk/ontslag....... i rest my case...
Kun je misschien iets duidelijker zijn? Er staat van alles uitgelegd over werk en ontslag, ja en? Fijn toch dat dat wordt uitgelegd. Of waar doel je precies op?
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:53:24 #109
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44838053
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Kun je misschien iets duidelijker zijn? Er staat van alles uitgelegd over werk en ontslag, ja en? Fijn toch dat dat wordt uitgelegd. Of waar doel je precies op?
over het fijt dat onder het kopje werk/ontslag alleen maar info staat over ontslag en niet over werk...
pi_44842128
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als je een probleem niet in kaart brengt, kun je het ook niet oplossen.
Dat is juist. Maar is het probleem nu dat ze moslim zijn of dat ze crimineel zijn?
quote:
Als je bevolking uit 25% groene mannetjes bestaat, 25% blauwe, 25% rode, 25% paarse,

En je komt tot de conclusie dat er bv. in de catagorie de paarse 4 keer zoveel man een uitkering heeft, zou je ens na kunnen denken om maatregelen gericht op de paarse groep te kunnen nemen.
Als ik tot de conclusie kom dat de paarse 4 keer zovaak een uitkering heeft, dan zou ik denken dat dit blijkbaar is goedgekeurd en dus terecht is. Als het niet terecht is, dan is de keurder in de fout gegaan. Zou je dan de keurder of de gekeurde willen aanpakken? En dat is wel hoe je een probleem aanpakt, ipv aan de hand van je onderbuik toepassen
quote:
Dit is allemaal niks bijzonder, zo zijn overheden al een dikke 25 jaar bezig.
Je geeft dus toe dat het probleem bij de overheid ligt?
quote:
Maar nu jij ineens in de paarse groep zit, is het ineens niet meer handig.
[..]
Ja, nu zit ik in de paarse groep en ontvang dus uitkering. Riiiiight.

Don't give up your dayjob en blijf vegen he?
pi_44842302
quote:

[..]
Blaat
Ik neem aan dat je hersencellen zijn aangetast door je dagelijkse portie Supersized QuarterPounder daar in de VS?

Lukt dat nog een beetje met je greencard? Zorg je ervoor dat je er niet wordt uitgeknikkerd vlak voor het einde van je termijn?
pi_44842345
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is 0,0 tegenstrijdigheid tussen deze twee posts Stefan. Wellicht iets beter lezen.
Ssst, laat die redneck nou in de waan dat hij intelligenter is dan het soort mens dat hij het meest haat, de eeuwige moslim
pi_44842424
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:25 schreef StefanP het volgende:
Kan een stalen plaat in je kop je hersenactiviteit beinvloeden

[ Bericht 1% gewijzigd door KirmiziBeyaz op 30-12-2006 00:17:45 ]
pi_44843421
He Krimineleblaatz, waarom die onnodige én ongefundeerde aanvallen op StefanP huh?

We gaan je toch ook niet vertellen dat je moet schamen voor je inferieure afkomst, waar iedereen in ellende leeft?
pi_44844894
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:33 schreef K33T het volgende:
He Krimineleblaatz, waarom die onnodige én ongefundeerde aanvallen op StefanP huh?
Onnodig? Wellicht. Ongefundeerd? Zeker niet.
quote:
Je bent niet zo oliedom als Meki, maar een uitdaging.... verre van.
quote:
misschien het Nederlands nog niet helemaal meester
Typerend dat je niet over deze aanvallen valt, maar wel over mijn verweer
quote:
We gaan je toch ook niet vertellen dat je moet schamen voor je inferieure afkomst, waar iedereen in ellende leeft?
I rest my case
pi_44845107
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 02:44 schreef Stratos het volgende:

[..]

Haha wat een vooroordelen. Ik ben neger, en ik heb drie banen, werk 65 uur in de week in NL welteverstaan. Autochtonen kijken me altijd verbaasd aan over mijn prestaties. Ach ja, wie is nu lui ik of de gemiddelde autochtoon die 35 uur in de week werkt en die meer vrije tijd wilt?!
Ook niet goed. Dan pik je 1,5 banen in van een ander.
Ze vinden altijd wel wat joh

Ondertussen zijn we allemaal mensen en vraag ik me af waar het over gaat.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:15:02 #117
3542 Gia
User under construction
pi_44854037
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

over het fijt dat onder het kopje werk/ontslag alleen maar info staat over ontslag en niet over werk...
Is het niet prettig dan dat er op die site wordt uitgelegd wat je moet doen in geval je werkeloos wordt. Daar gaat dat gewoon over. Die site is geen vacaturebank!!
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:50:43 #118
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_44860766
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Als ik tot de conclusie kom dat de paarse 4 keer zovaak een uitkering heeft, dan zou ik denken dat dit blijkbaar is goedgekeurd en dus terecht is. Als het niet terecht is, dan is de keurder in de fout gegaan. Zou je dan de keurder of de gekeurde willen aanpakken?
Beide natuurlijk.

Want als je de 'goedkeurder' aanpakt, pakt je dan niet impliciet ook de gekeurde aan? (Die krijgt immers geen uitkering meer).
quote:
En dat is wel hoe je een probleem aanpakt, ipv aan de hand van je onderbuik toepassen
Niks met de onderbuik te maken, vriend.

Het is "jouw probleem" dat jij het er dat zo graag van wilt maken.

Want als we even terug grijpen op het voorbeeld, als er in de paarse groep 4x zo veel uitkeringstrekkers zitten, zou gericht onderzoek uit kunnen wijzen dat het bv. aan de taalbeheersing & scholing ligt.

Dan zou je gericht die mensen scholing kunnen gaan geven?

Valt tegen hey, dat je met dat soort onderzoeksgegevens ook nog *andere* maatregelen kunt nemen dan diegene in de orde van grote van "deporteren" en "in een kamp pleuren".

Maar dat is als we met jouw megaan niet mogelijk, want het is immers 'nergens voor nodig' om adequaat te meten, want 'daar leren we niks van'.
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:59:27 #119
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44861038
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Is het niet prettig dan dat er op die site wordt uitgelegd wat je moet doen in geval je werkeloos wordt. Daar gaat dat gewoon over. Die site is geen vacaturebank!!
maar tis raar dat de links over werk moeten gaan, en er alleen maar links over ontslag staan, er staat bij werk dus niks over werken.... Je zou bijna denken dat dit een bepaalde reden heeft
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:27:33 #120
3542 Gia
User under construction
pi_44861976
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

maar tis raar dat de links over werk moeten gaan, en er alleen maar links over ontslag staan, er staat bij werk dus niks over werken.... Je zou bijna denken dat dit een bepaalde reden heeft
Ach ja, het glas is halfvol of halfleeg. Je kunt het ook zo zien: Die site gaat ervan uit dat Turken een baan hebben. Want om ontslagen te worden, moet je toch eerst werken.
Misschien is de site ook nog in ontwikkeling en kunnen er altijd nog linkjes bij geplaatst worden over bijvoorbeeld uitzendbureaus en CWI.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')